Toinen lapsi eksän kanssa
Ollaan siis ns 'asumuserossa'. Ensimmäinen lapsi on vasta 9kk, mutta tiedän että haluan toisen sitten kun eka on vähän vanhempi (noin 2vuotias).. Haluaisin sen vain miehen kanssa, josta olen nyt eroamassa!.. Itse en kovin mielellään haluaisi tässä vaiheessa kerta uutta puolisoakaan miettiä ja helpompi kun olisi sama isä kuin esikoisella. Eksä tykkäs ideasta, ja harjotellaankin ahkerasti jo (tulevan isän spermalle altistuminen ennen raskautta kuulemma helpottaa raskaaksi tulemista!). Toki riski että ex muuttaa mieltään vielä, mutta toivottavasti niin ei käy!
Ajatuksia?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis toki ollaan seksisuhteessa, kenelle se siis pitäisi myöntää? :D
Ap
Paljonko saat kerrasta käteen?
Joitakin miljoonia :D en tiiä varmaksi, en oo laskenu :'D
Ap
Vai ei mies enää halua uutta naista rinnalle. :D Juu hei varmasti pitää tämä päätös. Mieshän puhuu nyt ihan mitä sattuu kun potee sydänsuruja teidän eron takia. Sanoit itsekin että mies ei olisi halunnut erota ja että otti asian raskaasti. Nyt teillä on seksisuhde kun ei haluta täysin päästää irti, tunteita löytyy ainakin miehen puolelta.
Et osaa ap katsoa tätä ollenkaan objektiivisesti. On selvää että miehesi mieli tulee muuttumaan monen asian suhteen, kun hän ensin pääsee kunnolla yli teidän erosta ja välit viilenevät.
En voi kantaa vastuuta siitä, miten miehen mieli joskus ehkä saattaa muuttua? Hän on aikuinen ihminen ja tekee itse omat ratkaisunsa ja on niistä myös vastuussa. Jos mies pettää lupauksensa esim, se on HÄNEN tekonsa. Ei minun rastini. Jos jään vain jossittelemaan, en pääse ikinä mihinkään elämässäni.
Ap
Paljonko saat kerrasta käteen?