Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti mun siskon kanssa

Vierailija
18.08.2016 |

Olen raskaana 17 viikolla ja sain kuulla että mies on pannut mun siskoa noin vuosisitten. Väittävät että ktseessä oli vain yksi kerta ja silloin olivat humalassa. Voinko ikinä antaa anteeksi? Siskooni en ole ollut missään tekemisissä ei edes anteeksi viitsinyt pyytää, uhkasi vain että jos kerron vanhemmille niin tekee kunniallukkaussyytteen?!?

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies haluaa unohtaa ja jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut kun sai jo kaiken ja vähän enemmänkin.

Voin jo 47v. kokemuksella kertoa ettei tuo teidän suhde tule onnistumaan vaan tuhlaat aikaasi ja särjet sydämesi vielä pahemmin.

Vierailija
82/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeastiko ap aiot jatkaa miehen kanssa yhteiseloa ja et kerro kenelläkään mitä siskosi teki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonut niin en vain tiedä mitä tekisin tässä tilanteessa. Lasta en ajatellut tappaa (eikä se ole edes mahdollista näillä viikoilla) oli isä kuinka paska tahansa. Molemmat petti luottamuksen totaalisesti ja veljellemme kerroin jo tapahtuneesta. Siskollani ei ole kavereita (en kyllä enää edes ihmettele että miksi ei ole, en ole varmasti eka kenen miehen vie) joten tiedän hänen kärsivän jossain vaiheessa. Voinko olla niin julma että kerron vanhemmille koska heidän välit varmasti muuttuu. Haluan miettiä miten toimin etten tee suutuksissa asioita joita ei saa tekemättömiksi, olla noiden kahden yläpuolella, enkä alentua samalle tasolle jossa järki on unohdetti johonkin.

Vierailija
84/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sanonut niin en vain tiedä mitä tekisin tässä tilanteessa. Lasta en ajatellut tappaa (eikä se ole edes mahdollista näillä viikoilla) oli isä kuinka paska tahansa. Molemmat petti luottamuksen totaalisesti ja veljellemme kerroin jo tapahtuneesta. Siskollani ei ole kavereita (en kyllä enää edes ihmettele että miksi ei ole, en ole varmasti eka kenen miehen vie) joten tiedän hänen kärsivän jossain vaiheessa. Voinko olla niin julma että kerron vanhemmille koska heidän välit varmasti muuttuu. Haluan miettiä miten toimin etten tee suutuksissa asioita joita ei saa tekemättömiksi, olla noiden kahden yläpuolella, enkä alentua samalle tasolle jossa järki on unohdetti johonkin.

​​​​​​Epäilen, että tuollaista asiaa on aika vaikea salailla. Riippuen toki siitä, kuinka paljon olet siskosi kanssa tekemisissä näin yleensä, mutta uskon kyllä vanhempien huomaavan ennen pitkää, ettette enää tule toimeen keskenänne. 

Mielestäni sinun kannattaa kertoa vanhemmillesi siksi, että tarvitset tilanteessasi varmasti tukea. Raskaana miehelle, joka petti sinua siskosi kanssa - siinä on jo aika paljon käsiteltävää asiaa. Ja usko tai älä, ehkä siskollesi tekisi ihan hyvää joutua ripille teoistaan. Mikäli oikein ymmärsin, hänen elämänsä kuulostaa olevan aika hunningolla. Sinun tehtäväsi ei ole häntä sääliä eikä pelastaa, mutta ehkei se kertominen olekaan mitään siskon ja miehesi tasolle vaipumista.

Vierailija
85/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten veljesi muuten suhtautui asiaan?

Vierailija
86/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi valehdella sinun vanhemmillesi jos ihmettelevät miksi jätit hyvän miehen kun olet raskaanakin.

Totuus on totuus ilman draamaakin.

Jos et kerro totuutta niin pian huomaat olevasi syyllinen eroon...

Vierailija
87/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kerto oma-aloitteisesti, en tiedä että miksi nyt kerta vuoden on asiaa salannut (ehkä johtuu siitä että siskosta piti tulla lapsen kummi). Sisko oli todella rakas ja tärkeä (kyseessä pikkusisko) ja tiedän että jos kerron isille niin se ei koskaan anna anteeksi siskolleni kyseistä temppua, toisaalta olisihan se siskolle ihan oikein.

Olisiko se a) oikein tai b)reilua jos siskosi on loukannut SINUA yhdellä pahimmista tavoista - menetit kaksi top 5 tärkeintä ihmistä sydämestäsi, ja sitten SINÄ olisit se joka suojelee häntä isän suuttumukselta? SINÄ ottaisit salaisuuden kannettavaksi, osaksesi vanhempiesi ihmettelyt ja eläisit kulissia totuutta piilotellen oman hyvinvointisi kustannuksella? Tuo kertoo siskosi moraalista aika paljon, millainen ihminen edes pyytää/vaatii tuollaista uhrautumista sellaiselta jolle on tehnyt noin pahaa?

Minusta jo vanhempiasikin kohtaan on väärin että sinulle on tapahtunut jotain noin pahaa, ja et kertoisi syytä. Valehtelisit heille jonkun tekosyyn. 

Itsekin äitinä tahtoisit tietää, mitä on tapahtunut jos lapsesi yhtäkkiä aikuiseksi kasvettuaan pistää miehensä pihalle. Olisit huolissasi, etkö olisikin? Sattuisiko sydämeesi nähdä pikkuisesi kärsivän, etkä voisi auttaa, edes kuunnella?

Vierailija
88/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli ihmetteli minkälainen sisko meillä oikein on,yritti puhua siskolle jolloin tämä hyökkäsi veljeä vastaan ka uhkasi laittaa välit poikki hänen kanssa. Veli ei halua olla riidoissa mukana, välttää riidat aina kun mahdollista. Sellai kiva huomata että oli mun puolella.

Isille haluaisin kertoa, hän on aina tukena. Nyt on 2 viikkoa lomamatkalla enkä haluaisi lomaa pilata tämän asian takia. Ja varmasti olisi parempi että syy tulisi mun suusta kerta en voi luottaa siskooni että mitä valheita hän minusta selittelee, jottei vika olisi hänen. Asian myöntäminen saa myös päänsisällä ajatukset heräämään onko mussa joku pielessä kun tekivät noin, olisinko voinut estää asian jotenkin.

Oltiin siskon kaa todella läheiset melkein jokapäivä tekemisissä ja varmasti vanhemmat huomaavat, en meinaa halua olla samassa rakennuksessa "siskoni" kanssa.

Vierailija
89/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin todeta, että siskollasi on kova kiire ryssiä elämänsä ja huolella. Melkoista alamäkeä hänen elämänsä.

Vierailija
90/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait pettämisen selville? Sun sisko kokee olevansa sua huonompi ja siksi tekee noin. Onnea elämääsi asiat kääntyy vielä hyväksi.

Vierailija
91/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta miksi sisko oli koiranvahtina ja miksi mies oli siellä ja miksi he humaltuivat? Haiskahtaa.

Vierailija
92/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko oli koiravahtina koska olin isin luona vkl. Eikä miehen kanssa asuttu silloin yhdessä. Molemmat olivat omien kavereiden kanssa baarissa jolloin siskoni sai päähänsä soittaa miehelle, ottivat yhteisen taksin ja lähtivät mun kotiin panemaan.

Mies kertoi itse oma-aloitteisesti asiasta, vuoden liian myöhään kylläkin.

Vierailija
93/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua, mutta miksi sisko oli koiranvahtina ja miksi mies oli siellä ja miksi he humaltuivat? Haiskahtaa.

Ap ja mies eivät asuneet yhdessä. Ap oli isänsä luona. Mies ja sisko olivat viihteellä ja joivat. Ja naivat.

Vierailija
94/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla oo yhtään itsekunnioitusta? Jätä se!

Vierailija
95/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. No jos tää on totta niin nyt ap keskityt omaan hyvinvointiin.

Juttelet vanhempien kanssa.

Ukko pellolle.

Alat rakentaa erilaisia tukiverkkoja, että on apua vauvan kanssa.

Aika korjaa asioita, mutta nyt sinun on keskityttävä omaan elämänmuutokseen.

Todella surullinen tilanne, mutta et ole yksin sen kanssa, että olet raskaana ja miehen kanssa tulee syystä tai toisesta ero. Sisarusten kanssa voi mennä välit poikki muista syistä myös. Et ole yksin!

Onneksi olkoon vauvasta ja ihania alkupotkuja! :) 91

Ja todellakin ukko pellolle!

Vierailija
96/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen raskaana 17 viikolla ja sain kuulla että mies on pannut mun siskoa noin vuosisitten. Väittävät että ktseessä oli vain yksi kerta ja silloin olivat humalassa. Voinko ikinä antaa anteeksi? Siskooni en ole ollut missään tekemisissä ei edes anteeksi viitsinyt pyytää, uhkasi vain että jos kerron vanhemmille niin tekee kunniallukkaussyytteen?!?

Mistä tiedät että miehesi PANI siskoasi, eli että miehesi oli päällä.

Kyllä se on voinut mennä niinpäin että siskosi oli miehen päällä, eli siskosi pani miestäsi.

-mies29-

Tämä.

Tämä on naurettava, lapsellinen viesti ja tämä "Tämä." myös. Tämätämätämä...mätämätämätä.

Vierailija
97/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana mikä mies ja ja vielä oksettavampi on siskosi, joka ei edes vuoden päästä kertonut totuutta! Vittu saatana, ampuisin molemmat oikein mielelläni kuuhun, vituttaa ja iljettää kulkea edes samalla pallolla tollasten kanssa. Ehdottomasti kerrot vanhemmillesi, ja ainakin mä toivon että välit menee siskollasi koko perheeseenne. Kertoisin sun tilanteessa ihan jokaiselle sukulaiselle, jonka kanssa oon yhtään tekemisissä, enkä peittelisi uteliailta kaukaisemmilta sukulaisilta syytä välirikkoon tai eroon lapsen isästä. Ja yrittäsin valehdella sille miehellekin tehneeni abortin, ei se salaisuudeksi jää lopulta mutta tuntuisipahan hetken miehestäkin pahalta ja ehkä pysyisi kauempana. Lastani en tuollaiselle tunteettomalle paskaläjälle altistaisi jos mitenkään mahdollista. Ei ole terveen ihmisen touhuja tuollaiset. Eikä taatusti ole eka kerta tuo mistä sait tietää, kun on nuo muutkin oudot jutut miehen ja siskos välillä. Epäilen jopa, että tää sisko haluaisi miehen viedä sulta ihan kokonaan (vaikuttaa niin ääliöltä horolta, ettei ees tajuisi mitä paskaa havittelis) ja on kiristänyt niin että miehesi siksi kerto nyt.

Tsemppiä, voimia jne. Aivan järkyttävä tilanne ja järkyttäviä ihmisiä.

Vierailija
98/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö koskaan epäillyt sen pahemmin mitään vaikka siskosi ilmeisen usein "sattui" eksymään miehesi "sohvalle" yöksi. Jos kerta siskollasi on ihan omakin asunto ja olitte päivittäin tekemisissä, niin mikset tentannut, että miksi tämä tunkee miehesi asuntoon yövieraaksi ?

eikä esimerkiksi sinun tykö, jos kerta kotiin on mahdotonta mennä.

Mun vinkki. Kerrot nyt kaikille tärkeille, miten asia on, yhtään kaunistelematta. Miehelle sanot, että ero on varma ellei nyt ala kakistaa likaisia yksityiskohtia ulos, (kuinka kauan on jatkunut etc). (Ja tietenkin, erohan on varma muutenkin, mutta sitä ei miehen tarvitse heti tietää.) Tosiaan, heti kun ei miehestä enää mitään tietoja irtoa, ni pellolle äkkiä. Välit siskoon täysin poikki. Mun mielestä siskosi tässä on se pahempi, sillä miehiä voi tulla ja mennä, ja niitä voi paljastua kusipäiksi (vahvasti uskon, että jos oikeasti lankeaa SISKOON, ni olisi varmaan ollut sopivan tilaisuuden tullen valmis lankeamaan ihan kehen tahansa aloitteelliseen naiseen), mutta sisarusten pitäisi olla tällaisissa asioissa lojaaleita toisilleen. Koska sisko ei edes kadu ollenkaan, en näe yhtäkään hyvää syytä, miksi häntä pitäisi enää katella missään yhteydessä. Jos katuisi kovin ja tekisi kaikkensa pelastaakseen suhteenne, silloin anteeksi antoa voisi harkita vuosien päästä kun pöly on laskeutunut.

Vierailija
99/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen, miksi miehesi kertoi nyt. kysy siltä, että mikä syy ?

Jos kerta ollut jo vuoden täysin "onnistuneesti" salassa ja vauva tulossa, ihmettelen kyllä miksi nyt kertoisi.. voisiko oikeasti olla jossai siskon kiristyksissä perää, että sitten mies ajattelee, että pienempi paha kertoa itse kuin että kuulisit muuta kautta ?

Toinen voisi olla, että mies just ajattelee, että nytkun on vauva tulossa, et jätä häntä yhtä helposti..

Silti... jotenkin outoa. Jos olisin itse tuossa tilanteessa, niin kertoisin kyllä ennen kuin pistäisin naista paksuksi.. Ja jos en kertoisi, niin en kertoisi kyllä enää sittenkään, kun on jo paksuna, vaan veisin tiedon hautaan mukanani.

Vuosi sitten tapahtunut tuo sekstailu, ja sitä ennen outoja yökyläilyjä. Oletko huomannut sen jälkeen edelleen outoja yökyläilyjä tai muuta ? Vai voisiko olla mahdollista että heidän suhteensa olisi ollut viedä voimassa lähiaikoinakin ?

Vierailija
100/134 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilin, mutta olin molempien mielestä vain liian mustasukkainen ja harhaluuloinen. Ja halusin myös uskoa heitä varsinkin siskoani, en kuvitellut että hän ikinä tekisi noin, menisi flirttiä pidemmälle. Miehiä tulee ja menee mutta uutta siskoa en saa. En vaan halunut uskoa että hän on noin kaksnaamanen hu**a. Ei hän näytä katuvan sain myös viestin jossa minä ja mun lapsi ollaan sille kuolleita eikä tunne meitä kohtaan mitään.