Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kenelläkään ystävää jolla on epävakaa persoonallisuushäiriö?

Vierailija
14.08.2016 |

Mietin vaan, kun kaikki oireet viittaa siihen:/.
Miten olette pärjänneet tällaisen ihmisen kanssa?

Kommentit (536)

Vierailija
241/536 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas behavioristinen suhtautuminen toiseen ihmiseen, ja vielä "läheiseen" sellaiseen. Kumpikohan se on tuollaisessa ihmissuhteessa se häiriintynyt osapuoli...

Itse asiassa alan kirjallisuudessa neuvotaan nimenomaan tällaiseen "kouluttamiseen". termi voi olla sinänsä huono, mutta siitä on loppujen lopuksi kyse: peilataan tilanteen tullessa että ymmärretään toisen paha olo, mutta todetaan että käytöstä on muutettava ja autetaan katsomaan tilannetta järkevämmin. Pahimpien raivareiden tullessa voi rauhallisesti todeta että poistun paikalta ja palaamme asiaan kun olet rauhoittunut.

Minulla on kyseessä lähiomainen, mikä tarkoittaa sitä että näitä tilanteesta rauhoitellen poistumisia on satoja. Mutta ei se mitään auta. Joku tuolla kirjoitti että ikä parantaa. No ei taida sekään auttaa.

Pikemmin niin, että kun agressiokohtauksissa on aina läsnä se fyysinen uhka, että seuraava askel on nyrkki, niin nyt vanhuksena agressiossaan ottaa astaloa käteen, kun tietää että jäisi heikommaksi muuten. Niin olen hento ja rauhallinen nainen, enkä ole ikinä ollut käsirysyssä. Tämä johtuu ainoastaan siitä, että ymmärrän poistua siinä vaiheessa kun agressio vain kiihtyy kiihtymistään. Näissä tilanteissa minua syytetään ja haukutaan ihan mistä vain.

Vierailija
242/536 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muulla kokemusta epävakaiden harrastamasta vainoamisesta? Entinen ystäväni muuttui vihamieliseksi itseäni kohtaan sillä hetkellä, kun oma elämäni muuttui posiitivisempaan suuntaan. Liekö taustalla vaikuttanut kateus tai katkeruus? Ovatko epävakaat ylipäänsä hyvin kateellisia vai kuuluko se narsismiin?

Joka tapauksessa ex-ystävä teki parhaansa tuhotakseen parisuhteeni ja vaaransi myös työpaikkani lähettelemällä panettelevia sähköposteja minusta sekä työnantajalleni ja miehelleni. Ennen tätä olimme ystäviä olleet ystäviä yli vuosikymmenen verran, enkä ollut kertaakaan joutunut hänen vihansa kohteeksi, ennemminkin olin ollut se oksennusastia, johon hän oli säännöllisesti purkanut lähinnä muiden ihmisten aiheuttamaa pettymystä ja vihaansa.

Olin toki tietoinen siitä, että hänellä oli ollut aiemminkin tapana tehdä nimettömiä ilmiantoja tai vaikka töhriä tai rikkoa muiden omaisuutta milloin mistäkin syystä oman mielipahansa perusteella. Se taas tuli yllätyksenä, että koko ystävyytemme olikin perustunut siihen asetelmaan, että olin tavallaan hänen alapuolellaan mitä tulee esim. elämässä menestymiseen, olin hänen kynnysmattonsa, sylkykuppinsa jota hän armollisesti kestää jne. jne.

