Minkätasoisesta miehestä lähihoitaja voisi realistisesti haaveilla?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nätti ja luonne mukava, niin kyllä kelpaat kovimmille alfamiehillekin. Miestä ei oikeasti kiinnosta naisen työ/koulutus/varallisuus ollenkaan. Tärkeintä on vaan nainen itse.
Todellakin kiinnostaa. Alfamiehellä kaiken pitää olla hyvätasoista ja läpäistä kaverien hyväksyntä. Ei siinä joku lähihoitaja kelpaa. Hävettäis sellasta esitellä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kenestä vain.
Älä nyt viitsi. Kaikilla mun tuntemilla korkean markkina-arvon miehillä on korkean markkina-arvon naiset.
Älä anna toiselle turhaa toivoa.
Pedinlämmittäjäksi voit kelvata.
No samantasoista, kuin sinä itse. Ainoastaan poikkeuksellisen kauniit naiset voi napata miehen eri tuloluokasta, kuin itse on.
Veikkaisin kanssa, että lekurit käy kyllä hoitsujen lämpimässä petissä mielellään pyörähtämässä, mutta tasokkaampaa misua lähtee elämänkumppaniksi.
Ai se mies nai sun ammatin vai??? :DDD
No mä tiiän esim kouluttamattomia ihmisiä jotka elelee miehen rahoilla ja ostelee kaikkea, ei todellakaan oo kii koulutuksesta. :D
Ja mitä sä tarkotat tolla tasolla?? Ai siis niinku että minkä ammattikunnan miehen voit ottaa??
Vai että kuinka mukavan tai komean miehen ? Vai rikkaan (esim peritty tai itse hankittu omaisuus)? :D
Varmaan on kuule vaihtoehtoja, tai sit ei ole. Onko tyhmempää kysymystä?
Duunari tai ylipainoinen ja rupsahtanut insinööri. Nämä omat kokemukset lähipiiristä.
Jos oot helvetin kaunis, ei mitään rajoja ole olemassa. Jos oot tavis....Saat taviksen.
Vierailija kirjoitti:
Miten usein teille naisille vielä pitää kertoa että naisen ammatti ja koulutus on miehelle aivan yhdentekeviä. Eli, vastauksena ap:lle, että emme voi tietää näillä lähtötiedoilla. Arvosi miesten metsästyksessä riippuu aivan toisenlaisista asioista, kuten millainen perse, vartalo, tissit, kasvot, ryhti, käytös, hymy, jne sinulla on.
Puhu sinä vaan omasta puolestasi. Yhdellekään minun tuntemalleni miehelle (itseni mukaanlukien) naisen ammatti ja koulutus eivät ole yhdentekeviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nätti ja luonne mukava, niin kyllä kelpaat kovimmille alfamiehillekin. Miestä ei oikeasti kiinnosta naisen työ/koulutus/varallisuus ollenkaan. Tärkeintä on vaan nainen itse.
Todellakin kiinnostaa. Alfamiehellä kaiken pitää olla hyvätasoista ja läpäistä kaverien hyväksyntä. Ei siinä joku lähihoitaja kelpaa. Hävettäis sellasta esitellä.
Ei alfa todellakaan kaipaa kenenkään hyväksyntää, kyllä ne on ne rannalla ruikuttavat, itsetunto-ongelmaiset betamiehet jotka muiden hyväksyntää kaipaavat.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin kanssa, että lekurit käy kyllä hoitsujen lämpimässä petissä mielellään pyörähtämässä, mutta tasokkaampaa misua lähtee elämänkumppaniksi.
Noin se oman 30v kokemuksen mukaan menee. Tietyt lekurit kairasi varmaankin joka toisen hoitsun läpi ja naisrassut kuvittelivat että tämä on nyt joku vuosisadan rakkaustarina.
Mä tiiän ihan siis esim. ylipainosii, ei mitenkään varmaa monien mittapuulla "hyvännäkösiä" ihmisiä joil on varakas mies. :D Ja ei mitään koulutusta. :DDD Joten toi kauneus juttukaan ei pidä paikkaansa. :DD
Ihan minkälaisesta vaan. En ole kuullut vielä, ammatti olisi naisessa ongelma.
M35 kirjoitti:
Akateemiset miehet ovat tässä tarkempia.
Tiedän parikin akateemista lähihoitajaa. Nykyään kun työtilanne on mikä on, joutuu moni akateeminenkin nöyrtymään ja kouluttautumaan uudestaan varmasti työllistäville aloille,kuten hoitoala.
Sairaanhoitaja-lääkäriparit taas eivät ole mitenkään harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Akateemiset miehet ovat tässä tarkempia.
Tuskin niilläkään kovin monella kynnyskysymys.
Ei tätä kukaan usko, mutta mieheni korkeakoulutettu rahoitusalan asiantuntija. Näin oli jo tavatessamme. Minä vaihdan vaippoja vanhuksille. Kaunis olen kyllä, mutta elämme rauhallista kotielämää. En ole näyttelyesine.
Öööh.. Akateemiset tarkempia? :D No ei välttämättä joku amiskaan jaksais mitään lukevaa nipottajaa. :D
Ja ite tunnen myös akateemisia joilla ei-akateeminen puoliso. ja esim mulle on akateemiset miehet sanonu et must tulee täydellinen vaimo (lähinnä ulkonäön ja luonteen perusteella, ei ammatin :))
78 jatkaa, että silloin kun miestä "etsin", oli duunarit vähemmistönä. Minä olen kuitenkin muutakin kuin ammattini. Oli insinöörejä joka lähtöön, yksi teologi ja joku muotoilija (en muista tarkkaan).
Lähäri on perseenpesijätutiinto, alin amis - sh sitten erikseen.