Tajuavatko pilvenpolttajat itse kuinka noloja ovat? :D
Mua ainoastaan naurattaa ja vähän jotenkin etoo koko kyseinen porukka. Jumitetaan omissa idioottifilosofioissaan niin vapaina sieluina ettäh. Täytyy olla tosi hyvä päivä, että jaksaa kuunnella yhdenkään ajatuksen noilta hitailta vajakeilta. Pahimmillaan sitten menevät psykoosiin jos siihen on taipumusta, mutta kun onneksi se kannabis on ihan tupakkaakin vaarattomampi aine ja onpas ihan uskomatonta kuin ei oo laillista! Voi hippiyökötysraukat, NOLOA.
Kommentit (376)
Ihan turhaan te vastailette näihin aloituksiin, joissa ei ole selvästikään mitään muuta tarkoitusta kuin provosoida! Tästäkin aiheesta on jo olemassa monikymmensivuisia ketjuja tätä samaa jankuttamista. Mitä te tästä saatte?
Mitäköhän se sinun elämääsi hiertää, jos joku haluaa jumittaa omassa elämänfilosofiassaan? Anna meidän olla noloja! Tosin et edes tunnistaisi minua kannabiksen käyttäjäksi, jos töissä törmäisimme.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan te vastailette näihin aloituksiin, joissa ei ole selvästikään mitään muuta tarkoitusta kuin provosoida! Tästäkin aiheesta on jo olemassa monikymmensivuisia ketjuja tätä samaa jankuttamista. Mitä te tästä saatte?
Josko joku muu alkaisi vaikka sen seurauksena ajattelemaan ja kyseenalaistamaan omia uskomuksiaan. Hyvä vaan, kun asiasta keskustellaan (oli se taso sitten minkälaista hyvänsä), kannan jatkossakin korteni kekoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainoastaan naurattaa ja vähän jotenkin etoo koko kyseinen porukka. Jumitetaan omissa idioottifilosofioissaan niin vapaina sieluina ettäh. Täytyy olla tosi hyvä päivä, että jaksaa kuunnella yhdenkään ajatuksen noilta hitailta vajakeilta. Pahimmillaan sitten menevät psykoosiin jos siihen on taipumusta, mutta kun onneksi se kannabis on ihan tupakkaakin vaarattomampi aine ja onpas ihan uskomatonta kuin ei oo laillista! Voi hippiyökötysraukat, NOLOA.
Taitaa ap:tä eniten häiritä tuo vapaasieluisuus!
Ap sinäkin voit ruveta vapaaksi sieluksi, milloin tahansa, vaikka heti! Etkä tarvitse siihen mitään päihteitä. Vapaudut vaan tuosta kuviosta, jossa toisten ihmisten elämänvalinnat aiheuttavat sinussa noin suurta tuskaa. Otat positiivisen asenteen ja alat katsoa maailmaa ilon kautta. Sinäkin ap voisit tänään olla onnellinen ja sillä tavoin vapaa ettet jäisi kiinni siihen, millainen elämänfilosofia jollakin sinusta irrallisella riippumattomalla ihmisellä on ja minkälaisia elämänvalintoja hän tekee. Kun aina löytyy korjattavaa toisista ihmisistä jos sille tielle lähtee. Etkä tässä maailmassa voi korjata kuin itseäsi, et voi korjata muita. Tsemppiä!
Sun sössötys on vaan vähän kaunopuheisempi versio siitä, että muut ovat lampaita ja käyttäjät suuria sieluja, joiden ajattelua ei kukaan muu - nyyh, mä oon niin diippi, niin diippi - voi ymmärtää. :D
Nauruhymiöllä on helppo kuitata oma epävarmuus ja tietämättömyys. Jos et halua poltella, se on mulle ihan fine. En tosin myöskään kaipaa mielipidettäsi asiasta, josta sinulla ei selkeästi ole mitään faktaperäistä tietoa.
Voi voi. Sulla on se salainen tieto. Aivan varmasti, aivan varmasti. Todistatte joka viestissä kaikki kommenttini todeksi.
Mikä salainen tieto? Internet on pullollaan sitä "salaista tietoa" erinäisten tutkimusten muodossa. Kai nyt englanti sen verran taipuu?
Sulla on selvästi vaikeuksia seurata kenen viesteihin vastaat tai ymmärtää lukemaasi, koska tuuppaat diipadaapaasi aivan kummallisiin väleihin ja puhut ohi. Tai sitten sotket tahallasi. Kummassakaan tapauksessa en jaksa seurata hölinääsi enempää. Koittakaa edes joskus skarpata kun kumminkin keskustelupalstalla olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan!
Elämä on paljon helpompaa, kun keskittyy omaan onnellisuuteen, siihen että on hyvä ja oikeudenmukainen ihminen, eikä välitä mitä muut ihmiset ajattelevat.
Kukaan ei ole täydellinen ja vaikka kuinka yrittäisit, aina löytyy arvostelijoita.
Joten parempi käsitellä asiansa sisäisesti niin, että löytyy sisäinen rauha ja oma luottamus itseen, luottamus siihen että on hyvä ihminen! Monesta katkeruudesta, vihasta ja ongelmasta pääsee eroon kun hetken pohtii ja muuttaa katsantokantojaan.
On lakattava olemasta ainainen uhri ja negatiivisen kehän pyörittäjä! Ja kun pysyy rehellisenä, se on piste ii:n päälle. Sitten ei tarvitse murehtia toisten sanoista, ajatuksista tai haukkumasanoista, kun sisimmässään tuntee itsensä. Silloin oppii hyväksymään toisetkin ihmiset, ja hyväksymään sen etteivät kaikki ihmiset elä samalla tavalla. Jos oltaisiin kaikki samasta puusta veistettyjä, niin tylsäksi kävisi elämä.
Tällaista viisasta idioottifilosofiaa sinulle :)
ps. tiesitkö että todella monessa uskonnossa uskonnolliset johtajat, gurut, munkit ja shamaanit pössyttää säännöllisesti?
Ketjuhan ei ole sukliksen aloittama, mutta mikä helvetin esimerkki tuo oli? XDDD Öööööö.... niin että miten helvetissä joku uskontohihhulointi liittyy mihinkään? En tajua.
Enkä polttele.
No onhan pilven polttelu ainakin alkoholin juontiin verrattuna fiksumpaa ja vähemmän epäterveellistä. Eikä tee väkivaltaiseksi kuten viina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sinäkin voit ruveta vapaaksi sieluksi, milloin tahansa, vaikka heti! Etkä tarvitse siihen mitään päihteitä. Vapaudut vaan tuosta kuviosta, jossa toisten ihmisten elämänvalinnat aiheuttavat sinussa noin suurta tuskaa. Otat positiivisen asenteen ja alat katsoa maailmaa ilon kautta. Sinäkin ap voisit tänään olla onnellinen ja sillä tavoin vapaa ettet jäisi kiinni siihen, millainen elämänfilosofia jollakin sinusta irrallisella riippumattomalla ihmisellä on ja minkälaisia elämänvalintoja hän tekee. Kun aina löytyy korjattavaa toisista ihmisistä jos sille tielle lähtee. Etkä tässä maailmassa voi korjata kuin itseäsi, et voi korjata muita. Tsemppiä!
Sun sössötys on vaan vähän kaunopuheisempi versio siitä, että muut ovat lampaita ja käyttäjät suuria sieluja, joiden ajattelua ei kukaan muu - nyyh, mä oon niin diippi, niin diippi - voi ymmärtää. :D
Nauruhymiöllä on helppo kuitata oma epävarmuus ja tietämättömyys. Jos et halua poltella, se on mulle ihan fine. En tosin myöskään kaipaa mielipidettäsi asiasta, josta sinulla ei selkeästi ole mitään faktaperäistä tietoa.
Voi voi. Sulla on se salainen tieto. Aivan varmasti, aivan varmasti. Todistatte joka viestissä kaikki kommenttini todeksi.
Mikä salainen tieto? Internet on pullollaan sitä "salaista tietoa" erinäisten tutkimusten muodossa. Kai nyt englanti sen verran taipuu?
Sulla on selvästi vaikeuksia seurata kenen viesteihin vastaat tai ymmärtää lukemaasi, koska tuuppaat diipadaapaasi aivan kummallisiin väleihin ja puhut ohi. Tai sitten sotket tahallasi. Kummassakaan tapauksessa en jaksa seurata hölinääsi enempää. Koittakaa edes joskus skarpata kun kumminkin keskustelupalstalla olette.
Ei mitään ongelmia keskustelun seuraamisessa. Minä ainakin vastaan viestiin, en tietylle kirjoittajalle. Ihme oletusta, että täällä olisi vain kaksi keskustelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vastannut juuri oikeisiin viesteihin. Sun viestisi tarkoitusta en sen sijaan ymmärrä, missä ne järkevät argumentit kannabiksen haitallisuudesta luuraa? On tosin melko ilmeistä, ettei niitä ole edes tulossa.
Palstan siiderivalaiden kannattaisi ensin ottaa ottaa selvää asioista ja vasta sen jälkeen avautua. Alkoholi on naisille on keskimäärin 4-5 kertaa kovempaa myrkkyä kuin miehille ja tästä löytyy paljon tutkimustietoa. Alkoholi tuhoaa naisen maksan, sydämen, munuaiset ja aivot paljon nopeammin kuin miehen maksan, sydämen, mununaiset ja aivot ja sen lisäksi naiset ovat alttiimpia alkoholin spyykkisille vaikutuksille, kuten masennukselle ja deliriumille. Jo tavallinen viikonloppudokaaminenkin on naisille paljon suurempi terveysriski kuin mitä se on miehille
Kannabis on taas suht vaaraton ja turvallinen päihde sukupuolesta riippumatta, joten etenkin naisten kannattaisi kampanjoida huumeiden laillistamisen puolesta sen sijaan, että kittaavat siideriä ja punkkua joka viikonloppu. Myös sienet ja LSD ovat sukupuolesta riippumatta suht vaarattomia. Piristä ja muista kovista huumeista en osaa, mutta olettaisin, ettei niidenkään haittavaikutuksissa ole sukupuolten välillä ainakin niin suurta eroa kuin alkoholilla on.
On mielestäni julmaa ja epäreilua, että se ainoa laillinen päihdyttävä aine on etenkin naisille niin kovaa myrkkyä ja kaikki paljon haitattommat vaihtoehdot ovat laittomia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi AP on niin vihainen?
Ainahan kannabiksen vastustajat on vihaisia. Johtuu väärässä olemisen aiheuttamasta alemmuuden tunteesta.
He ovat pöllymystyneitä kuullessaan asenteistasi.
Juuri tippui kukat postiluukusta. En tiedä tarkalleen millaisesta lajikkeesta on kyse, mutta googlettamiseen perusteella pitäisi olla jotain useasta eri sativasta pitkälle jalostettua "supersativaa". Siis melko uusi lajike, josta ainakin pitäisi tulla Amnesia- ja Haze-lajikkeita kovempi pilvi. Toivottavasti näin.
Mun ystäväpiirin aktiivihiisaajat: sosionomi, arkkitehti, lääkäri, vaatemyyjä, valokuvaaja, ensihoitaja ja ala-asteen ope. Tiedän myös lentäjän joka polttelee ja osaa vallan hyvin ajoittaa niin, ettei näy missään. Tosin eihän ketään em testata missään olosuhteissa. Ihan normitouhua nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitäkin ihmisiä on niin monenlaisia. (korkeakoulu)Opiskelijat jotka pössyttelevät silloin tällöin, kerta vuoteen käyttäjät ja sitten nämä jotka polttelevat päivittäin.
Päivittäin polttelevat ovat surkeaa katsottavaa. Ihan niinkuin päivittäin alkoa juovat.
Lääkekäyttäjät käyttävät enemmän kuin viihdekäyttäjät ja päivittäin. Niistäkään ei löydy niitä haittoja joita kannabiksen vastustajat väittää tulevan kaikille. Mutta miksi kannabista valehdellaan haitallisemmaksi mitä se oikeasti on?
Miksi se menee niin että mitä enemmän kannabista käytät, sitä ylimielisemmäksi tulet muita ja muiden valintoja kohtaan? Tämän näkee kerta toisensa jälkeen.
Onpa ikävä että sinulla on tällainen kokemus? Oletko varma ettet ole vain kusipäisten ihmisten ympäröimä?
Olen huomannut että käyttäjien jutut junnaavat samoja ratoja Rovaniemeltä Berliiniin. Oma henkinen ylivoima, valaistuneisuus, muka syvällinen pseudofilosofisuus, tavisten halveksunta ja paska musa yhdistää näitä kaikkia. Mieluumin hengaan ihan toisenlaisten huumeiden käyttäjien kanssa, he ovat sentään rehellisiä paskiaisia, mistä diggailen.
En ihmettele tätä käsitystä yhtään. Näitä ihmisiä löytyy joka alakulttuurista. Tyyppejä, jotka ovat päällepäin varmoja omasta älyllisestä ylivertaisuudestaan, vaikka oikeasti peittelevät sillä huonoakin huonompaa itsetuntoaan. Pitävät kovaa meteliä itsestään ja tavoistaan, kuten esimerkiksi pilvenpoltosta, ja väittävät omaa elämäntapaansa ainoaksi oikeaksi.
Itse olen suht empaattinen ja suvaitsevainen, eikä mieleeni tulisi koskaan kutsua muita ihmisiä lampaiksi. Tiedän heikkouteni ja tunnistan huonon itsetuntoni niillä elämänalueilla joissa se ilmenee, joten hyväksyn heikkouden myös toisissa. Poltan kannabista silloin tällöin, mutta en mainosta sitä missään, kuten en sitäkään että juon joskus mehua ja syön toisinaan lauantaimakkaraa.
Suurin osa pilvenpolttajista on kaltaisiani, ihan tavallisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän se sinun elämääsi hiertää, jos joku haluaa jumittaa omassa elämänfilosofiassaan? Anna meidän olla noloja! Tosin et edes tunnistaisi minua kannabiksen käyttäjäksi, jos töissä törmäisimme.
Niinpä ap! Anna meidän olla noloja ihan rauhassa,se tekee meidät onnelliseksi :)
Ja sama homma minulla että ulkoisesti ei minua erota tavan jampasta mikään. Sekös se vielä ap:ta enemmän sapettaa. Saatan vaikka olla juuri se henkilö joka palvelee sinua ja käyttää julkista valtaa kun tarvitset apua elintärkeissä elämääsi koskevissa asioissa. Eikä ap aavista yhtään mitään :) ja onnellinenkin vielä olen! perskule!
Narkomaanit harvoin näkevät toimmassaan mitään vikaa, niin kahuan kun ovat huumeista riippuvaisia.
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan!
Elämä on paljon helpompaa, kun keskittyy omaan onnellisuuteen, siihen että on hyvä ja oikeudenmukainen ihminen, eikä välitä mitä muut ihmiset ajattelevat.
Kukaan ei ole täydellinen ja vaikka kuinka yrittäisit, aina löytyy arvostelijoita.
Joten parempi käsitellä asiansa sisäisesti niin, että löytyy sisäinen rauha ja oma luottamus itseen, luottamus siihen että on hyvä ihminen! Monesta katkeruudesta, vihasta ja ongelmasta pääsee eroon kun hetken pohtii ja muuttaa katsantokantojaan.
On lakattava olemasta ainainen uhri ja negatiivisen kehän pyörittäjä! Ja kun pysyy rehellisenä, se on piste ii:n päälle. Sitten ei tarvitse murehtia toisten sanoista, ajatuksista tai haukkumasanoista, kun sisimmässään tuntee itsensä. Silloin oppii hyväksymään toisetkin ihmiset, ja hyväksymään sen etteivät kaikki ihmiset elä samalla tavalla. Jos oltaisiin kaikki samasta puusta veistettyjä, niin tylsäksi kävisi elämä.
Tällaista viisasta idioottifilosofiaa sinulle :)
ps. tiesitkö että todella monessa uskonnossa uskonnolliset johtajat, gurut, munkit ja shamaanit pössyttää säännöllisesti?
Ketjuhan ei ole sukliksen aloittama, mutta mikä helvetin esimerkki tuo oli? XDDD Öööööö.... niin että miten helvetissä joku uskontohihhulointi liittyy mihinkään? En tajua.
Enkä polttele.
Itse olen kallellaan itämaiseen filosofiaan, jossa arvostetaan mietiskelyä, meditaatiota ja guruja. Siitä esimerkki. Ja itse koen, että henkisillä guruilla on ymmärryksen ja humaaniuden aste korkeammalla kuin ihmisellä, joka ei sellaista aktiivisesti harjoita. Puhun nyt henkisistä guruista, kuten Dalai Lamasta, enkä itsestäni (ettei ap tule taas huutamaan että asetan itseni hänen yläpuolelleen :D ). Voit lukea vaikka tekstistä kaiken muun paitsi tuon ps:n jos häiritsee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitäkin ihmisiä on niin monenlaisia. (korkeakoulu)Opiskelijat jotka pössyttelevät silloin tällöin, kerta vuoteen käyttäjät ja sitten nämä jotka polttelevat päivittäin.
Päivittäin polttelevat ovat surkeaa katsottavaa. Ihan niinkuin päivittäin alkoa juovat.
Lääkekäyttäjät käyttävät enemmän kuin viihdekäyttäjät ja päivittäin. Niistäkään ei löydy niitä haittoja joita kannabiksen vastustajat väittää tulevan kaikille. Mutta miksi kannabista valehdellaan haitallisemmaksi mitä se oikeasti on?
Miksi se menee niin että mitä enemmän kannabista käytät, sitä ylimielisemmäksi tulet muita ja muiden valintoja kohtaan? Tämän näkee kerta toisensa jälkeen.
Onpa ikävä että sinulla on tällainen kokemus? Oletko varma ettet ole vain kusipäisten ihmisten ympäröimä?
Olen huomannut että käyttäjien jutut junnaavat samoja ratoja Rovaniemeltä Berliiniin. Oma henkinen ylivoima, valaistuneisuus, muka syvällinen pseudofilosofisuus, tavisten halveksunta ja paska musa yhdistää näitä kaikkia. Mieluumin hengaan ihan toisenlaisten huumeiden käyttäjien kanssa, he ovat sentään rehellisiä paskiaisia, mistä diggailen.
Mä tunnen kymmeniä pilven polttajia, itseni mukaan luettuna, mutten kyllä tunnistanut yhtäkään luettelemistasi jutuista. Viimeksi hiisatessa juteltiin kavereiden kanssa mm. parisuhteista, hohtokeilauksen hinnoista ja yhden ystävän uudesta työpaikasta. Sitä edellisellä kerralla polteltiin miehen kanssa ihan kaksin, jolloin käytiin myös geokätköilemässä ja ruokakaupassa. Leivoin fetapiirakan. Ja toi musiikkimaku on kyllä jokaisella yksilöllä ihan omanlaisensa, ei siihen nyt mikään budi vaikuta, voi jestas sentään :D Mut ei siinä, tykkää sinä rauhassa paskiaisista, mun ystävät ei onneksi ole sellaisia, vaan ihania ihmisiä :)
T. 34v työssäkäyvä äiti
Ap ei ole ymmärtänyt, että AINA jonkun ihmisen mielestä todennäköisesti olet nolo.
Teet mitä elämänvalintoja tahansa, aina on joku joka pitää toista nolona, kauhistelee ja kritisoi.
Koska kaikkia ei voi mitenkään miellyttää.
Joten parempi vaan elää tyytyväisenä ja onnellisena, pyrkiä hyvään ja olla välittämättä mitä muut ihmiset ajattelevat. Eikä tämä tarkoita läheisten laiminlyöntiä, vaan ihan vaan sitä, ettei anna oman käytöksensä jatkuvasti ohjautua siltä pohjalta että "mitähän nekin sanoo" ja "onkohan tämä nyt noloa".
Mikään ei ole hienompaa kuin olla rohkeasti ja konstailematta oma, persoonallinen mutta haavoittuvainen itsensä. Ja se jos mikä on varmasti monien mielestä noloa, kuinka hän kehtaa!
Joten noloksi haukkuminen valuu kuin vesi hanhen selästä. En tunne häpeää siitä että joku pitää minua, MINUA ITSEÄNI, nolona. Itse kun satun itseäni rakastamaan sellaisena kuin olen :)
Minusta on ainakin. Kuten ehkä huomasit, kyseessä ei ollut, teidän sanoja lainatakseni, narkomaani, vaan erittäin menestynyt ja innovatiivinen liikemies. Ei pidä demonisoida.