Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Cien merkkiset meikit ja kasvojenhoitoaineet hyviä?

Vierailija
11.08.2016 |

Katselin tämän vkon Lidlin mainosta ja ihmettelin meikkien ja putsareiden hintoja. Onko kellään kokemuksia?

Kommentit (153)

Vierailija
41/153 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kasvovesi vaaleanpunaisessa purkissa on ainakin saanut mulle aikaan jonkun allergisen rektion. Iho meni ihan punaiseksi ja sitä kuumotti. Siskollanikin kävi samoin.

Vierailija
42/153 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kasvovesi vaaleanpunaisessa purkissa on ainakin saanut mulle aikaan jonkun allergisen rektion. Iho meni ihan punaiseksi ja sitä kuumotti. Siskollanikin kävi samoin.

Voi ei, haluaisin tykätä Lidlin puhdistustuotteista hinnan vuoksi. Olen kokeillut vain sensitive suihkusaippuaa (ihan ok tuote, hieman tylsä tuote mutta voin ostaa uudestaan), kasvojen puhdistusliinoja (herkän ihon) ja cienin pinkkiä deodoranttia (ei ole suosikkini mutta voisin ostaa uudelleen koska maksoi vain 0,99 euroa). Olen ostanut oliivi sarjan kuorivan suihkugeelin mutta en vielä kokeillut. Nivean tuotteista joistakin olen saanut allergisen reaktion joten luottamus saksalaiseen kosmetiikkaan hieman horjuu mutta ranskalainen kosmetiikka on opiskelijalle turhan kallista. Ostin Rainbown puhdistusgeelin s-ryhmän kaupan alelaarista (ruotsalainen tuote) ja sitä ennen Avenen geeliputsari käytössä aamuisin ja Avene tai sokokselta ostettu ranskalaissarjan kasvovesi ja puhdistusmaito jonka merkkiä en nyt muista ovat käytössä iltaisin. Opiskelijana pitää siirtyä edullisempiin tuotteisiin mikä herkkäihoisena atoopikkona ei ole ihan helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/153 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole töissä mainosalalla mutta voin sanoa että Lidlistä löytyy sekä hyviä tuotteita että huonoja tuotteita. Ei kai Lidlissä kävisi asiakkaita jos kaikki tuotteet olisivat kuraa. Mainosalalla työskentelevänä tiedät kai myös sen että kaikki kalliit huippumerkit eivät ole hyviä vaan niille on luotu luksusimago johon ihmiset sortuvat.

Vierailija
44/153 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenkestävä ripsari on paska. Saa laittaa miljoona kertaa että saa jotain näkyviin. Haju kamala!

Vierailija
45/153 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-2000000809934.html

Tuon uutisen jälkeen käytössä vain Lidlin vajaan 4€ purnukat Lancomen sjaan, ja ihan saman asian ajavat. :D

46/153 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräästä blogista kuin tuosta puhdistusemulsiosta, monen iho oli siihen reagoinut. Puhdistusgeeliä taas kehuttiin. Mitä edullisia puhdistusemulsioita on paitsi lidlin tuotteet? Erisania on tällä hetkellä käytössä. Apteekkituotteet ovat suosikkejani mutta eivät sovi tiukkaan budjettiin.

Vierailija
47/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin aikoinaan Cieniä lapsille leikkimeikeiksi.

Vierailija
48/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki alle 30€ BB voiteet kokeiltuani tämä Lidlin on paras. Ihoni on rasvoittuva & tämän kanssa iho ei kiillä koko päivänä & ei tartu päivän aikana esim puhelimeen.. On myös yksi myrkyttömimmistä. Ei myöskään lisää ongelma ihoni ongelmia. Suosittelen!

Vierailija
49/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki alle 30€ BB voiteet kokeiltuani tämä Lidlin on paras. Ihoni on rasvoittuva & tämän kanssa iho ei kiillä koko päivänä & ei tartu päivän aikana esim puhelimeen.. On myös yksi myrkyttömimmistä. Ei myöskään lisää ongelma ihoni ongelmia. Suosittelen!

Niin ja luomivärit ok, aika vähän pikmenttiä. Huulipunia & -kiiltoja kehuttu. Meinaan kokeilla vielä niitä & ripsiväriä.

Vierailija
50/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kokeillut muita Lidlin meikkituotteita kuin BB-voidetta, joka osoittautui todella positiiviseksi yllätykseksi. Suojaa auringolta, tekee ihosta tasaisen ja kosteutusteho riittää koko päiväksi jopa helteellä. Aikamoinen tehopakkaus 4 euron halpisvoiteeksi. Mielenkiinnolla testaan onko aine yhtä toimivaa ilmojen kylmetessä.

Vierailija
51/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin kynsilakanpoistoaine ollut käytössä jo kauan. Tykkään, ja suosittelen!

Tämän ketjun innoittamana käynkin ostelemassa meikkejä Lidlistä joku päivä:) 

Vierailija
52/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin tämän vkon Lidlin mainosta ja ihmettelin meikkien ja putsareiden hintoja. Onko kellään kokemuksia?

Jos niitä myydään Lidl:ssä niin ne eivät voi olla hyviä sanoohan sen jo terve järkikin.

Vierailija
53/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin vanulaput raapivat ikävästi ihoani, en pystynyt käyttämään.

Vierailija
54/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Pirkan puhdistusemulsiota, hinta 3 euron paikkeilla. Sopii ainakin mun atooppiselle iholle, ollut käytössä jo vuosia.

Vierailija
55/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän Pirkan puhdistusemulsiota, hinta 3 euron paikkeilla. Sopii ainakin mun atooppiselle iholle, ollut käytössä jo vuosia.

Tämä vastaus siis hänelle joka kyseli edullisia puhdistusemulsioita.

Vierailija
56/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huulipunat hyviä! Ostin niitä keväällä Saksasta Lidlistä ja hintaa oli vähän päälle euro per puna. Joten hinta-laatu suhde erittäin hyvä

Vierailija
57/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt puhdstusgeelejä, molempia laatuja, kasvovettä, rasvoja, puhdistuspyyhkeitä, hiuslakkaa, dödöjä jne eli kaikki aiemmin jo hyllyssä olleitä tuotteita ja tykännyt. Värikosmetiikka on vielä testaamatta, katsoin kivaa ruskeasävyistä huulipunaa, sitä ei kuitenkaan testeriä lukuunottamatta ollut hyllyssä. Dääm.

Tuotteet ovat kaikki olleet hyvä+ laatua ja hinnan huomioiden kiitettäviä. En aio saatavien osalta palata kalliimpiin, ei ole hyvä syytä. Toivon vain tuotevalikoiman laajentuvan.

Vierailija
58/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikit on aivan hirveitä! Silmänympärysvoidetta ja kasvovettä olen kokeillut, toimii.

komppaan

Vierailija
59/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiväri on huono, kumiharja jolla on vaikea saada ainakin pitkiin ripsiin tarpeeksi väriä. Jos taas laittaa liian monta kerrosta ripset liimautuu yhteen (spider eyes). Ei tosin maksa kuin 4€.

Vierailija
60/153 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat jonkun hyppyihottuman niin sitten muutoin ei!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä