Minkätasoisesta miehestä lähihoitaja voisi realistisesti haaveilla?
Kommentit (82)
Salakuljetat mulle oksikodonia sairaalasta, niin mä voi olla sun kanssa.
Keskimittaisesta ja keskituloisesta. Ok näköisestä muttei erityisen komeasta. Koulutus amis tai AMK.
Riippuu varmaan kokonaisuudesta puolin ja toisin. Jos puhut koulutuksesta niin tiedän itse esim. lääkäri-lähihoitaja parin.
Amisduunarista, ehkä putki- tai autopuolelta
Rekka-, bussi- tai taksikuski, siwankassa tai parhaimmillaan vuorotyötä tekevä aspa. Jos läskiä on vain oikeissa paikoissa ja luonne kohdallaan, voit odottaa jotain koulutettua duunaria.
Jos olet nätti ja luonne mukava, niin kyllä kelpaat kovimmille alfamiehillekin. Miestä ei oikeasti kiinnosta naisen työ/koulutus/varallisuus ollenkaan. Tärkeintä on vaan nainen itse.
Kyllä minä valitsen mieheni ainakin ihan muista syistä kun ammatin/tulojen perusteella. :D
Omantasoisistaan :-)
Älykäs, mukava ja täysjärkinen voi varmasti saada älykkään, mukavan ja täysjärkisen.
Työtön mies, puliveivarit, elämän koululaiset ja muut sohvankuluttajat. Tääl ois yks iso kyrpänen mies hoidettavaksi.
Ihan minkä tasoisesta vaan, hyvä sydän on paljon tärkeempi kuin mikään ammatti.
Voit saada lääkärin jos olet todella kaunis, hyväkroppainen ja sulle on tulossa muhkea perintö :)
Eipä se noin päin ole mikään ongelma. Itse olin lakimiehen kanssa ja korkeasti koulutetut miehet usein onkin sen luonteisia että ne haluaa jonkun sinne kotipäähän... No, siksi se ei sit toiminutkaan.
Mutta, jos nainen on nuori ja nätti niin kyllähän sitä voi saada vaikka kenet..
Toisinpäin taas ei tunnu toimivan ollenkaan. Siis sellainen keskiverto korkeasti koulutettu nainen ei huoli mitään roskakuskia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan minkä tasoisesta vaan, hyvä sydän on paljon tärkeempi kuin mikään ammatti.
Kysymys oli nyt että REALISTISESTI. Uskoisin että amistaso tai alempi, puhtaanapitolaitos tai talonmies ehkä. Voisi ehkä joku lääkintävahtimestari tulla kysymykseen.
Jos sinussa on jotakin erityistä kuten poikkeuksellisen hyvä ulkonäkö, erityistä sivistystä tai kielitaitoa, taiteellista lahjakkuutta tms. niin silloin kenestä vaan. Muussa tapauksessa toisesta lähihoitajasta tai siihen verrattavasta miehestä.
No eräs tuttuni teki 20 vuotta DI:n hommia mm. projektipäällikkönä ja sen jälkeen kouluttautui nelivitosena lähäriks vanhuspuolelle. Eli mikä se hänen taso sitten olisi? :D
Voin sanoo että miehenä minua ei kiinnosta sinun ammattisi. Ihan sama oletko leipuri tai lääkäri niin olen kiinnostunut sinusta en ammatistasi tai palkkatasostasi.
M23
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nätti ja luonne mukava, niin kyllä kelpaat kovimmille alfamiehillekin. Miestä ei oikeasti kiinnosta naisen työ/koulutus/varallisuus ollenkaan. Tärkeintä on vaan nainen itse.
Tai sitten kaveriporukassa hävettää, kun muiden naiset ovat maistereita ja tohtoreita. Ihastuminenkin on mennyt ohi ja tajuaa, että muija ei puhu muusta kuin bloggaamisesta ja tositeeveestä. Mistään abstraktista ei voi keskustella. Niin ja omassa tutkimusryhmässäkin on aika kiva sinkkunainen
No mulla on kiikarissa (yksi tietty) lääkäri :D