Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aspa/myyjä, missä tienaa parhaiten?

Vierailija
12.08.2016 |

Mihin kannattaa hakeutua töihin noin niinkun palkkaa ja bonareita ajatellen?
Oon ollut kolmella operaattorilla duunissa ja voin paljastaa että Soneralla maksetaan kiistatta eniten. Peruspalkka on sama mutta bonarit suurimmat, työympäristö on myös kiva. Siellä tienaa ihan kunnolla, muilla tuntuu huippumyyjätkin jäävän alle kolmeen tonniin.
Nyt on uuden työpaikan haku edessä enkä haluais mennä paikkaan missä saa raataa täysillä tienatakseen hädin tuskin pari tonnia kuussa. Jos mä annan kaikkeni, ja mä olen ihan hyvä myyjä, mä toivoisin saavani siitä sen verran että saan edes lasten päivähoitomaksut maksettua.
Missä paikoissa keskinkertainenkin myyjä tienaa ok:sti? Missä paikoissa hyvän myyjän on mahdollista tienata hyvin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeti tienaa ihan ok:sti asuntoja myymällä.

Vierailija
2/3 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä lähdit Soneralta, jos sä tienasit siellä,hyvin? Entä muut operaattorit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opiskelin tässä välissä :) Nyt taas työnhaussa mutta eri paikkakunnalla. Muuten hakisin johonkin tuttuun paikkaan tietty. Mulla ei oo mitään sisäpiirin tietoa siitä mitä ja mihin kannattaa hakeutua töihin kun mitään lehtimyyntiä en halua tehdä, mutta vahvuudet on myynti ja asiakkaiden kanssa toimiminen.

Itsevarmana ajattelen että saisin valikoida mihin menen :'D vaikkei se niin välttis mene, mut tietöis ainakin minkä firmojen paikkoja ei kannata edes hakea jos sais tietää kenellä on ihan naurettavan pienet myyntipalkkiot.