Onko Cien merkkiset meikit ja kasvojenhoitoaineet hyviä?
Katselin tämän vkon Lidlin mainosta ja ihmettelin meikkien ja putsareiden hintoja. Onko kellään kokemuksia?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut Q10- kasvovoide ja tykkäsin kovasti. Atooppisesta ihottumasta riutuvat käteni saivat heti avun siitä kahden euron SOS-käsivoiteesta. Ostin niitä sitten varastoon useamman, käy myös kantapäiden kuivalle iholle. Euron deodorantteja meillä käyttää koko perhe.
Lidl on kyllä hyvä.
Kun yhdistää kämmenellä puolet Niveaa (rasiasta) ja puolet SOS-käsivoidetta, tuloksena on ihanasti levittyvä ja pitkävaikutteinen käsivoide.
Käytän Q10-yövoidetta, mikä on hyvää ja edullista. Vedenkestävää ripsaria olen kokeillut. Ihan ok, vaikka aika vaisu. Käytän silloin tällöin kun kaipaan vaihtelua tai luonnollisempaa ripsilookia. Ostin keväällä punaoranssin sävyistä kynsilakkaa ja se on yksi lemppareistani. Muita Cien-tuotteita en ole vielä kokeillut.
Pakko sanoa, että tykkään siitä Lidl:n Cien-mainoksesta, jossa on huumoria ja sellaista viileää tyylikkyyttä. Kirsi Pyrhösen ilme on ihan killeri. Sellainen hämmentyneen upea, arvonsa tunteva ilme :)
Vierailija kirjoitti:
Ostin kasvorasvaa ja se haisi aivan kalaöljylle. Muutaman päivän sinnittelin, sitten oli pakko heittää purkki roskiin.
Tällaiset ällön hajuiset rasvat kannattaa käyttää jalkavoiteina. Illalla tuhti kerros rasvaa kantapäihin ja sukat jalkoihin, niin ei tule haju läpi.
Olen kahdesti ostanut Cienin vartalovoidetta. Ensimmäinen ei imeytynyt ihoon, ei sitten millään. Haju tosi tujakka. Toisella kerralla (en ostaessa huomannut kiireessä katsoa merkkiä) haju jälleen paha ja koostumus tosi litkua.
Olen kai tosi nirppanokkainen, mutta jotenkin etoo ajatus ostaa Lidlin meikkejä. Jos laittaudun, haluan kai että se "hieno" olo tulee jo siinä ehostaessa. Tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä kokeillut muita Lidlin meikkituotteita kuin BB-voidetta, joka osoittautui todella positiiviseksi yllätykseksi. Suojaa auringolta, tekee ihosta tasaisen ja kosteutusteho riittää koko päiväksi jopa helteellä. Aikamoinen tehopakkaus 4 euron halpisvoiteeksi. Mielenkiinnolla testaan onko aine yhtä toimivaa ilmojen kylmetessä.
Lidlin BB-voide suojaa muuten vain uva-säteiltä, siinä ei ole uvb-suojaa.
En tiedä miksi alapeukut kun totesin vain faktan mikä siinä bb-voidepaketissa lukee. Se sekaihon geelikosteusvoide maksaa 3,29 euroa ja siinä on uva ja uvb suoja tosin melko matala eli 4. Ostin bb-voidetta (spf 15) mutta en vielä testannut, ehkä menee paremmin kun syksy tulee. Kesällä käytän suojakertoimen 20 voidetta koska ihoni palaa helposti. Oletan että käyttämissäni voiteissa on uva ja uvb suojat mutta en ole ihan varma.
Kävin shoppailemassa puhdistusmaidon, kasvoveden, puhdistuslappuja, puhdistusgeelin, Q10 päivävoiteen, kasvonaamioita, BB voiteen, kynsilakanpoistoaineen, kynsilakan ja eau de toilette hajuveden.
Tämä kaikki irtosi pikkurahalla.
Teini saa treenata ihonhoitoa. Kokeilin itsekkin, ei pöllömpää.
Osaisiko kukaan verrata Lumenen bb-voiteen sävyä dark Lidlin tummempaan sävyyn?
Mun iholle Cienin bb-voide ei sopinut ollenkaan. Vaaleampi sävy oli liian tumma (mulla usein meikkivoiteissa kaikista vaalein sävy, ivory tai light porcelain ja toi oli lähinnä beige). Lisäksi koostumus oli jotenkin tahmea eikä pysynyt kasvoilla kauaa. Meni jotenkin "repaleiseksi" ja kun vahingossa pyyhkäisi kasvoja, voide lähti kuoriutumaan ja rullautumaan niinkuin kuorintamaski. Ei ollut tarpeeksi peittävä yksistään. En tykännyt. Jopa Lumenen bb on parempi vaikka sekin huonoimmasta päästä.
Lidlin se kertapakkauksessa (josta riittää kylläkin 3 käyttökertaan) oleva savinaamio on huippuhyvä ja halpa!
Onpa "aidon" tuntuinen ketju :) No suuri osa viesteistä on varmaan aitoja, mutta osa on markkinointia. Eihän siinä toisaalta mitään uutta ole. Näin selkeää tuotteiden markkinointia ei ihan usein kyllä näe.
Huomasin eilen, että Lidlin kondomihyllyllä on nyt myös edullista liukkaria vaaleanvihreässä putkilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju haiskahtaa joiltakin osin hopotukselle ja Lidlin kamppiksen sunnnitellulle jatkolle :) Tunnen jonkin verran mainosalaa ja näin toimitaan tietyissä kamppiksissa. Toki osa viesteistä ihan aitojakin varmastikin.
Hehheh, jos oikeasti tuntisit mainosalaa, tietäisit, että Lidlin kosmetiikka on halpaa osin juuri siksi, että erillistä mainosbudjettia ei ole. Muille merkeille rakennetaan todella isoilla budjeteilla brändejä, naistenlehdet ovat täynnä upeita nelivärimainoksia malleineen ja Hollywood-tähtineen ja sama kamppis jatkuu töllössä ja netissä. Minä en ole IKINÄ nähnyt Lidlin tuotteita mainostettavan muualla kuin samassa kotiin jaettavassa lehdykässä salamimakkaran vieressä.
Näiden ns. laadukkaampien tuotteiden laatu on täysi myytti. Naiset maksavat brändistä ja hienosta lasipurkista ja kokevat kalliin ostoksen laadukkaaksi ihan siksikin, kun muuten ottaisi niin paljon päähän, että on taas huijattu.
Aiheesta on ihan puolueettomia tutkimuksiakin; monesti halpa tuote sisältää aivan samat raaka-aineet kuin kalliimpi.
Heh, eihän tosiaan mainosbudjettia ole. Mitä nyt telkkarissa, netissä, bussipysäkeillä sun muissa mainostauluissa pyörii Lidlin kosmetiikkamainokset jatkuvasti... ja miten sattuikaan, juuri kampanjan alla pyörähti käyntiin keskustelu vauvapalstalla.
Puhdistusmaito, kasvovesi ja kosteusvoide tosi hyviä. Oon 45v ja hyvätuloinen ja mieletön kosmetiikkafriikki. Luksustuotteists vuosikymmenien kokemus: nuorena Biotherm,Clinique, Lancome. Kesk-ikäisenä Sensai, Dior ja Chanel. Ja kosmetoligikäynnit toki. Mutta ikääntyminen on väistämätöntä. Luin ihotautilääkäreiden juttuja, että näillä iholle laitettavilla tuotteilla ei oo mitään eroja: perusvoide hoitelee saman kuin antiage- tuotteet, siis pitävät ihon pehmeänä. Ja 80% ikääntymismuutoksista johtuu auringosta. Eli suojakerrointa kehiin ja siinäkään ei hinnalla oo väliä. Hölmöltä on alkanut tuntua rahan lapiointi kalliiseen kosmetiikkaan. Olen Lidl-tuotteiden käyttäjä loppuikäni ja varallisuus karttuu!
Kyllä Lidlillä on varmasti varaa maksaakin mainoksistaan.
Aikaisemmin olin kokeillut kaikenlaisia kasvojen puhdistusaineita, mutta mikään ei tuntunu sopivan. Nyt oon käyttänyt jo pitkään Cien-puhdistusgeeliä eikä oo mitään valittamista. Ja hintaa on vajaa 2€ :D
Tykkään todella paljon puhdistusmaidosta. En huomaa eroa aiempiin kalliimpiin. Sama juttu kasvorasvoissa, etenkin Q10 yövoide on lempparini ja käytän talvisin sitä ihan päiväkäytössäkin, kun kasvojen iho menee korpuksi. Kasvojen kuorintageeli on hyvin riittoisa ja miellyttävä iholla.
Huulipunan ostin eilen ja se oli pettymys. Tosin olen tottunut tosi kestäviin mattahuulipuniin, joten kuultavalta ei tietysti pitäisikään odottaa samaa kestoa. Minulla ei kiva sävy kestänyt juuri ollenkaan, mutta ei nudepunassa ole vaarallista. Olisin ostanut myös tummanpunaisen, mutta olivat loppu omassa Lidlissä. Saatan sen hankkia vielä, vaikkei koostumus ollutkaan minun suosikkini.
Tuuheuttavaan hoitoaineeseen ja shampooseen olen jäänyt koukkuun. Tekevät ainakin omista hiuksista huomattavasti tuuheammat. Suurin osa hoitoaineista tuntuu omassa lirutukassa tahmeilta kunnon huuhtelunkin jälkeen, mutta tämä sopii paremmin kuin hyvin. Mangon tuoksuinen suihkugeeli on ollut suosikkini pitkään, mutta ainakaan nyt muutamaan viime kertaan en ole enää löytänyt sitä lähilidlin hyllyiltä. Toivottavasti on vielä valikoimissa.
Herkän ihon puhdistusmaito oli teholtaan hyvä, mutta kirveli pintakuivaa ihoani. Muuten käyttäisin. Käytössä BB-voiteista molemmat sävyt, erittäin hyvä tuote, haju vähän lääkemäinen. Minulla on kuiva iho ja tämä ei kuitenkaan kerry juonteisiin päivän aikana vaan iho näyttää freesiltä iltaan saakka. Alle laitan kosteusvoiteen tai seerumin.
Mikä Lidlin shampoista on suosikkinne 'normaaleille' hiuksille?
Mä ostin kokeiluun. Shampoon normaalista rasvoittuville hiuksille. Eilen käytin ja hyvä tuli. Ei tee tukkaa lättänäksi. Mulla on rasvoittuvat hiukset. Yleensä käytän kampaamon shampoota.
Cien Anti-Wrinkle Night Cream Q10. Voiteesta en voi vielä sanoa. Mulla on rasvoittuva ihotyyppi joten en ostanut päivävoidetta. Voiteesta kerron myöhemmin.
46v.
Eläimillä testattua kosmetiikkaa :(