Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä arjen luksustuotteita teillä on käytössä?

Vierailija
07.08.2016 |

Siis tarkoitan käytötuotteia, joita saisi edullisestikin, mutta haluatte sen peri euroa laittaa enemmän ja saada arkeen vähän extraa. :)

Meillä saippua ja käsitiskiaine on aina jotakin putiikista ostettua, orgaanista ja kauniissa pullossa. Höpsöä, mutta Fairyihin en enää palaa. Tiskauskin sujuu mukavammin, kun tiskivedessä on aavistus luksuksen tunteesta. :D

Kommentit (873)

681/873 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyviä kahvinkeittimiä saa jopa alle kahden kympin, mutta mun tekee mieli sellaista pastellinvihreää Smeg-keitintä, hinta n 218 euroa. Ei sen statusarvon takia, vaan koska se on niin söpö ja meillä juodaan paljon kahvia.

Saisin ihan söpön kahvimukin Jyskistä hintaan 2 €, mutta Pentikin uusi Tuomenkukka-kuvio on niin kaunis, että maksan vähän alle 24 € siitä.

Nämä on tällaisia keskituloisen arjen luksuksia. Paljon meillä ostetaan Lidlistä kaikenlaista ruuan lisäksi, mm niitä tuoksuvia euron palasaippuoita ja paistinpannuja, t-paitoja ym peruskamaa. Mutta joissain asioissa en säästä, ja juuri ne on sitä arjen luksusta.

En ole tiennytkään, että Lidlissä on palasaippuoita. Minkä tuoksuisia heillä on ?

Itse löysin suloisen värisen, appelsiinin tuoksuinen, kermamaisesti vaahtoavat, kunnon vanhanajan Lux-palasaippuan Euron kaupasta. On niin ihana 🍊🧼🧡

682/873 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merinovillaiset polvisukat 😏.

Ovatko merinovillaiset tuotteet luksusta? En ole tiennyt tätäkään.

Onhan ne ihania. Minäkin olen ajatellut ostaa.

Eläinrääkkäystä. Googleta Mulesin merinowool.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
683/873 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panostetaan aina parhaaseen (ja pehmeimpään) wc -paperiin :D

Samoin pyyhkeet ja lakanat, ei tarvitse olla mitään huippumerkkiä, mutta pehmeät pyyhkeet ja sileät lakanat pitää olla. Herkästi vaihtoon kun alkaa kulua.

Espresso/Kahvikone ja erillinen maidonvaahdotin kone. Pavut jauhetaan tietysti myös itse.

Ja en tiedä lasketaanko tätä mutta: Kun tähän on tottunut on helppo arvostaa miehen panostusta ja itsekin sen nyt jo jonkinlaisena luksuksena koen. Viimeisenpäälle oleva videotykki, valkokangas ja äänentoisto. 

Olosuhteet on samaa luokkaa tai jopa paremmat kuin missään elokuvateatterissa.

Ihan keskituloinen pariskunta ollaan jolla 2 lasta, tosin kohta jo muuttavat kotoa.

Maidonvaahdotin ! Lasken turhakkeeksi , mutta makunsa kullakin

684/873 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arjen luksusta on:

- Marimekon pyyhkeet suosikkikuviollani (uusimme pyyhkeet ja satsasimme)

- Hamam-kylpypyyhkeet, johon ihastuimme (hankimme kokeeksi pari pyyhkeiden uusinnan yhteydessä)

- Pepsi Max halpis colan sijaan

- voin ostaa lapsille juuri heidän kehoilleen sopivia vaatteita heille mieluisissa väreissä ja kankaissa, ei tarvitse hankkia halvimpia mahdollisia

- pala Lindtin maitosuklaata. Syön hyvin vähän makeaa ja kun niin teen, satsaan siihen, mitä syön. 

- Maybellinen huulipuna (ei kalleista kallein, muttei halpis, satsaan, kun löysin täydellisen sävyn, joka on ollut merkin valikoimassa jo vuosia)

- Whittard of Chelsean teet ja kaakaot, todellista arjen luksusta nyt, kun korona laittoi matkailuun stopin pitkäksi aikaa, enkä tuosta vain päässytkään hakemaan Englannista suosikkejani, vaan tilaan. Onneksi varasto kestää tovin ja purkkeja on kiva katsella päivittäin keittiössä. 

Arjen luksus on varmasti monelle aivan eri asioita. Arvostin ulkomailla asuessa ihan eri tavalla palaa tuoretta ruisleipää ja Fazerin suklaata, joita sain tuliaisina. Kun opiskellessa asui asunnoissa, joissa ei ollut astianpesukonetta ja mahdollisuutta pestä pyykkejä, niitäkin arvostaa aivan eri tavalla. 

Pepsi- Max, hah hah mitä kuraa verraten cokikseen

Vierailija
685/873 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yardleyn saippua, talkki ja edt, mikäli ne nyt ovat luksusta.

Vierailija
686/873 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoidossa suosin Ekopharman tuotteita kuin suinkin mahdollista. Ekopharman valmistajalta löytyy tosin apteekkikosmetiikkana tunnettu sarja Atopik ja toinen sarja, jota myy luontaistuotekaupat, on MuruMuru, joista jälkimmäisen sarja C-vitamiiniseerumi tuntuu ihan luksukselta. Siinäpä on tämän työttömän luksukset, vaikka luonnonkosmetiikkaa löytyy laidasta laitaan kunhan on kotimaista.

Vierailija
687/873 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään edellisenä kommentoijana, että arjen luksusta tuo minulle myös teehen erikoistuneista myymälöistä ostetut irtoteet. Eipä tule ostettua hirveämmin markettiteetä. Pienpaahtimokahvia suosin parhaani mukaan, mutta jo kahvimylly on parhautta, kun jauhaa itse Pauligin kaupunkikahvit tai Löfbergsit, jotka ovat bulkkituotteiksi hyviä.

Vierailija
688/873 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle arjen luksusta on suoraan Italiasta tuotu evv oliiviöljy, ihan tuttavan perheen omasta oliivilehdosta oliivit. Se on herkkua, en ole ikinä aikaisemmin tajunnut oliiviöljyn hehkutusta, ennenkuin sain tuota maistaa. Joskus vaan aukaisen sen astian ja haistelen sitä, koska se tuoksukin on niin huumaava.

Tottakai tryffelisalsakin on hyvää ja aiheuttaa riippuvuutta, mutta tuo oliiviöljy...

Vierailija
689/873 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis kosmetiikka, laadukkaat liinavaatteet ja untuvatyynyt- sekä peitot. Varaava takka.

Vierailija
690/873 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis te ette tiedä mikä on luksusta, ihan käsittämätöntä.

No mikäs se sitten on luksusta sinun mielestä? Mokomanin kermaperse!

Vierailija
691/873 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntysuopaa. Luxusta mattojen pesuun.

Lisäksi kesällä pesen käsiä joskus rohtosuopayrttien tuoreilla kukilla. Se on luxusta.

Vierailija
692/873 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemminkäisen äidin terva pihka salva.

Vierailija
693/873 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Hakkaraisen lakritsitee

Vierailija
694/873 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Oriben hiustenhoitotuotteita.

Vierailija
695/873 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ainoastaan Lotus Just 1  wc-paperia.

[URL=https://public.keskofiles.com/f/k-ruoka/product/3133200013680[/IMG][/URL]

Only best to my ass™

Vierailija
696/873 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

House-merkin kylpypyyhe, 9,30, on ihana.  Tosin on hintavia pellavapyyhkeitäkin.

Vierailija
697/873 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään edellisenä kommentoijana, että arjen luksusta tuo minulle myös teehen erikoistuneista myymälöistä ostetut irtoteet. Eipä tule ostettua hirveämmin markettiteetä. Pienpaahtimokahvia suosin parhaani mukaan, mutta jo kahvimylly on parhautta, kun jauhaa itse Pauligin kaupunkikahvit tai Löfbergsit, jotka ovat bulkkituotteiksi hyviä.

Minulla myös irtotee. Ihana käydä valitsemassa teekaupassa aina joku uusi maku kokeiluun.

Vierailija
698/873 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korresin shampoot ja suihkugeelit. Kreikasta näitä voi saada vitosella. Ihanat tuoksut.

Vierailija
699/873 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pellavalakanat

villatyyny

villapetari

löylytuoksu

diffuusori & eteeriset öljyt

oma kasvimaa

kaapillinen islantilaista lankaa josta voi neuloa itselleen kaikkea ihanaa

paljasjalkakengät

luomukahvi

yrttiteet

laadukkaat, vuosikymmeniä kestävät ulkoiluvaatteet

Kylläpä näitä nyt löytyi kun alkoi miettimään! Olen onnekas.

Vierailija
700/873 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustohöylä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä