Mies petti mun siskon kanssa
Olen raskaana 17 viikolla ja sain kuulla että mies on pannut mun siskoa noin vuosisitten. Väittävät että ktseessä oli vain yksi kerta ja silloin olivat humalassa. Voinko ikinä antaa anteeksi? Siskooni en ole ollut missään tekemisissä ei edes anteeksi viitsinyt pyytää, uhkasi vain että jos kerron vanhemmille niin tekee kunniallukkaussyytteen?!?
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Taas kauhea haloo panemisesta. Mikset voi vaan antaa olla kun et mitään tauteja saanut? Mitä se sulta on pois jos mies on käyny polkemassa siskoasi? Mies kuitenkin haluaa olla sinun kanssasi. Olisit onnellinen lähimmäistesi puolesta.
Sinunkin vaimosi siis saa käydä veljesi poljettavana ja mitäs siitä? Kunhan ei tuo tauteja. Lapsi ei haittaa. Sehän on melkein sinun kun on veljesi siittämä. Mutta sehän ei oke sinulta pois.
Oletko ajatellut tätä vaihtoehtoa?
http://www.vauva.fi/keskustelu/2629461/pettamisen_hyvittaminen_silma_si…
siskolleni en pysty koskaan antamaan anteeksi. Hän kärsi tuohon aikaan masennuksesta ja käytti huumeita, minä olin se joka autto, käytti lääkärissä ja olin tukena että pääsi huumeista eroon ka tässä oli kiitos kaikesta avusta. Miehen hän sai sänkyyn mustamaalaamalla minua kuinka muka petän jatkuvasti ja pyöritän useampaa miestä samaan aikaan. Pyytäisi edes anteeksi mutta luuseri mikä luuseri.
Vai on pettäminen ja valehtelu ok kunhan kukaan vaan ei tiedä.
Miksi ne muiden ihmisten mielipiteet on niin tärkeitä että ne ratkaisee tuleeko ero vai ei. Pitäisi varmaan vaan ajatella omilla aivoilla eikä miettiä mitähän Pirjo nyt sanoo.
Tottakai se vaikuttaa paljon mitä muut tietää/ajattelee. Saattaa tuntua siltä että muut tuomitsee tai säälii kyseistä henkilö. Teko on silti reko ja sen kanssa pitää elää
Hyvä ap. Siskosi kuulostaa ihan omalta siskoltani: käsi ojossa on kaiken ottamassa, mutta vastavuoroisuutta ei ole. Miehesi kuulostaa ihan hirveältä.
Tämä ei ole sinun häpeäsi vaan näiden kahden. Itse en katselisi enää kumpaakaan. Humala ei ole mikään syy pettää luottamustasi näin.
Toki voit kertoa vanhemmillesi. Varmasti olisi viisasta, muuten miettivät päänsä puhki että mikäs nyt tuli. Mutta jos kerrot, niin kerro rauhallisesti, älä liioittele. Tilanne on tarpeeksi karmea muutenkin.
Vanhemmat ovat siitä tylsiä, että tekevät mitä tahtovat. Älä odota, että katkaisevat välinsä siskoosi. Ehkä jopa odottavat, että annat anteeksi ja jatkat kuin ei mitään.
Päätös on sinun ja sinulla on oikeus päättää ihan itse. Noin isoa luottamuksen pettämistä ei ihan pelkällä anteeksipyynnöllä kuitata.
Minä en voisi luottaa enää kumpaankaan. Ja huom. olen ollut suhteessa jossa minua petettiin tai ainakin yritettiin. Ei sentään ollut siskoni miehen mielessä vaan koulukaverini. Luulin ensiksi, että voin antaa anteeksi ja unohtaa. Puoli vuotta meni ja totesin, että kiusaan vain itseäni. Mies jäi ja koulukaverin kanssa oli pakko jatkaa vielä puolitoista vuotta.
Tiesikö mies siskon huumehörhöilystä? Jos veti paljaalla siskoasi niin ei paljoa piitannut omasta eikä sinun terveydestä saatikka tulevan vauvan. Siskollasi olisi voinut olla vaikka C-hepatiitti tai HIV ja kyllähän se herpeskin pilaisi elämän aika kivasti ym. Onneksi sisko ei tullut raskaaksi! Serkut olisikin sisaruspuolia....
Mies tiesi. Eikä kuulemma muista käyttikö kortsua eli toisin sanoen ei käyttänyt. Teisteihin se joutuu, ja suostu käymään ja tulokset kirjallisena mulle.
"hauskaahan" tästä tekee se että sisko yritti kerran pokata miestäni minun olessa paikalla. Sanoin asiasta miehelleni mutta väitti että olen vain mustasukkainen että eihän oma sisko tollei tekisi. Lähdin kotiin yksin nukkumaan ja aamulla sain tietää että siskoni oli ollut mieheni luona yötä. Mitään ei kuulema tapahtunut ja siskoni nukku sohvalla,uskoin joka sanan.nytten kun mies kerto niin kysyin kyseisestä kerrasta, siskoni oli yrittänyt jo silloin riisutunut alasti ja mennyt samaan sänkyyn mies oli kuulemma "nukahtanut" ja aamulla kun heräsi siskoni oli muka nukkumassa sohvalla, mitäköhän tässä enää uskoa? Olis kiva tietää totuus että kuinka paljon ne o mun seläntakan säätäny menemään.
Vierailija kirjoitti:
siskolleni en pysty koskaan antamaan anteeksi. Hän kärsi tuohon aikaan masennuksesta ja käytti huumeita, minä olin se joka autto, käytti lääkärissä ja olin tukena että pääsi huumeista eroon ka tässä oli kiitos kaikesta avusta. Miehen hän sai sänkyyn mustamaalaamalla minua kuinka muka petän jatkuvasti ja pyöritän useampaa miestä samaan aikaan. Pyytäisi edes anteeksi mutta luuseri mikä luuseri.
Yll oleva tekee miehesi tekosi huomattavasti anteeksi annettavammaksi, ehkä siskosi voimakas viettely vain teki sen, että "tilaisuus teki varkaan". Värinhän miehesi teki, mutta ei hän välttämttä ole sellainen pettäjä luonne, jos katuu tekoaan, niin ehk otti opikseen, että jos joutuu viel joskus viettelyn kohteeksi niin osaa heti laittaa jarrut päälle
Totuus on se ettei se ollut kertapano. Älä usko enää mitään selityksiä. Se mitä epäilet on oikeasti vielä 100 kertaa pahempaa. Miehesi on hyvä valehtelemaan, manipuloimaan ja salaamaan asioita. Ja siskosi on samanlainen. Ei ihme että siskosi kiinnostaa miestäsi...kyllä kusipää toisen kusipään tunnistaa.
En minä ainakaan miehekseni huoli sellaista jolla ei ole omaa tahtoa vaan hups vaan joutuu vietellyksi.
Kyllä se aikuinen ihminen aina itse tekee päätöksensä ja sitten vielä pitäis kantaa vastuu omista teoista eikä jatkaa kieroilua.
Vierailija kirjoitti:
Mies tiesi. Eikä kuulemma muista käyttikö kortsua eli toisin sanoen ei käyttänyt. Teisteihin se joutuu, ja suostu käymään ja tulokset kirjallisena mulle.
"hauskaahan" tästä tekee se että sisko yritti kerran pokata miestäni minun olessa paikalla. Sanoin asiasta miehelleni mutta väitti että olen vain mustasukkainen että eihän oma sisko tollei tekisi. Lähdin kotiin yksin nukkumaan ja aamulla sain tietää että siskoni oli ollut mieheni luona yötä. Mitään ei kuulema tapahtunut ja siskoni nukku sohvalla,uskoin joka sanan.nytten kun mies kerto niin kysyin kyseisestä kerrasta, siskoni oli yrittänyt jo silloin riisutunut alasti ja mennyt samaan sänkyyn mies oli kuulemma "nukahtanut" ja aamulla kun heräsi siskoni oli muka nukkumassa sohvalla, mitäköhän tässä enää uskoa? Olis kiva tietää totuus että kuinka paljon ne o mun seläntakan säätäny menemään.
voi hyvä luoja. Tuohan on aivan järjestelmällistä peittelyä ja vähättelyä miehesi puolelta. Vielä vähemmän luulisi miehesi lankeavan siskon viettelyyn, jos kerta huumeaddikti pöllyissä lähentelee. Normaali ei-huume ihminen ei yleensä viehäty sellaisista tai sitten kokee että "hyväksi käyttää" apua tarvitsevaa ihmistä, vaikka tämä ihan itse haluaisikin sitä seksiä.
Mies joutaa vaihtoon. En ymmärrä yhtään, (vaikka miehesi olisi alussa vastustanutkin kiusausta) miksi mehesi on ottanut asiassa siskosi puolen. = järjestelmällisesti vähättelee/valehtelee/jättää kertomati siskosi toilailuja. Normaalistihan mies ihmettelisi sinulle kovaan äänen siskon käytöstä, ja kysyisi onko tyypillistäkin ymym. ja lopputulema olisi, että yhdessä paheksuisitte siskon tyrkkyä käytöstä, ja vähentäisitte yhdessä vietettyä aikaa, kerta ei osaa käyttäytyä. Eikä mies toki päästäisi siskoa yön pimeinä tunteina EDES sinne sohvalle nukkumaan. Miksei sisko tule sun tykö enssijaisesti, jos on yöpaikkaa vailla? Mielestäni miehen käytös haiskahtaa pahasti tässä tilanteessa. Uskon ettei ole jäänyt kertaan tuo toilailu. Miksei olisi aiemmin kertonut alasti riisuutumisesta, jos kerta miehesi oli siinä tilanteessa hoitanut "osansa" mallikkaasti.
Sanoisin nyt kyllä, että puske ne tiedot ulos siitä ukosta ! Mielellään ei varmasti kerro, mutta kovat keinot käyttöön. Naisella on keinonsa.
Vaikka pillua hierottaisi nenään niin mies itse päättää lähteekö pois vai paneeko.
Ei ole siitä kiinni ettei pysty kieltäytymään vaan EI HALUA kieltäytyä.
Petturin kultainen sääntö: kerro niin vähän kuin mahdollista!
Ainahan se oli yksi kerta eikä ikinä mikään jatkuva vedätys. Ei merkkaa mitään eikä tuntunut missään.
Jos olisi totta niin miksi vaivautua?
Abortti ja ero niin pääset vielä alkuun elämälläsi.
Anteeksi kannattaa antaa ennemmin tai myöhemmin, koska katkeruudella et ainakaan saavuta elämässäsi onnea.
Jos haluat pitää lapsen, onnea yh elämään, mahdat olla aikamoinen haaska jos miehesi pettää sinua siskosikanssa ja kaikesta huolimatta haluat kasvattaa lapsen ilman isää. Kyllä sinut vielä joku uskollinen mies siittää.
Ei pahalla mutta vähän valoja päälle jookos.
T. M24
Kuules M24! Miksi se vauva pitää tappaa jos isä on kusipää? Ap on jo raskausviikolla 17 muistaakseni joten ei sitä aborttia niin vaan tehdä vaan pitäisi kai olla joku oikea syy eli paha kehitysvamma tai vastaava ja isän vittumaisuus ei riitä syyksi. Tuntuu jo pienet potkut!
Sillä on omakin kämppä mihin mennä mutta tais miehen vehkeet kiinnostaa liikaa. Jos on joku ihme kilpailu/paremmuus juttu siskolla kysessä niin miksi haluta se mitä mulla on tai oli? Vai hakeeko hyväksyntää mäkin sain ton minkä sisko sai. Äiti sano joskus että mä olen se kauniimpi ja viisaampi sisko ja pikkusisko o vaa se hankala tapaus ja nytkun asiaa ajattelee niin se ilkku aina asioissa missä oli parempi kuin minä.
Kyllä rehellinen ja uskollinen mies osaa kieltäytyä toisinkuin tuo paska. Molemmat yhtä syyllisiä, mies katuu sisko ei. Eikä mieskään halua asiasta enempää puhua "eikö voitais vaa unohtaa koko juttu ja jatkaa siitä mihin jäätiin". Että pistää vihaksi
Enkä voisi ikinä tappaa viatonta lasta sen takia että isä on mikä on. Ei se lapsen vika ole. Ja joo minunkin mielestä se ei taida edes olla mahdollista enään.
Aika outo näkökulma että asia on ok kunhan vaan kukaan ei tiedä.
Ihan sama kuka tietää ja mitä kun faktat on mitä on ja sen kanssa sitten pitäisi kuitenkin elää.
Niinhän se perheväkivaltakin toimii että salataan asia ja toinen jatkaa mätkimistä. Edes häpeä ei saa lopettamaan kun kukaan ei tiedä.
Hyviä perhejuhlia vaan petturi miehen ja petturi siskon kanssa.
Varmaan pian ap uskoo että koko juttu on hänen vikansa HUH!