Sitten kun elämässäni tapahtui viimein hyviä asioita, niin muutuin hänen mielestä kerralla kieroilevaksi tekopyhäksi bitchiksi, joka ei ansaitse mitään hyvää itselleen. Puhelimeni täyttyi haukkumaviesteistä, ja panettelua sateli joka suuntaan, hän levitti perättömiä valheita, kaikki likapyykki tuotiin facebookkiin siten, että häntä "väärinkohdelleet "oikein nimeltä mainittiin, ettei kenellekään jäisi epäselväksi kuinka, miten ja keiden uhri juuri hän on. Kuvaillut tilanteet olivat vahvasti väritettyjä, dramatisoituja, osa täysin keksittyjäkin. Aiemmin olin katsonut häntä jollain lailla ylöspäin, jopa ihailin ystävääni ja siedin hänen huonoa käytöstään osaksi siksi, vaikka sain aina selitellä muille hänen mielenpurkauksiaan ja lohdutella häntä ja hänen loukkaamiaan ihmisiä. Vaino ja panettelu, joka kohdistui itseeni avasi lopulta silmäni, enkä enää lainkaan sääli häntä. Kuten joku jo ketjussa totesikin: minä lähinnä mahdollistin ystäväni huonon käytöksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/536 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas täällä unohdetaan että kaikki epävakaat eivät ole samanlaisia .Jotkut yksilöt voivat olla oikeita maanvaivoja raivokohtauksineen, mutta sellainen voi olla ilman diagnoosiakin. Nyt järki käteen!

Jaa. Jännästi kaikilla on kuitenkin lähes identtiset kokemukset epävakaista ystävistä. Itselläni näitä on  tuttavissani jopa kolme diagnoosin saanutta (en itsekään tajua mikä tuuri tällainen on) ja aivan samoja maneereita noudattavat. En ihan hyvällä tahdollakaan voi suositella seuraksi koska ovat todella, todella raskaita ihmisiä. 

Hypit sitten muutaman positiivissävyisen viestin yli ihan vain pitääksesi kiinni omasta näkemyksestäsi?Ymmärrät varmaan että tällaiseen ketjuun kommentoivat herkemmin ne jotka ovat kohdanneet ulospäin räjähteleviä epävakaita? Vähän sama kuin se että ihmiset jakavat helpommin negatiivisia kokemuksia tuotteista/palveluista ym. verrattuna positiivisiin.  Jollain ihmisellä voi olla kyseinen häiriö ilman että sinulla on pienintäkään aavistusta siitä. Se tietysti voi olla pelottavaakin jos olettaa että omat silmät ovat totuus :)

Vierailija
244/536 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovastihan nuo yrittäisivät kavereita diagnosoida ilman alan koulutusta.

Vierailija
245/536 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään muulla kokemusta epävakaiden harrastamasta vainoamisesta? Entinen ystäväni muuttui vihamieliseksi itseäni kohtaan sillä hetkellä, kun oma elämäni muuttui posiitivisempaan suuntaan. Liekö taustalla vaikuttanut kateus tai katkeruus? Ovatko epävakaat ylipäänsä hyvin kateellisia vai kuuluko se narsismiin?

Joka tapauksessa ex-ystävä teki parhaansa tuhotakseen parisuhteeni ja vaaransi myös työpaikkani lähettelemällä panettelevia sähköposteja minusta sekä työnantajalleni ja miehelleni. Ennen tätä olimme ystäviä olleet ystäviä yli vuosikymmenen verran, enkä ollut kertaakaan joutunut hänen vihansa kohteeksi, ennemminkin olin ollut se oksennusastia, johon hän oli säännöllisesti purkanut lähinnä muiden ihmisten aiheuttamaa pettymystä ja vihaansa.

Olin toki tietoinen siitä, että hänellä oli ollut aiemminkin tapana tehdä nimettömiä ilmiantoja tai vaikka töhriä tai rikkoa muiden omaisuutta milloin mistäkin syystä oman mielipahansa perusteella. Se taas tuli yllätyksenä, että koko ystävyytemme olikin perustunut siihen asetelmaan, että olin tavallaan hänen alapuolellaan mitä tulee esim. elämässä menestymiseen, olin hänen kynnysmattonsa, sylkykuppinsa jota hän armollisesti kestää jne. jne.

Sitten kun elämässäni tapahtui viimein hyviä asioita, niin muutuin hänen mielestä kerralla kieroilevaksi tekopyhäksi bitchiksi, joka ei ansaitse mitään hyvää itselleen. Puhelimeni täyttyi haukkumaviesteistä, ja panettelua sateli joka suuntaan, hän levitti perättömiä valheita, kaikki likapyykki tuotiin facebookkiin siten, että häntä "väärinkohdelleet "oikein nimeltä mainittiin, ettei kenellekään jäisi epäselväksi kuinka, miten ja keiden uhri juuri hän on. Kuvaillut tilanteet olivat vahvasti väritettyjä, dramatisoituja, osa täysin keksittyjäkin. Aiemmin olin katsonut häntä jollain lailla ylöspäin, jopa ihailin ystävääni ja siedin hänen huonoa käytöstään osaksi siksi, vaikka sain aina selitellä muille hänen mielenpurkauksiaan ja lohdutella häntä ja hänen loukkaamiaan ihmisiä. Vaino ja panettelu, joka kohdistui itseeni avasi lopulta silmäni, enkä enää lainkaan sääli häntä. Kuten joku jo ketjussa totesikin: minä lähinnä mahdollistin ystäväni huonon käytöksen.

En tiedä muusta mutta ex- ystävälläni on mennyt useita ihmissuhteita katki ja nämä ihmissuhteet eivät kuitenkaan hänen osaltaan päättyneet tähän. Vaan vuosikausia hän jaksoi juoruta ja mustamaalata näitä henkilöitä. Toivottavasti olet tehnyt rikosilmoituksen!

Vierailija
246/536 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se on narsistinen piirre, että haluaa diagnosoida muita. Kuinka monella täällä on psykiatrin koulutus? Tiedän myös ihmisiä, jotka lyttäävät muita kertomalla näitä omia diagnoosejaan yhteisille kavereille, eli halutaan hinnalla millä hyvänsä saada toinen ihminen lytättyä ja haukuttua selän takana. Mikäs persoonallisuushäiriö tämä sitten on?

Vierailija
247/536 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä epävakaa annettiin 90 luvulla useille jotka oli avioliitoissaan miehn kautta hyväksikäytetty ja raiskattu. prinsessa Diana sai tämän diagnoosin . Itse olen nähnyt ihmisten tehneen monellekin väärin ja sitten heidän hankkineen oikealle aidolle uhrilleen tämän diagnoosin kun nämä ovat suuttuneet. Ollaan esim viety rahaa, käytetty yksipuoisena lapsenvahtina tai muuten höynäytetty ja aika pitkäänkin. Voin vain kuvitella mitä Dianasta tuntui kun on tajunnut toisen anisen kuuluvan avioliittodiiliin.

Hän oli kuitenkin hyvä persoona kuten myös nuo tuttavani jotka joutuivat hyväksikäytetyksi rahallisesti. Koska ketkut eivät halua oikeutta he leimaavat nyt näitä lähinnä naisia .

Kysykkin sinä itseltäsi siellä joka nyt leimaat oletko tehnyt ystävällesi jotain : lainannut rahaa, lypsänyt palveluksia häneltä tai

Kysy tältä leimaamiseltasi ystävältä istuen rauhassa onko hänelle sattunut jotain vastaavaa jonkun muun kanssa? Kysy kokeeko hän sinut juuri sellaiseksi?

Saatatte yllättyä vastauksesta. Prinsessa Diana oli oikeasti erittäin hyvä persoona mutta hänen haavoittuvuuttaan käytettiin törkeästi.

Hänellä oli epävakaa persoona diagnoosi. Sitä kuuluttivat ministeritkin USA ta myöten että saivat häntä painettua alas. Näitä diagnooseja tehdään ja käytetään vallankin pönkittämiseksi ja tiettyjen ihmisten alaspainamiseksi.

Miten minusta nyt kuulostaa kuin tuollaiset " suljettiin pois ystäväpiiristä" ja muu touhu voisi olla samaa. Miksi ja kuka aloitti koko yämän ketjun oikeastaan?

Ette ole lääkäreitä, ette pysty millään arvioimaan näitä ihmisiä käyttäen lääkäreitten vuosikautisten koulutuksen opastamia termejä ensinnäkään . Ja sitten muistatte ettei se ollut Dianan vika että ....!

Vierailija
248/536 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovastihan nuo yrittäisivät kavereita diagnosoida ilman alan koulutusta.

Monet terapeutitkaan eivät välttämättä tunnista viikottaisella terapiaistunnolla epävakautta, vaan se voidaan monesti diagnosoida vaikeaksi masennukseksi. Itse olen kuitenkin tuntenut ex-ystäväni 15 vuotta, tiedän miten hän käyttäytyy, koska olen ollut tiivistii ja läheisesti tekemisissä. Tämä ystäväni nyt sattuu olemaan malliesimerkki epävakaasta persoonallisuuahäiriöisestä. Enpä usko että se diagnoosi siitä hirveästi muuttuu diagnosoiko sen sitten läheiset tai alan ammattilainen.

Vierailija
249/536 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tunnen, oma sisko. Ei ole enää minkäänlaisia välejä. Ei yksinkertaisesti tule mitään!!

Ihan järkyttäviä raivateita olematomista asioista, vainoharhaisuutta, valheita ja tarinat muuttuu aina matkan varrella. Hänellä on suuttuessaan tapana iskeä ihmisten heikkoihin kohtiin, hän myös keksiii erinlaisia juoruja yleensä että joku on "sanonut" jostakusta jotain ikävää jne, jne, Joten voitte arvata millaisia riitoja hän on suvussa ja perheessä saanut aikaiseksi, ja aina pääsee kuin koira veräjästä. Voisin kertoa vaikka kuinka monta tarinaa siitä mitä hän on tehnyt. En yksinkertaisesti enää päästä häntä omaan elämääni, viime episoidin aikana minulla viileni välit muutamaan hyvään ystävään. Edellisellä kerralla hän yritti iskeä miestäni (en ollut paikalla, mutta mies kertoi järkyttyneenä asiasta)

Me emme ole mitään nuoria, vaan minä lähempänä 40 ja sisko päälle 30. Olen niin monta kertaa antanut anteeksi (vaikkei hän koskaan anteeksi ole pyytänytkään) mutta nyt ei enää! Jestas että näitä episodeja on muuten paljon.

Vierailija
250/536 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni se on narsistinen piirre, että haluaa diagnosoida muita. Kuinka monella täällä on psykiatrin koulutus? Tiedän myös ihmisiä, jotka lyttäävät muita kertomalla näitä omia diagnoosejaan yhteisille kavereille, eli halutaan hinnalla millä hyvänsä saada toinen ihminen lytättyä ja haukuttua selän takana. Mikäs persoonallisuushäiriö tämä sitten on?

Mielestäni taas ihan inhimillistä, että haluaa yrittää ymmärtää toista ja ajatella että käytöksen taustalla täytyy olla jotakin. Törkeämpää olisi leimata henkilö k***pääksi. Kun taas nyt ehkä joitain asioita on helpompi hyväksyä, kun tietää että henkilö ei välttämättä itse aina pysty kontrolloimaan käytöstä. Mun on ainakin henkilökohtaisesti vaikea käsittää, että joku muuten vain käyttäytyisi törkeästi, pakostakin haluaa ajatella että taustalla on jotakin. Varsinkin kun selvät merkit epävakauteen on, pitäisikö ne kieltää tai hyväksyä vain siksi, että itsellä ei ole terapeutin koulutusta, joten ei voi diagnosoida päässäni ketään.

