Iloista marraskuun viimeistä päivää kaikille!
Vuoden hirvein kuukausi on pian takana ja alkaa ihana joulutunnelmainen joulukuu.
Kesää kohdin mennään, ihanaa!
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Jippii. Mulla on synttärit pian vaikken niitä vietä erityisesti. Joulukuu voi olla joillekin piristävämpi kuin marras.
Onnittelut etukäteen!
Joulukuussa on oma tunnelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jippii. Mulla on synttärit pian vaikken niitä vietä erityisesti. Joulukuu voi olla joillekin piristävämpi kuin marras.
Onnittelut etukäteen!
Joulukuussa on oma tunnelmansa.
Kiitos! :)
Kaikille mukavaa joulukuuta. Maailmalla on koko vuoden myrskynnyt, toivottavasti ensi vuosi tuo jotain hyvää tullessaan.
Tämä on kyllä ihana päivä. Tänään juna vie minut takaisin kotiin, pois täältä Pohojanmaalta missä olen kärvistellyt lähes kaksi viikkoa. Ainoana ajatuksena mieleen jäi, että nää ihmiset elää näin joka päivä. Ei herranjestas näin tylsää, masentavaa ja pimeää voi ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa junamatkaa
Kiitos 😘
Vierailija kirjoitti:
Kaikille mukavaa joulukuuta. Maailmalla on koko vuoden myrskynnyt, toivottavasti ensi vuosi tuo jotain hyvää tullessaan.
Missä maailmalla muka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä maailmalla muka?
Oletko nukkunut koko vuoden?
Marraskuu on hyvä kuukausi. Kiitos marraskuulle.
Oksien kärjissä valopisarat.
Olet kaunis, marraskuu.
Lassi Nummi
Voi kamala. Just mietin, että tää marraskuu on ollut tosi iisi ja säidenkin puolesta mukava. Nyt sit alkaa oikea kitukuu eli joulukuu. Päivä vaan lyhenee entisestään ja on pelkkää pimeää ja hämärää ympäri vuorokauden! Marraskuussa on sentään vielä värit, mutta jos nyt tulee pysyvä lumi, niin se on sitten pelkkää valkoista hankea ja pimeyttä. Päälle vielä kaikki joulun tuputus joka puolelta ja ihmisten kulutushysteria. Onneksi joulukuu menee yleensä kohtuullisen nopeasti, tammikuussa voi sitten taas hengittää.