Miksi HJK on niin paska potkupalloseura?
Kommentit (36)
Klubin fanit on tosiaan noita naamioitua soihdunpolttajia. Uuniin.
Luulisi että HJK saisi rahoillaan parempia mutiksia ostettua.
Ja niiden junnut vandalisoi ratikat
HJK voittaa lopulta mestaruuden kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja niiden junnut vandalisoi ratikat
Olihan siellä niitä suomentuottalaisiakin mesomassa.
Vierailija kirjoitti:
HJK voittaa lopulta mestaruuden kuitenkin.
Ei taida voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Klubista on tullut uusnatzien seura.
Siellähän ne päädyssä hurraa klubin mutiksille soihdut kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että HJK saisi rahoillaan parempia mutiksia ostettua.
Ostaisivat tai vuokraisivat ennemmin 2-3 oikeaa pelimiestä. Nyt sieltä tulee jonossa noita C-sarjojen samboja.
Vierailija kirjoitti:
HJK voittaa lopulta mestaruuden kuitenkin.
Ai mimmiliigan mestaruuden?
Klubin ei pitäisi ostaa pelaajia vaan tuomareita. Kuten Juventus teki vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Klubin ei pitäisi ostaa pelaajia vaan tuomareita. Kuten Juventus teki vuosikymmeniä.
Eikös Klubi ainakin yhden mestaruuden ratkaissut kaljakoriostoksilla oliko se nyt 1970-luvun alussa?
HJK,n kannattaisi vaihtaa johtoporras kun vuodesta toiseen ovat epäonnistuneet, valmentajia ja pelaajia on potkittu pois ja siitä huolimatta Tsadin potku palloilijat kyykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
HJK,n kannattaisi vaihtaa johtoporras kun vuodesta toiseen ovat epäonnistuneet, valmentajia ja pelaajia on potkittu pois ja siitä huolimatta Tsadin potku palloilijat kyykkäävät.
Tämä. Mutta Klubi on pienen piirin kultapossukerho.
Kenellä on suurin päätösvalta HJK,ssa hänen pitäisi laittaa iso luuta lakaisemaan johtoportaassa.
HJK ja Jääkiekossa Hifk pistävät miljoonia pelaajiin saamatta mitään tuloksia, esim jääkiekossa KOOKOOLLA oli liigan pienempiä butjetteja ja tulos oli HOPEA.
Suomessa on surkea taso seurajohtamisessa.
Klubista on tullut uusnatzien seura.