G: Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa?
Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa? Eli siis naisen kanssa, joka on miehesi kaveri.
Mieheni lähti tänään naispuoleisen kaverinsa kanssa ulkomaille retkipyöräilyreissulle. Olen itse tämän naisen tavannut kerran hyvin lyhyesti enkä siis tunne häntä ollenkaan. On mieheni kaveri kuitenkin monen vuoden takaa, ovat opiskeluissa tavanneet.
Tuntui kyllä kurjalta, että mies lähtee kahdeksi viikoksi toisen naisen kanssa ulkomaille... en kuitenkaan halunnut aikuista miestä kieltääkään, koska tiesin, että matkan toteuttaminen oli hänen unelmansa (siis pyöräilymatkan), enkä itse näe lomana satojen kilometrien pyöräilyä, joten seuraa ei muuten oikein ollut.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan päästäisi, tai jos haluaisi niin menkööt mutta sii vaiheessa mä lähtisin.
Ei se järvi soutamalla kulu ja ei muuta kuin airo..t heilumaan.
En hyväksyisi. En hyväksynyt miehen saamaa "kaverillista" kutsua (näin hän sen itse ymmärsi) lähteä kahdestaan baariin harrastuskuvioista tutun naisen kanssa. Naisen baarikutsu ei tietenkään koskenut minua, vaikka mekin olimme tavanneet ja harrastin samoja juttuja. Jälkeenpäin selvisi, että ko. muija pyöritteli muutamaa ukkomiestä ja oli tunnettu iskuyrityksistään. Osa lankesi, osa ei.
Jos kysymys on ystävästä tai kaverista niin kyllä. Jos taas jostain puolitutusta niin en päästäisi.
En päästäisi eikä mies kyllä lähtisikään. Olisi lisäksi todella kummallista, että miehellä olisi rahaa lähteä jonkun muun naisen kanssa ulkomaille, mutta ei mun kanssa.
Tottakai saa mennä. Vanha suomalainen sananparsikin sanoo, ettei se lampi soutaen kulu! Kääntäen voimme vetää johtopäätöksen, ettei se melakaan melomalla kulu! Ala vaan itsekin etsiä uutta melaa lammellesi!
Työmatkat ovat asia erikseen, mutta huvimatkat!?
Kavereita voivat toki olla, vaikka saman sängyn jakaisivatkin. Mieheni ei tuollaiseen ikinä lähtisi; no, ihmiset ovat erilaisia.
Ihan turha spekuloida pettääkö mies vai ei. Sillä vaikka pettäisi, ap ei iki kuuna päivänä saa sitä tietää koska tuskin mies sitä kertoisi. Eli sitä on turha jankata puolesta tai vastaan koska asiaan ei voi kukaan ulkopuolinen vaikuttaa.
Miksi et ap mene mukaan, eihän sinun ole pakko pyöräillä ja ei kai ne ympäri vuorokauden aio pyöräillä? Itse en koskaan kieltäisi puolisoa lähtemästä - mutta lähtisin itse mukaan. Ja jos minua estettäisiin tulemasta matkalle mukaan - eroaisin. Eli asia ok jos mies olisi kanssani keskustellut tarpeeksi ajoissa jotta saadaan molempien aikataulut ja kuviot sumplittua niin että molemmat pääsee mukaan. Tässä suhteessa ei tehdä sellaisia reissuja johon lähtökohtaisesti ei muka puoliso voisi tulla mukaan.
Mutta nämä on vain minun kriteerit, jollakin muulla jotain muuta.
Yksi asia kuitenkin mietityttää : ap kirjoittaa että mies ei muka ollenkaan ymmärrä miksi ap sta tuntuu tämä matka pahalle. Hölyn pölyn, ihan varmasti ymmärtää. Kuhan on vain niin kova polte nyt päästä kaverinaisen kanssa sinne matkalle testaamaan kenties omaa vetovoimaa jos ei muuta. Koska kyllä normaali toista kunnioittava mies olisi sanonut että ymmärtää kyllä ajan käytöllisestä näkökulmasta miksi puoliso on harmissaan ja ehdottanut jopa oma-aloitteisesti että puoliso tulee halutessaan mukaan.
Ylipäätään miksi se kaverinainen nyt lähtee sinne matkalle kun alunperin piti lähteä porukalla ja nyt lähtijöitä on 1 mies ja 1 nainen? Itse en olisi lähtenyt eikä varmaan moni muukaan.
Päästäisin oman mieheni huoletta, koska mieheni on homo (ei tiedä että minä tiedän).
no sä oletkin nainen...