Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mielestä muut on velkaa mulle

Vierailija
13.08.2016 |

Hyvää käytöstä ja minusta välittämistä silloinkin kun he loukkaantuvat minulle. Niin minutkin opetettiin suhtautumaan muihin. Esim. kun täällä oli se yksi ketju, jossa jonkun työkaveri koko ajan kysyi, että onko massu täynnä, niin se oli loukkaavaa. Silti täälläkin neuvottiin vain olemaan pahalla mielellä siitä ennemmin kuin näpäyttämään ja koittaakaan saada moista loppumaan. Siispä: minäkin saan olla vastaavalla tavalla vittumainen eikä muiden kuulu siitä loukkaantua, harmistua eikä pahastua ja jos näin yuntisivatkin, niin sitä ei saa näyttää minulle vaan jatkaa kivasti kaveerausta kuten ennenkin. Sitten on kaikilla hyvä mieli, varsinkin mulla. Viis siitä jos muilla ei olisikaan, he ovat velkaa mulle, kun mäkin joudun sietämään heitä.

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu lukisit nää ja itkisit! Tarkoitus onkin itkettää sua! Kaikista niistä vuosista, jotka sä itketit mua, vitun vaippahousu! Lue ja itke, miten ET OSANNUT SAATANAN HÄVIÄJÄ KASVATTAA LASTA. ET OSANNUT, ETKÄ TULE KOSKAAN OSAAMAANKAAN. TAPA ITSESI. TAPA. Itke, itke idiootti mun pahuuttani ja kuvittele, miten hyvä ihana ihminen itse olet! Se varmaan sullekin paskasaatana riittää, ei tartte ottaa mitenkään onkeensa toisen tunteita, kun et niistä mitään edes ymmärrä, etkä tule ikinä ymmärtämäänkään. Haluan satuttaa sinua, miksi ihmeessä et paskiainen lue vauvapalstaa. Haluankin satuttaa sua. Itkettää. Sattuuko jo tarpeeksi paljon? Ei ilmeisesti, kun vieläkin vaan huudat.

Vierailija
42/92 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä voit tehdä ihan niinkuin itse haluat. Niin kaikki muutkin tekevät. Ei kukaan ole sulle mitään velkaa etkä sinä muille.

Missähän ihmeen illuusiossa säkin elät? Siinä ketjussa sanottiin, että näpäyttäjä leimautuu helposti hankalaksi ihmiseksi. En tajua miksi. Hänhän vain pitäisi puoliaan. Ettei anna kenenkään turhaan loukata itseään. Mutta sitten siitä idiotismista jätetään sanomatta, ettei leimaudutttaisi hankalaksi ihmiseksi. Kuka leimaa? Ja miksi? Ja kyselijä saa jatkaa kyselemistään ja parhaassa eli pahommassa tapauksessa ei ole muista edes mitenkään pässi.

Ap

Mitä sillä on väliä, leimautuuko hankalaksi ihmiseksi? Jokainen on vastuussa omasta käytöksestään ja päättää ihan itse, millainen haluaa olla. En ole lukenut kyseistä ketjua, mutta jos siis joku työkaveri ruokaillessa jatkuvasti kysyy noin,  niin aikuinen ihminen voi ihan itse valita ruokailuseuransa. Ei ole pakko käydä syömässä juuri tämän ihmisen kanssa. Siitäkin voi leimautua hankalaksi ihmiseksi, mutta so what. Itseään voi muuttaa, muita ei ja sen kanssa vaan joutuu elämään. 

No aika epäreilua joutua muuttamaan ruokailuaan jonkun idiootin takia. En todellakaan suostuisi. Entä jos se olin minä joka ekana kävin syömässä siellä? Se toinen painukoot suolle jos loukkaa ja häiritsee. Ja onhan se nyt aika ikävää leimautua hankalaksi siksi, että joku muu ei osaa käytöstapoja. Mikä oikeus hänellä on olla niin tyhmä? Miksei opi, kun asiasta vain sanotaan.

Ap

Et sinä joudu muuttamaan ruokailuaisi, mutta sulla on täysi vapaus päättää, muutatko vai et. Sulla on myös täysi vapaus päättää, näpäytätkö takaisin  vai et. Joskus se näpäyttäminen johtaa siihen, että toinen viimeinkin älyää  lopettaa. Lähes jokaisella työpaikalla on joku mulkero, mutta työpaikalla ollaankin tekemässä töitä ja jos työnteko mulkeron kanssa ei onnistu, niin sitten on paikallaan puhua esimiehelle. 

