G: Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa?
Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa? Eli siis naisen kanssa, joka on miehesi kaveri.
Mieheni lähti tänään naispuoleisen kaverinsa kanssa ulkomaille retkipyöräilyreissulle. Olen itse tämän naisen tavannut kerran hyvin lyhyesti enkä siis tunne häntä ollenkaan. On mieheni kaveri kuitenkin monen vuoden takaa, ovat opiskeluissa tavanneet.
Tuntui kyllä kurjalta, että mies lähtee kahdeksi viikoksi toisen naisen kanssa ulkomaille... en kuitenkaan halunnut aikuista miestä kieltääkään, koska tiesin, että matkan toteuttaminen oli hänen unelmansa (siis pyöräilymatkan), enkä itse näe lomana satojen kilometrien pyöräilyä, joten seuraa ei muuten oikein ollut.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen tekee mitä haluaa, mutta itse katsoisin tuollaisen eroilmoitukseksi. En ole mikään satunnainen pano ja/tai kodinkone. Jos on minun kanssani, sitten on VAIN minun kanssani.
Mies ajattelee aina ensin itseään, joka tilanteessa. Ei vaimoa, eikä edes lapsia. Itseään.
Sinähän tunnut itse ajattelevan vain itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen tekee mitä haluaa, mutta itse katsoisin tuollaisen eroilmoitukseksi. En ole mikään satunnainen pano ja/tai kodinkone. Jos on minun kanssani, sitten on VAIN minun kanssani.
Mies ajattelee aina ensin itseään, joka tilanteessa. Ei vaimoa, eikä edes lapsia. Itseään.
Mitäs muuta sinä juuri teet kuin ajattelet itseäsi? Ihan sama mitä mies haluaa, mutta parisuhteessa ollaan kuin siamilaiset kaksoset. Koska minä sanon niin, nih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko miehesi koskaan pettänyt aiemmissa suhteissaan? Minulla tämä ainakin vaikuttaisi siihen mitä ajattelisin tuollaisesta reissusta. Entä tiedätkö onko ko. nainen ollut kiinnostunut miehestäsi tai mies hänestä, vaikkei sutinaa ole ollutkaan heidän välillään? Miksei matkaa siirretty toiseen ajankohtaan, kun se ei yhdelle sopinut ollenkaan? Matkoja tuskin oli varattu vielä siinä vaiheessa.
Kysehän oli siitä, ettei reissu sopinut tämän yhden vaimolle, joten ajankohdalla tuskin oli merkitystä.
Kysymys oli siitä kuinka aikaisessa vaiheessa miehelle selvisi että reissu tehdään kahdestaan tuon naisen kanssa. Mielestäni se on oleellista. Jos on heti alussa jo tiedetty ettei kyseinen mies saa lupaa vaimoltaan, niin käytännössä koko reissu majoittumisineen ja osallistumisineen on suunniteltu ap:n miehen ja naisen välillä. Tällöin he ovat jo ehkä alunperinkin olettaneet ettei kolmas kaveri pääse mukaan (jos ei ole esimerkiksi päässyt helposti muihinkaan reissuille). Kysymys lähinnä kuuluu kuinka laskelmoitua tämä kaksin reissuun meneminen on ollut. Jos tämä on ollut myös kolmannen henkilön "unelma", niin eikö hän osannut arvata että lupaa ei tipu..
Vierailija kirjoitti:
Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa? Eli siis naisen kanssa, joka on miehesi kaveri.
Mieheni lähti tänään naispuoleisen kaverinsa kanssa ulkomaille retkipyöräilyreissulle. Olen itse tämän naisen tavannut kerran hyvin lyhyesti enkä siis tunne häntä ollenkaan. On mieheni kaveri kuitenkin monen vuoden takaa, ovat opiskeluissa tavanneet.
Tuntui kyllä kurjalta, että mies lähtee kahdeksi viikoksi toisen naisen kanssa ulkomaille... en kuitenkaan halunnut aikuista miestä kieltääkään, koska tiesin, että matkan toteuttaminen oli hänen unelmansa (siis pyöräilymatkan), enkä itse näe lomana satojen kilometrien pyöräilyä, joten seuraa ei muuten oikein ollut.
Jos johonkin rantalomalle olisi menossa, niin kyllä ihmettelisin ääneen, että miksi lähtee vieraan miehen kanssa rantalomalle kahdestaan (olen siis mies). Sen sijaan tuollainen pyöräilyreissu voi olla hankala saada järjestettyä ja korvaavaa seuraa ei välttämättä ole saatavilla samasta sukupuolesta, joten asia olisi minulle ok. Eipä toista voi alkaa valvomaan, vaan pitää luottaa. Jos toinen ei ole luottamuksen arvoinen, niin ei auta kuin jatkaa matkaa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko miehesi koskaan pettänyt aiemmissa suhteissaan? Minulla tämä ainakin vaikuttaisi siihen mitä ajattelisin tuollaisesta reissusta. Entä tiedätkö onko ko. nainen ollut kiinnostunut miehestäsi tai mies hänestä, vaikkei sutinaa ole ollutkaan heidän välillään? Miksei matkaa siirretty toiseen ajankohtaan, kun se ei yhdelle sopinut ollenkaan? Matkoja tuskin oli varattu vielä siinä vaiheessa.
Kysehän oli siitä, ettei reissu sopinut tämän yhden vaimolle, joten ajankohdalla tuskin oli merkitystä.
Kysymys oli siitä kuinka aikaisessa vaiheessa miehelle selvisi että reissu tehdään kahdestaan tuon naisen kanssa. Mielestäni se on oleellista. Jos on heti alussa jo tiedetty ettei kyseinen mies saa lupaa vaimoltaan, niin käytännössä koko reissu majoittumisineen ja osallistumisineen on suunniteltu ap:n miehen ja naisen välillä. Tällöin he ovat jo ehkä alunperinkin olettaneet ettei kolmas kaveri pääse mukaan (jos ei ole esimerkiksi päässyt helposti muihinkaan reissuille). Kysymys lähinnä kuuluu kuinka laskelmoitua tämä kaksin reissuun meneminen on ollut. Jos tämä on ollut myös kolmannen henkilön "unelma", niin eikö hän osannut arvata että lupaa ei tipu..
No eiköhän ne yleensä mene niin että ensin vähän pallotellaan ideoita ja tehdään jotain alustavaa suunnitelmaa ja sen jälkeen neuvotellaan kotona aikataulusta, mahdollisesti budjetista ym ennen kuin aletaan mitään varauksia tai muita tarkempia suunnitelmia tekemään. En nyt vieläkään oikein näe, että miksi se on kovin oleellista. Jos se kolmas on kerran ollut mukaan lähdössä niin kai hän on kuvitellut myös mukaan pääsevänsä.
Vai rakenteletko nyt tässä sellaista skenaariota että AP:n mies ja tämä kaverinainen ovat etukäteen suunnitelleet, että kysytäämpä tota Jussia kun se ei varmasti mukaan pääse niin ollaan muka kaveriporukalla lähdössä harrastamaan eikä kahdestaan panoreissulle?
Vierailija kirjoitti:
Nää kaverisuhteet pakkaa muuttua rakkaussuhteeksi. Näin se vaan on. Pahalta se tuntuisi. Kyllä teillä saattaa olla ero edessä, varsinkin kun tuo toinen mies ei lähtenyt, liekö oikeasti ollut edes aikomustakaan. Ikävä ihminen olen kun kerron tämän, mutta olen vastaavan tapauksen sivusta seurannut.
Minä olen kanssa seurannut sivusta noita paras ystäväni on nainen - juttuja, jotka ovatkin sitten päätyneet alkuperäissuhteen eroon ja nämä parhaat kaverit ovat menneet keskenään naimisiin.
En siis päästäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Kyllä itselleni on ainakin tullut tässä ketjussa yllätyksenä kuinka monen mielestä mies (tai nainen?) ei saisi tehdä itselleen tärkeitä juttuja jos kumppani ei halua niihin osallistua.
Kirjoitustyyli taattua helnykkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää kaverisuhteet pakkaa muuttua rakkaussuhteeksi. Näin se vaan on. Pahalta se tuntuisi. Kyllä teillä saattaa olla ero edessä, varsinkin kun tuo toinen mies ei lähtenyt, liekö oikeasti ollut edes aikomustakaan. Ikävä ihminen olen kun kerron tämän, mutta olen vastaavan tapauksen sivusta seurannut.
Minä olen kanssa seurannut sivusta noita paras ystäväni on nainen - juttuja, jotka ovatkin sitten päätyneet alkuperäissuhteen eroon ja nämä parhaat kaverit ovat menneet keskenään naimisiin.
En siis päästäisi.
Kolme kertaa itse olen katsonut, kun tutun naisen kaverisuhde muuttuu parisuhteeksi. Joka kerta eri nainen.
Tosin en itse silti estäisi menoa, koska ihminen saa itse päättää mitä tekee.
Ap, yhtä en ole tajunnut. Mikä sun pointti oikein on?
Monenlaista vastausta on tullut, mutta selittelet ja puolustelet vain miestäsi, vaikka alkuperäisessä viestissä kerroit, kuinka kurja tilanne on.
Siis mikä on agendasi ylipäätään?
Millaista viestiä reissulta on tullut?
Vierailija kirjoitti:
En siis päästäisi.
Mä en haluaisi kyllä sellaista miestä, joka heti tilaisuuden tullen ottaa ja menee toisen kanssa naimisiin. Tosi kiva tunne, että vain kovien ponnistelujeni ja jatkuvan valppauteni ansiosta olemme naimisissa keskenämme ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siis päästäisi.Mä en haluaisi kyllä sellaista miestä, joka heti tilaisuuden tullen ottaa ja menee toisen kanssa naimisiin. Tosi kiva tunne, että vain kovien ponnistelujeni ja jatkuvan valppauteni ansiosta olemme naimisissa keskenämme ;)
Nää pyöräilijät on jo menneet naimisiin reissullaan. Tuo jatkuva naimisiinmeno on just niin miesten tapaista.
Ajatelkaa, on ihanaa käpertyä illalla toisen kainaloon. Uskooko joku, että molemmat ovat omissa teltoissaan, Ei todellakaan. Kun toine nlämmittää niin ihanasti. Pääsisikin tietyn kanssa ulkomaille, mikään ei estäisi.
Joo, kyllä siellä poljetaan joka päivä... huomaa poljetaan.
Itse kävin juuri kesällä viikon harrastusmatkalla miespuolisen kaverini kanssa. Joten kaiminun olisi sama sallittava miehellenikin :).
Muistiko mies ottaa lähtiessään pyörän mukaan?
238 lisää että omissa teltoissa nukuttiin. Kavereita olemme olleet tuon harrastuksen kautta 5v. Kummankaan puolisot eivät olleet moksiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siis päästäisi.Mä en haluaisi kyllä sellaista miestä, joka heti tilaisuuden tullen ottaa ja menee toisen kanssa naimisiin. Tosi kiva tunne, että vain kovien ponnistelujeni ja jatkuvan valppauteni ansiosta olemme naimisissa keskenämme ;)
Nää pyöräilijät on jo menneet naimisiin reissullaan. Tuo jatkuva naimisiinmeno on just niin miesten tapaista.
Häämatka tuo on. Jossain kappelissa pyöräilijät on vihitty.