Kuinka monta täysin k-piikitöntä Suomesta löytyy?
Kommentit (17)
On se siinä mielessä että kohta se on louhittu loppuun eikä se tuota mitään
Kyllä minä olisin orginaalista valmis maksamaan!
🙋Täällä! 🙋0 cövid-shottia.
🙋0 Bötöx shöttiä.
Mä olen tällä saldolla
todellista purity eliittiä.
X
Ei ole. Kukaan ei enää muista koronaa ja sinä et ikänä pääse isäksi. M.O.T.
Ihoni on siloinen/hoidettu
muilla konsteilla. Ei injektioin;
neutotoksiinein eikä fillerein. x
Meidän työpaikalla noin kolmestakymmenestä 3 ei ottanut koronarokotusta. Minä yksi heistä. En pitänyt sitä kovin ihmeellisenä asiana, sehän oli vapaaehtoinen.
Minä. Ei niin minkäänlaista agendaa, en vaan jaksanut mennä. Siirryin kokonaan etätöihin niin enpä jaksanut vaivautua. Jos oisin kuollut koronaa niin so be it. Johonkin täällä kumminkin kuolee.
Et pääsisi lisääntymään kenenkään vapaaehtoisen kanssa vaikka kukaan ei olisikaan rokotettu.
2021 soitti ja halusi salaliittoteoriansa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
🙋Täällä! 🙋0 cövid-shottia.
🙋0 Bötöx shöttiä.
Mä olen tällä saldolla
todellista purity eliittiä.
X
Kovapa on luulo itsestäsi!
Koko meidän perhe, 5 henkilöä. Kuusi muuta tiedän.
Minä.