No luuletko, etten tiedä, että voin päättää? Mutta mitä apua siitä olisi kun siten minut olisi vain siivottu kiusaajan toimesta muualle, vaikka hän se siinä loukkaavasti käyttäytyi? Ei sellainen ole minulle elämässä mikään ratkaisu. Ratkaisu on se, että se juntti tajuaa mikä on ja pysyy hiljaa. Ja muut voisivat auttaa minua tässä eikä vain hyväksyä ilkeän käytöksen hiljaa. En siis puhu vain tuollaisesta pikkuasiasta, vaan isomminkin kiusatuksi tullessa.

Ap

Et sinäKÄÄN voi muuttaa menneitä tapahtumia miksikään. Etkä voi muuttaa muita ihmisiä. Voit muuttaa joko omaa suhtautumistasi menneisiin tapahtumiin ja valita tämän päivän seurasi paremmin tai kiukutella vaikka lopun elämääsi, jos se on sinulle parempi ratkaisu. Valinta on edelleen sinun. 

Miksi tässä pitäisi mitään menneitä tapahtumia muuttaa? Mulle riittää että ihmisten käytös muuttuu nyt. Tai toki voin paskantaa sellaisten ihmisten päälle, jotka omassa elämässäni edustavat sen ketjun ap:n kiusaajia, mm. äitini ja isäni uusi kumppani. Ja paskannankin. Toiselta vien suhteen itseeni ja samalla heikkee suhde lapsenlapsiin (ei näy kauheasti perään itkevän) ja toiselta rahat.

Ap

Ei ihmisten käytös muutu sen vuoksi, että SINÄ niin haluat. Ihmisten käytös muuttuu vain silloin, jos HE ITSE niin haluavat. Voit kokeilla tuota paskantamista, voihan se toimia. Pääasia on, että olet itse tyytyväinen tekemiisi valintoihin. 

Tämä ei ollut äitini kasvatuskeino minuun. En minä saanut päättää itse miten haluan käyttäytyä. Joten paskapuheesi ei pidä paikkaansa.

Ap

Mutta NYT sinä olet AIKUINEN eikä sinun tai lastesi tarvitse olla enää äitisi kanssa missään tekemisissä, jos et halua. Valinta on siis EDELLEENKIN sinun ja VAIN sinun. 

Mitä sitten, että olen aikuinen? Jos minulle on opetettu, että MINUN pitää muutyua kun joku sitä vaatii, niin miksi minun nyt pitäisikin osata ajatella, että ahaa, muitten ei kyllä tarvitse? Mulle on opetettu niin, että mua saa hukkua jos en ole sellainen kuin muut haluavat, niin kyllä minusta muiden pitää olla sellaisia kuin minä haluan. Minä olen kärsinyt siitä, että minun pitää olla sellainen kuin muut haluavat, luuletko sä, että mä nyt haluan antaa muiden olla sellaisia kuin he haluavat? En halua. Tai sitten jos mä olen sellainen kuin mä haluan, niin mä paskannan myös omien lasteni ja mieheni päälle, mitäs ovat niin ärsyttäviä vittupäitä!

Ap

Aikuisena ei ole paskankaan väliä, mitä sulle on lapsena opetettu. Voit elää ja toimia lapsena saamiesi oppien mukaan tai - koska olet aikuinen - voit halutessasi elää ja toimia ihan päinvastoinkin. Tai ihan millä tavalla vain haluat. Sä voit ihan vapaasti riehua täällä palstalla tai vaikka paskantaa lastesi ja miehesi päälle, mutta aikuisena ihmisenä kannat myös vastuun siitä, mitä käytöksestäsi seuraa... halusit tai et. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä voit tehdä ihan niinkuin itse haluat. Niin kaikki muutkin tekevät. Ei kukaan ole sulle mitään velkaa etkä sinä muille.

Missähän ihmeen illuusiossa säkin elät? Siinä ketjussa sanottiin, että näpäyttäjä leimautuu helposti hankalaksi ihmiseksi. En tajua miksi. Hänhän vain pitäisi puoliaan. Ettei anna kenenkään turhaan loukata itseään. Mutta sitten siitä idiotismista jätetään sanomatta, ettei leimaudutttaisi hankalaksi ihmiseksi. Kuka leimaa? Ja miksi? Ja kyselijä saa jatkaa kyselemistään ja parhaassa eli pahommassa tapauksessa ei ole muista edes mitenkään pässi.

Ap

Mitä sillä on väliä, leimautuuko hankalaksi ihmiseksi? Jokainen on vastuussa omasta käytöksestään ja päättää ihan itse, millainen haluaa olla. En ole lukenut kyseistä ketjua, mutta jos siis joku työkaveri ruokaillessa jatkuvasti kysyy noin,  niin aikuinen ihminen voi ihan itse valita ruokailuseuransa. Ei ole pakko käydä syömässä juuri tämän ihmisen kanssa. Siitäkin voi leimautua hankalaksi ihmiseksi, mutta so what. Itseään voi muuttaa, muita ei ja sen kanssa vaan joutuu elämään. 

No aika epäreilua joutua muuttamaan ruokailuaan jonkun idiootin takia. En todellakaan suostuisi. Entä jos se olin minä joka ekana kävin syömässä siellä? Se toinen painukoot suolle jos loukkaa ja häiritsee. Ja onhan se nyt aika ikävää leimautua hankalaksi siksi, että joku muu ei osaa käytöstapoja. Mikä oikeus hänellä on olla niin tyhmä? Miksei opi, kun asiasta vain sanotaan.

Ap

Et sinä joudu muuttamaan ruokailuaisi, mutta sulla on täysi vapaus päättää, muutatko vai et. Sulla on myös täysi vapaus päättää, näpäytätkö takaisin  vai et. Joskus se näpäyttäminen johtaa siihen, että toinen viimeinkin älyää  lopettaa. Lähes jokaisella työpaikalla on joku mulkero, mutta työpaikalla ollaankin tekemässä töitä ja jos työnteko mulkeron kanssa ei onnistu, niin sitten on paikallaan puhua esimiehelle. 

No luuletko, etten tiedä, että voin päättää? Mutta mitä apua siitä olisi kun siten minut olisi vain siivottu kiusaajan toimesta muualle, vaikka hän se siinä loukkaavasti käyttäytyi? Ei sellainen ole minulle elämässä mikään ratkaisu. Ratkaisu on se, että se juntti tajuaa mikä on ja pysyy hiljaa. Ja muut voisivat auttaa minua tässä eikä vain hyväksyä ilkeän käytöksen hiljaa. En siis puhu vain tuollaisesta pikkuasiasta, vaan isomminkin kiusatuksi tullessa.

Ap

Et sinäKÄÄN voi muuttaa menneitä tapahtumia miksikään. Etkä voi muuttaa muita ihmisiä. Voit muuttaa joko omaa suhtautumistasi menneisiin tapahtumiin ja valita tämän päivän seurasi paremmin tai kiukutella vaikka lopun elämääsi, jos se on sinulle parempi ratkaisu. Valinta on edelleen sinun. 

Miksi tässä pitäisi mitään menneitä tapahtumia muuttaa? Mulle riittää että ihmisten käytös muuttuu nyt. Tai toki voin paskantaa sellaisten ihmisten päälle, jotka omassa elämässäni edustavat sen ketjun ap:n kiusaajia, mm. äitini ja isäni uusi kumppani. Ja paskannankin. Toiselta vien suhteen itseeni ja samalla heikkee suhde lapsenlapsiin (ei näy kauheasti perään itkevän) ja toiselta rahat.

Ap

Ei ihmisten käytös muutu sen vuoksi, että SINÄ niin haluat. Ihmisten käytös muuttuu vain silloin, jos HE ITSE niin haluavat. Voit kokeilla tuota paskantamista, voihan se toimia. Pääasia on, että olet itse tyytyväinen tekemiisi valintoihin. 

Tämä ei ollut äitini kasvatuskeino minuun. En minä saanut päättää itse miten haluan käyttäytyä. Joten paskapuheesi ei pidä paikkaansa.

Ap

Mutta NYT sinä olet AIKUINEN eikä sinun tai lastesi tarvitse olla enää äitisi kanssa missään tekemisissä, jos et halua. Valinta on siis EDELLEENKIN sinun ja VAIN sinun. 

Mitä sitten, että olen aikuinen? Jos minulle on opetettu, että MINUN pitää muutyua kun joku sitä vaatii, niin miksi minun nyt pitäisikin osata ajatella, että ahaa, muitten ei kyllä tarvitse? Mulle on opetettu niin, että mua saa hukkua jos en ole sellainen kuin muut haluavat, niin kyllä minusta muiden pitää olla sellaisia kuin minä haluan. Minä olen kärsinyt siitä, että minun pitää olla sellainen kuin muut haluavat, luuletko sä, että mä nyt haluan antaa muiden olla sellaisia kuin he haluavat? En halua. Tai sitten jos mä olen sellainen kuin mä haluan, niin mä paskannan myös omien lasteni ja mieheni päälle, mitäs ovat niin ärsyttäviä vittupäitä!

Ap

Aikuisena ei ole paskankaan väliä, mitä sulle on lapsena opetettu. Voit elää ja toimia lapsena saamiesi oppien mukaan tai - koska olet aikuinen - voit halutessasi elää ja toimia ihan päinvastoinkin. Tai ihan millä tavalla vain haluat. Sä voit ihan vapaasti riehua täällä palstalla tai vaikka paskantaa lastesi ja miehesi päälle, mutta aikuisena ihmisenä kannat myös vastuun siitä, mitä käytöksestäsi seuraa... halusit tai et. 

Ei rakastava käytös ole mikään päätöksenvarainen asia, se on asia, johon pystyy vain jos on itse saanut rakkautta. Ettäs tiedät. Joten aivan turha syyllistää mua asiasta. Voin tietenkin etsiä rakkautta aikuisena, jotta saisin sitä, mutta ei se minun varassani ole, vaan muiden ihmisten, saanko heiltä rakkautta vai en. Ja jos paskantaa muiden päälle ei tietenkään saa rakkautta, mutta silti se on muiden varassa saanko mä rakkautta jos en paskanna, vai en. En voi käskeä ketään rakastamaan minua, se on aivan totta. Mutta en voi myöskään itse suhtautua rakastavasti ihmisiin, jotka käyttäytyvät huonosti minua kohtaan. Vrt. se massu täynnä kyselijä JA HÄNTÄ PUOLUSTANEET.

Ap

Vierailija
44/92 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on viety elämäni valo ja onnenlähde, en vain oikein tiedä mikä se on. Ehkä isä, kun olin lapsi, tai en tiedä. Siis isä oli elämässäni vanhempien eron jälkeenkin, mutta mille se mahtoi lapsesta tuntua kun isä, joka hyväksyi joutui muuttamaan pois ja jäljelle jäi paska ja huutava plus turhasta moittiva äiti? Viimeisin elämäni ilo ja valo oli mies, johon rakastuin tai kuulla häntä... En kestä elämää ilman sellaista tunnetta, että siinä on joku... Joku joka on elämäni ilo ja valo. En jaksa raskaita ihmisiä, kuten lapsiani, jotka ovat yhtä vaatimusta täynnä. En kaksa mykkiä ihmisiä, kuten mieheni... Ap

Vierailija
45/92 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämässä ole mitään järkeä ilman jotakuta jota rakastaa. Mutta kaikissa ihmisissä on jotain vikaa, että ei heitä pysty rakastamaan. Pitäisi rakastaa ilkiöitä, jotka vain satuttavat. Aluksi kuka tahansa on mukava, mutta tutustuessa heihin paremmin niin joko he ovat tuomitsijoita (ovat selvästi mielestään parempia ihmisiä kuin minä) tai loukkaajia (eivät ota minua huomioon ja suuttuvat jos siitä huomauttaa). Ap

Vierailija
46/92 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Mun mielestä ap on joku assburgeri.

Ei ole. Tuo "Muut ovat minulle velkaa" -ajattelelutapa kuuluu psykopatiaan.

Vierailija
47/92 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei elämässä ole mitään järkeä ilman jotakuta jota rakastaa. Mutta kaikissa ihmisissä on jotain vikaa, että ei heitä pysty rakastamaan. Pitäisi rakastaa ilkiöitä, jotka vain satuttavat. Aluksi kuka tahansa on mukava, mutta tutustuessa heihin paremmin niin joko he ovat tuomitsijoita (ovat selvästi mielestään parempia ihmisiä kuin minä) tai loukkaajia (eivät ota minua huomioon ja suuttuvat jos siitä huomauttaa). Ap

Katkeraa, vihaista ja itsesäälissä rypevää ihmistä ei kukaan rakasta. Ainakaan kovin kauaa. Et sinäkään vaikuta ihmiseltä, joka ansaitsisi kenenkään rakkauden. Niin makaa kuin petaa. 

Vierailija
48/92 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullun hulluus vaan lisääntyy

Vierailija
49/92 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeraa, vihaista ja itsesäälissä rypevää ihmistä ei kukaan rakasta. Ainakaan kovin kauaa. Et sinäkään vaikuta ihmiseltä, joka ansaitsisi kenenkään rakkauden. Niin makaa kuin petaa. 

Kyllä kaikki ansaitsevat tulla rakastetuiksi. Sinulla se sairas ajattelutapa on, että se kuuluu ansaita olemalla jotenkin kiltti. Tuskinpa itsekään ansaitset rakkauden teoillasi ja koska olet minua kiltimpi tai muutenkaan parempi. Ihan samanlainen paska säkin olet ja jos sua joku rakastaa niin se ei ole omaa ansiotasi millään lailla. Säkin olisit katkera vihainen ja vaikka tappaisit jonkun jos sua ois kiusattu tarpeeksi. Turha sun olla noin omahyväinen itsestäsi.

Ap

Vierailija
50/92 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Mun mielestä ap on joku assburgeri.

Ei ole. Tuo "Muut ovat minulle velkaa" -ajattelelutapa kuuluu psykopatiaan.

Se että puolustaa itseään ei ole psykopatiaa. Minä vain pidän puoliani. Enää ei minun nenälleni kukaan hypi. Jos se on psykopatiaa, niin puolet kansasta on mun näkövinkkelistä täysiä psykopaatteja. Mullekin vastanneista.

Ap

Vierailija
51/92 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikki ansaitsevat tulla rakastetuiksi. Sinulla se sairas ajattelutapa on, että se kuuluu ansaita olemalla jotenkin kiltti. Tuskinpa itsekään ansaitset rakkauden teoillasi ja koska olet minua kiltimpi tai muutenkaan parempi. Ihan samanlainen paska säkin olet ja jos sua joku rakastaa niin se ei ole omaa ansiotasi millään lailla. Säkin olisit katkera vihainen ja vaikka tappaisit jonkun jos sua ois kiusattu tarpeeksi. Turha sun olla noin omahyväinen itsestäsi.

Ap

Jos realismi on mielestäsi sairasta, niin aivan sama. Tosiasia kuitenkin on, että ihminen omalla käytöksellään vaikuttaa siihen, miten muut suhtautuvat. Ei tietenkään takaa yhtään mitään eli mukava, auttavainen ja ystävällinenkin voi jäädä ilman parisuhdetta (mitä ilman SINÄ et ole kuitenkaan jäänyt eli sinua on ainakin joskus rakastettu). 

Vierailija
52/92 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitihullun hulluus vaan lisääntyy

Näillä näppärillä keinoilla latistat eri mieltä olevat, kohotat itsesi väittelyiden voittajaksi tai keräät runsaasti ylänuolia kommenteillesi:

1. Elämäkortti

Kun henkilöä haittaa jokin asia, joka ei haittaa sinua, hän ei tee elämässään muuta kuin miettii kyseistä asiaa. Kehota häntä keskittymään elämässään johonkin muuhun. Voit vaikka suoraan kopioi-liittää tämän: "Eikö sinulla ole muuta tekemistä kuin miettiä tuollaisia, ap.?" (Tuon voit liittää ihan mihin tahansa keskusteluun, missä vaiheessa tahansa, lukematta aloitusta tai aiempia viestejä. Katsele vain, kuinka ylänuolia satelee!)

2. Hulluuskortti

Samantapainen kuin ylläoleva, mutta elämän sisällöttömyyden sijaan ota esille henkilön ilmiselvä mielenterveysongelma, joka selittää hänen väärät mielipiteensä, ja kehota hankkimaan apua.

Ap

Vierailija
53/92 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos realismi on mielestäsi sairasta, niin aivan sama. Tosiasia kuitenkin on, että ihminen omalla käytöksellään vaikuttaa siihen, miten muut suhtautuvat. Ei tietenkään takaa yhtään mitään eli mukava, auttavainen ja ystävällinenkin voi jäädä ilman parisuhdetta (mitä ilman SINÄ et ole kuitenkaan jäänyt eli sinua on ainakin joskus rakastettu). 

Miten niin realismi? Vaikka minua on rakastettu, niin henkilö ei ole mies, jota itse rakastin. Olisin voinut jäädä yksin jos rakkautta olisin vaatinut kriteeriksi parisuhteelle. Ei se, että valitsee parisuhteen vielä kerro siitä, onko minua rakastettu vai ei. Eli tunnenko mä itse rakkautta. Ehkä aikoinaan tunsinkin miestänikin kohtaan, mutta se ikävä kyllä ei päässyt kukoistamaan, koska hän kohteli minua epäymmärtäväisesti eräässä asiassa ja näin, ettei tämäkään ihminen tajua minua. Tarpeeksi, voidakseni tulla muurin takaa, jonne minut on haavoitettu. Parisuhde ei ole merkki rakkaudesta aina.

Ap

Vierailija
54/92 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän teille miehille kuulemma voi edes hymyillä ku luulette heti saavanne pillua .. Itse aina hymyilly kaikille vastaantulijoille mutta kuulemma ne hymyn vastaanottajat jäivät kelailemaan "pillua" näin olen miehiltä kuullut.. Enpä enää hymyile..

Vierailija
55/92 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ihminen omalla käytöksellään vaikuttaa, mutta miten mä pystyin omalla käytökselläni vaikuttamaan siihen, että mieheni loukkasi minua ja minuun sattui? Ja loukkaus on vain minun ongelmani, ei hänen, sikäli ettei moni muu olisi satuttanut itseään siitä mistä mä satutin? Voisin vain taas sanoa ihmiselle, että satutit minua, et halua/osaa korjata asiaa etkä välitä tunteistani, hei hei? Miten tämä kasvattaa ja kehittää minua loukattuna ihmisenä? Yksinhän siinä jää. Mutta voiko muita rakastaa, koska he toimivat satuttaen ja se on heille luvallista, koska he toimivat näennäisesti normaalisti? Mutta kaikki normaali ei ole ok kaikille ihmisille. Silti sitä johon sattuu syytellään ja haukutaan, että mitäs olet liian herkkä. Vittu mitä paskaa. Takuulla en ole "liian herkkä", vaan loukkaaja on sitten täysin paatunut, jos minulta kysytään. Vaan en halua sanoa niin, vaikka minulta kysyttäisiinkin, sillä eihän se paatuneisuutta ole, jos ei herkkää ymmärrä. Mutta se on ikävää, että jos ei ymmärrä herkkää, haukkuu herkkää tai ei ainakaan ota mitään vastuuta siitä, että loukkasi tätä. Siitä en tykkää.

Ap

Vierailija
56/92 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt äitihullu on oikein herkkä. Muistaakseni se miehen loukkaus oli se että lähti juoksemaan ja ap joutui ihan yksin hoitamaan lapsiaan

Vai oliko se se kun ap ei suostunutkaan lähtemään sovitulle kesälomamatkalle

Tämä mies hoitaa yksin kodin ja lapset ja joutuu elämään tämän hirviön kanssa

Säälin todella miestä! Toivottavasti hän saa pian jäädä yksin lasten kanssa. Ei kenenkään pidä joutua äitihullun lähipiiriin

Vierailija
57/92 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen, että mieheni olisi välittänyt oikein tai oikeasti minusta vain jos olisi halunnut selvittää kyseisen tilanteen. Mutta hän ei halunnut tai ehkä kyennyt. Miten hän kuvittelee minun kokevan hänen rakastavan minua, kun voi satuttaa minua ja antaa olla? Joku olen pahoillani ei todellakaan riitä, kun mä haluan, että hän ymmärtäisi miksi teki minusta väärin. Mutta ajattelin sen toivottomaksi, että ei se kuitenkaan ymmärrä ja ehkei mua ole tehty arvostettavaksi niin paljon, että voin olla vain asiaa ymmärtävän ihmisen kanssa, joten kai siitä sitten jäi katkeruus mielenpohjalle, että mies vain käyttää minua hyväkseen itsekkäisiin tarpeisiinsa ja minun on siihen tyydyttävä.

Ap

Vierailija
58/92 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt äitihullu on oikein herkkä. Muistaakseni se miehen loukkaus oli se että lähti juoksemaan ja ap joutui ihan yksin hoitamaan lapsiaan

Säälin todella miestä! Toivottavasti hän saa pian jäädä yksin lasten kanssa. Ei kenenkään pidä joutua äitihullun lähipiiriin

Ei ollut. Se on aivan muu asia. Ajalta ennen lapsia.

Ap

Vierailija
59/92 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö äitihullu ole yhtään huolissaan siitä että tulee hulluutensa vuoksi heti tunnistetuksi. Palstalla ei ole toista yhtä kammottavan häiriintynyttä

Eikö sekään kerro mitään

Vierailija
60/92 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Se on aivan muu asia. Ajalta ennen lapsia.

Ap

Mies on ollut nyt kuukauden hampaissa. Toki pitää löytää joku 9 v vanha syy... Ihankuin kaikkiin vuorollaan hampaissa oleviin. Sopii hyvin narsistin mielenmaisemaan