Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Cien merkkiset meikit ja kasvojenhoitoaineet hyviä?

Vierailija
11.08.2016 |

Katselin tämän vkon Lidlin mainosta ja ihmettelin meikkien ja putsareiden hintoja. Onko kellään kokemuksia?

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiinimies kirjoitti:

Noniin arvon naiset, etsin tämän palstan googlesta kertoakseni, että olemme yhdessä jätkäporukan kanssa tuumanneet Cien meikeistä seuraavaa: Jos vastaan tulee tyttö josta ilmenee tai joka paljastaa käyttävänsä Lidlin halpis roskaa, niin tämä on automaattisesti pois pelistä. Täysi turnoff, ettei sen vertaa ulkonäöstään pidä huolta, että ostaisi jotain muuta kuin Lidlin halpisroskaa. Emme mekään miehet osta halvimpia hajuvesiä. Laadun kyllä erottaa, jos on silmää ja nenää. 

Tietenkin jos on persaukinen, yksiössä asuva opiskelija, joka ostaa vaatteensa kirpparilta niin sitten tämä on OK. Tuskin muutenkaan meikkaisi.

Haha... Muistakaa naiset sanoa mahdollisimman pian treffikumppanille tuo, ni säästytte heti kättelyssä "fiineiltä miehiltä"

Btw. Kuka edes sanoo "fiini"? Jotkut mummot ehkä..

Trolli sanoo fiini.

Vierailija
142/153 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän mä katsoin mitä tuossa päivävoiteessa on. Siinä oli parabeenejä, ei jatkoon. Harmi, kun kaikki muut ainesosat olivat laatua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun innoittamana ostin kokeeksi Lidlin kynsilakanpoistoainetta, sehän on oikeasti tosi hyvää :) Poistaa lakan hetkessä, tuoksu on sopivan mieto ja pullon pumppumekanismi on todella kätevä. Jää vakituiseen käyttöön tämä tuote, jo edullisen hintansa puolesta.

Muita meikkituotteita en ostanut koska hylly ammotti tyhjyyttään tällä kertaa. Eli niitä ostetaan suurella volyymilla, sanoivat kriitikot mitä tahansa... Hintataso sopii niin nuoren kuin vanhemmankin kukkarolle.

Vierailija
144/153 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakkaa en osta uudelleen, ostin Frenchlook rose -sävyistä kynsilakkaa ja mielestäni vaikea levittää kun suuri sivellin ja aiihen tarttuu paljon kynsilakkaa kerralla. Vanulappuja en osta koska eivät ole edes 100 % puuvillaa vaan mukana on polyesteriä tms. Bb-voiteen ostin kun oli niin edullinen, mutta en ole vielä kokeillut sitä. Löytyisikö Lidlistä hyvä käsivoide, joka kuivuisi melko nopeasti ja jota olisi helppo kuljettaa mukana?

Vierailija
145/153 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain allergisen reaktion cienin kosteuttavasta kasvonaamiosta. Koskaan ennnen en ole saanut vastaavaa reaktiota mistään kosmetiikkatuotteesta. Olisiko ollut aloe vera, jota tuotteessa oli heti veden jälkeen eniten?

Vierailija
146/153 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkäihoisena taidan myös jättää kasvoille tarkoitetut Cienin tuotteet väliin. Bb voidetta aion kokeilla kun sen olen ostanut.

Vierailija
147/153 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani kosmetologi ja kahlannut elämäni aikana suurinpiirtein jokaisen ammattisarjan ja kalliit sarjat liittyen ihonhoitoon. En voinut vastustaa kiusausta (eikä jäänyt hinnasta kiinni tämä kokeilu) ja ostin Q10 päivä- ja yövoiteen. Tämähän on se palkittu voide mikä päihitti 300euron luksusvoiteen. Jo ensimmäisen päivävoiteen levityksen jälkeen hämmentäviä tuloksia!! Enkä edes liioittele! Koostumus silkkisen pehmeä! (samanlainen kuin esim Guerlain voiteissa). Imeytyi ihoon salamannopeasti. Ja sitten! Noin 10 minuutin päästä katsoin peiliin ja olin aivan hämmästynyt. Ihon sävy oli totaalisen kirkastunut ja heleä! Lisäksi nelikymppisen ryppyni olivat valehtelematta myös otsasta häipyneet!

