G: Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa?
Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa? Eli siis naisen kanssa, joka on miehesi kaveri.
Mieheni lähti tänään naispuoleisen kaverinsa kanssa ulkomaille retkipyöräilyreissulle. Olen itse tämän naisen tavannut kerran hyvin lyhyesti enkä siis tunne häntä ollenkaan. On mieheni kaveri kuitenkin monen vuoden takaa, ovat opiskeluissa tavanneet.
Tuntui kyllä kurjalta, että mies lähtee kahdeksi viikoksi toisen naisen kanssa ulkomaille... en kuitenkaan halunnut aikuista miestä kieltääkään, koska tiesin, että matkan toteuttaminen oli hänen unelmansa (siis pyöräilymatkan), enkä itse näe lomana satojen kilometrien pyöräilyä, joten seuraa ei muuten oikein ollut.
Kommentit (351)
Ap, jos pylly kipeytyy, kuten pyöräillessä käy, toinen voi hieroa, kätevää.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai lähti, ei mies lähde ulkomaille harrastamaan, ellei naisseura miellytä. Ah, siinä on aikaa myös tunnelmoida, ja kokea yhteenkuuluvuutta.
Näin ja vähän epäilyttää se että onko tuo nainen todella kunnoltaan samalla tasolla niin että miehen mielestä kannattaa hänen kanssaan lähteä ulkomaille 2 viikoksi pyöräilemään.
Oma miehenikin on käynyt ulkomailla talvisaikaan pyöräilemässä eikä taatusti olisi lähtenyt naisen kanssa koska ei nainen vaan pärjää eikä jaksa samaa tahtia.
Mieheni oli tosin urheilija ja todella kova kuntoinen ja pyöräilyreissut olivat totista totta.
Jos hän olisi lähtenyt kaksin jonkun naisen kanssa olisi asia ollut täysin selvä mistä on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mahtavaa, alistunut asenne. Perheenlisäystä, saahan sitä haaveilla.
Mikäs pirttihirmu se siellä huutelee?
Tämä ketju todisti taas kerran, kuinka AV-mammojen miehet pääsee vain sinne saakka, minne lieka ylettää - eli noin kahden metrin päähän mammoistaan.
Onko tullut konkurssi, vai mihin teidän rahat hävisi? Rahojen mukana meni myös miehen seksiaddiktius? Entä ne lapset?
Sun tyylisi kirjoittaa on niiiiin tunnistettava. Hyvä kuitenkin, että hylkäsit sen aiemman roolisi. Nyt odotetaan, mitä jänskää tapahtuu, kun mies palaa reissultaan. Pitäisköhän sun ottaa taas joku nimimerkki, löytyisi nämä sadut helpommin? Itsellä kun ei riitä aika eikä mielenkiinto kaiken lukemiseen, mutta sun juttuja on välillä kiva lukea. Kunhan et liioittele niin kuin aikaisemmin.
Puolitutun ihmisen kanssa reissussa - voi hyvinkin käydä toisin päin eli ihastuksen sijaan alkaa ärsyttää koko kaveri. Mutta vastauksena alkuperäiseen kysymykseen: totta kai päästäisin. Toisen ihmisen haaveiden romuttaminen on aika ankeaa.
Minäkään en usko, että tuo toinen nainen on kunnoltaan,ap:n miehen luokkaa. Naisen fyysiset voimat eivät yllä edes kovalla treenamisella samalle tasolle, niin sitten mennään naisen tahtiin.
En usko että tapaus on tosi, noin lapanen ei voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Seksissä meillä saattaa olla kuukaudenkin taukoja, joten kaksi viikkoa ei ole miehelleni ylivoimainen tauko.
AP
Riippuu aika paljon siitä että mistä ne tauot johtuvat.
Kuulostaa aika pitkiltä tauoilta nuorille ihmisille enkä pitäisi niitä minään takuuna siitä ettei pettämistä varmasti tule tapahtumaan. Pikemminkin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksissä meillä saattaa olla kuukaudenkin taukoja, joten kaksi viikkoa ei ole miehelleni ylivoimainen tauko.
AP
Kuulostaa aika pitkiltä tauoilta nuorille ihmisille enkä pitäisi niitä minään takuuna siitä ettei pettämistä varmasti tule tapahtumaan. Pikemminkin päinvastoin.
Ei viiden vuoden seurustelun jälkeen seksi ole enää samassa asemassa kuin alussa. Aina ei halutkaan kohtaa samaan aikaan. En näe asiassa mitään ongelmaa.
AP
Päästäisin puolisoni tuollaiselle reissulle. Olen pyöräillyt paljon ja muistuupa mieleeni yksi tapaus vuosien varrelta. Lähdin puolitutun miehen kanssa parin viikon reissuun parin teltan kanssa ja huonon sään sattuessa kohalle yövyimme hotellissa.
Niinhän siinä yhtenä yönä kävi että tämä kumppani halusi seksiä ja enpä vastustellut moista laisinkaan. Vaikka oltiin sinäkin päivänä pyöräilty sata kilsaa niin mieheltä tuli lauetessaan omien sanojensa mukaan ennätysmäinen määrä spermaa sisälleni, noin pari ruokalusikallista.
Seuraileppas ap näitä miehesi nesteen määriä kunhan kotiutuu sieltä reissusta, minulle tuollainen runsas ruiskahdus oli hyvin mieleenjäävä kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Kuulostaa aika pitkiltä tauoilta nuorille ihmisille enkä pitäisi niitä minään takuuna siitä ettei pettämistä varmasti tule tapahtumaan. Pikemminkin päinvastoin.Ei viiden vuoden seurustelun jälkeen seksi ole enää samassa asemassa kuin alussa. Aina ei halutkaan kohtaa samaan aikaan. En näe asiassa mitään ongelmaa.
AP
En enää vastaa tähän keskusteluun. Tässä taas yksi, joka esittää AP:ta, vaikkei ole. Kiitos kaikille vastanneille - aihe herätti enemmän tunteita, kuin ajattelin.
AP - ja taas kerran, se aito ja alkuperäinen.
Ei taida seksi enää maittaa, kun on kassit tyhjentyneet reissussa. En usko, että ap:n parisuhde tuosta kohenee. Tarkkaile sitä sperman määrää.
Mä voisin käyttää kaverin avioliittoa nyt esimerkkinä, koska me jaetaan harrastukset puolison kanssa niin ei välttis syntyisi tuollaista tilannetta. Tää kaverin mies kalastaa. On kalastanut suurin piirtein koko ikänsä. Heillä on talvisin porukalla pilkkireissuja ja kesäaikaan viikonloppureissuja tai yön yli reissuja, joissa kalastetaan, aamusta yöhön. Siis ei jatkuvasti, mutta toisinaan. No kalaporukkaan kuuluu 3 miestä ja yksi nainen. Miehistä kaksi naimisissa, yksi ainakin jokin aika sitten vissiin sinkku ja tämä nainen naimisissa. Toisinaan joku ei pääse mukaan työmatkan, perhesyiden tai sairastumisen takia. On siellä ollut varmasti kokoonpanoja, että miehet keskenään, kaks miestä ja yks nainen tai nainen ja yksi miehistä. Sillä porukalla, joka mukaan pääsee, lähdetään suunniteltuun reissuun. Kaverini on ainakin kerran maininnut, että kun miehellään on paha flunssa eikä Mikkokaan (nimi muutettu) pääse ni Jaana ja Jukka (nimet muutettu) lähtee kahdestaan ja taas jokus mielestäni Janne (hänen mies, nimi muutettu) on myös tehnyt kaksin tän Jaanan kans reissun. Kaverilleni tämä on nollatason ongelma eli ei ongelma. Kyseessä harrastus ja siinä kaikki. Jos jotain ni hän pitää harrastuksesta, koska on kalaruuan ystävä :)
Sitten tällainen ajatelma. Ne jotka sanoo, että mies pettää, eikä omaa miestä päästäisi niin miksi te olette valinneet puolisoksi miehen, jonka uskollisuuteen ei voi luottaa kuin estämällä ja kielloilla? Tai jos luottamus on mennyt niin miksi jatkaa yhdessä? Kuka haluaa avioliiton, jossa ei ole luottamusta? Minä en ainakaan. Jos en luottaisi mieheeni, vaan pitäisin hänet uskollisena ns. väkisin kielloilla niin en haluaisi olla hänen kanssa enää yhdessä, koska minulle avioliitto ilman luottamusta ei olisi avioliitto, jossa haluan olla. Myös mieheni luottaa minuun. Niin sen täytyy olla. Muu ei ole vaihtoehto. Jos joutuisin kieltämään harrastuksia, ystäviä ym, eroaisin mieluummin, koska miksi jatkaisin ihmisen kanssa, jonka uskollisuutta epäilen ja johon en luota, vaikka hänen kuuluisi olla se elämän tärkein ihminen, jonka rakkauteen ja uskollisuuteen tiedän voivani sydämessäni luottaa.
