Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti lääkärin konsultoinnista miehesi pääsi sterilointiin

Vierailija
21.05.2023 |

Kyseessä lääkärin soittoaika julkiselle puolelle

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveydestä lähete ja alle 6kk pääsi. Tästä kyllä jo aikaa. Nyt on jonoja kaikkiin kiireettömiin toimenpiteisiin

Vierailija
2/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työterveydestä lähete ja alle 6kk pääsi. Tästä kyllä jo aikaa. Nyt on jonoja kaikkiin kiireettömiin toimenpiteisiin

Kamala miten pitkä aika. Voisikohan saada palvelusetelin ja mennä yksityiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilisaatio on sellainen toimenpide, joka ei kuulu hoitotakuun piiriin, eli jonotusaika voi olla huomattavasti enemmän kuin varsinaisien sairauksien kohdalla tuo 6 kk. Esim. meidän keskussairaalassa miehet odottavat sterisisaatioon vuoden verran. Yksityiselle toki voi mennä ja saada toimenpiteen nopeallakin aikataululla, mutta ei julkinen puoli sitä kustanna.

Vierailija
4/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni nukahti kännissä vessan lattialle. Kävin autotallista vasaran ja löin kunnolla molempiin kiveksiin lattiaa vasten. Ei uskaltanut aamulla kertoa mitään kun konttasi sänkyynsä. Kuukautta myöhemmin alettiin harrastaa seksiä normaalisti enkä ole tullut raskaaksi.

Vierailija
5/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala miten pitkä aika. Voisikohan saada palvelusetelin ja mennä yksityiselle?

Minusta tuo 6kk oli hyvinkin kohtuullinen. Sen päälle toki vielä 3kk muuta ehkäisyä.

Kaverin mies ollut jonossa kohta 2 vuotta. Osassa sairaaloita ei tehdä tällä hetkellä mitään kiireettömiä. Jos on rahaa, niin mene yksityiselle. Maksusitoumusta tähän ei tosiaan saa, kun ei kuulu edes hoitotakuuseen.

6/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sterilisaatio edes ole mikään kiirellien toimenpide, toisin kuin vaikka sydänleikkaus. Huolehtii vaan ehkäisystä jonotusaikana.

Vierailija
7/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tien, koska olen itse lääkäri. Heh, heh.

8/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin mies ollut jonossa kohta 2 vuotta. Osassa sairaaloita ei tehdä tällä hetkellä mitään kiireettömiä.

Paljonkohan miesten vasektomia maksaa vaikka Tallinnassa?

Vierailija
9/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittoaika? Ei lääkäri saa tehdä lähetettä vasektomiaan tapaamatta potilasta...?

Eli onko tää puhelinaika jo ollut ja lähete tehty? Mun miehelle myös varattiin ensin puhelinaika, mutta soittaessaan lääkäri sanoi, että laki estää toimimasta niin, vaikka kyseessä oli tuttu potilas. 

Piti mennä paikan päälle, käynti kesti ehkä 2min. Lähete tehty pari kk sitten ja nyt vaan rauhassa odotellaan.

Täälläpäin jono on ollut vuodesta puoleentoista.

Vierailija
10/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään säästöt venyy niin yksityisellä sai valita itse ajan parin viikon sisällä ja maksoi pari vuotta sitten n. 800€.

Vierailija
11/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään säästöt venyy niin yksityisellä sai valita itse ajan parin viikon sisällä ja maksoi pari vuotta sitten n. 800€.

Missä teitte? Googlasin ja näytti olevan jopa muutama tonnia

Vierailija
12/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveystalon hinta 2696e. Ei kiitos.

Vierailija
13/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole koiria joita voi noin vain steriloida. Halusiko mies sitä vai ohjailtu.

Vierailija
14/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ole koiria joita voi noin vain steriloida. Halusiko mies sitä vai ohjailtu.

Minulle ainoa lähes sopiva ehkäisymuoto on hormonikierukka. "Pikku" miinus tulee siitä, että se lihottaa ja hävittää minulta kaikki halut. Sterilisaatio -> kierukan poisto -> halujen palautuminen - tapahtumaketju motivoi ainakin minun miestä sen enempää ohjailematta.

Vierailija
15/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ollut pari kk murjotusta ja seksin pihtausta. Ei meinannut millään suostua mutta uhkasin avioerolla (ei avioehtoa) ja sillä ettei saa koskaan seksiä. Tapeltiin eilen niin että meni raapimiseksi. Eihän tuo saa mitään aikaan jos en hieman ohjaa.

Itse halusi.

Vierailija
16/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytitkö itse myös itsellesi sterilisaatiokaavakkeen?

Vierailija
17/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöllitkö tarvikkeet töistä ja teit toimenpiteen itsellesi kotikylppärissä?

Vierailija
18/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pitkät jonot passiivis-aggressiivinen yritys saada ihmiset toisiin ajatuksiin?

Vierailija
19/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveystalon hinta 2696e. Ei kiitos.

Hyh, onko se inflaatio laukannut tosiaan noin paljon parissa vuodessa vai pumppaako joku ilmaa näihin hintoihin?

Diacorissa oli muistaakseni meidän, mutta se on nykyään kai Terveystaloa myös.

Vierailija
20/25 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pre-covid n. kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme