G: Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa?
Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa? Eli siis naisen kanssa, joka on miehesi kaveri.
Mieheni lähti tänään naispuoleisen kaverinsa kanssa ulkomaille retkipyöräilyreissulle. Olen itse tämän naisen tavannut kerran hyvin lyhyesti enkä siis tunne häntä ollenkaan. On mieheni kaveri kuitenkin monen vuoden takaa, ovat opiskeluissa tavanneet.
Tuntui kyllä kurjalta, että mies lähtee kahdeksi viikoksi toisen naisen kanssa ulkomaille... en kuitenkaan halunnut aikuista miestä kieltääkään, koska tiesin, että matkan toteuttaminen oli hänen unelmansa (siis pyöräilymatkan), enkä itse näe lomana satojen kilometrien pyöräilyä, joten seuraa ei muuten oikein ollut.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Muistiko mies ottaa lähtiessään pyörän mukaan?
:D :D :D
Kyllä mahtaa olla ikävä kaksi viikkoa ap:lla. Mitäs suostuit, olisit kieltänyt, toisen kanssa kahden viikon loman kaksin ulkomailla. Saatana mikä LAPANEN.
Kyllä on taas höyrypäinen ja totaalisen paranoidi meininki päällä. Ymmärrän jos tuntemattoman naisen kanssa lomailemaan lähtö herättäisi epäilyksiä, mutta tässä on nyt kyseessä on tyypin KAVERI? Eivätköhän hengaile kahdestaan muutenkin ja varmaan jos panna haluaisivat, niin ei sitä varten tarvitsisi ulkomaille asti lähteä. :D Jos on vielä yhteinen harrastus jonka tiimoilta ovat reissuun lähdössä, niin mikä ihme asetelmassa edes voi rassata?
Mitä jos teillä nurisijoilla olisi biseksuaali kumppanina? Ei varmaan saisi koskaan tehdä mitään kenenkään kanssa koska HYVÄT HYSSYKÄT NEHÄN PANEVAT TAI MENEVÄT NAIMISIIN, HETI.
Lentokoneen noustessa ilmaan mieheni olisi sinkku XD Että siitä vain hauskaa pitämään XD
Jos teillä on seksiä vain joka toinen kuukausi niin jokin mättää. Joko panttaat tai miehesi ei ole sinusta oikeasti kiinnostunut. Mikäli miehesi naisystävä on yhtään hänen makuunsa niin aivan varmasti pyrkii intiimiin suhteeseen. Ainoa mikä voi pelastaa tilanteen on, jos naisystävä on "frend zone:nut" riittävän tomerasti.
Huono provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksissä meillä saattaa olla kuukaudenkin taukoja, joten kaksi viikkoa ei ole miehelleni ylivoimainen tauko.
AP
Riippuu aika paljon siitä että mistä ne tauot johtuvat.
Kuulostaa aika pitkiltä tauoilta nuorille ihmisille enkä pitäisi niitä minään takuuna siitä ettei pettämistä varmasti tule tapahtumaan. Pikemminkin päinvastoin.Ei viiden vuoden seurustelun jälkeen seksi ole enää samassa asemassa kuin alussa. Aina ei halutkaan kohtaa samaan aikaan. En näe asiassa mitään ongelmaa.
AP
No minä olen ollut mieheni kanssa jo yli 30v eikä meillä ole koskaan ollut pitkiä taukoja ei vieläkään vaikka ikää jo on.
Ei nuorelta mieheltä seksihalut noin vaan katoa. Eri asia sitten kehen ne kohdistuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin käyttää kaverin avioliittoa nyt esimerkkinä, koska me jaetaan harrastukset puolison kanssa niin ei välttis syntyisi tuollaista tilannetta. Tää kaverin mies kalastaa. On kalastanut suurin piirtein koko ikänsä. Heillä on talvisin porukalla pilkkireissuja ja kesäaikaan viikonloppureissuja tai yön yli reissuja, joissa kalastetaan, aamusta yöhön. Siis ei jatkuvasti, mutta toisinaan. No kalaporukkaan kuuluu 3 miestä ja yksi nainen. Miehistä kaksi naimisissa, yksi ainakin jokin aika sitten vissiin sinkku ja tämä nainen naimisissa. Toisinaan joku ei pääse mukaan työmatkan, perhesyiden tai sairastumisen takia. On siellä ollut varmasti kokoonpanoja, että miehet keskenään, kaks miestä ja yks nainen tai nainen ja yksi miehistä. Sillä porukalla, joka mukaan pääsee, lähdetään suunniteltuun reissuun. Kaverini on ainakin kerran maininnut, että kun miehellään on paha flunssa eikä Mikkokaan (nimi muutettu) pääse ni Jaana ja Jukka (nimet muutettu) lähtee kahdestaan ja taas jokus mielestäni Janne (hänen mies, nimi muutettu) on myös tehnyt kaksin tän Jaanan kans reissun. Kaverilleni tämä on nollatason ongelma eli ei ongelma. Kyseessä harrastus ja siinä kaikki. Jos jotain ni hän pitää harrastuksesta, koska on kalaruuan ystävä :)
Sitten tällainen ajatelma. Ne jotka sanoo, että mies pettää, eikä omaa miestä päästäisi niin miksi te olette valinneet puolisoksi miehen, jonka uskollisuuteen ei voi luottaa kuin estämällä ja kielloilla? Tai jos luottamus on mennyt niin miksi jatkaa yhdessä? Kuka haluaa avioliiton, jossa ei ole luottamusta? Minä en ainakaan. Jos en luottaisi mieheeni, vaan pitäisin hänet uskollisena ns. väkisin kielloilla niin en haluaisi olla hänen kanssa enää yhdessä, koska minulle avioliitto ilman luottamusta ei olisi avioliitto, jossa haluan olla. Myös mieheni luottaa minuun. Niin sen täytyy olla. Muu ei ole vaihtoehto. Jos joutuisin kieltämään harrastuksia, ystäviä ym, eroaisin mieluummin, koska miksi jatkaisin ihmisen kanssa, jonka uskollisuutta epäilen ja johon en luota, vaikka hänen kuuluisi olla se elämän tärkein ihminen, jonka rakkauteen ja uskollisuuteen tiedän voivani sydämessäni luottaa.
Kuuluisat viimeiset sanat ennen pommin putoamista.
Minulla on samanlainen tilanne. Meillä on aika harvoin parisuhteessa seksiä, mutta se varmaan johtuu siitä että mieheni pyöräilee tosi paljon. Hän tekee useita pitkiä lenkkejä ja aina eri naiskaverin kanssa. Minusta tässä ei ole mitään outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko miehesi koskaan pettänyt aiemmissa suhteissaan? Minulla tämä ainakin vaikuttaisi siihen mitä ajattelisin tuollaisesta reissusta. Entä tiedätkö onko ko. nainen ollut kiinnostunut miehestäsi tai mies hänestä, vaikkei sutinaa ole ollutkaan heidän välillään? Miksei matkaa siirretty toiseen ajankohtaan, kun se ei yhdelle sopinut ollenkaan? Matkoja tuskin oli varattu vielä siinä vaiheessa.
Kysehän oli siitä, ettei reissu sopinut tämän yhden vaimolle, joten ajankohdalla tuskin oli merkitystä.
Kysymys oli siitä kuinka aikaisessa vaiheessa miehelle selvisi että reissu tehdään kahdestaan tuon naisen kanssa. Mielestäni se on oleellista. Jos on heti alussa jo tiedetty ettei kyseinen mies saa lupaa vaimoltaan, niin käytännössä koko reissu majoittumisineen ja osallistumisineen on suunniteltu ap:n miehen ja naisen välillä. Tällöin he ovat jo ehkä alunperinkin olettaneet ettei kolmas kaveri pääse mukaan (jos ei ole esimerkiksi päässyt helposti muihinkaan reissuille). Kysymys lähinnä kuuluu kuinka laskelmoitua tämä kaksin reissuun meneminen on ollut. Jos tämä on ollut myös kolmannen henkilön "unelma", niin eikö hän osannut arvata että lupaa ei tipu..
Jaa-a. Kyllä itselleni on ainakin tullut tässä ketjussa yllätyksenä kuinka monen mielestä mies (tai nainen?) ei saisi tehdä itselleen tärkeitä juttuja jos kumppani ei halua niihin osallistua.
Ei tässä monenkaan kohdalla ole siitä kysymys ettei saisi harrastaa omia harrastuksia ja käydä matkoillakin.
Mutta lähteä kaksin toisen naisen kanssa pyöräilemään on vähän eri juttu.
Kuten tuolla aikaisemmin jo sanoin, en olisi voinut kuvitella että mieheni olisi aikanaan lähtenyt naisen kanssa koska se ei todellakaan olisi ollut harjoitusleiri hänelle vaan huvireissu.
Kyllä se olisi epäilykset herättänyt.
Nainen ei olisi mieheni matkassa harjoitusmielessä pysynyt.
Apn miehellä voi olla erilainen tilanne mutta kyllä se vähän ihmetyttää.
Ja kun kyseessä ei ole yksittäinen pyöräilyreissu vaan 2 viikon matka.
