Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti mun siskon kanssa

Vierailija
18.08.2016 |

Olen raskaana 17 viikolla ja sain kuulla että mies on pannut mun siskoa noin vuosisitten. Väittävät että ktseessä oli vain yksi kerta ja silloin olivat humalassa. Voinko ikinä antaa anteeksi? Siskooni en ole ollut missään tekemisissä ei edes anteeksi viitsinyt pyytää, uhkasi vain että jos kerron vanhemmille niin tekee kunniallukkaussyytteen?!?

Kommentit (134)

Vierailija
101/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä syytä miksi kertoi vasta nyt vastasi vain että oli tyhmä kun ei aikasemmin kertonut. Luulen että omatunto painaa ja nyt o "hyvä" hetki kertoa pienempi todennäköisyys että jättäisin, kerta lapsi tulossa, eikä aborttia enää pysty tekemään.

Sisko tällähetkellä parisuhteessa että en usko että kiristäisi mitenkään, mutta eihän sitä voi koskaan tietää. En sen tarkemmin ole vahtinut miehen menoja vaan luottanut, että aika paljon on varmasti asioita mitä en tiedä.

Vierailija
102/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilin, mutta olin molempien mielestä vain liian mustasukkainen ja harhaluuloinen. Ja halusin myös uskoa heitä varsinkin siskoani, en kuvitellut että hän ikinä tekisi noin, menisi flirttiä pidemmälle. Miehiä tulee ja menee mutta uutta siskoa en saa. En vaan halunut uskoa että hän on noin kaksnaamanen hu**a. Ei hän näytä katuvan sain myös viestin jossa minä ja mun lapsi ollaan sille kuolleita eikä tunne meitä kohtaan mitään.

nonniin, vaikuttaa ihan yhteiseltä juonelta. Puhuttu yhdessä, että kielletään kaikki ja laitetaan syyt vaan sun niskoille, kun "turhaa" kyttäät. Onko samanlaista flirttiä siskolta ollut sun aikaisempia miehiä kohtaankin? Vai oliko nyt eka kerta. Ja onko siskolla ollut itellään mitään miehiä, omaa rakkautta koskaan? Jos ei, ni voisin kuvitella hänen olevan vain puhtaasti kateellinen ja haluaa tuhota onnes.

Ja ei voi muuta sanoa, kun että paskan siskon olet saanut, mutta jos hänkää ei halua enää olla tekemisissä, ni helpollahan pääset, välit vaan jäihin, usko pois, et menetä mitään. Melkeimpä voitat, kun ei tarvitse miettiä mitä sisko seuraavaksi keksii sun pään menoks, eikä tartte edes häntä kuskailla ja mitä muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai meinaat kuitenkin jättää ukon ? älä vain sano, että meinaat sen kanssa jatkaa !

Vierailija
104/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmalle miehelle flirttaili ja ehdotteli kännissä, mutta ei hän ikinä olisi suostunut mihinkään siskoni kanssa siitä olen varma, hän itse ihmetteli siskoni käytöstä että onko sillä kaikki ihan kotona. Aattelin vain että se hakee vas huomiota kännissä ja luotin kyseiseen mieheen 100% Sitä aikasempien kanssa ei ole flirttaillut, ollut niin nuori silloin.

Sisko seurusteli ennen kun yritti jälkimmäistä miestä pokata,onnistuneesti. Mutta ryssi itse parisuhteen systemaattisella pettämisellä.

Vierailija
105/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilin, mutta olin molempien mielestä vain liian mustasukkainen ja harhaluuloinen. Ja halusin myös uskoa heitä varsinkin siskoani, en kuvitellut että hän ikinä tekisi noin, menisi flirttiä pidemmälle. Miehiä tulee ja menee mutta uutta siskoa en saa. En vaan halunut uskoa että hän on noin kaksnaamanen hu**a. Ei hän näytä katuvan sain myös viestin jossa minä ja mun lapsi ollaan sille kuolleita eikä tunne meitä kohtaan mitään.

Siskosi vaikuttaa olevan jonkin sortin luonnehäiriöinen ihminen.

Vierailija
106/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nonniin, vaikuttaa ihan yhteiseltä juonelta. Puhuttu yhdessä, että kielletään kaikki ja laitetaan syyt vaan sun niskoille, kun "turhaa" kyttäät. Onko samanlaista flirttiä siskolta ollut sun aikaisempia miehiä kohtaankin? Vai oliko nyt eka kerta. Ja onko siskolla ollut itellään mitään miehiä, omaa rakkautta koskaan? Jos ei, ni voisin kuvitella hänen olevan vain puhtaasti kateellinen ja haluaa tuhota onnes.

Ja ei voi muuta sanoa, kun että paskan siskon olet saanut, mutta jos hänkää ei halua enää olla tekemisissä, ni helpollahan pääset, välit vaan jäihin, usko pois, et menetä mitään. Melkeimpä voitat, kun ei tarvitse miettiä mitä sisko seuraavaksi keksii sun pään menoks, eikä tartte edes häntä kuskailla ja mitä muuta.

Sisko vaikuttaa olevan narsisti tai omaa vahvoja narsistisia piirteitä.

Vierailija
107/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, tuntuisi aika rivolta saada miehensä kautta tauti siskoltaan. Toivottavasti olet terve, ap.

Vierailija
108/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä niin ole mennyt että AP:n mies pani AP:n siskoa.

Saattoi se mennä niin että sisko ratsasti miehen päällä. Silloin sisko pani miestä, eikä päinvastoin.

Vierailija
109/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai jo edelliselle sun miehelle ehdotellut humalassa ! Olisin itse kyllä loukkaantunut verisesti tuollaisesta käytöksestä jo muinoin. Silloinen miehes vaikuttaa fiksummalta tolta osin, ihmettelee sulle, et mikä sitä siskoo vaivaa. Tää nykynen näyttää olevan ihan siskon pauloissa, kun puolustelee vaan.

Vierailija
110/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se välttämättä niin ole mennyt että AP:n mies pani AP:n siskoa.

Saattoi se mennä niin että sisko ratsasti miehen päällä. Silloin sisko pani miestä, eikä päinvastoin.

Tämä on äärimmäisen hyvä näkökulma asiaan.

Vierailija
111/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haluaa jokatapauksessa jossain vaiheessa vieraissa, sellaisia ne miehet vaan ovat. Mikset voisi sallia mihesei pitää siskoasi  panopuunaan aina joskus? Ihan oikeasti onko pelkkä seksi niin kamala asia?

Vierailija
112/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään kuulostaa aika pahalta, mutta tarkemmin ajateluna minusta pettämisessä on pahinta se, että lähtevät juorut liikkeelle ja sitten ei enään pettäneen kanssa kehtaa liikkua missään. Tuo tapaus varmasti pysyy vain teidän tiedossa, joten unohtakaa se ja jatkakaa elämäänne.

Vierailija
113/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen mielipiteeni mitä sinun tulisi tehdä:

-katkaise välit siskoosi

-jätä mies

-kerro vanhemmillesi. Tarvittaessa näytä viesti jossa siskosi ilmoittaa sinun ja vauvan olevan hänen silmissään kuolleita

-ala rakentaa omaa elämää, sinusta tulee

perhe. Tukiverkkoja kuntoon, pidä huoli ettei lapsesi ole vanhempiesi luona hoidossa silloin kun sisko käy siellä. Hae apua ihan ennaltaehkäisevästi (esim. kodinhoitajia monessa kunnassa) jotta varmistat oman jaksamisesi ja hyvinvointisi

Vierailija
114/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin lähtisi sekä mies että sisko elämästä ja kyllä kertoisin syyn vanhemmilleni ja muille.

Pettämisen olen antanut anteeksi, mutta jos toinen osapuoli olisi ollut siskoni, niin en todellakaan edes harkitsisi.

Vierailija
115/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat miehellesi anteeksi ja pyydät siskosi käymään teillä, sitten annat siskollesi 100 euroa ja sanot, että pitäähän *H-uoran palkkansa saada :D:D:D:D

Vierailija
116/134 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä "no sehän oli vaan seksiä" kommentoijia. Mua on entisessä suhteessa petetty, ja pahinta siinä oli se, että se ihminen jota sä rakastat hullun lailla, viestittää sulle että sä et muuten riitä mulle. Et ole tarpeeksi hyvä.

Ap:lle voimia ja heivaa tommoset ihmissaasteet elämästäs.

Vierailija
117/134 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tämä "provo" on totta ja sen kanssa pitää elää loppuelämä. Olisikin vain painajainen josta herää aamulla huomaten että kaikki on hyvin, minun kohdallani näin ei ole. Ja ymmärrän jos on vaikeuksia uskoa todeksi jos ei ole omalle kohdalle sattunut vastaavaa, kesti minullakin hetki tajuta että ei saatana voiko tää olla edes totta,valitettavasti voi.

Se oli vain seksiä kommentoijat: voisin antaa anteeksi jos kyseessä olisikin vain seksi jonku tuntemattoman tyypin kanssa. Tässä tapauksessa yksi panokerta aiheutti kahden rakkaan ihmisen luottamuksen menetyksen täysin, joista toinen oma sisko jonka ei todellakaan kuuluis tehdä tuollatavalla.

Vierailija
118/134 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka pillua hierottaisi nenään niin mies itse päättää lähteekö pois vai paneeko.

Ei ole siitä kiinni ettei pysty kieltäytymään vaan EI HALUA kieltäytyä. 

No, ei todellakaan ole, kyllä mies panee, kun pimppiä hierotaan naamaan.

M43

Vierailija
119/134 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vinkki. Kerrot nyt kaikille tärkeille, miten asia on, yhtään kaunistelematta. Miehelle sanot, että ero on varma ellei nyt ala kakistaa likaisia yksityiskohtia ulos, (kuinka kauan on jatkunut etc).

Minusta tuo yllä on jotenkin sairas ehdotus. En tuomitse ketään, joka niin tekee, mutten silti ymmärrä, miksi joku haluaa tietää kaiken panoasennot mukaan lukien. Haluatko kuulla lisää puolitotuuksia, pohtia yökaudet mitä on oikeasti tapahtunut ja kauhistua yhä uusista detailjeista? Siinä vain kiusaa itseään ja rikkoo täydellisesti välit lapsensa isään. Kai se on jonkinlainen kosto ja keino löytää uskallus eroon, minkä joku tarvitsee. Mikään hyvä elämänohje se ei ole.

Jos otat eron, ota se pystypäin ja ala rakentaa omaa elämääsi. Määrittele miehen rooli niin, että hän on lapsen elämässä muttei sinun. Odotuksen ja vauva-ajan kyllä selviät vaikka kokonaan yksin, mutta 18 vuotta on pitkä aika ja siitä isän pitää ottaa yhtäläinen vastuu. Ehdoton asiallisuus on valttia, vaikka se ei aina tunnu oikeudenmukaiselta.

Jos vielä yrität miehen kanssa yhdessä, oleta kaikkein pahin mutta älä toimi miehen rippi-isänä tai terapeuttina. Sinulle on tärkeää perheen tulevaisuus eikä menneisyys, eli että hän keskittyy jatkossa sinuun ja tulevaan vauvaan. Oman syyllisyytensä hoitakoon itse esimerkiksi ammattiterapeutilla. 

Vierailija
120/134 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmille kertominen riippuu siitä, haluaisivatko vanhemmat tietää. Voi olla, että he haluavat selityksen. Voi myös olla, että he mieluummin eivät tiedä aivan kaikkea, niin että pystyvät olemaan myös langenneen lapsensa tukena. Joka tapauksessa lyhyt tiedonanto riittää. Älä odota vanhempien hylkäävän siskoasi äläkä vertaile, miten vanhemmat kohtelevat jatkossa sinua ja häntä. Vanhemmat yrittävät parhaansa kaikkien lapsien eteen, vaikka epätäydellisesti. Se on heidän tehtävänsä.