Munsalan kansallispuku kommentit ihmetyttää
Se joku ei tykkää jumppatossut kysymyksistä. Kun esittää jumppatossut kysymyksiä, saa vastaukseksi: Munsalan kansallispuku kommentteja. Miksi?
Kommentit (155)
Olen pettynyt siihen miten exä käyttää Munsalan kansallispukua.
Sain uuden työpaikan .Voiko työnantaja vaatia minua pukeutumaan yhteneväiseen työasuun, vai saanko pitää rakkaan Munsalan kansallispukuni ylläni myös sairaalatyössä.
Elämäni on p**seestä. Mies ei tee kotitöitä, pennut sotkee ja huutaa, anopilla on kierot silmät ja isä ei antanut mulle lukion jälkeen omaa mopoautoa. Nyt on Munsalan kansallispukukin ratkennut haarovälistä. Auttakaa, en kestä enää.
Voiko soutaa Ruotsiin Munsalan kansallispuvussa?
Oho, sossu antaa 400 euroa Munsalan kansallispukuun
Vierailija kirjoitti:
Elämäni on p**seestä. Mies ei tee kotitöitä, pennut sotkee ja huutaa, anopilla on kierot silmät ja isä ei antanut mulle lukion jälkeen omaa mopoautoa. Nyt on Munsalan kansallispukukin ratkennut haarovälistä. Auttakaa, en kestä enää.
Onko sinulla hiiva tai ainakin joku bakteeri , VIe nyt pukusi kiireesti hyvälle Munsalan kansallispukujen entisöijälle. Varaa sen jälkeen gynen aika, niin pukusi taas kestää pitkään.
Kuukautisten aikana käytän osmankäämiä ja raikasta rahkasammalta. Paketti mahtuu näppärästi Munsalan kansallispuvun alle. Kysyttävää?
Uskaltaisitko mennä lenkkipolulle Bodomjärvelle Munsalan kansallispuvussa?
Onko totta että Munsalan kansallispukua käyttävät saavat paremmin miehiä?
Kummat kengät sopisivat Munsalan kansallispuvun kanssa pidettäviksi? Raikkaat mintunvihreät crocsit vai viininpunaiset varsilenkkarit? Hienoissa tilaisuuksissa minulla on hopeiset korkeakorkoiset remmisandaalit.
Voiko Munsalan kansallispuvun kanssa käyttää kuukuppia ?
En kestä! Tiputin katkarapukimaraa Munsalan kansallispuvulle enkä saa tahraa millään pestyä. Vinkkejä, pliis.
Hirveä ongelma, auttakaa! Siskon häät on ensi viikon lauantaina, pukeudun kansallispukuun, mutta en tiedä minkälainen tamponikoru sopisi Munsalan kansallispukuun?
Ketään? Millä pesette katkarapukimaran? On sentään kyse Munsalan kansallispuvusta.
Voisiko joku tehdä minulle Munsalan kansallispuvun?Vantaalta?
Olen nuori 20v. Kun kuljen Munsalan kansallispuvussani niin vanhat 40v. miehet tulevat tyrkyttämään seuraansa . Papparaiset eivät tajua etteivät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ketään? Millä pesette katkarapukimaran? On sentään kyse Munsalan kansallispuvusta.
Katso jauhenlihaketjusta. Vastaus löytyy myös Vantaalta.
Vierailija kirjoitti:
En kestä! Tiputin katkarapukimaraa Munsalan kansallispuvulle enkä saa tahraa millään pestyä. Vinkkejä, pliis.
Mummoni oli Munsalasta. Hän puhdisti katkarapukimarat AINA toisella Munsalan kansallispuvulla. Homeopatiaa.
Voiko käyttää Nurmijärvellä tehtyä Munsalan kansallispukua? Onko se piraattiversio? Käytän usein Munsalan kansallispukua ja maksan siitä satoja euroja.
Bloggaaja Munsala-sfääreissä