Vierailija
251/536 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on ainakin henkilökohtaisesti vaikea käsittää, että joku muuten vain käyttäytyisi törkeästi, pakostakin haluaa ajatella että taustalla on jotakin. Varsinkin kun selvät merkit epävakauteen on, pitäisikö ne kieltää tai hyväksyä vain siksi, että itsellä ei ole terapeutin koulutusta, joten ei voi diagnosoida päässäni ketään.

Sepä siinä onkin kun suuressa osassa tapauksia maallikon on oikeasti todella vaikea mennä määrittelemään näitä "selviä merkkejä". Kannattaisi ennemmin olla todella varovainen diagnooseja laukoessa. On ymmärrettävää että pohditaan häiriöiden mahdollisuutta mutta aika moni tekee sen huterin perustein.Ihan sama ilmiö minkä tahansa muunkin persoonallisuushäiriön osalta. Sitten supistaan kahvipöydässä että "Sirpa on ihan varmasti narsisti", vaikka todellisuudessa ei ole mitään käsitystä siitä millainen oikea narsisti on. Totta kai jos ihan oikea psykiatri on diagnoosin antanut (eikä tämä ole kirjoittajan ajatusleikki siitä että "no antaisi jos tapaisi"), niin ollaan jo selvemmillä vesillä siitä mikä ihmistä vaivaa. Sekään ei vielä tarkoita sitä että tiedetään yhtäkkiä kaikki tietyn diagnoosin omaavista ihmisistä.

Vierailija
252/536 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on ainakin henkilökohtaisesti vaikea käsittää, että joku muuten vain käyttäytyisi törkeästi, pakostakin haluaa ajatella että taustalla on jotakin. Varsinkin kun selvät merkit epävakauteen on, pitäisikö ne kieltää tai hyväksyä vain siksi, että itsellä ei ole terapeutin koulutusta, joten ei voi diagnosoida päässäni ketään.

Sepä siinä onkin kun suuressa osassa tapauksia maallikon on oikeasti todella vaikea mennä määrittelemään näitä "selviä merkkejä". Kannattaisi ennemmin olla todella varovainen diagnooseja laukoessa. On ymmärrettävää että pohditaan häiriöiden mahdollisuutta mutta aika moni tekee sen huterin perustein.Ihan sama ilmiö minkä tahansa muunkin persoonallisuushäiriön osalta. Sitten supistaan kahvipöydässä että "Sirpa on ihan varmasti narsisti", vaikka todellisuudessa ei ole mitään käsitystä siitä millainen oikea narsisti on. Totta kai jos ihan oikea psykiatri on diagnoosin antanut (eikä tämä ole kirjoittajan ajatusleikki siitä että "no antaisi jos tapaisi"), niin ollaan jo selvemmillä vesillä siitä mikä ihmistä vaivaa. Sekään ei vielä tarkoita sitä että tiedetään yhtäkkiä kaikki tietyn diagnoosin omaavista ihmisistä.

Tiedätkö että on hieman eri asia kyseenalaistaa oman läheisen käytöstä ja selvittää tietoa epävaakasta persoonallisuushäiriöstä, jotta ehkä itse ymmärtäisi tätä henkilöä paremmin. Kuin että kahvipöydässä keskustelisi miten "Sirpa nyt varmasti on narsisti." Toivottavasti itse ymmärrät näiden eron.

Vierailija
253/536 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hyvin voi olla että tuommoset Dianaherkät nuoret poimitaan jo varhain erittäin herkkinä kylmäverisempien käyttöön. Itse asiassa uskonkin näin. Ja sitten nämä kylmät kalkkunat heittävät diagnoosin epävakaa sen viattoman niskaan. Luulempa jopa että siksi Dianan kuolema toi 3 miljoonaa ruusua lopulta haudalleen ja koko maailma itki. Jokainen kohtasi totuuden kuolemansa kautta. Totuuden mitä tehdään jatkuvasti väärin joillekin ihmisille.

Vierailija
254/536 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla näinkin kirjoitti:

Aivan hyvin voi olla että tuommoset Dianaherkät nuoret poimitaan jo varhain erittäin herkkinä kylmäverisempien käyttöön. Itse asiassa uskonkin näin. Ja sitten nämä kylmät kalkkunat heittävät diagnoosin epävakaa sen viattoman niskaan. Luulempa jopa että siksi Dianan kuolema toi 3 miljoonaa ruusua lopulta haudalleen ja koko maailma itki. Jokainen kohtasi totuuden kuolemansa kautta. Totuuden mitä tehdään jatkuvasti väärin joillekin ihmisille.

Av mammojen jutut täällä " tasoineen" ovat aivan kuin kuningashuone henkisiä . Avoimesti mollataan , keekoillaan merkkivaatteilla, hienoilla koulutuspoluilla, älykkyydellä. Uskonkin että tämän avauksen teki myös henkilö joka käyttää yhtä raakaa valtaa kuin dianaan tehtiin. Henkin on sama. " kerrotaan kaikille että mun kamu on epävakaa- onhan "? Ja haetaan pelin kautta tälle omalle vallankäytölle vahvistusta.

Tässä on villakoiran ydin. Kilpailutettu yhteiskunta jota viedään feodaalisysteemiä kohti suosiin näitten kylmäveristen vallankäyttöä ja heidän menestystä. Näille ihmisille joku diana on vain ruokaa ja siitettävä tamma rodunjalostamiseksi- aivan kuin täällä nämä mammat miehistäkin puhuvat: minkä näköinen, kuin pitkä, kenelle raskautuisit...!

Hyi saakeli soikoon emännät! Ette tajua edes mitä on oikeasti eheä persoonallisuus. Siihen ei kuulu eaineellistäminen - ei edes diagnoosilla!

Vierailija
255/536 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään epävakaan vloggaajan ystävä oli ehdottanut tälle, että onko hän tullut ajatelleeksi että hänellä voisi olla epävakaa persoonallisuuahäiriö. Eipä ollut ajatellut, eikä ollut myöskään terapeutitkaan, joiden luona hän oli käynyt vuosikausia. Tämän ystävän huomion jälkeen tälle vloggaajalle tehtiin terapiassa testejä ja jo pian hän sai epävakaa personaalisuushäiriö diagnoosin, jota ei varmasti olisi huomattu pitkään aikaan, jollei ystävä olisi epäillyt tätä. Nyt tämä henkilö saa tarvitsemaansa hoitoa. Eli aina se läheisten "diagnosointi" ei ole mitenkään pahasta, vaan sillä voidaan saada jopa asianomaiselle apua.

Vierailija
256/536 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää mokomat jos osaatte kirjoitti:

Av mammojen jutut täällä " tasoineen" ovat aivan kuin kuningashuone henkisiä . Avoimesti mollataan , keekoillaan merkkivaatteilla, hienoilla koulutuspoluilla, älykkyydellä. Uskonkin että tämän avauksen teki myös henkilö joka käyttää yhtä raakaa valtaa kuin dianaan tehtiin. Henkin on sama. " kerrotaan kaikille että mun kamu on epävakaa- onhan "? Ja haetaan pelin kautta tälle omalle vallankäytölle vahvistusta.

Tässä on villakoiran ydin. Kilpailutettu yhteiskunta jota viedään feodaalisysteemiä kohti suosiin näitten kylmäveristen vallankäyttöä ja heidän menestystä. Näille ihmisille joku diana on vain ruokaa ja siitettävä tamma rodunjalostamiseksi- aivan kuin täällä nämä mammat miehistäkin puhuvat: minkä näköinen, kuin pitkä, kenelle raskautuisit...!

Hyi saakeli soikoon emännät! Ette tajua edes mitä on oikeasti eheä persoonallisuus. Siihen ei kuulu eaineellistäminen - ei edes diagnoosilla!

Nämä mammat oikein merkitsevät itsensä tatuoinnein vielä saadakseen tuota kylmähenkistä energiaa kehoihinsa. He niinkuin tunnistautuvat toisilleen tuotakin kautta. Pahaan ollaan sitouduttu " silleen sopivan realistisesti" ( lue kylmän henkisesti siten että kaikkea voidaan hyödyntää omanedun maksimoimiseksi) .

Hengaillaan " sopivalta näyttävien" ihmisten kanssa luetaan Iltalehdestä mitä vaikutuksia ympärilläsi olevilla kavereilla on( mikä on media feodaalihenkistä aivopesutyötä joka uppoaa näihin " tasaisiin" - mitä termiä he itsestään käyttävät. Naama pitää olla " cool" ( joka on lähinnä psykopaatin merkki) ja sitä ilmettä tavoitellaan pukeutumisessa ja kaikessa käytöksessä.

Ihminen jolla taas on ilmeikyyttä ja aitoutta käytöksessään ja aitoa suuttumusta hänet leimataan epävakaaksi.

Ja nyt mammat siellä on turha syyttää diagnosoinnistanne - te tämän siellä aloititte. Eikä ole tämän kirjoittajalla teidän diagnoosianne. Käytän tervettä järkeäni ja pysyn kannassani.

Vierailija
257/536 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kylmähenkistä energiaa" on itselläsi, kun vastaat omiin kommentteihisi.

Vierailija
258/536 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä takaisin diagnoosia kirjoitti:

Hävetkää mokomat jos osaatte kirjoitti:

Nämä mammat oikein merkitsevät itsensä tatuoinnein vielä saadakseen tuota kylmähenkistä energiaa kehoihinsa. He niinkuin tunnistautuvat toisilleen tuotakin kautta. Pahaan ollaan sitouduttu " silleen sopivan realistisesti" ( lue kylmän henkisesti siten että kaikkea voidaan hyödyntää omanedun maksimoimiseksi) .

Hengaillaan " sopivalta näyttävien" ihmisten kanssa luetaan Iltalehdestä mitä vaikutuksia ympärilläsi olevilla kavereilla on( mikä on media feodaalihenkistä aivopesutyötä joka uppoaa näihin " tasaisiin" - mitä termiä he itsestään käyttävät. Naama pitää olla " cool" ( joka on lähinnä psykopaatin merkki) ja sitä ilmettä tavoitellaan pukeutumisessa ja kaikessa käytöksessä.

Ihminen jolla taas on ilmeikyyttä ja aitoutta käytöksessään ja aitoa suuttumusta hänet leimataan epävakaaksi.

Ja nyt mammat siellä on turha syyttää diagnosoinnistanne - te tämän siellä aloititte. Eikä ole tämän kirjoittajalla teidän diagnoosianne. Käytän tervettä järkeäni ja pysyn kannassani.

Perseellä on pedon kynnet selässä joku koneen ratasta muistuttava häkkyrä. Käärmeitä ja jotain erittäin synkkää- joo nämä antavat mammalle bitch energiaa! Puhut kuin näitä diagnooseja opiskelevasta kaveristani:)! Voi kun on cooli ja oikeasti naurettava. Se pedonkuva perseen päällä heh! Kuka ottaa semmoisen siis oikeasti joka on " tasanen" ???

Vierailija
259/536 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkoin kyllä . Mielestäni täällä rellestää hyvin " vakaata" psykopaattihenkisyyttä ihannoivaa poroporvarillista kiipijähenkistä mammaa.

Vierailija
260/536 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorit siitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkoin kyllä . Mielestäni täällä rellestää hyvin " vakaata" psykopaattihenkisyyttä ihannoivaa poroporvarillista kiipijähenkistä mammaa.

Itselläsi on siis näköjään oikeus diagnosoida muita. Aika kaksinaismoralistista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme