Munsalan kansallispuku kommentit ihmetyttää
Se joku ei tykkää jumppatossut kysymyksistä. Kun esittää jumppatossut kysymyksiä, saa vastaukseksi: Munsalan kansallispuku kommentteja. Miksi?
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Siis what the f*ck?????!!!!!! Naapuri nirsoilee ja on riisunut Munsalan kansallispuvusta liivin!!!!
Turmellut arvokkaan perinteikkään Munsalan kansallispuvun!!! Tee ehdottomasti kansallispuvunsuojeluilmoitus noin väkivaltaisesta käytöksestä! Leikata nyt Munsalan kansallispuku palasiksi... :(
Ketään munsalalaisia paikalla? Mitä pidätte kansallispukunne alla?
Naapuri koira tuijottaa. Sillä on Munsalan kansallispuku päällä.
Miten voisin syöttää vegaanikaverille salaa Munsalan kansallispuvun?
Vierailija kirjoitti:
Ketään munsalalaisia paikalla? Mitä pidätte kansallispukunne alla?
Emätintä. Norppa kulkee kainalossa.
Mieheni laittoi minulle ehdon joko hän tai Munsalan kansallispuku lähtee. Pukuni on kuitenkin minulle rakas ja sentään aito Vantaalainen . Miehiä kyllä saa uusiakin . Miten selitän tämän lapsilleni 12v. 10 v, ja 8v. kaikki tyttöjä . Olin juuri aikeissa hankkia heille ensimäiset Munsalan kansallispuvut . Voiko isän lähtö vaikuttaa heidän halukkuuteensa pukeutua Munsalan kansallispukuun. Voisiko joku Vantaalla ommella tyttärilleni Munsalan kansallispuvut. Tulevana yksinhuoltajana en voi kovin paljoa maksaa. Toisaalta eihän pieniin pukuihin mene paljoa aikaa tahi kangasta.
Nostaako Munsalan kansallispuku naisen markkina-arvoa?
Seiskassa juttu: Tuksulla munsalalainen!!!
Mua niin ärsyttää ku se Jani tilasi lehtipihvin ja Pepsin. Eikö Munsalan kansallispuku olisi riittänyt?
Voiko Munsalan kansallispuvussa ottaa lehtipihvin ja pepsiä?
Lähetin työpaikkaihastukselle kuvan Whatsappissa Munsalan kansallispuvusta ja hän on ollut paikalla mutta ei ole vastannut mitään :( Ollaan molemmat varattuja mutta ihan selvästi molemmilla on tunteita Munsalan kansallispukua kohtaan, ei siis ole sanonut suoraan mutta vihjaillut ja aina on sellaista pientä Munsalan kansallispukuun liittyvää flirttiä.
Kehtaisitko käsikakan sihan kakkia Munsalan kansallispuvun hameeseen?
Esikoinen syntyy lokakuussa ja mies lupasi push giftiksi munsalan kansallispuvun. Tulen niin esittelemään sen instassa ja blogissani! kunhan vaan saan aidon special editionin krokotiilin nahasta valmistetun.
Minulla on ongelma.
Olen Nycissä asuva businesmiehen kotirouva. Juureni ovat yksityissairaalan vieressä Pohjanmaalla. Farmaseuttisiskoni menee naimisiin ja tarvitsisin häihin meille Munsalan kansallispuvut.
Ongelma on se että mieheni järkyttävän iso peenis ja minun mitoiltaan 100-60-100 kroppani eivät mahdu Munsalan kansallispukuun. Voisiko joku tehdä meille mittatilauksesta Munsalan kansallispuvut. Tiedän kyllä millainen on Munsalan kansallispuku koska olen kulttuuriantropologi ja psykologi vaikken ole kumpaakaan.
Voimme hakea ne Finnairin yksityiskoneella jossa juon appelsiinimehua.
Lapsetkin tarvitsisivat Munsalan kansallispuvut, vaikka nukkuvat koko ajan. Samoin kuollut paappani joka tulee häihin.
Raha ei ole ongelma. Palkaksi voi myös saada siskon häistä 200g makaronilaatikkoa.
Kuka voisi tehdä meille Munsalan kansallispuvut?
MATUT TULEE TÄNNE RAISKAA MUNSALAN KANSALLISPUVUN MUTTA VALTAMEDIA VAIKENEE!!!!!111
Cheyenne Järvinen hankkii isomman Munsala-puvun: "Painovoima teki tehtävänsä!"
Miksi miehet lähettelevät kuvia kansallispuvuistaan?!
Vierailija kirjoitti:
Voiko soutaa Ruotsiin Munsalan kansallispuvussa?
Voit niin tehtiin vuosina 1939-1945 aktiivisesti. Oli jopa oma soutukerho Munsalan Soutajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman pelastaisit palavasta talosta: lapsen vai Munsalan kansallispuvun?
Munsalan kansallispuvut on harvinaisempia.
Melkein kaikki saa lapsen. Mutta harvempi saa Munsalan kansallispukua Vantaalaiselta ompelijalta!
Ööh, kehtaanko ottaa tätä puheeksi... Uskallanko mennä kakalle vantaalaisessa ravintolassa, kun käytän Munsalan kansallispukua?