Tytölleni ostin kokeeksi sen vaaleanpunaisen 24Moisture ja hän sanoi että paras voide ikinä!

Että tämmönen tarina jonka halusin kanssanne jakaa. Meikeistä kokemusta vain BBvoiteesta joka on myös todella hyvä!

Vierailija
148/153 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Cienin meikkivoiteen ja nyt täytyy kyllä kehua. Neljällä eurolla tosi laadukas voide. Levittyy hyvin ja vaalein sävy sopii minunkin vaalealle iholle. Ei ole punertava, mitä sävyä inhoan. Hieman ehkä harmahtava sävy mutta omalla ihollani toimii eikä tee harmaan tai väsyneen näköiseksi. Tuoksusta vähän miinusta,muuten tasoa Lumene, Isadora jopa Biothermille pärjää. Iloinen yllätys. Samoin misellivesi oli sekin tosi hyvä. Tuskin Mitään luksustuote,mutta toimiva ja puhdistaa hyvin sekä tekee kuivalle iholle hyvää.

Vierailija
149/153 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi- ja jalkavoiteet ovat olleet suosikkeja pitkään. Kynsilakat myös hyviä ja asetoniton kynsilakanpoistoaine. Joku "herkän" ihon puhdistusaine oli liian tujua mun naamalleni, vaikkei ihoni edes ole herkkä.

Vierailija
150/153 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästynyt äiti kirjoitti:

Olen ammatiltani kosmetologi ja kahlannut elämäni aikana suurinpiirtein jokaisen ammattisarjan ja kalliit sarjat liittyen ihonhoitoon. En voinut vastustaa kiusausta (eikä jäänyt hinnasta kiinni tämä kokeilu) ja ostin Q10 päivä- ja yövoiteen. Tämähän on se palkittu voide mikä päihitti 300euron luksusvoiteen. Jo ensimmäisen päivävoiteen levityksen jälkeen hämmentäviä tuloksia!! Enkä edes liioittele! Koostumus silkkisen pehmeä! (samanlainen kuin esim Guerlain voiteissa). Imeytyi ihoon salamannopeasti. Ja sitten! Noin 10 minuutin päästä katsoin peiliin ja olin aivan hämmästynyt. Ihon sävy oli totaalisen kirkastunut ja heleä! Lisäksi nelikymppisen ryppyni olivat valehtelematta myös otsasta häipyneet!

Tytölleni ostin kokeeksi sen vaaleanpunaisen 24Moisture ja hän sanoi että paras voide ikinä!

Että tämmönen tarina jonka halusin kanssanne jakaa. Meikeistä kokemusta vain BBvoiteesta joka on myös todella hyvä!

Törkeetä trollausta! Cien Q10 anti-wrikle day cream kamalaa töhnää! Jättää ihon pintaan valkoista kuivaa töhnää. Paperilla pitää pyyhkiä pois jolloin se varisee vaatteelle etumukseen. Kaikkea sitä hyväuskoisille myydään. Kertokaa mistä voin kysyä tarkemmin mitä tommonen tekee iholle?

Vierailija
151/153 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästynyt äiti kirjoitti:

Törkeetä trollausta! Cien Q10 anti-wrikle day cream kamalaa töhnää! Jättää ihon pintaan valkoista kuivaa töhnää. Paperilla pitää pyyhkiä pois jolloin se varisee vaatteelle etumukseen. Kaikkea sitä hyväuskoisille myydään. Kertokaa mistä voin kysyä tarkemmin mitä tommonen tekee iholle?

Vähemmän tuhoa se variseva voide tekee kuin imeytyvä.

Vierailija
152/153 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin vedenkestävästä ripsiväristä tuli kauhea allergia sitä en enää ikinä osta, Lidlin huulipunat ja deodorantit ok

Vierailija
153/153 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajauskynä  ihan  huippu,  samoin  sensitive voiteet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä