Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Cien merkkiset meikit ja kasvojenhoitoaineet hyviä?

Vierailija
11.08.2016 |

Katselin tämän vkon Lidlin mainosta ja ihmettelin meikkien ja putsareiden hintoja. Onko kellään kokemuksia?

Kommentit (153)

Vierailija
61/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan ihmeissäni, miten joku lidlin tuote, tuotteet saa näin paljon hehkutusta. 😮

Vierailija
62/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka q10 silmänympärysvoiteen voittanutta ei ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju haiskahtaa joiltakin osin hopotukselle ja Lidlin kamppiksen sunnnitellulle jatkolle :) Tunnen jonkin verran mainosalaa ja näin toimitaan tietyissä kamppiksissa. Toki osa viesteistä ihan aitojakin varmastikin.

Hehheh, jos oikeasti tuntisit mainosalaa, tietäisit, että Lidlin kosmetiikka on halpaa osin juuri siksi, että erillistä mainosbudjettia ei ole. Muille merkeille rakennetaan todella isoilla budjeteilla brändejä, naistenlehdet ovat täynnä upeita nelivärimainoksia malleineen ja Hollywood-tähtineen ja sama kamppis jatkuu töllössä ja netissä. Minä en ole IKINÄ nähnyt Lidlin tuotteita mainostettavan muualla kuin samassa kotiin jaettavassa lehdykässä salamimakkaran vieressä.

Näiden ns. laadukkaampien tuotteiden laatu on täysi myytti. Naiset maksavat brändistä ja hienosta lasipurkista ja kokevat kalliin ostoksen laadukkaaksi ihan siksikin, kun muuten ottaisi niin paljon päähän, että on taas huijattu.

Aiheesta on ihan puolueettomia tutkimuksiakin; monesti halpa tuote sisältää aivan samat raaka-aineet kuin kalliimpi. 

Vierailija
64/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kasvojen pesugeelit ovat aivan hyviä (gentle ja exfoliating). Tosin tuo kuoriva (exfoliating) voi olla jollekin herkempi ihoisille liian kuivattava.

Kasvojen puhdistuspyyhkeet hyviä, mulla ollut normalin ihon versiota. Sopivan kosteita.

Kasvovedestä on mun pakko sanoa, että tuskin ostan toiste. Siis se vaaleanpunainen, oli vissiin vielä herkälle iholle (gentle). Vaikka mulla ei mikään helposti ärtyvä tai herkkä iho olekaan, niin tämä laittoi kasvot jotenkin "kuumottamaan" ja hieman punottamaan.

Vanulaput hyviä, ovat ommeltu reunoista kiinni niin eivät nukkaa. Tosin, huomasin etteivät ne muutenkaan ole 100% puuvillaa, vaan 60% puuvillaa, 40% polyesteriä. Johtuu osittain nukkaamattomuus myös tuosta. Lisäksi kasvovesi ei imeydy niin täysin noihin lappuihin kuin muiden merkkien. Eli siis pienempi liru kasvovettä riittää ainakin mulla.

Kasvojen kosteusvoiteet kiinnostaisi, tosin mulla on rasvoittuva iho, että voiteen pitäisi olla mieluiten geelimäinen. En tiedä, onko Cienillä sellaista voidetta, vai onko ne kaikki ns. jankimpaa ja niveamaista?

Vierailija
65/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ihan ihmeissäni, miten joku lidlin tuote, tuotteet saa näin paljon hehkutusta. 😮

Kokeile!

Vierailija
66/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoajanhan se telkkari mainos "vaativampaankin makuun" pyörii nyt telkussa. juuri näistä meikeistä.

Vierailija
67/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenkestävä ripsiväri oli mielestäni yllättävän hyvä! Harja oli sopivan kokoinen (keskikoko) ja väri levittyi helposti. Erityisesti pidin siitä, ettei väriä tullut liikaa. Ripseni ovat vaaleat ja tykkään laittaa ripsiväriä melko ohuen kerroksen niin, että ripset näyttävät luonnollisilta. Oli ihanaa, ettei ylimääräistä väriä tarvinnut harjata ripsiharjalla pois, vaan sitä tuli parilla sipaisulla juuri oikea määrä.

Odotukset eivät olleet kovin korkealla, mutta yllätyin positiivisesti. Suosittelen erityisesti luonnollisesta lookista tykkääville! 

Vierailija
68/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin värikosmetiikkaa en ole käyttänyt, sillä käytän (vieläkin halvempaa) Essenceä, koska sen tuotteet on todella hyviä. Mun hg-tuotteet on sitä sarjaa kaikki.

Testasin kuitenkin lidlin luomivärit, aika pölyisiä/shimmerisiä. Ja vaalein meikkivoide oli liian tumma ja taisi taittaa aika paljon punaiseen, joten no no.

Lidlin cien vanulaput, vanupuikot, puhdistuspyyhkeet, kasvovoiteet, meikinpoistoaineet, suihkusaippuat, shampoot, hoitoaineet, käsivoiteet (l'occitanen näköiset) ja hammastahna on jokapäiväisessä käytössä, ihan parhaat tähän asti.

Jottei olisi kenenkään mieleen liian ylistävää, kerron myös etten tykännyt cienin deodoranteista (haju), mutta sieltä saa sitä samaa rexonaa, mitä aina käytän. En pitänyt myöskään kynsilakanpoistoaineen etikkamaisen pistävästä hajusta, niin sen joudun sitten hakemaan s-kaupasta.

Vierailija
69/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niistä Lidlin voiteista on tuoksuton? Hajusteallergisena Nivean rasvakin tuntuu liian voimakkaasti tuoksuvalta.

Vierailija
70/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslakka ainakin täyttä kuraa..

