Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa?

Vierailija
12.08.2016 |

Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa? Eli siis naisen kanssa, joka on miehesi kaveri.

Mieheni lähti tänään naispuoleisen kaverinsa kanssa ulkomaille retkipyöräilyreissulle. Olen itse tämän naisen tavannut kerran hyvin lyhyesti enkä siis tunne häntä ollenkaan. On mieheni kaveri kuitenkin monen vuoden takaa, ovat opiskeluissa tavanneet.

Tuntui kyllä kurjalta, että mies lähtee kahdeksi viikoksi toisen naisen kanssa ulkomaille... en kuitenkaan halunnut aikuista miestä kieltääkään, koska tiesin, että matkan toteuttaminen oli hänen unelmansa (siis pyöräilymatkan), enkä itse näe lomana satojen kilometrien pyöräilyä, joten seuraa ei muuten oikein ollut.

Kommentit (351)

Vierailija
1/351 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ei aikuista voi kieltää. Mutta ei kovin kivasti tehty silti mieheltä.

Vierailija
2/351 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ei aikuista voi kieltää. Mutta ei kovin kivasti tehty silti mieheltä.

Niin. No ei ollut ei.

Alunperin matkaan piti lähteä yksi miespuolinen kaveri myös, mutta hän ei lähtenytkään, koska kotona vaimo ei pitänyt ajatuksesta...

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/351 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskisin, jos en itse lähtisi. Olisihan minulla kaksi viikkoa aikaa toteuttaa omat unelmani.

Vierailija
4/351 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi. Tai sanotaanko, että en hyväksyisi, ehkä aikuisen ihmisen kohdalla ei voi puhua päästämisestä.

Vierailija
5/351 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kaverisuhteet pakkaa muuttua rakkaussuhteeksi. Näin se vaan on. Pahalta se tuntuisi. Kyllä teillä saattaa olla ero edessä, varsinkin kun tuo toinen mies ei lähtenyt, liekö oikeasti ollut edes aikomustakaan. Ikävä ihminen olen kun kerron tämän, mutta olen vastaavan tapauksen sivusta seurannut. 

Vierailija
6/351 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu! Ymmärrän huolesi, mutta käännä asia toisinpäin: pettäisitkö itse vastaavassa tilanteessa? Minä en ja luotan mieleeni kuin kallioon. Ollaan oltu yhdessä piiiitkäään...

Vierailija
7/351 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan juu jos ois joku tuollainen järkevä syy kuin harrastus. En muutenkaan usko että pettäminen ja jättäminen tilaisuuksien puutteeseen kaatuu. Niitä tulee jos niitä etsii, riippumatta valvovasta silmästä.

Vierailija
8/351 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää kaverisuhteet pakkaa muuttua rakkaussuhteeksi. Näin se vaan on. Pahalta se tuntuisi. Kyllä teillä saattaa olla ero edessä, varsinkin kun tuo toinen mies ei lähtenyt, liekö oikeasti ollut edes aikomustakaan. Ikävä ihminen olen kun kerron tämän, mutta olen vastaavan tapauksen sivusta seurannut. 

Höpöhöpö - minusta nainen ja mies voivat olla vain kavereita. Itselläni on ollut miespuolisia kavereita aina.

Tässä harmittaa se, että en itse kyseistä naista tunne ollenkaan. Tämän miehen kyllä tunnen, jonka piti lähteä kolmanneksi, ja hänellä oli kyllä aikomus lähteä, mutta kotoa tuli toinen käsky.. :)

AP

Vierailija
9/351 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan juu jos ois joku tuollainen järkevä syy kuin harrastus. En muutenkaan usko että pettäminen ja jättäminen tilaisuuksien puutteeseen kaatuu. Niitä tulee jos niitä etsii, riippumatta valvovasta silmästä.

Näin on. Jos pettämiseen tarvitsee vaikka iltapäiväkahvien sijaan 2 viikon ulkomaanmatkan, niin saavutus kai sekin.

AP

Vierailija
10/351 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mieheni kertoisi haluavansa jonkun toisen naisen kanssa lomailemaan sen sijaan että tekisi lomasuunnitelmia minun kanssani, huomaisin helposti jo,ilma av-raatiakin, missä järjästyksessä miehen prioroteetit on ja vetäisin siitä johtopäätökset.

yhteinen loma on parisuhteessa harvinainen herkku, ja pitäisin todella omituisena, jos mieheni haluaisi lomalle toisen naisen kanssa.

Vierailija
11/351 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö - minusta nainen ja mies voivat olla vain kavereita. Itselläni on ollut miespuolisia kavereita aina.

Tässä harmittaa se, että en itse kyseistä naista tunne ollenkaan. Tämän miehen kyllä tunnen, jonka piti lähteä kolmanneksi, ja hänellä oli kyllä aikomus lähteä, mutta kotoa tuli toinen käsky.. :)

AP

Why Men and Women Cant be friends

Vierailija
12/351 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu! Ymmärrän huolesi, mutta käännä asia toisinpäin: pettäisitkö itse vastaavassa tilanteessa? Minä en ja luotan mieleeni kuin kallioon. Ollaan oltu yhdessä piiiitkäään...

