Valitsin koiran miehen asemesta - kohtalotovereita?
Yritin olla miehen kanssa, mutta, noh se oli mies. Muutin omaan asuntoon ja otin koira.
Nyt on parempi, mites muilla?
Kommentit (28)
Onneksi olkoon, teit oikean valinnan.
Ihanasti hoitaa miehiset työt, nuolee upeasti ja nousee selkään terhakkasti astuen, mihin miestä nyt tarvitsisi.
Asiantuntija uskoo, että eläimiin sekaantuminen on luultua yleisempää Se on laitonta: Kukaan tuskin itse kertoo rakastelevansa koiransa kanssa.
Olet outo.
Minä valitsin naisen sijasta kissan.
Yyhhoot yleensä muutenkin joutuvat tyytymään koiraan miehen korvikkeena.
Ei ole koskaan tullut tuota valintaa eteen. Tosin, en alkaisi edes deittailemaan miestä joka ei olisi eläinrakas.
Teit ihan oikein, jos ajattelit kohdella miestä kuin koiraa. Parempi noin päin.
Kyllähän se iso koira miehen sijasta menee, jos ei kiire. Eikös se aktin jälkeen jää nalkkiin?
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntija uskoo, että eläimiin sekaantuminen on luultua yleisempää Se on laitonta: Kukaan tuskin itse kertoo rakastelevansa koiransa kanssa.
Olet outo.
Älä valehtele, se ei ole laitonta ja kuka määrittelee outouden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet outo.
Älä valehtele, se ei ole laitonta ja kuka määrittelee outouden.
"Kyllä, Suomessa saa harrastaa seksiä lemmikkinsä kanssa
Suomi on Unkarin ja Romanian kanssa viimeisiä EU-maita, jossa eläimiin sekaantuminen ei ole vielä laissa kiellettyä."
Lähde YLE
Sänkyhommat koiran kanssa? Onko se edes laillista?
Kyllä vanhakin koira oppii uusia temppuja.
Vierailija kirjoitti:
Minä valitsin naisen sijasta kissan.
Älä mene naimisiin sen kanssa. Se muuttuu lehmäksi heti hääyön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se iso koira miehen sijasta menee, jos ei kiire. Eikös se aktin jälkeen jää nalkkiin?
Juu, tämä on parasta. Koiran penis turpoaa todella paljon kärjestä ja "nalkkaa" siksi kiinni, tuntuu ihanalta, kun on tunne olevansa täynnä, myös spermaa on runsaasti sisällä.
Ei pysty miehet tuohon
Mikä koirarotu korvaa parhaiten miehen :D
Vuh!