On vaikea keksiä illaksi iltapalaa, kun asun yksin. Yritän edes yhden juqurtin syödä.
Kommentit (60)
Lämmitä lihapiirakoita ja nakkeja.
Puuroa, leipää, riisipiirakkaa tms, marjoja, hedelmiä, smoothie, munakas jne
Oudolta kuulostaa. Siviilisääty ei vaikuta syömisiini mitään. Olen ollut nyt jo 10 naimisissakin ja erikoisruokavalion vuoksi minä ja mies tehdään kumpikin omat ruuat ja syödään ne erilseen.
Yksin asuessa on se hyvä puoli, että voi syödä mitä haluaa, ilman vaivaa, että pitäisi tehdä muille jotain.
Jos se jugurtti on sun juttu, niin siitä vaan
Eli jos et asuisi yksin, mielikuvituksesi lähtisi lentoon tai ehkä osaisit jopa mennä kauppaan katsomaan, että mitä sieltä löytyykään? Just. Oli kyllä ehdottomasti paskoin aloitus hetkeen.
En ole koskaan syönyt iltapalaa. Jo lapsuuskodissani päivällinen syötiin klo 19. Ei ollut, eikä ole nytkään mitään tarvetta syödä mitään enää päivällisen jälkeen.
Ei paljon kiinnosta minuakaan itselle mitään laittaa. Ehkä paahtoleipää ja juustoa tms.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan syönyt iltapalaa. Jo lapsuuskodissani päivällinen syötiin klo 19. Ei ollut, eikä ole nytkään mitään tarvetta syödä mitään enää päivällisen jälkeen.
No kaikki ei syö noin myöhään pöivällistä
Mulla on uuniriisipuuro uunissa ja siitä riittää myös aamupalalle.
Juo piimää. Mä en syö mitään joka päivä.
Miksi pitää syödä iltapala? Itse lopetan syömisen klo 18. Terveellistä.
Ei sitä iltapalaa ole pakko ottaa, jos ei mitään tee mieli. Eri asia tietenkin, jos jäät nälkäiseksi tai et voi nukkua tyhjällä vatsalla.
Syön itse harvakseltaan iltapalan, koska kärsin päinvastoin ongelmista nukahtamisen kanssa, jos syön liian myöhään.
-100000/5
Kukaan ei ole niin tyhmä, että kirjoittaa jugurtti.
Vain Suomessa syödään iltapaloja. Muualla perhe kokoontuu päivälliselle.
Mitä se yksin asuminen asiaan vaikuttaa :D
Minä syön usein rahkan hedelmillä. Tai kananmunan. Tai pari riisikakkua maapähkinävoilla.
Et ole tosissas?