Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä arjen luksustuotteita teillä on käytössä?

Vierailija
07.08.2016 |

Siis tarkoitan käytötuotteia, joita saisi edullisestikin, mutta haluatte sen peri euroa laittaa enemmän ja saada arkeen vähän extraa. :)

Meillä saippua ja käsitiskiaine on aina jotakin putiikista ostettua, orgaanista ja kauniissa pullossa. Höpsöä, mutta Fairyihin en enää palaa. Tiskauskin sujuu mukavammin, kun tiskivedessä on aavistus luksuksen tunteesta. :D

Kommentit (873)

Vierailija
701/873 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso jenkkityylinen parisänky. Jossa nukun yksin.

Vierailija
702/873 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis te ette tiedä mikä on luksusta, ihan käsittämätöntä.

No kerroppas minulle,mitä pitäisi olla, että on sitä luxusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/873 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapselikeitin, poreallas, viikoittainen siivouspalvelu sekä kylpyhuoneen marmotilaatat.

Vierailija
704/873 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Real doll -seksinukke

Vierailija
705/873 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langattomat vastamelukuulokkeet tv-ohjelmien katsomiseen iltaisin. Halvalla lähtisi langallisia peruskuulokkeita, mutta langattomien mukavuus ja äänenlaatu on järkevää "hemmottelua"

Vierailija
706/873 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upia kahvikone, joka jauhaa kahveet ihan pavuista asti. Notta siinäpä se. Kaipa jotkut huonekalutkii menevät luksuksen piikkiin jonkun mielestä, esim. designtuolit ja itämaiset käsinkudotut matot. Muutama maalauskin on seinällä, ihan sellatteinen arvomaalaus. Eipä sitä kaiketi muuta, paittee ehkä aurinkopaneelivoimala suuren suuri. 

Vierailija
707/873 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei kyllä vastaa ap:een kysymykseen, mutta minulle on luxusta jokainen päivä ,kun on niin hyvä olla, saa tehdä itsevalmistamaa taivaallisen hyvää ruokaa ja viettää leppoisia eläkepäiviä luxusmökillä mukavuuksineen, ( minne hankkinut kaiken ,mitä halunnut ja mikä on kaunista) puhdasvetisen järven rannalla.

Vierailija
708/873 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korresin tuotteet ihonhoitoon (Kreikasta saa murto-osalla Suomen hinnoista)

Ritualsin kuorinta-aineet ja huonetuoksut

Estelle & Thildin ihonhoitotuotteita

Essien kynsilakat

Muutama erilainen, kalliimpi hiustuote

Kusmi-teelaadut

Vierailija
709/873 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle arjen luksusta on leveä tempur sänky, tuoreet marjat kesällä, siivooja käy silloin tällöin ja laadukkaat laukut ja kengät. Muut vaatteeni on kirpparilta tai hennesiltä.

Vierailija
710/873 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi.

Vierailija
711/873 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lexus on arjen luxusta.

Vierailija
712/873 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapselicappuccino joka arkiaamu. Hyväntuoksuiset siivousaineet joissa kausituoksuna ruusu, pioni, basilika jne.

Kashmirvillaiset verkkarit.

Parmesaani, tuore jauhettu pippuri ja ruukku basilika. Pullo hyvää kuohuviiniä ja Iittalan lasit odottamassa sitä hetkeä kun ei ole mitään juhlittavaa, mutta jotain pientä kivaa haluaa tehdä jos puolisolla tai itsellä on ollut huono päivä.

Vierailija
713/873 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alessin purkit keittiössä, Aubaden alusvaatteet, Kaffa Roasteryn kahvi, ne ovat minulle luksusta. Jollekin muulle varmaan peruskauraa.

Vierailija
714/873 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida oikein välittää luksustuotteista. Ostan hyvää kestävää laatua mutta en kaikkein kalleinta. Siivooja käy kahdesti kuussa ja olen vuokrannut tallin auton säilytykseen.

Vierailija
715/873 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 160 cm leveä laadukas jenkkisänky ja Joutsenen tuplaleveä untuvapeitto vain itselleni.

Itsepoimitut metsämustikat pakastimessa lisättäväksi joka aamu puuron tai myslin sekaan.

Oma autotalli, jossa saa värkätä ja harrastaa kaikenlaista.

Lisäksi pidän luksuksena hyvää terveyttä, kuntoa ja kroppaa, jotka olen saanut pitkäjänteisesti urheilua harrastamalla.

Vierailija
716/873 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sina puhdasta jauhoo.

Ei mitään jatkettua.

Grammahinta kova mutta laatu maksaa.

Onneksi kuuluu aamupalan hintaan.

Vierailija
717/873 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei kyllä vastaa ap:een kysymykseen, mutta minulle on luxusta jokainen päivä ,kun on niin hyvä olla, saa tehdä itsevalmistamaa taivaallisen hyvää ruokaa ja viettää leppoisia eläkepäiviä luxusmökillä mukavuuksineen, ( minne hankkinut kaiken ,mitä halunnut ja mikä on kaunista) puhdasvetisen järven rannalla.

Ap kysyi luksuksesta ja sinulla on luksusmökki, niin miten et mukamas vastaa kysymykseen?

Yrität vain päteä ketjussa, jossa nimenomaan ei tarvitsisi päteä eikä esittää köyhempää kuin on. 

Vierailija
718/873 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen wc-paperi. Ei enää ikinä keltaista![/quo

Ihan perusasia

Vierailija
719/873 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkö.

Vierailija
720/873 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös tuo wc-paperi! Ei mitään ohuenohutta keltaista.

Lidlissä on kunnollista vessapaperia edulliseen hintaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi