Sinä joka hikolet paljon, kannattaisiko pukeutua esim. mustaan paitaan salille? :D
Eikö yhtään nolota siinä harmaassa paidassa kun esim. tissin aluset ovat hiestä märät? Olin tänään salilla ja voi elämä sitä myötähäpeän määrää kun paikalla oli juuri tälläinen tissin-alus-hikoilija. En tiedä onko itse tietoinen tuosta, melkein teki mieli käydä sanomassa että tajuatkohan kuinka typerältä sä just nyt näytät, mutta en sitten kehdannut. :D
N19
Kommentit (21)
Mulla on yleensä semmonen kokovartalohiki että kaikki vaatteet läpimärkiä.
Salilla on tarkotus hikoilla, mitä jos sinä tyhmä teini menisit hotkimaan kulleja ja ottamaan selfien?
Vierailija kirjoitti:
Eikö yhtään nolota siinä harmaassa paidassa kun esim. tissin aluset ovat hiestä märät? Olin tänään salilla ja voi elämä sitä myötähäpeän määrää kun paikalla oli juuri tälläinen tissin-alus-hikoilija. En tiedä onko itse tietoinen tuosta, melkein teki mieli käydä sanomassa että tajuatkohan kuinka typerältä sä just nyt näytät, mutta en sitten kehdannut. :D
N19
Missäs sun vauvasi oli sillä aikaa?
Itteäni hävittää selfieteinit ja muut ihmiset jotka eivät edes hikoile salilla. Pidä huoli omista asioistasi.
Itseäni taas nolottaa ne tyypit, ketkä salilla ehtivät kiinnittää huomiota muihin treenaajiin ja vielä ärsyyntyä heistä. Itse olen niin keskittynyt siihen kyykkäämiseen tai maastavetoon ettei kyllä tulis mieleen kytätä toisia. Ja aivan varmasti muuten tulee hiki, ja aivan varmasti myös käytän vaikka sitä harmaata treenitoppia jos siltä tuntuu.
Ja kukaan tosissaan treenaava ei asiaan edes kiinnitä huomiota, vaikka olis kaikki vaatteet litimärkiä. Sitä se treenaaminen teettää.
Kokeilisit sinäkin vähän laittaa sitä rautaa tankoon niin oppisit mitä siellä salilla kuuluu tehdä.
N18
Muut onkin jo kiteyttänyt mun ajatukset. Eikös sinne salille mennä nimenomaan treenaamaan ja hikoilemaan. Jos sua häiritsee muiden hikoilu, sun omat tarkoitusperät siellä salilla käymisessä on varmaan ihan väärät. Olet varmaan se ärsyttävä tytteli, joka valtaa jonkun laitteen ottaakseen selfieitä ja nauraakseen niille, jotka siellä oikeasti tekevät töitä.
Vierailija kirjoitti:
näytät
N19
Ehkä sun tyttö kannattaisi pysyä poissa salilta ettet pahoita mieltäsi enempää.
Minä aina pieraisen kyykätessä ja puhisen penkissä. Ja trikoissa on reikiä.
Tekee mieli sanoa, että tajuatkohan yhtään miten typerältä kuulostat? Ja oho, kehtasinkin!
Taitaa tissinalushiet vituttaa, kun itsellä ei tissejä ole, eikä siten edes sitä hikeä!:D
Mua nolottaa ihmiset jotka tulee salille eikä treenaa sielä vaan tulee vaan näyttäytymään. Tekis oikee mieli mennä sanomaan niille että kannattaa tehä kunnolla ku ei näytä ees hiki tulevan. Onneksi näitä kirjaimellisesti "salilla kävijöitä" on omalla salillani vain murto-osa. Ei sinne salille tulla vaan keikistelemään hienoissa vaatteissa ja tekemään pari "peppupotkua" ja muita keikistelyjä sellaiseen tahtiin ettei ainakaan hiki tule :D varusteet aina viimesen pälle mutta tehotonta treeniä.
Vierailija kirjoitti:
Muut onkin jo kiteyttänyt mun ajatukset. Eikös sinne salille mennä nimenomaan treenaamaan ja hikoilemaan. Jos sua häiritsee muiden hikoilu, sun omat tarkoitusperät siellä salilla käymisessä on varmaan ihan väärät. Olet varmaan se ärsyttävä tytteli, joka valtaa jonkun laitteen ottaakseen selfieitä ja nauraakseen niille, jotka siellä oikeasti tekevät töitä.
Tässähän tämä tulikin, ei lisättävää.
Ei ole kuule ikinä koko 15 vuoden salillakäyntihistoriani aikana tullut mieleenkään, että hien kastelemissa ja läikittämissä vaatteissa voisi olla jotain hävettävää. :D Kuntosalille mennään hikoilemaan. Mitä enemmän hikeä, sen parempi, ja se saa myös näkyä.
Hikoilen salilla juuri tuolla lailla "nolosti". Miulla on kuitenkin pieni pyyhe mukana jolla pyyhin mahdolliset hiet pois laitteista ennenkuin lähden pois siitä.
"tissinalushikoilija" -jaa. Rintaliivit ainakin itselläni blokkaavat hien näkymisen rintojen kohdalta, oikeastihan ihminen kyllä on hiestä märkä ihan joka puolelta. Ja niin kuuluukin olla salilla.
Nolointa salilla on nää näyttäytyjät vimosen päälle meikissä "treenaamassa". Hui kauheeta kainalo kastu kun nostelin treenikassia :D
Ehkä sun kannattais pysyä pois salilta, jos se noin ärsyttää.