Mun mielestä muut on velkaa mulle
Hyvää käytöstä ja minusta välittämistä silloinkin kun he loukkaantuvat minulle. Niin minutkin opetettiin suhtautumaan muihin. Esim. kun täällä oli se yksi ketju, jossa jonkun työkaveri koko ajan kysyi, että onko massu täynnä, niin se oli loukkaavaa. Silti täälläkin neuvottiin vain olemaan pahalla mielellä siitä ennemmin kuin näpäyttämään ja koittaakaan saada moista loppumaan. Siispä: minäkin saan olla vastaavalla tavalla vittumainen eikä muiden kuulu siitä loukkaantua, harmistua eikä pahastua ja jos näin yuntisivatkin, niin sitä ei saa näyttää minulle vaan jatkaa kivasti kaveerausta kuten ennenkin. Sitten on kaikilla hyvä mieli, varsinkin mulla. Viis siitä jos muilla ei olisikaan, he ovat velkaa mulle, kun mäkin joudun sietämään heitä.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Eikö äitihullu ole yhtään huolissaan siitä että tulee hulluutensa vuoksi heti tunnistetuksi. Palstalla ei ole toista yhtä kammottavan häiriintynyttä
Eikö sekään kerro mitään
Huluus ei minua paljasta. Siis kukaan tuskin osaisi yhdistää persoonaani näihin kirjoituksiin. Olisi se hyvä ihmistenkin nähdä että henkilö vieressäsi voi voida oikeasti aika pahoin vaikka elehtisikin täysin normaalisti. Tuomitkaa vaan jos on pokkaa. Jos olette itse niin hyvävointisia, että teillä on siihen varaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi taas isän vuoro!
Koitan olla pitämättä yhteyttä isään. Jos hän jotain vaatii niin sitten teen. Jos vaatimus on kohtuullinen ja minusta oikein. Näin en satuta itseäni hänen kanssaan tai lähinnä hänen hullun vaimonsa kanssa enää enempää kuin tulevaisuudessa on pakko.
Ap
Millaiset välit sulla on naapureihin, miehesi sukulaisiin ja ystäviin, omiin ystäviisi ja työkavereihisi?
Se terapiassa käyminen tekee susta näköjään vaan hullumman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt äitihullu on oikein herkkä. Muistaakseni se miehen loukkaus oli se että lähti juoksemaan ja ap joutui ihan yksin hoitamaan lapsiaan
Vai oliko se se kun ap ei suostunutkaan lähtemään sovitulle kesälomamatkalle
Tämä mies hoitaa yksin kodin ja lapset ja joutuu elämään tämän hirviön kanssa
Säälin todella miestä! Toivottavasti hän saa pian jäädä yksin lasten kanssa. Ei kenenkään pidä joutua äitihullun lähipiiriinEi ollut. Se on aivan muu asia. Ajalta ennen lapsia.
ApMies on ollut nyt kuukauden hampaissa. Toki pitää löytää joku 9 v vanha syy... Ihankuin kaikkiin vuorollaan hampaissa oleviin. Sopii hyvin narsistin mielenmaisemaan
Kyllä suhteen perustalta löytyvä loukkaus on este suhteen kehittymiselle, eikä mitään minun ilkeyttäni. Jos mulla olisi silloin ollut varaa valita se mies olisi lentänyt kuin leppäkeihäs satuttamaan tai jos ei muita satu niin aivan sama muita ihmisiä.
Ap
Paskotaan kaikki toistemme naamalle niin maailma pelastuu.
Miksi et ole eronnut, jos elämä miehesi ja lastesi kanssa on sinulle yhtä kurjuutta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole eronnut, jos elämä miehesi ja lastesi kanssa on sinulle yhtä kurjuutta?
Ei odota mukavampi elämä sen tilallakaan? Sitten itkisin vain sitä, että piti erota kun olin niin surkea vanhempi tjms.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö äitihullu ole yhtään huolissaan siitä että tulee hulluutensa vuoksi heti tunnistetuksi. Palstalla ei ole toista yhtä kammottavan häiriintynyttä
Eikö sekään kerro mitäänHuluus ei minua paljasta. Siis kukaan tuskin osaisi yhdistää persoonaani näihin kirjoituksiin. Olisi se hyvä ihmistenkin nähdä että henkilö vieressäsi voi voida oikeasti aika pahoin vaikka elehtisikin täysin normaalisti. Tuomitkaa vaan jos on pokkaa. Jos olette itse niin hyvävointisia, että teillä on siihen varaa.
Ap
Olet vielä kamalampi todellisuudessa. Raivokohtaukset, riidat kaikkien kanssa, lasten vihaaminen, laiskuus, ilkeys, vapaamatkustajuus kotona, siivoamattomuus, katkeruus
Ihminen jolla ei ole yhtään ystävää. Joka ei rakasta ketään.
En kutsuisi normaalisti elehtiväksi...
Vierailija kirjoitti:
Se terapiassa käyminen tekee susta näköjään vaan hullumman.
Jos paha olo nousee esiin että sitä voi käsitellä niin se ei ole mitään kaunista katseltavaa. Ja koitan tai siis olen moittimatta perheenjäseniä, niin jonnekinhan se vitutus on pakko purkaa. Tai ainakin itselle kertyy sitten tosi paha olo, koska jostainhan se moitekin johtuu. Siis tarve moittia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei odota mukavampi elämä sen tilallakaan? Sitten itkisin vain sitä, että piti erota kun olin niin surkea vanhempi tjms.
Ap
Puheidesi perusteella olet surkea vanhempi jo nyt. Ja ethän sinä sen vuoksi eroaisi vaan koska et rakasta miestäsi etkä lapsiasi. Se on varmaan totta, että ei elämäsi koskaan tule olemaan yhtään mukavampaa kuin mitä se nyt on. Ehkä miehesi ottaa ja lähtee, kunhan lapset ovat omillaan tai edes vähän vanhempia kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sekään kerro mitäänHuluus ei minua paljasta. Siis kukaan tuskin osaisi yhdistää persoonaani näihin kirjoituksiin. Olisi se hyvä ihmistenkin nähdä että henkilö vieressäsi voi voida oikeasti aika pahoin vaikka elehtisikin täysin normaalisti. Tuomitkaa vaan jos on pokkaa. Jos olette itse niin hyvävointisia, että teillä on siihen varaa.
ApOlet vielä kamalampi todellisuudessa. Raivokohtaukset, riidat kaikkien kanssa, lasten vihaaminen, laiskuus, ilkeys, vapaamatkustajuus kotona, siivoamattomuus, katkeruus
Ihminen jolla ei ole yhtään ystävää. Joka ei rakasta ketään.
En kutsuisi normaalisti elehtiväksi...
En ole muualla kuin kotona tuollainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koska sinä olet surkea vanhempi.
Lapsille parempi että lähdet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApPuheidesi perusteella olet surkea vanhempi jo nyt. Ja ethän sinä sen vuoksi eroaisi vaan koska et rakasta miestäsi etkä lapsiasi. Se on varmaan totta, että ei elämäsi koskaan tule olemaan yhtään mukavampaa kuin mitä se nyt on. Ehkä miehesi ottaa ja lähtee, kunhan lapset ovat omillaan tai edes vähän vanhempia kuin nyt.
Jos tilalle ei tule mukavampi elämä niin miksi kannattaisi erota?
Ap
Ap ei voi ottaa eroa miehestään, koska jos elämä eron jälkeen olisikin paskempaa kuin nyt, se olisi hänen itsensä syy (Ja olisihan se koska hän joutuisi takemään kotitöitä ja vuoroviikoin hoitamaan lapsiansa). Mies täytyy ajaa vittumaisella käytöksellä ottamaan ero, jotta ap voi jatkaa uhriutumistaan ja kaikkien muiden syyttelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApPuheidesi perusteella olet surkea vanhempi jo nyt. Ja ethän sinä sen vuoksi eroaisi vaan koska et rakasta miestäsi etkä lapsiasi. Se on varmaan totta, että ei elämäsi koskaan tule olemaan yhtään mukavampaa kuin mitä se nyt on. Ehkä miehesi ottaa ja lähtee, kunhan lapset ovat omillaan tai edes vähän vanhempia kuin nyt.
Jos tilalle ei tule mukavampi elämä niin miksi kannattaisi erota?
Ap
Ei tietenkään sitten kannata erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKoska sinä olet surkea vanhempi.
Lapsille parempi että lähdet
Mies on ollut eri mieltä. Ja nyt kun en moiti heitä en ole enää niin surkea.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap ei voi ottaa eroa miehestään, koska jos elämä eron jälkeen olisikin paskempaa kuin nyt, se olisi hänen itsensä syy (Ja olisihan se koska hän joutuisi takemään kotitöitä ja vuoroviikoin hoitamaan lapsiansa). Mies täytyy ajaa vittumaisella käytöksellä ottamaan ero, jotta ap voi jatkaa uhriutumistaan ja kaikkien muiden syyttelyä.
Miten niin vuoroviikoin hoitamaan lapsensa? Ja onhan se ihan järkevää, ettei mene kohti elämää, joka olisi surkeampaa kuin tämä, ja saisi vielä syyttää itseään oman äitinsä virheistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin vuoroviikoin hoitamaan lapsensa? Ja onhan se ihan järkevää, ettei mene kohti elämää, joka olisi surkeampaa kuin tämä, ja saisi vielä syyttää itseään oman äitinsä virheistä.
Ap
Olisipa äitisi ymmärtänyt tehdä abortin.
Eikö olisi taas isän vuoro!