Onko Cien merkkiset meikit ja kasvojenhoitoaineet hyviä?
Katselin tämän vkon Lidlin mainosta ja ihmettelin meikkien ja putsareiden hintoja. Onko kellään kokemuksia?
Kommentit (153)
Silmämeikin puhdistusaineesta olen tykännyt, ostan uuden kun nykyinen loppuu. Ihan samaa tasoa kuin kalliimmat Lumenen, Maybellinen jne.
Ripsari on huono, mutta bb-voide hyvä. Yhtä hyvä kuin kalliimmat merkkituotteet, joita myös käytän. Luomivärissä on pigmenttiä, mutta sävyvalikoima on liian suppea ja ruskea sävy on liian lämmin, joten käytän vain satunnaisesti.
En tajua kuka ostaa tuollaisia laaduttomia meikkejä. Puhdistustuotteet voin vielä ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
En tajua kuka ostaa tuollaisia laaduttomia meikkejä. Puhdistustuotteet voin vielä ymmärtää.
Raaka-aineet eivät nosta hintaa kalliimmissa meikeissä, vaan brändäys. Joskus muinoin esitettiin dokumentti, jossa kerrottiin että Diorin huulipunan valmistus maksoi muutaman kymmenen senttiä, ja brändäyskulut olivat monikymmenkertaiset valmistuskuluihin verrattuna. Silti voittoa tuli valtavasti, kun parin euron huulipuna myydään 30-40 eurolla.
Katson aina INCI-listaa, eikä se ole huono esimerkiksi Lildin bb-voiteessa.
Kumpaa puhdistusgeeliä käytätte? Lidlissä on kahdenlaista lähes identtisissä pakkauksissa, toinen on sellainen kuoriva ja sisältää rakeita toinen normi puhdistusgeeli.
Cienin kasvojenpuhdispyyhe normaalille ja sekaiholle on hyvä. Pyyhkii puhtaaksi eikä jätä nihkeää ihoa. Sisältää manteliöljyä, E-vitamiinia ja allantoiinia, mitkä antavat iholle kosteutta, ei tarvita edes kasvorasvaa. Näin kesällä tämä on ollut huipputuote.
Mulla on Cien huulikuulto tuubissa ja se on ihan kauheeta kuraa. Siis valuu naamaa pitkin varsinkin kuumalla ja on rakenteeltaan kuin liukuvoide, siis on yhtä rasvaista ja tahmeaa ja valuu. Kiva kun naama näyttää siltä kuin ois vetänyt jotain rasvaista grillikylkeä :)
Cien hiuslakka tahmaa myöskin ja tuoksu... ei kiva.
Vierailija kirjoitti:
Myös silmämeikin puhdistusaine on hyvä ja se pumppu mahtava: painat pullon päältä vanulapulla ja se truuttaa aineen lappuun. Sama systeemi kynsilakan poistoaineessa.
Minä en taas sen omasta mielestäni ikävän pullon takia noita enää osta.
Puhdistusgeeli on todella hyvä, ne molemmat siis se kuoriva ja se normaali.
Kasvovoiteet todella positiivinen yllätys. En usko, että palaan takaisin ns.huippumerkkejen voiteisiin.
Vanulaput parhaat mitä olen käyttänyt.
Kynsilakan poistoaine aivan huippu ja pullo todella kätevä käyttää.
Olen ollut iloisesti yllättynyt - halpa ja hyvä, eihän tämän pitänyt olla mahdollista!
Tämä ketju haiskahtaa joiltakin osin hopotukselle ja Lidlin kamppiksen sunnnitellulle jatkolle :) Tunnen jonkin verran mainosalaa ja näin toimitaan tietyissä kamppiksissa. Toki osa viesteistä ihan aitojakin varmastikin.
Onko näistä Cienin tuotteista mitkään hajusteettomia?
Vierailija kirjoitti:
Onko näistä Cienin tuotteista mitkään hajusteettomia?
Ainakin hajusteeton shampoo, hiustenhoitoaine ja kosteusvoide on olleet tosi hyviä.
Vedenkestävälle silmämeikille tarkoitettu putsari on minusta surkeaa ja kirveltää. Pullo pitäisi säilyttää pystyssä, minkä takia sitä ei voi ottaa matkalle mukaan.
Mä ostin perjantaina sitä meikkivoidetta, enkä voi valittaa, ihan on neljän euron arvoinen, vaikkei paras 😃
ainakin monissa ulkomaalaisissa blogeissa on meikkejä kehuttu, muistaakseni juuri tuota bb-voidetta ja itse ajattelin myös sitä testata.mä en vain ole tietänyt että suomen lidleissä on jo noita meikkejä ja kosmetiikkaa noin laajasti myynnissä!
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju haiskahtaa joiltakin osin hopotukselle ja Lidlin kamppiksen sunnnitellulle jatkolle :) Tunnen jonkin verran mainosalaa ja näin toimitaan tietyissä kamppiksissa. Toki osa viesteistä ihan aitojakin varmastikin.
Ok. Ja sulla on sitten oma lehmä ojassa "mainosalan osaajana".
Lidlin kasvovesi jossain sinertävässä pullossa tjs., oli ehkä tuo sarja, oli liian vahva normaalille/kuivahkolle iholle, ihan kuin kirkkaalla viinalla olisi pyyhkinyt. Tästä on ehkä pari kolme vuotta, en tiedä onko sitä muutettu tai tullut vaihtoehtoja.
Pointti on tämä: jos parin euron meikki ei ole häävi on harmitus kohtuullinen verrattuna siihen, jos kallis brändimeikki on täyttä kuraa. Olen pettynyt esimerkiksi Macin hehkutettuun meikkisarjaan. Huulipunat eivät yleensä ottaen pysy ja ne jotka pysyvät pari tuntia (matte ja satin) kirveltävät huulilla. Meikkivoiteet ovat hintaansa nähden kehnoja, kiiltelevät heti ja siirtyvät kasvoilla. Paljon kehutusta värivalikoimasta ei löytynyt nappisävyä, C1 on liian vaalea ja C2 liian tumma. No, tietysti voi aina sekoitella, mutta täytyy siis ostaa kaksi yhden hyvän sijaan.
Urban Decayn huulipunat (vanha sarja) kestää huulilla pari minuuttia ja hinta kuitenkin 20 euroa. Estee Lauderin Double Stay on kökköinen ja epäluonnollinen, ihan sama kumpi versio (originaali vai light). Lancomen meikkivoiteet ovat kaikki punapossukoille sopivia, ei tarpeeksi keltasävyisiä jne.
Parin euron hutiostos ei todellakaan harmita edellisten rinnalla.
En olekaan ennen kuullut sanaa putsari
Oma pärstäni ei kestä kyseisen merkin oliivipuhdistusgeeliä. Punotti ja kiristi. Liekö ollut syystäkin alelaarissa sitten.
Vedenkestävästä ripsarista en tykänny.. Jotenki mitäänsanomaton. Ei sillä saa läheskään yhtä näyttäviä ripsiä mitä muilla tuotteilla oon tottunu.