Mies petti mun siskon kanssa
Olen raskaana 17 viikolla ja sain kuulla että mies on pannut mun siskoa noin vuosisitten. Väittävät että ktseessä oli vain yksi kerta ja silloin olivat humalassa. Voinko ikinä antaa anteeksi? Siskooni en ole ollut missään tekemisissä ei edes anteeksi viitsinyt pyytää, uhkasi vain että jos kerron vanhemmille niin tekee kunniallukkaussyytteen?!?
Kommentit (134)
Heh, kunnon WT-aloitusta olenkin kaivannut rikosilmoituksineen :D
Kunnianloukkaus... reps.
Toivottavasti miehesi viisastuu ja valitsee siskon ja näin lopulta käykin.
Kunnianloukkauksesta voidaan tuomita, jos herjaa tai solvaa toista. Tosiasian, esimerkiksi pettämisen, toteaminen ei ole kunnianloukkaus. Sen sijaan esimerkiksi huorittelu on.
Vierailija kirjoitti:
Kunnianloukkauksesta voidaan tuomita, jos herjaa tai solvaa toista. Tosiasian, esimerkiksi pettämisen, toteaminen ei ole kunnianloukkaus. Sen sijaan esimerkiksi huorittelu on.
Aina tämä sama.... ei ole mikään kunnianloukkaus, ellei ole julkista levitystä. Kahdenkesken saa sanoa ihan mitä vain.
Vaikka yrittäisin kuinka ajatella asioita monelta kantilta, taitaisi tuo olla omassa tapauksessani sellainen henkinen avokämmenlyönti kasvoille, ettei siitä hevin toipuisi. On vaikea keksiä sen isompaa loukkausta kuin se, että kaksi kaikista läheisintäni pettävät molemmat minun luottamukseni.
... Eli kyllä minä ulkoistaisin elämästäni niin mieheni kuin siskoni, vaikka kuulostaa tosi julmalta.
Eikös tää nut vaan ollu win-win situation. Sinut ja sisko tuli kokeiltua, päätyi sinuun ja pulla uunissa. Ethän edes kertonut olitko suhteessa sinä aikana kun siskosi pani miestäsi. Valitan sis mutta sun kertomuksesta puuttuu liian paljon faktoja voidaksemme tuomita ....
Olin suhteessa kyseiseen mieheen ja siskoni tiesi kyllä sen ja siskoni oli se joka teki aloitteen. Olin isäniluona vkl ja sisko oli mun kodissa koiravahtina eli ne pani viellä mun kodissa,mun sängyssä.
Otsikon luettuani ihmettelin että pettikö mies oman siskonsa vai aloittajan siskon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tää nut vaan ollu win-win situation. Sinut ja sisko tuli kokeiltua, päätyi sinuun ja pulla uunissa. Ethän edes kertonut olitko suhteessa sinä aikana kun siskosi pani miestäsi. Valitan sis mutta sun kertomuksesta puuttuu liian paljon faktoja voidaksemme tuomita ....
... saati uskoa.
Ja olin siskoni kanssa todella läheinen olin aina apuna,aina kun tarvitsi jotain niin minä olin se joka autto niin rahallisesti kuin tukena olemisena. luulin että näin käy vain leffoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro sun vanhemmille. Ei se mikään kunnianloukkaus ole.
Samaa mieltä. Ja ei edes kostomentaliteettimeiningillä, vaan ihan siksi, että saisit jutella tästä jonkun kanssa.
Olisi niin paha temppu että minä laittaisin välit poikki sekä mieheen että siskoon.
Ja kyllä todellakin kertoisin rehellisesti syyn eroon ja välienkatkaisuun. En huorittelisi tai haukkuisi, mutta kertoisin että menivät sänkyyn. Se ei ole lähelläkään kunnianloukkaussyytettä.
Laita välit poikki molempiin, ei tuota voi antaa anteeksi :( Voit hakea tukea vanhemmiltasi, tottakai, ei siitä mitään syytettä voi nostaa. Kyllä vauvan kanssa pärjää yksinki ja ehkä noin katakan tempun jälkeen kannattaa harkita, kannattaako isyyttä tunnustaa
Todellakin 2 läheisintä ihmistä niin luottamus mennyt nyt 110%.
Ihan sama olivatko humalassa ja kuka teki aloitteen. Yhtä mulkkuja ovat molemmat ja nyt tiedät ettei kummallakaan ole mitään rajaa. Saat puhua asiasta ihan kenelle haluat ja niin paljon kuin haluat. Älä usko huorasiskon kunnianloukkaushöpinöitä. Siskosi on vaan paniikissa että lähipiiri ja ystävät saa tietää mikä petturihuora hän on.
Sen verran anteeksiantamaton temppu, että mies ulkoruokintaan.