Moni fanaatikko ymmärsi tahallaan väärin. Saa harrastaa, mutta kyllä tuossa on huvireissu toisen naisen kanssa ulkomaille, ilman kumppania. Viis siitä, vaikka ap pahoitti mielensä. Kyllä tuota pitääkin ihmetellä. Tuollainen piittaamattomuus omasta kumppanista ei ole hyvä merkki. Pyöräilköön maailmantappiin. Tuossa olisi eron paikka, onneksi teemme pitkät reissut yhdessä. Sanokaa mitä sanotte, ap:n tilanne ei muutu paremmmaksi vaan pahemmaksi, kun eihän siitä ole edes pyöräilemään, pakko mennä ja olla toisen naisen seurassa.
Omani vietti joskus kuukauden Thaimaassa kahden naispuolisen kaverinsa kanssa. Reissu ei haitannut, koska luotan mieheeni. Tuostakin reissusta on jo vuosia aikaa. Naiset ovat edelleen miehen kavereita ja minä olen se vaimo. Jos en voisi luottaa tuon vertaa en näkisi suhteen tilaa kovinkaan vakaana. Itsellänikin on lukuisia miespuolisia kavereita ja ystäviä ja jos jonkun heistä kanssa olisin jotain halunnut, olisin toiminut jo vuosia sitten, mutta ei, minä valitsin mieheni kumppanikseni ja muut saavat luvan tyytyä ystävyyteeni.
Aja huoltoautolla matkalaisten mukana. Siitä olisi todennäköisesti paljon apua.
Itse varmaan antaisin, koska itsellänikin on (varattuja) miespuolisia ystäviä joiden kanssa olen ihan vain puhtaasti ystäviä. Mutta kyllähän tuo kieltämättä kalvaisi mieltä, että mitä voisi tapahtua.
Mua ketuttaisi kyllä kovaa. Kokisin asian niin, että koska meillä ei ole kahdenkeskisiä lomamatkoja lastenhoitajapuutteen takia, niin minut jätetään kotiin arkea pyörittämään jotta mies pääsee jonkun toisen naisen kanssa toteuttamaan unelmaansa. Oikeesti sapettaa pelkkä ajatuskin :D Ja vaikka tekis sen mieskavereittensa kanssa, silti ottaisi päähän. Ja syy nimenomaan tuo että kahestaan emme tee mitään koska emme saa lapsia koskaan yhtä aikaa hoitoon.
Ja siis kieltäähän ei voi, mutta pyytäisin tiukasti miettimään, mitä tekisi jos asetelma olisi toisin päin. Jos lähtisi, kyllä katkeroituisin ja avioliiton alamäki jyrkkenisi nopeaa vauhtia.
Joku tuossa sanoi, että kyllä kotimaassakin voi pettää...Voi tietysti, mutta tuolla reissullahan se on paljon paljon helpompaa. Kotimaassa pitää yrittää keksiä aika ja paikka, reissussa ei kukaan kyttää....
Olosuhteet ovat kovin otolliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä lätöoletus on aina että mies on upea adonis jonka pettämiset on ainoastaan siitä kiinni, päättääkö se mies mennä ensimmäisen vastaantulevan naisen kanssa sänkyyn vai ei.
Mutta tiedättekös, kun on myös paljon naisia jotka eivät levitä haarojaan jokaiselle vain siksi, että se toinen osapuoli armollisesti suostuu. Jos itse olisin sinkku, niin ne miehet joiden kanssa suostuisin sänkyyn olisi kyllä tosi vähissä. Ja etenkään kukaan oikeista miespuolisista tutuistani ei kuuluisi niihin. Toki joillain rima on matalampi, mutta aika harva mies nyt kuitekaan voi valita vapaasti kenet ottaa sänkyynsä.
Joten veikkaanpa vain, että on iso mahdollisuus ettei se kaverininen ole ap:n miehestä muussa mielessä ollenkaan kiinnostunut, riippumatta siitä mitä se mies haluaa.
Näinhän se on! Ei sitä pillua mitenkään ovista ja ikkunoista tulvi. Valitsin nykyisen vaimoni vain sillä perusteella että hän oli ainoa nainen joka suostui antamaan minulle pillua.
Hah! Kerrankin rehellinen mies!
Ajatelkaa , kaksi viikkoa, kun mies palaa kotiin, niin ap miltä tuntuu? Oletko kertonut ystävillesi, mitä mieltä olivat. Joo, anna mennä vaan, voi sitä olla kaverinaisen kanssa ulkomailla kaksi viikkoa, epäilen. Itse en tuota sulattaisi, vaan suhde päättyisi. Meillä on 23-vuoden avioliitto,mutta kumpikaan ei tuollaista haluaisi toiselle tehdä.
Ei muistanut ottaa pyörää mukaan, mutta mitä väliä. Saahan noita vuokrata, jos on tarvetta. Kyllä se polkeminen tarkoittaa seksiä. Ap, menit halpaan.