Vieläkö kuuntelet Ultra Bra:ta tapaus Elokapinan jälkeen?
Minä kierrätin omat levyni ekobiodynaamisen kiertotalouden normien mukaan ja Äiti Maa kiittää!
Kommentit (22)
En ole kuunnellut koskaan jotain Ultra Brata. Kamalaa vonkumista ja helvetin typerät sanat jokaisessa biisissä.
Joo, oon sillä tavalla woke, että vaadin kaikilta artisteilta, jonka tuotantoa kulutan, täysin identtistä ajattelutapaa kuin minulla itselläni on.
Ultra Bra:lla on biisi nimeltä Tel aviv. Emakot reissas Israelissa monta vuosikymmentä ja tukivat sitä valtiota.
kuuntelin jo ennen tapaus elokapinaa
Kommarimusaa ei terveet kuuntele.
Jälkeen? En ole pystynyt kuuntelemaan ennenkään. Punikkapaskaa!
Eräs viime kauden Vain elämää -artisteistakin kertoi yhdellä Youtube-videolla istuskelleensa kadulla Elokapinan kanssa. En kuunnellut hänen musiikkia aikaisemminkaan, mutta tuo varmisti, etten tule kuuntelemaan sitä jatkossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ultra Bra:lla on biisi nimeltä Tel aviv. Emakot reissas Israelissa monta vuosikymmentä ja tukivat sitä valtiota.
Sanoittanut Juhana Rossi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, oon sillä tavalla woke, että vaadin kaikilta artisteilta, jonka tuotantoa kulutan, täysin identtistä ajattelutapaa kuin minulla itselläni on.
Tämä👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Eräs viime kauden Vain elämää -artisteistakin kertoi yhdellä Youtube-videolla istuskelleensa kadulla Elokapinan kanssa. En kuunnellut hänen musiikkia aikaisemminkaan, mutta tuo varmisti, etten tule kuuntelemaan sitä jatkossakaan.
Toi on just sitä wokea. Äärimmäinen samanmielisyyden vaatimus.
Vierailija kirjoitti:
Kommarimusaa ei terveet kuuntele.
Rikkaiden pennut rallattelee muka kultturellia ja tiedostavaa musiikkia.
Olen inhonnut sitä kommaripaskaa aivan alusta asti.
Ja jos me persut päästään valtaan, niin sitten kyllä kielletään paitsi kirjat myös kaiken maailman musiikki. Ei muuta kuin terveitä marssisäveliä.
en, enkä kotikatua jossa pikku siiri sönköttää