Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti mun siskon kanssa

Vierailija
18.08.2016 |

Olen raskaana 17 viikolla ja sain kuulla että mies on pannut mun siskoa noin vuosisitten. Väittävät että ktseessä oli vain yksi kerta ja silloin olivat humalassa. Voinko ikinä antaa anteeksi? Siskooni en ole ollut missään tekemisissä ei edes anteeksi viitsinyt pyytää, uhkasi vain että jos kerron vanhemmille niin tekee kunniallukkaussyytteen?!?

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon luettuani ihmettelin että pettikö mies oman siskonsa vai aloittajan siskon kanssa.

Ei väliä, kunhan tulee ymmäretyksi.

Vierailija
122/134 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnianloukkauksesta voidaan tuomita, jos herjaa tai solvaa toista. Tosiasian, esimerkiksi pettämisen, toteaminen ei ole kunnianloukkaus. Sen sijaan esimerkiksi huorittelu on.

Aina tämä sama.... ei ole mikään kunnianloukkaus, ellei ole julkista levitystä. Kahdenkesken saa sanoa ihan mitä vain. 

Ei muuten saa. Exäni huoritteli ja haukkui mua lähes päivittäin. Säästin myös kaikki viestit ja sähköpostit, tein ilmoituksen ja kyllä vain syyttäjä nosti syytteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan inhimillistä että hairahtuu siskoon. Samaa geeniperimää kun ovat. Ottaisin tuon vaan vakuutena oikeasta matchista.

Vierailija
124/134 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnianloukkauksesta voidaan tuomita, jos herjaa tai solvaa toista. Tosiasian, esimerkiksi pettämisen, toteaminen ei ole kunnianloukkaus. Sen sijaan esimerkiksi huorittelu on.

Aina tämä sama.... ei ole mikään kunnianloukkaus, ellei ole julkista levitystä. Kahdenkesken saa sanoa ihan mitä vain. 

Ei muuten saa. Exäni huoritteli ja haukkui mua lähes päivittäin. Säästin myös kaikki viestit ja sähköpostit, tein ilmoituksen ja kyllä vain syyttäjä nosti syytteen.

Kertoo kasvotusten niin ei jää viestejä todisteeksi

Vierailija
125/134 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin petän iso-siskoa sen miehen kanssa, siskoni ei kuulemma aina anna.

Eikä mun sisko edes tiedä sitä ,eikä kyllä tajua vieläkään vaikka lukee tätä av palstaa.

Jussina alkoi tämä meidän vehtaus eikä kyllä kaduta yhtään.

Vierailija
126/134 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin Jorma-Antero: fantasiat eivät ole totta lainkaan :D

Vierailija
127/134 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen raskaana 17 viikolla ja sain kuulla että mies on pannut mun siskoa noin vuosisitten. Väittävät että ktseessä oli vain yksi kerta ja silloin olivat humalassa. Voinko ikinä antaa anteeksi? Siskooni en ole ollut missään tekemisissä ei edes anteeksi viitsinyt pyytää, uhkasi vain että jos kerron vanhemmille niin tekee kunniallukkaussyytteen?!?

Mä voisin pettää sun siskoa sun kanssa. No et sen jälkeen enää miettisi miestäsi...

Vierailija
128/134 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomalla vanhemmillenne saat tukea lapsellesi. Sinulla ei ole mitään syytä suojella siskoa eikä (ex)-miestäsi. Vauva-aika on joka tapuksessa rankkaa, tarvitset silloin kaiken tuen. Myös sen, että tämä asia olisi jo taka-alalla ja myös lähisuvun järkytys siitä jo käsitelty.

Totta myös tuo, että pienen vauvan ei kannata olla yhtäaikaa vanhempienne luona kuin milloin siskosi siellä on. Riitely tai muu hyökkäävyys ei ole hyväksi vauvalle. Suojele pientä, varaudu ennalta, hoida itseäsi, etsi iloa ja kunnollisia tukijoukkoja elämääsi.

Siskon on hyvä joutua kohtaamaan tekonsa seuraukset. Häpeämällä siitä selviää. Pillottelu, salailu, uhkailu ja törkeät viestit sulle vievät hänen luonnettaan ja elämäänsä yhä enemmän alamäkeen. On aika ottaa vastuu teoistaan. Älä auta siskosi alamäkeä nyt. Suojele itseäsi ja lastasi! Voimia, onnea lapsesta!

Vierailija
129/134 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä näitä "no sehän oli vaan seksiä" kommentoijia. Mua on entisessä suhteessa petetty, ja pahinta siinä oli se, että se ihminen jota sä rakastat hullun lailla, viestittää sulle että sä et muuten riitä mulle. Et ole tarpeeksi hyvä.

Ap:lle voimia ja heivaa tommoset ihmissaasteet elämästäs.

Tuohan ei ole mikään absoluuttinen totuus, asioitakun voi aina ajatella niin monella tavalla... Jos haluat nähdä kavereita, eikö puolison seura riitökkään? Jos hetken huumassa hairahtaa, niin se ei kerro siitä, ettei oma kumppani riitäkjään... No ehkä se ei just sillä sekunnilla riittänytkään, mutta noin yleensä...

Vierailija
130/134 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex muija kyseli josko harrastettaisiin parinvaihtoa sen siskon kanssa. Kuulemma B-rapun jutut ois kiinnostanu, eikä ne sujunut sen aikaisen miehensä kanssa.

Vierailija
131/134 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka pillua hierottaisi nenään niin mies itse päättää lähteekö pois vai paneeko.

Ei ole siitä kiinni ettei pysty kieltäytymään vaan EI HALUA kieltäytyä. 

No, ei todellakaan ole, kyllä mies panee, kun pimppiä hierotaan naamaan.

M43

Eläin tekee niin.

Vierailija
132/134 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiseltään kuulostaa aika pahalta, mutta tarkemmin ajateluna minusta pettämisessä on pahinta se, että lähtevät juorut liikkeelle ja sitten ei enään pettäneen kanssa kehtaa liikkua missään. Tuo tapaus varmasti pysyy vain teidän tiedossa, joten unohtakaa se ja jatkakaa elämäänne.

Aijaa, ei kyllä ollut mun mielestä. Eniten sattui rakastamasi ihmisen luottamuksen menetys ja riittämättömyyden tunne. Se miten tuntee itsensä niin rikki raastetuksi, että jokainen sydämenkin lyönti tuntui ontolta ja kivuliaalta, jokainen sisään hengitys raastavalta. Se että miten kauheaa on että jotkut tietää miehen pettäneen mua, ei kyllä pätkäissyt, omapa oli tekonsa ja häpeänsä.

Ehkäpä nuo juorut on kauheinta jos tärkeämpää on pitää kulissit pystyssä kuin että parisuhteessa ollaan aidosti onnellisia?

Vierailija
133/134 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kerto oma-aloitteisesti, en tiedä että miksi nyt kerta vuoden on asiaa salannut (ehkä johtuu siitä että siskosta piti tulla lapsen kummi). Sisko oli todella rakas ja tärkeä (kyseessä pikkusisko) ja tiedän että jos kerron isille niin se ei koskaan anna anteeksi siskolleni kyseistä temppua, toisaalta olisihan se siskolle ihan oikein.

"Isille"? Paljos teillä on ikää?

en ole ap, mutta pakko kommentoida. Ikää minulla on melkein 50 ja isäni kutsumanimi oli kuolemaansa asti isi. Sillä ei ole iän kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
134/134 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nii kesti aikaa kunnes totuus selvisi. Oli ne pannu useasti kyseisenä kesänä. Sairasta!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän