Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkätasoisesta miehestä lähihoitaja voisi realistisesti haaveilla?

Vierailija
09.08.2016 |

Onko mitään arviota?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähih. kirjoitti:

Eipä se noin päin ole mikään ongelma. Itse olin lakimiehen kanssa ja korkeasti koulutetut miehet usein onkin sen luonteisia että ne haluaa jonkun sinne kotipäähän... No, siksi se ei sit toiminutkaan.

Mutta, jos nainen on nuori ja nätti niin kyllähän sitä voi saada vaikka kenet..

Toisinpäin taas ei tunnu toimivan ollenkaan. Siis sellainen keskiverto korkeasti koulutettu nainen ei huoli mitään roskakuskia.

Aina meitä roskakuskeja mollataan.

Kuljettakaa itse roskanne pois jos rehellinen työ on niin halveksuttavaa.

Vierailija
82/82 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten usein teille naisille vielä pitää kertoa että naisen ammatti ja koulutus on miehelle aivan yhdentekeviä. Eli, vastauksena ap:lle, että emme voi tietää näillä lähtötiedoilla. Arvosi miesten metsästyksessä riippuu aivan toisenlaisista asioista, kuten millainen perse, vartalo, tissit, kasvot, ryhti, käytös, hymy, jne sinulla on.

Miten usein teille miehille pitää kertoa, että aiheesta on ihan tilastotietos: suomalaisissa avioliitoissa on hyvin vähäinen luokkaliikkuvuus.

Selkokielellä: saman yhteiskuntaluokan ihmiset pariutuvat keskenään.

Selkokielellä: miehille todellakin merkitsee naisten koulutus, vaikka sinä ja kaverisi katsoisittekin pelkkää ulkonäköä (mikä tietysti kertookin kaiken sinun luokka-asemastasi).

Selkokielellä: olet väärässä, vaikka miten monta kertaa mielipiteesi naisille kertoisitkin.

Älkää luulko, että teidän oma kokemus asioista on jonkinlainen fakta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi