Munsalan kansallispuku kommentit ihmetyttää
Se joku ei tykkää jumppatossut kysymyksistä. Kun esittää jumppatossut kysymyksiä, saa vastaukseksi: Munsalan kansallispuku kommentteja. Miksi?
Kommentit (155)
"Munsalan kansallispuku" on av:n klassikkoketju. Kommentoijalla on kieroutunut huumorintaju ja hän halusi ilmaista, että lukee näitä ketjuja vain viihteenä.
Mitä tekemistä munsalan kansallispuvulla on jumppatossujen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
No voihan niitä jumppatossuja pitää jalassa kun päällä on Munsalan Kansalllispuku.
Sopiiko Munsalan kansallispuvussa syödä makaronilaatikkoa, jos voi niin riittääkö 200grammaa ?
Voinko pyytää häälahjaksi rahaa, jos minulla ja miehellä on päällä Munsalan kansallispuku?
Minkälainen synnytyslakki sopii käytettäväksi Munsalan kansallispuvun kanssa?
Epätietoinen ensikertalainen
Vierailija kirjoitti:
Munsalan kansallispuvulla on tekemistä kaiken kanssa!
Voisko joku tehdä mulle Munsalan kansallispuvun. Vantaalla. ;D
Missä? Linkkiä? Munsalan kansallispuku on käsite. Oli mielestäni myös postin mainoksessa. Tai ehkä postin ylempi taho on myös etsinyt Munsalan kansallispukua netistä, ehkä myös Munsalan kansallispukua av:ltä. Mutta Munsalan kansallispuvun tekijän olisi asuttava jossain Helsingissä tai Vantaalla, kuten postinsaajankin.
Vonko pitää omaa Munsalan kansallispukuani ,joka on 20 vuotta vanha ? Mieheni puku on 40 vuotta vanha, onko tämä luonnotonta ? Pitäisimme pukuja siis yhdessä yllämme.
Mitä teen Munsalan kansallispukuni haisee aivan pe....lle ?
Vierailija kirjoitti:
Vonko pitää omaa Munsalan kansallispukuani ,joka on 20 vuotta vanha ? Mieheni puku on 40 vuotta vanha, onko tämä luonnotonta ? Pitäisimme pukuja siis yhdessä yllämme.
Ehdottomasti liian iso ikäero puvuilla! Miehesi puku vain käyttää hyväkseen sinun viatonta Munsalan kansallispukuasi.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se puku, ansaitset parempaa.
Vierailija kirjoitti:
No voi, onko joku kähminyt perseisillä käsillä, vai onko oma käsikakkaamisesi mennyt persiilleen? Pyydä lähikauppiastasi tilaamaan Perseisten Asioiden Pesuainetta.
t. 9
:D
Kyllä joku ihmisparka tulee tänne ja kysyy jotain... Saa vastauksesi Munsalan kansallispuvusta vastauksia. Niin varmaan ihminen on aivan sekaisin...
Anoppini tyrkyttää minulle omaa kulunutta ja liian isoa Munsalan kansallispukua , En haluaisi loukata häntä mitä teen?
Tekisikö joku minulle XXS-kokoisen Munsalan kansallispuvun??????!!!!!!!!
Näin tänään, kun jollain teinillä oli Munsalan kansallispuku ja selässä Kånken!
Mutta voisiko joku minulle Vantaalta ommella Munsalan kansallispuvun?
Voitko ommella minulle Munsalan kansallispuvun?