Minkätasoisesta miehestä lähihoitaja voisi realistisesti haaveilla?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään arviota?
Mikä ihmeen häiriö saa sinunlaisesi heittämään sontaa ihmisten päälle, jotka auttavat muita ja koittavat säilyttää inhimillisen elämän? Hanki apua, sitä saa, jos haluaa. Pus.
Olen naimisissa kirurgin kanssa.
T. Lähihoitaja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattilainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on erikoisasiantuntija ja väsää samalla väikkäriä. Ihan hyvin olen "kelvannut" lähihoitajana miehelleni. Monessa asiassa olen häntä myös viisaampi ja älykkäämpi (kuten hän minua).
Luulen kyllä että lähärien maine on Suomessa jo niin hyvin tunnettu ettei tarvitse unelmoida mistään prinsseistä. Kyllä ihan mattimeikäläinenkin tietää että lähärit enimmäkseen istuksivat ja juovat kahvia ja polttavat tupakkaa. Pullan syöminen ja akkainlehtien lukeminen saattaa myös lähäriä miellyttää. Suureen ääneen valitetaan työpaikkakiusaamisesta ja lyllerretään tupakkahuoneeseen. Sitten onkin lälly lähärin aika ottaa sairaslomaa sillä nytpä lähäri on saanut työuupumuksen.
Miksi yksikään koulutuksen hankkinut mies katselisi tällaista?
Tuntemani lähihoitajat ovat erokoistuneet johonkin omilla työpaikoillaan ja ovat ihan päteviä. Eivät tupakoi tai syö pullaa, vaan ovat kovia kuntoilijoita ja muun vapaa-ajan vievät lapsia harrastuksiin. Yksi harrastaa ratsastusta, hän on päiväkodissa töissä.
Trollollo trollololololooooooooo...
Vain yksi sana: Idiootti. Koitapa, ( jos pystyt ), kehittämään rajallista havaintokykyäsi.
Nyt tuntuu ilmassa mustasukkaisen naisen kateus : D , joku menettänyt miehensä lähihoitsulle?
Vierailija kirjoitti:
No eräs tuttuni teki 20 vuotta DI:n hommia mm. projektipäällikkönä ja sen jälkeen kouluttautui nelivitosena lähäriks vanhuspuolelle. Eli mikä se hänen taso sitten olisi? :D
Toivon mukaan ei ole yleinen kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään arviota?
En tiedä, miten sinä määrität miesten "tason", mutta oma markkina-arvosi ei juurikaan riipu ammatistasi, tai koulutuksestasi, vaan pärstäkerroin ratkaisee. Jos olet kasvoiltasi kaunis ja painosi on kohtuu lukemissa, sekä kropastasi löytyy naisellisia muotoja, niin markkina-arvosi on jo melko korkealla. Vielä jos olet ihan täyspäinen, niin se on plussaa. Kuitenkin kaikkein tärkein asia on kasvot, vasta sen jälkeen tulee kroppa ja kaikki muut on melko mitättömiä seikkoja.
Miten usein teille naisille vielä pitää kertoa että naisen ammatti ja koulutus on miehelle aivan yhdentekeviä. Eli, vastauksena ap:lle, että emme voi tietää näillä lähtötiedoilla. Arvosi miesten metsästyksessä riippuu aivan toisenlaisista asioista, kuten millainen perse, vartalo, tissit, kasvot, ryhti, käytös, hymy, jne sinulla on.
Jaa. Meidän ystäväpiirissä oli aikanaan yksi lähihoitaja joka seurusteli insinöörin kanssa mutta insinööri jätti hänet siinä vaiheessa kun alkoi olla naimisiinmenon aika (5vuotta olivat yhdessä) ja hankki itselleen samointein yliopistokoulutuksen omaavan naisen jonka kanssa meni naimisiin vuoden päästä siitä kun alkoivat seukkaamaan. Ovat olleet jo vuosia naimisissa,
Ei lähäri lääkäriä saa, lääkärit on sen verran ylpeitä ja rima on korkeella. Lähäri saa vain amismiehen.
Mistä vaan voi haaveilla, mutta tilastollisesti on erittäin harvinaista, että akateemisella miehellä olisi ammattikoulun käynyt vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Miten usein teille naisille vielä pitää kertoa että naisen ammatti ja koulutus on miehelle aivan yhdentekeviä. Eli, vastauksena ap:lle, että emme voi tietää näillä lähtötiedoilla. Arvosi miesten metsästyksessä riippuu aivan toisenlaisista asioista, kuten millainen perse, vartalo, tissit, kasvot, ryhti, käytös, hymy, jne sinulla on.
En ymmärrä miksi luulet, että asia muuttuu hokemalla todeksi. Suurin osa akateemisista miehistä haluaa akateemisen vaimon.
Lääkärin tasoisesta.
-lääkärin vaimo, lähihoitaja
Määrittääkö ammatti persoonasi?
Voi helvet"ti tätä ihmisten yksinkertaisuutta ja tyhmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä vaan voi haaveilla, mutta tilastollisesti on erittäin harvinaista, että akateemisella miehellä olisi ammattikoulun käynyt vaimo.
Ja jatkuvasti vielä muuttuu harvinaisemmaksi. Vielä 80-luvulla saattoi oikeasti syntyäkin noita lääkärin ja perushoitajan pariskuntia. Nykyään ne ovat todella harvinaisia.
Mitä niin pinnallisella kumppanilla tekeekään, joka arvottaa ihmisen koulutuksen perusteella. Jos ei sillä ole rakkautta senkään vertaa, että vilkuilee muihin päin niin antaa mennä. Ja jos aikuista noin kovasti kiinnostaa toisten mielipiteet käy jo vähän sääliksi. Aikuinen mies tekee itse valintansa ja seisoo niiden takana.
Muuten, nyt kun päästiin aidan yli kurkkimisesta puhumaan: viereisellä raksallakin on komeampia miehiä, jotka osaavat omahyväisen lässytyksen sijaan keskittyä olennaiseen eli siihen millainen olen naisena sängyssä. Heidän kanssaan ei tarvitse länkyttää tuntitolkulla asioista, joihin ei voi kuitenkaan vaikuttaa vaan voimme vaikuttaa siihen miten itse voimme.
Terkuin, Dostojevskia ja sotahistoriaa lukeva kokki.