Mies petti mun siskon kanssa
Olen raskaana 17 viikolla ja sain kuulla että mies on pannut mun siskoa noin vuosisitten. Väittävät että ktseessä oli vain yksi kerta ja silloin olivat humalassa. Voinko ikinä antaa anteeksi? Siskooni en ole ollut missään tekemisissä ei edes anteeksi viitsinyt pyytää, uhkasi vain että jos kerron vanhemmille niin tekee kunniallukkaussyytteen?!?
Kommentit (134)
No hyi helvetti en voisi kumpaakaan katsoa enää silmiin tuollaisen jälkeen. Varsinkin kun ovat vielä pimittäneet asiaa. Jos olisi heti tullut tunnustus niin olisin toki ollu vihainen, mutta päässyt yli ja saanut välit korjattua ainakin siskon kanssa, mies nyt lentäisi joka tapauksessa mäkeen.
Se on ihan sama kumpi aloitteen on tehnyt kun molemmat ovat siinä mukana olleet. Ja sinulla on oikeus kertoa vanhemmillesi, saat purattua asiaa jonnekin. Tsemppiä!
Meidän suvussa tapahtui näin ihan oikeasti ja molemmat siskokset vieläpä tuli raskaaksi samoihin aikoihin tuolle miehelle. Kun vaimo ei kestänyt pettämistä ja lähti raskausaikana kodistaan ja myöhemmin synnytti yksin, mies meni naimisiin exänsä siskon kanssa ja leikki onnellista pikkuperhettä uuden vaimonsa kanssa.
Tarina tosin jatkuu: eka vaimo ja mies sopivat välinsä ja matkustivat yhdessä pitkin eri maita (meillä muistona postikortteja ympäri maailmaa). Toka vaimo odotti kotona miestään matkoilta ja tapaturmaisesti kuoli auto-onnettomuudessa.
Myöhemmin paljastui, että miehellä muitakin naisia ja liuta lapsia.
Sääli, etten miestä tavannut (kuoli ennen syntymääni). Täytyy olla kyllä aikamoinen kukkopoika, että on pystynyt tuota karusellia pyörittämään. ;)
Mistä sait tietää? Kertoiko miehesi vai siskosi ja miksi nyt?
En voisi antaa kummallekaan ikinä anteeksi. Lapsen hoitaisin itse mutta toki lapsi saisi tavata isäänsä koska ei ole lapsen vika että mies ja siskosi ovat kusipäitä.
Pelkäätkö siskoasi kun jotenkin tuntuu että sisko vedättää sinua vähän enemmäkin...et kai ole liian kiltti?
Maailmassa pitää pitää puolensa tai kusipäät käyttää hyväksi ja vielä talloo maan rakoon kiitokseksi!
Mies kerto oma-aloitteisesti, en tiedä että miksi nyt kerta vuoden on asiaa salannut (ehkä johtuu siitä että siskosta piti tulla lapsen kummi). Sisko oli todella rakas ja tärkeä (kyseessä pikkusisko) ja tiedän että jos kerron isille niin se ei koskaan anna anteeksi siskolleni kyseistä temppua, toisaalta olisihan se siskolle ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
olen miettinnytkin että haluanko noin epäluotettavaa miestä lapsen elämään ollenkaan. Mutta millainen äiti olen jos vien mahdollisuuden isään? Toivoin että olisi kertonut edes raskauden alussa eikä vasta tässä vaiheessa.
Sano,et epäilet lapsen isän olevan joku muu kuin miehesi ;)
Vierailija kirjoitti:
Mies kerto oma-aloitteisesti, en tiedä että miksi nyt kerta vuoden on asiaa salannut (ehkä johtuu siitä että siskosta piti tulla lapsen kummi). Sisko oli todella rakas ja tärkeä (kyseessä pikkusisko) ja tiedän että jos kerron isille niin se ei koskaan anna anteeksi siskolleni kyseistä temppua, toisaalta olisihan se siskolle ihan oikein.
"Isille"? Paljos teillä on ikää?
Mitäs pienistä, välillä maito loiskuu lattialle. Menet miehesi luokse, laitat kätesi kaulan ympäri ja sanot että vahinkoja sattuu ja sitten suudelette. Tuon jälkeen harrastatte sovintoseksiä.
Ei sinun nyt tarvitse siskosi tunteita miettiä ja suuttuuko isi vai ei. Ei siskosikaan sinua miettinyt kun pani miehesi kanssa. Sisko nyt vaan makaa niinkuin petasi.
Jaa...et pantavaksi sisko kelpasi mutta ei kummiksi...ei tunnu oikealta syyltä kertoa. Kysy mieheltä suoraan miksi kertoi nyt eikä aikaisemmin tai jättänyt kokonaan kertomatta kun oli jo asiaa vuoden päivät salaillut.
Olisi vain itse kantanut syyllisyyttä eikä kaatanut kaikkea paskaa sinun niskaasi varsinkin kun olet raskaanakin.
Tosiaan lakkaa paapomasta sitä pikkusiskoa ja ajattele välillä omaa parastasi.
Ikää itselläni 26 vuotta ja sisko 4 vuotta nuorempi. Ja kyllä isi on tärkeä tukihenkilö elämässä, olin sitten 10 v tai 50 v.
Vierailija kirjoitti:
Oisko vauvapaniikki iskenyt ja yrittää nyt noilla keinoin päästä vastuusta? Tai kuvittelee, että et niin herkästi heivaa häntä pellolle, kun olet raskaana etkä voi aborttiakaan enää hankkia?
Miehen heivaat pellolle, mutta lapsestaan hän saa luvan vastuun kantaa. Kerrot vaan vanhemmillesi ja kaikille, jotka asiaa sattuvat tiedustelemaan. Siskon itkut mistään kunnianloukkaussyytteistä ovat täysin turhia, kun et hänestä valheita levittele julkisesti. Perhepiirissä kun kerrot totuuden, ei siinä mitään laitonta ole. (Tuo uhkailu muuten kertoo siskosi katumuksesta ja moraalin tasosta todella paljon.)
Vierailija kirjoitti:
Olen raskaana 17 viikolla ja sain kuulla että mies on pannut mun siskoa noin vuosisitten. Väittävät että ktseessä oli vain yksi kerta ja silloin olivat humalassa. Voinko ikinä antaa anteeksi? Siskooni en ole ollut missään tekemisissä ei edes anteeksi viitsinyt pyytää, uhkasi vain että jos kerron vanhemmille niin tekee kunniallukkaussyytteen?!?
Mistä tiedät että miehesi PANI siskoasi, eli että miehesi oli päällä.
Kyllä se on voinut mennä niinpäin että siskosi oli miehen päällä, eli siskosi pani miestäsi.
-mies29-
Sen tiedän ettei ole kyse vauvapaniikista, vastuun lapsesta hän haluaa kantaa. Eikä halua rikkinäistä perhettä, miksi sitten kertoa vasta nytten? Ja samapatuo kumpi päällä on panemista se silti on, enkä edes halua heidän sairaita yksityiskohtia. Moraalia ei taida siskoni omistaa :/
Taas kauhea haloo panemisesta. Mikset voi vaan antaa olla kun et mitään tauteja saanut? Mitä se sulta on pois jos mies on käyny polkemassa siskoasi? Mies kuitenkin haluaa olla sinun kanssasi. Olisit onnellinen lähimmäistesi puolesta.
33...toisilla nyt vaan on joku moraali vaikka sinulla ei ole!
Pane sinä vaikka isääsi tai äitiäsi ja ole onnellinen mutta älä tyrkytä omaa pervouttasi muille.
Miksi siskosi on ollut koiravahtina jos miehesi on ollut kotona? Kaksiko sitä koiraa tarvitaan kaitsemaan, vai eikö miehesi kykene? Miten se lasta kykenisi hoitamaan jos ei yhtä koiraa
Vierailija kirjoitti:
Kun olin vielä exäni kanssa, niin tämän sisko suuteli minua kerran, kun olimme juomassa. En kertonut tapauksesta, koska halusin pitää siskosten välit hyvänä. Tuollaisesta mitättömästä asiasta voi saada kunnon tappelut aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siskosi on ollut koiravahtina jos miehesi on ollut kotona? Kaksiko sitä koiraa tarvitaan kaitsemaan, vai eikö miehesi kykene? Miten se lasta kykenisi hoitamaan jos ei yhtä koiraa
Et nähnyt sitä koiraa. Se oli iso kuin karhu ja ilkeä kuin Hitler!
Siis miksi siskosi tarvittiin myös koiravahdiksi, jos mieskin on kotona? Miten voi hoitaa lasta jos koirasta ei selviä?
olen miettinnytkin että haluanko noin epäluotettavaa miestä lapsen elämään ollenkaan. Mutta millainen äiti olen jos vien mahdollisuuden isään? Toivoin että olisi kertonut edes raskauden alussa eikä vasta tässä vaiheessa.