+18 kiloa vajassa vuodessa.
Yksinäisyys, vastoinkäymiset. Etätyö. Ei menoja mihinkään kun ehkä kerran puolessa vuodessa. En elää mitenkään aktiivista elämää kun ei ole edes ihmisiä elämässä kenen kanssa olisi tekemisissä.
Kärsin tästä todella paljon. Paino pysyy hallinnassa ainoastaan silloin kun on arkiaskareita ja menoja.
Kommentit (11)
Minulla tuli 10 kg. Nyt syyskuun alusta olen muuttanut syömisiä ja on lähtenyt jo neljä kiloa. Jouluun mennessä pois tuo kymppi. Tekee mieli syödä, kun ei ole muutakaan tekemistä.
Ei 18 kiloa tule pelkällä aktiivisuuden vähenemisellä, siihen pitää jo syödäkin huonosti / liikaa. Mutta tuollaisessa tilanteessa tärkeintä on saada oma pää ensinnä kuntoon, vasta sitten on voimavaroja laittaa muu elämä kuntoon. Tsemppiä!
Minun pelastukseni painon suhteen on ollut köyhyys: joka ilta lähden usean tunnin iltalenkille, johon minut motivoi erityisesti se, että reitin varrelta löytyy aina niin paljon pulloja ja tölkkejä kuin vain viitsin kantaa. Lisäksi terveellinen ruoka on halvempaa (myös pidemmällä tähtäimellä) kuin epäterveellinen, niin säästän pitkän sentin siinä ja sen ansiosta motivoidun syömään terveellisesti ja vähemmän lihottavasti. Myös ajattelen niitä sairaanhoitokuluja, joilta säästyn, kun pidän itseni hoikkana.
Olen käytettävissä sensuelliin D/s suhteeseen missä hallitsen painoasi.
Ymmärrän täysin. Itselläni oli pitkä jakso, kun en käynyt vaa'alla ollenkaan - tiesin lihovani koko ajan, mutta en vaan kyennyt tekemään asialle mitään, joten päättelin että parempi olla tietämättä koko kurjaa totuutta.
Lopulta jokin naksahti päässä. Vaikka kaikki muu elämässä menisi päin helvettiä (ja meneekin), voin silti yrittää tehdä itselleni vähän paremman ja terveemmän olon. Se on jotakin vain minulle, muusta välittämättä. Nyt olen pätkäpaastolla pudottanut 13 kiloa reilussa vuodessa. Kiire ei ole, ja enemmänkin saa lähteä jos on lähteäkseen, mutta mitään stressiä en asiasta suostu ottamaan.
Kun elämä pyöriu vain kodin ympärille. Ei oo menoja, ei perhettä eikä yhteisöä. Teen vaa koneella.
Miten saan kilot pois? Kun sitä menoa ei vaa ole eikä jaksa kokoajan väkisin mennä kävelylle. Se ei korvaa aktiivista elämää.
mä painoin vielä 9 vuotta sitten 45 kg, nyt 85 kg. Olen siis lähes tuplannut painoni.
Hyvä musiikki soimaan ja tanssi! Juo vettä välillä.
Ymmärrän sua, terkuin +24 kg vuodessa.