Mitä arjen luksustuotteita teillä on käytössä?
Siis tarkoitan käytötuotteia, joita saisi edullisestikin, mutta haluatte sen peri euroa laittaa enemmän ja saada arkeen vähän extraa. :)
Meillä saippua ja käsitiskiaine on aina jotakin putiikista ostettua, orgaanista ja kauniissa pullossa. Höpsöä, mutta Fairyihin en enää palaa. Tiskauskin sujuu mukavammin, kun tiskivedessä on aavistus luksuksen tunteesta. :D
Kommentit (873)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään joskus ostaa 200 euroa maksavia paitoja. Kysyttäessä kerron totuuden köyhyydestä.
En kyllä tajua: oletko köyhä vai et ole? Ja kuka sitä kysyy? Ja missä myydään noin kalliita paitoja, en ole nähnyt missään missä itse käyn vaatteita ostamassa.
2000 euron kahvikone. Ja käytännössä on kyllä nyt jäänyt tyhjän pantiksi, ei jaksa värkätä kun mokkamasterilla saa samassa ajassa tasalaatuisempaa sumppia. Kahvit tietenkin jauhetaan itse pavuista sopivalle karkeudelle, jota ei kaupasta löydy. Siinä luksus.
Ei mulla erityisempiä luksustuotteita ole, jos esim. pelikonsoleita ei sellaisiksi lueta, eihän ne välttämättömyyksiäkään kyllä ole.
Kahvinkeitin. En muista merkkiä mutta aamusella aina seuraan kun vesi itsekseen tippuu ja kohta on valmista. Olen kellottanut sen jotenka alkaa hommansa samalla kun lähestyn keittiötä. Ihan ihku!
Onko näitä lisää? Tarvitsisin ideoita itselleni piristykseksi.
Kulttuuria. Tosin, kohta ei ole varaa siihenkään kunhan Purra pääsee puraisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on usein tuoreita kukkia usein. Ihan pirkan reilun kaupan tai plantagenin, mutta monta kimppua samassa maljassa.
Minä teen samoin, kerran kuukaudessa. Reilun kaupan ruusut kestää 2 viikkoa. Monta kimppua, isoon maljakkoon niin näyttää mielestäni hienolta.
Ever Clean kissanhiekkaa. Paakkuuntuu tosi hyvin, joten tulee sitten kuitenkin käytössä halvemmaksi, kuin Rainbow tai Pirkka pissahiekat.
Vege-Vili tykkää 🐈😺💙
Sähköauto. Ei enää koskaan polttomoottoriautoa kuten keltaliiveillä.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Ever Clean kissanhiekkaa. Paakkuuntuu tosi hyvin, joten tulee sitten kuitenkin käytössä halvemmaksi, kuin Rainbow tai Pirkka pissahiekat.
Vege-Vili tykkää 🐈😺💙
Kissa on ympäristötuho ja tuhoaa myös asunnon pinnat. Syö vain lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään joskus ostaa 200 euroa maksavia paitoja. Kysyttäessä kerron totuuden köyhyydestä.
En kyllä tajua: oletko köyhä vai et ole? Ja kuka sitä kysyy? Ja missä myydään noin kalliita paitoja, en ole nähnyt missään missä itse käyn vaatteita ostamassa.
Tietysti olen. Verkkokaupasta ostin.
Vierailija kirjoitti:
Kapselikeitin on kyllä vuoden turhake - tuottaa hirveän määrän roskaa maailmaan.
Minä juon kahvia ehkä kerran/pari vuodessa, joten ei paljon roskaa tule kapseleista, eikä tarvitse heittää kahvia käyttämättömyyden vuoksi pois. Siksi kapselikeitin on tavallista parempi.
Meillä on kaksi hevosta. Ehkä luxusta ehkä ei!
Ovat vieraalla tallissa ja maksaa ainakin aikalailla.
Mutta on kyllä kivaakin harrastella heppojen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Onko näitä lisää? Tarvitsisin ideoita itselleni piristykseksi.
On. Osta sähköpolkupyörä, on aivan luxusta polkea sillä verrattuna normipyörään. Jännä juttu vaan, kun niiden hinnat eivät todellakaan ole laskeneet (vaikka ovat yleistyneet), vaan pikemminkin nousseet.
Kylmää Koskenkorvaa jääkaapissa, köyhät juo tapsaa ja lippuviinaa, rutiköyhät jotain vironviinoja.
Säästän kaikesta, ja elän minimirahankäytöllä.
Mutta kivat V&B ja Arabian astiat kohottaa fiilistä joka päivä.
Timanttisormus (ei vihki tai kihla) jota pidän päivittäin. Käytän siivous- ja kauneuspalveluja hieman keskimääräistä enemmän. Siinäpä se.