En todellakaan päästäisi, toisen naisen kanssa kahden ulkomaille. Ei ketään ulkopuolisia.
Olisi entinen ukko, jos menisi. Kuka kehtaa viedä varatun miehen aikaa, 2 viikkoa ulkomailla.
Kiroan nuo molemmat.
Ilmeisesti jokainen av-mamma sinkkuna olis valmis panemaan heti miespuolista kaveriaan, oli tämä varattu tai ei.
Itselläni on miespuolinen kaveri, jonka haluaisin rakastuvan minuun, mutta ei, ei kelpaa. Olin yötäkin hänen luonaan, päänsä mun sylissä sohvalla kun katottiin telkkaria. Nukuin samassa sängyssä, halasin. Mutta ei, mies ei koske, ei lähentele, ei kouri eikä yritä mitään.
Että ei se nyt ihan aina toimi. Kyseessä sinkkumies.
Plus vielä se, että varattuja miehiä en halua panna.
Enkä miehiä, jotka ei viehätä.
Olen ajatellut lähteväni ensi kesänä vaeltamaan Lappiin, oppaakseni tulisi yksi mies, jolla on aikaisempaa kokemusta vaeltamisesta. Tiedän jo nyt, että vaikka olen ollut hänen kanssaan treffeillä, en harrastaisi seksiä hänen kanssaan tolla reissulla. Sen vaan tietää.
En oo mikään hermoheikko, jonka tarttis koko ajan olla panemassa. Olen harrastanu seksiä viimeksi joku puoli vuotta sitten, en silti raahaa äijiä kotiini joka viikko.
Naiset on niin hyviä kehittämään suhdekiemuroita niillekkin, joilla ei sellaisia ole. "Nyt se mirva moikkas seppoa töissä, ne salee panee!"
"Halasit kaverias kännissä, varmaan panette koko ajan!" jne.
Jos mies lähtee kavereiden kanssa johonkin, ihan sama minne, se pettää. Jos mies menee yksin yhtään mihinkään, se pettää. Eihän mies nyt voi olla sekuntiakaan ilman pillua, jää tietysti ihmetys siitä miten tuollaisia ihmisiä voidaan palkata palomiehiksi tai puolustusvoimiin, kun ovat vaa koko ajan panemassa kaikkea eikä mitään voi priorisoida ylemmäksi.
Lisäksi kaikki miehet on pedareitakin.
Vierailija kirjoitti:
Minun miehen yksi parhaita kavereita on lesbo. Ovat nimenomaan harrastekavereita. Kyseessä kallis harrastus, jota harrastavat yhdessä eli yhteiset välineet ym. Käyvät myös yhdessä ulkomailla katsomassa kilpailuja, messuilla yms. tapahtumissa.
Pakko myöntää, että olen mustasukkainen ja kateellinen siitä huomiosta, jota tämä lesbo mieheltäni saa.
Toivon, että mies lopettaisi koko harrastuksen.
Lesbo my ass...
Ap, onko miehesi koskaan pettänyt aiemmissa suhteissaan? Minulla tämä ainakin vaikuttaisi siihen mitä ajattelisin tuollaisesta reissusta. Entä tiedätkö onko ko. nainen ollut kiinnostunut miehestäsi tai mies hänestä, vaikkei sutinaa ole ollutkaan heidän välillään? Miksei matkaa siirretty toiseen ajankohtaan, kun se ei yhdelle sopinut ollenkaan? Matkoja tuskin oli varattu vielä siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko miehesi koskaan pettänyt aiemmissa suhteissaan? Minulla tämä ainakin vaikuttaisi siihen mitä ajattelisin tuollaisesta reissusta. Entä tiedätkö onko ko. nainen ollut kiinnostunut miehestäsi tai mies hänestä, vaikkei sutinaa ole ollutkaan heidän välillään? Miksei matkaa siirretty toiseen ajankohtaan, kun se ei yhdelle sopinut ollenkaan? Matkoja tuskin oli varattu vielä siinä vaiheessa.
Kysehän oli siitä, ettei reissu sopinut tämän yhden vaimolle, joten ajankohdalla tuskin oli merkitystä.
Päästäisiköhän työkaverin vaimo meidät kaksin vaikka johonkin rantalomalle. Täytyykin kysyä.
Mitä mahtavaa, alistunut asenne. Perheenlisäystä, saahan sitä haaveilla.