En pettäisi. Ja olen tehnyt paljon ajatustyötä tämän matkan suhteen: on hienoa, että mieheni pääsee toteuttamaan unelmansa, josta on jo vuosia puhunut. 

En pelkää pettämistä. Olen enemmän mustasukkainen ajasta: joku muu (ja erityisesti nainen) saa viettää mieheni kanssa kaksi viikkoa ulkomailla. Minä en ole saanut koskaan. Joku muu (ja taas, erityisesti nainen) pääsee osaksi mieheni unelman toteuttamista ja reissua, jota mieheni tuskin koskaan unohtaa - minä en pääse osaksi sitä millään tavalla. Ja lapsellisesti ajattelen, että en keksi, miten voisin samalla tavalla olla osa miehen unelmien toteutusta. Toki perheen perustaminen tms. on mieleenpainuvaa, mutta nyt kun se ei ole ajankohtaista, niin olo on jotenkin inhottava. 

AP

Vierailija
13/351 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos mieheni kertoisi haluavansa jonkun toisen naisen kanssa lomailemaan sen sijaan että tekisi lomasuunnitelmia minun kanssani, huomaisin helposti jo,ilma av-raatiakin, missä järjästyksessä miehen prioroteetit on ja vetäisin siitä johtopäätökset.

yhteinen loma on parisuhteessa harvinainen herkku, ja pitäisin todella omituisena, jos mieheni haluaisi lomalle toisen naisen kanssa.

Riippuu varmaan paljonko lomia on. Jos on useampia reissuja vuodessa, on ihan kiva tehdä edes joku niistä kaverin/kaverien kanssa.

Vierailija
14/351 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei halunnut lomailemaan toisen naisen kanssa vaan hän halusi lähteä retkipyöräilemään kaveriensa kanssa - joista toinen on nainen, toinen mies. Ja mies jätti lähtemättä, koska kotona vaimo ei päästänyt lähtemään.

Mutta on totta, että tuo oli itsellä ensimmäinen ajatus - prioriteetit. Äh.

AP

Vierailija
15/351 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehen yksi parhaita kavereita on lesbo. Ovat nimenomaan harrastekavereita. Kyseessä kallis harrastus, jota harrastavat yhdessä eli yhteiset välineet ym. Käyvät myös yhdessä ulkomailla katsomassa kilpailuja, messuilla yms. tapahtumissa.

Pakko myöntää, että olen mustasukkainen ja kateellinen siitä huomiosta, jota tämä lesbo mieheltäni saa.

Toivon, että mies lopettaisi koko harrastuksen.

Vierailija
16/351 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuinka moni mies uskaltaa jättää naisensa yksin kotiin kahdeksi viikoksi?

Vierailija
17/351 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ei ois nyt lomaa (tai ei ois ollut lomaa miehen kanssa samaan aikaan) niin ois jotenkin vielä ok. En innoissani olis ideasta mutta ei kai sitä kieltääkään voi.. 2vkoa on tosi pitkä aika kyllä.

Jos lomat ois samaan aikaan ja mies lähtis 2 viikoks toisen naisen kanssa reissuun niin loukkaantuisin kyllä. Onko nainen sinkku?

Nukkuvatko samassa huoneessa/teltassa?

Vierailija
18/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla ei ois nyt lomaa (tai ei ois ollut lomaa miehen kanssa samaan aikaan) niin ois jotenkin vielä ok. En innoissani olis ideasta mutta ei kai sitä kieltääkään voi.. 2vkoa on tosi pitkä aika kyllä.

Jos lomat ois samaan aikaan ja mies lähtis 2 viikoks toisen naisen kanssa reissuun niin loukkaantuisin kyllä. Onko nainen sinkku?

Nukkuvatko samassa huoneessa/teltassa?

Meillä olisi ollut nyt ensimmäistä kertaa yheinen vuosiloma niin, että molemmilla täydet lomapäivät. No, minä sain viettää niistä mieheni kanssa viikon Suomessa ja loput hän pitää siellä ulkomailla... (ja jättää siis jouluksi osan lomistaan).

Heillä on omat teltat mutta nukkuvat samassa hotellihuoneessa muutamia öitä. Pitäisi kuulemma olla huone, jossa on erilliset sängyt.

Ps. Kiitos joidenkin vastausten sympatioista :). Ihmettelen aloituksen alapeukkujen määrää, vaikka muotoilinkin tyhmästi tuon "päästämisen".

AP

Vierailija
19/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi ei tarvitse miettiä, päästäisinkö, koska mieheni kunnioittaa minua niin, ettei ikinä tekisi noin.

Vierailija
20/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi huolissani pettämisestä, vaan enemmän olisin pettynyt siihen ajankäyttöön. Meillä lomaillaan yhteensä kesällä vaik kolmisen viikkoa, ja jos mies viettäisi näistä kaksi ulkomailla ilman minua niin harmittaisihan se. Toisaalta kesiä tulee, että jos joka vuosi ei tarvitsisi olla reissussa?