Munsalan kansallispuku kommentit ihmetyttää
Se joku ei tykkää jumppatossut kysymyksistä. Kun esittää jumppatossut kysymyksiä, saa vastaukseksi: Munsalan kansallispuku kommentteja. Miksi?
Kommentit (155)
Naapurin yh tuli pihallemme ja halusi lainata Munsalan kansallispukua Käskin Munsalan kansallispuvun äkkiä sisälle viettämään perheaikaa. Hankkiikoon yh:t omat Munsalaisensa!
Vierailija kirjoitti:
Poikani menee armeijaan ja on ahdistunut, kun ei päässyt Munsalan rykmenttiin. Onko jotakin vielä tehtävissä?
Munsalan souturykmentti.
Voiko nainen olla koko elämänsä vemu vai muuttuuko mieli viimeistään 30-vuotiaana?
Voiko joku ommella minulle Munsalan kansallispuvun Vantaalla? Voin hieman maksaa siitä?
Onko tällä palstalla vielä Munsalan Soutajia?
Kun katson vaikka metsään, niin näen siellä paljon tekemättömiä munsalan kansallispukuja.
-Susanna K
Jos rintaliivini eivät istu, tai ympärysmitta ei ole oikeassa suhteessa kuppikokoon, voinko siitä huolimatta pitää Munsalan kansallispukua? Vai pitäisikö mennä oikein liikkeeseen mittauttamaan oikea koko ? Tekisikö joku minulle Munsalan kansallispuvun , en voi paljoa maksaa jos joudun ostamaan liivit kalliista liikkeestä .
Joku myi kirppiksellä feikkejä munsalapukuja. Minne voin ilmoittaa näistä piraattikopioista?
Vierailija kirjoitti:
Joku myi kirppiksellä feikkejä munsalapukuja. Minne voin ilmoittaa näistä piraattikopioista?
Munsalan entinen kunta voi haastaa koko kirpputorin oikeuteen
terv. Lakimies
Milloin Munsalan kansallispuvun voi kääntää pää menosuuntaan?
Mulla ei ole Munsalan kansallispukua. Haluatko kysyä jotain?
Poikani menee armeijaan ja on ahdistunut, kun ei päässyt Munsalan rykmenttiin. Onko jotakin vielä tehtävissä?