Vierailija
71/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kasvojen puhdistusgeeli (ei kuoriva) tuntuu oikein hyvältä ja mielestäni INCI-listankin puolesta ihan kelpo tuote. Hyvä hinta-laatusuhde. Sis. Aqua, Decyl Glucoside, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, Cocoamidopropyl Betaine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Parfum, Salisylic Acid, Ethylhexylglycerin, Sodium Hydroxide, Avena Stigosa Seed Extract, Lecithin, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Cl 16035, Cl 42090.

Vierailija
72/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: oleilen usein olosuhteissa, joissa peseytyminen on hankalaa. Olen yleensä käyttänyt savett toilet -pyyhkeitä, kunnes tajusin että lidlin vauvojen peppupyyhkeet ajaa saman asian. Laatu on tosi miellyttävä, hinta murto-osa savetin hinnasta (10 kpl 2,-)

Vierailija
73/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä cien-tuote mutta se lidlin max perttula grillimaisteri homme -tuoksu on todella hyvä. Teki mun miehestä hetkessä aika mystisen... tai miten sitä kuvailisi :D

Vierailija
74/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju haiskahtaa joiltakin osin hopotukselle ja Lidlin kamppiksen sunnnitellulle jatkolle :) Tunnen jonkin verran mainosalaa ja näin toimitaan tietyissä kamppiksissa. Toki osa viesteistä ihan aitojakin varmastikin.

oliko folio tarjouksessa siellä lähikaupassa?

Vierailija
75/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kyllä cien-tuote mutta se lidlin max perttula grillimaisteri homme -tuoksu on todella hyvä. Teki mun miehestä hetkessä aika mystisen... tai miten sitä kuvailisi :D

Tuon tuotteen nimi on mielestäni typerä, eikö olisi voinut keksiä jonkun paremman ja Max Perttulalla on ollut hyvä maine. Olisin tehnyt jonkun tasokkaamman imagon tuotteelle tyyliin Max Perttula for Lidl ja joku hieno nimi tuoksulle. H&M:llekin ovat huippusuunnittelijat tehneet mallistoja.

Vierailija
76/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat kasvojen pesugeelit ovat aivan hyviä (gentle ja exfoliating). Tosin tuo kuoriva (exfoliating) voi olla jollekin herkempi ihoisille liian kuivattava.

Kasvojen puhdistuspyyhkeet hyviä, mulla ollut normalin ihon versiota. Sopivan kosteita.

Kasvovedestä on mun pakko sanoa, että tuskin ostan toiste. Siis se vaaleanpunainen, oli vissiin vielä herkälle iholle (gentle). Vaikka mulla ei mikään helposti ärtyvä tai herkkä iho olekaan, niin tämä laittoi kasvot jotenkin "kuumottamaan" ja hieman punottamaan.

Vanulaput hyviä, ovat ommeltu reunoista kiinni niin eivät nukkaa. Tosin, huomasin etteivät ne muutenkaan ole 100% puuvillaa, vaan 60% puuvillaa, 40% polyesteriä. Johtuu osittain nukkaamattomuus myös tuosta. Lisäksi kasvovesi ei imeydy niin täysin noihin lappuihin kuin muiden merkkien. Eli siis pienempi liru kasvovettä riittää ainakin mulla.

Kasvojen kosteusvoiteet kiinnostaisi, tosin mulla on rasvoittuva iho, että voiteen pitäisi olla mieluiten geelimäinen. En tiedä, onko Cienillä sellaista voidetta, vai onko ne kaikki ns. jankimpaa ja niveamaista?

Joskus on ainakin ollut geelivoidetta hydro taisi olla nimeltään. En ole uskaltautunut kokeilemaan muuta kuin puhdistusliinoja ja vanulappuja sekä kynsilakkaa koska olen herkkäihoinen. Kynsilakka oli sävyä French pink. Pullon sivellin oli melko paksu joten ohueen siveltimeen tottuneelle lakkaus oli hieman vaikeaa. Mitä mieltä muut olette kynsilakoista? Kynsilakanpoistoaineen aion ostaa seuraavaksi Lidlistä kun entinen loppuu.

Vierailija
77/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä kokeillut muita Lidlin meikkituotteita kuin BB-voidetta, joka osoittautui todella positiiviseksi yllätykseksi. Suojaa auringolta, tekee ihosta tasaisen ja kosteutusteho riittää koko päiväksi jopa helteellä. Aikamoinen tehopakkaus 4 euron halpisvoiteeksi. Mielenkiinnolla testaan onko aine yhtä toimivaa ilmojen kylmetessä.

Lidlin BB-voide suojaa muuten vain uva-säteiltä, siinä ei ole uvb-suojaa.

Vierailija
78/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedenkestävä ripsari on paska. Saa laittaa miljoona kertaa että saa jotain näkyviin. Haju kamala!

Ainakin syntyy luonnollinen lopputulos. Ot mutta joskus kävin kampaajalla laitattamassa raitoja hiuksiin, oli niin luonnollinen lopputulos että raitoja ei edes erottanut.

Vierailija
79/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään meikkeijä, hoitoaineita tai rasvoja ei ihmisen tarvitse levitellä kasvoilleen. Vedellä pestään naama aamuisin niin se riittää. NEXT!

Vierailija
80/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedenkestävä ripsari on paska. Saa laittaa miljoona kertaa että saa jotain näkyviin. Haju kamala!

Ainakin syntyy luonnollinen lopputulos. Ot mutta joskus kävin kampaajalla laitattamassa raitoja hiuksiin, oli niin luonnollinen lopputulos että raitoja ei edes erottanut.

Eli sama kuin et olisi käynyt lainkaan. Maksoit lopputuloksesta, jota ei edes näy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän