Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuavatko pilvenpolttajat itse kuinka noloja ovat? :D

Vierailija
09.08.2016 |

Mua ainoastaan naurattaa ja vähän jotenkin etoo koko kyseinen porukka. Jumitetaan omissa idioottifilosofioissaan niin vapaina sieluina ettäh. Täytyy olla tosi hyvä päivä, että jaksaa kuunnella yhdenkään ajatuksen noilta hitailta vajakeilta. Pahimmillaan sitten menevät psykoosiin jos siihen on taipumusta, mutta kun onneksi se kannabis on ihan tupakkaakin vaarattomampi aine ja onpas ihan uskomatonta kuin ei oo laillista! Voi hippiyökötysraukat, NOLOA.

Kommentit (376)

Vierailija
61/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä johtuu ihan piireistäkin, mutta tapaamani pilvenpolttajat ovat kyllä olleet oikeasti hieman tyhmiä ja kapeakatseisia, vain omia etua ajavia ihmisiä. Siihen kuului pari kertaa vuodessa polttavia, lähes päivittäin polttavia ja kaikkia niiden väliltä. Toisaalta samassa porukassa pyörivät polttamattomat olivat ihan järkeviä ihmisiä. Tekeekö pilvenpoltto tyhmäksi vai tyhmyys pilvenpolttajaksi? En tiedä.

Vierailija
62/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän se sinun elämääsi hiertää, jos joku haluaa jumittaa omassa elämänfilosofiassaan? Anna meidän olla noloja! Tosin et edes tunnistaisi minua kannabiksen käyttäjäksi, jos töissä törmäisimme.

Niinpä ap! Anna meidän olla noloja ihan rauhassa,se tekee meidät onnelliseksi :)

Ja sama homma minulla että ulkoisesti ei minua erota tavan jampasta mikään. Sekös se vielä ap:ta enemmän sapettaa. Saatan vaikka olla juuri se henkilö  joka palvelee sinua ja käyttää julkista valtaa kun tarvitset apua elintärkeissä elämääsi koskevissa asioissa. Eikä ap aavista yhtään mitään :) ja onnellinenkin vielä olen! perskule!

Nykytilanne Suomessa on sellainen, että jokainen ihminen näkee joka päivä kannabiksen käyttäjiä, mutta eivät vaan tajua asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö pilvenpoltto tyhmäksi vai tyhmyys pilvenpolttajaksi? En tiedä.

Ei kumpaakaan.

"Valtaosalle kannabiksen käyttäjistä ei aiheudu todettavaa fyysistä tai psyykkistä haittaa edes pitkäaikaiskäytössä (Lancet 1995)"

Vierailija
64/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä johtuu ihan piireistäkin, mutta tapaamani pilvenpolttajat ovat kyllä olleet oikeasti hieman tyhmiä ja kapeakatseisia, vain omia etua ajavia ihmisiä. Siihen kuului pari kertaa vuodessa polttavia, lähes päivittäin polttavia ja kaikkia niiden väliltä. Toisaalta samassa porukassa pyörivät polttamattomat olivat ihan järkeviä ihmisiä. Tekeekö pilvenpoltto tyhmäksi vai tyhmyys pilvenpolttajaksi? En tiedä.

Mistä sinä tiedät kuinka monta pilven polttajaa tapaat ihan päivittäin? Kas kun se ei näy ulospäin :)

Vierailija
65/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sinä muka olet tavannut kannabiksen käyttäjiä? Mielikuvituksessasi varmaan.

Vierailija
66/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain viidesosa suomalaisista on kokeillut laittomia huumeita, lähinnä kannabista. Se ei vielä riitä että laki muuttuisi.

Vierailija
67/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain viidesosa suomalaisista on kokeillut laittomia huumeita, lähinnä kannabista. Se ei vielä riitä että laki muuttuisi.

Niinhän sä luulet. Jopa mun äitini on poltellut budia selkävaivoja helpottaakseen. 

Vierailija
68/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä luulet. Jopa mun äitini on poltellut budia selkävaivoja helpottaakseen. 

Monen mummot ja papat on poltellut silloin kun apteekista sai intian hamppua. Kannabiksesta kun tuli ongelmia vasta kun se kiellettiin.

Vierailija
69/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän se sinun elämääsi hiertää, jos joku haluaa jumittaa omassa elämänfilosofiassaan? Anna meidän olla noloja! Tosin et edes tunnistaisi minua kannabiksen käyttäjäksi, jos töissä törmäisimme.

Niinpä ap! Anna meidän olla noloja ihan rauhassa,se tekee meidät onnelliseksi :)

Ja sama homma minulla että ulkoisesti ei minua erota tavan jampasta mikään. Sekös se vielä ap:ta enemmän sapettaa. Saatan vaikka olla juuri se henkilö  joka palvelee sinua ja käyttää julkista valtaa kun tarvitset apua elintärkeissä elämääsi koskevissa asioissa. Eikä ap aavista yhtään mitään :) ja onnellinenkin vielä olen! perskule!

Nykytilanne Suomessa on sellainen, että jokainen ihminen näkee joka päivä kannabiksen käyttäjiä, mutta eivät vaan tajua asiaa.

Sekin kertoo kuinka vähähaittaista kannabis on.

Vierailija
70/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viidesosa eli miljoona ihmistä. Tuo on niin suuri määrä, että pajauttelua on käytännössä mahdoton estää ja laillistaminen on enää ajan kysymys.

Vierailija
71/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viidesosa eli miljoona ihmistä. Tuo on niin suuri määrä, että pajauttelua on käytännössä mahdoton estää ja laillistaminen on enää ajan kysymys.

Aika vain näyttää liian pitkältä. En odota päivääkään vaan käytän kun haluan.

Vierailija
72/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehestä ei kukaan ulkopuolinen huomaa varmasti koskaan että hän polttaa kannabista päivittäin. Tämä on fakta monen muunkin polttelijan kohdalla. Ei kaikki läheskään ole niitä työttömiä elämäntapahippejä.

Vierailija
73/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä alkupilvessä kaljatölkki auki. Tästä voi olot vaan parantua.

Vierailija
74/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se, että monet keski-ikäset umpimieliset luulee, että pilvee polttelee vaan vetelät sossupummihipit. Ja ajatus siitä, että ehei, satunnainen kerran parissa kuukaudessa pajauttelu ei ole mahdollista, vaan jokainen kokeilija on tuleva nisti. Voin kuulkaa kertoa, että omassa tuttava- ja kaveripiirissäni (n. 20-30v) en tiedä kuin ihan pari ihmistä, jotka ei ole edes kokeillut. Ja ihan korkeakoulutettua ja hyvässä duunissa käyvää porukkaa kaikki. Kaikilla elämä mallillaan. Ja tosiaan kyse satunnaisesta käyttämisestä, muutamia kertoja vuodessa.

Että vaikka kuinka halveksutte pössyttelijöitä, niin hyvin todennäköistä on, että omatkin lapsenne ovat sitä kokeilleet (toivottavasti ei ihan teini-iässä kuitenkaan). Sori.

Ja kokopäivä-pajauttelijat on sitten asia erikseen. Niitä mäkin halveksin, samalla tavalla kuin kaikkia muitakin päihteiden liikakäyttäjiä.

Se nyt on nykypäivää, halusitte tai ette.

Vierailija
75/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kirjoitustyyli on lähinnä noloa.

Vierailija
76/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais mies vaihtaa APn bongiin

Vierailija
77/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää se, että monet keski-ikäset umpimieliset luulee, että pilvee polttelee vaan vetelät sossupummihipit. Ja ajatus siitä, että ehei, satunnainen kerran parissa kuukaudessa pajauttelu ei ole mahdollista, vaan jokainen kokeilija on tuleva nisti. Voin kuulkaa kertoa, että omassa tuttava- ja kaveripiirissäni (n. 20-30v) en tiedä kuin ihan pari ihmistä, jotka ei ole edes kokeillut. Ja ihan korkeakoulutettua ja hyvässä duunissa käyvää porukkaa kaikki. Kaikilla elämä mallillaan. Ja tosiaan kyse satunnaisesta käyttämisestä, muutamia kertoja vuodessa.

Että vaikka kuinka halveksutte pössyttelijöitä, niin hyvin todennäköistä on, että omatkin lapsenne ovat sitä kokeilleet (toivottavasti ei ihan teini-iässä kuitenkaan). Sori.

Ja kokopäivä-pajauttelijat on sitten asia erikseen. Niitä mäkin halveksin, samalla tavalla kuin kaikkia muitakin päihteiden liikakäyttäjiä.

Se nyt on nykypäivää, halusitte tai ette.

Meitä keski-ikäisiä pajauttelijoita on enemmän kuin luulet. Sitä on niin tottunut pitämään matalaa profiilia käytöstä. Joskus valehtelen töissä olleeni juomassa. Alkoholin käyttö on niin hyväksyttyä, sen kyllä näkee maanantaisin. Eikä moni pidä alkoholia huumeena vaikka se on kovaa kamaa kannabikseen verrattuna.

Siitä on oikein tutkimus että alkoholi on yli sata kertaa haitallisempaa/vaarallisempaa. En muista kumpaa sanaa jutussa käytettiin. Sehän on kääntäen yli sata kertaa vähemmän haitallista. Kun kerran kannabiksen haitat on noin vähäiset se on sama laillistaa.

Vierailija
78/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltano pilveä päivittäin, mutta en ole hippi. En ollut 60luvulla osoittamassa mieltä Vietnamin sotaa vastaan.

Vierailija
79/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuavatko anabolisten steroidien piikittäjät itse kuinka noloja ovat?

Vierailija
80/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kummallista että valtiolle ei tarjottu raha kelpaa. Jos valtio ottaa monopoliaseman kuten alkoholin myynnissä niin kyllä sillä rahaa tekee. Plus kuinka se lisää matkailua suomeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme