Mitä arjen luksustuotteita teillä on käytössä?
Siis tarkoitan käytötuotteia, joita saisi edullisestikin, mutta haluatte sen peri euroa laittaa enemmän ja saada arkeen vähän extraa. :)
Meillä saippua ja käsitiskiaine on aina jotakin putiikista ostettua, orgaanista ja kauniissa pullossa. Höpsöä, mutta Fairyihin en enää palaa. Tiskauskin sujuu mukavammin, kun tiskivedessä on aavistus luksuksen tunteesta. :D
Kommentit (873)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merinovillaiset polvisukat 😏.
Ovatko merinovillaiset tuotteet luksusta? En ole tiennyt tätäkään.
Onhan ne ihania. Minäkin olen ajatellut ostaa.
Eläinrääkkäystä. Googleta Mulesin merinowool.
Vierailija kirjoitti:
Panostetaan aina parhaaseen (ja pehmeimpään) wc -paperiin :D
Samoin pyyhkeet ja lakanat, ei tarvitse olla mitään huippumerkkiä, mutta pehmeät pyyhkeet ja sileät lakanat pitää olla. Herkästi vaihtoon kun alkaa kulua.Espresso/Kahvikone ja erillinen maidonvaahdotin kone. Pavut jauhetaan tietysti myös itse.
Ja en tiedä lasketaanko tätä mutta: Kun tähän on tottunut on helppo arvostaa miehen panostusta ja itsekin sen nyt jo jonkinlaisena luksuksena koen. Viimeisenpäälle oleva videotykki, valkokangas ja äänentoisto.
Olosuhteet on samaa luokkaa tai jopa paremmat kuin missään elokuvateatterissa.Ihan keskituloinen pariskunta ollaan jolla 2 lasta, tosin kohta jo muuttavat kotoa.
Maidonvaahdotin ! Lasken turhakkeeksi , mutta makunsa kullakin
Vierailija kirjoitti:
Arjen luksusta on:
- Marimekon pyyhkeet suosikkikuviollani (uusimme pyyhkeet ja satsasimme)
- Hamam-kylpypyyhkeet, johon ihastuimme (hankimme kokeeksi pari pyyhkeiden uusinnan yhteydessä)
- Pepsi Max halpis colan sijaan
- voin ostaa lapsille juuri heidän kehoilleen sopivia vaatteita heille mieluisissa väreissä ja kankaissa, ei tarvitse hankkia halvimpia mahdollisia
- pala Lindtin maitosuklaata. Syön hyvin vähän makeaa ja kun niin teen, satsaan siihen, mitä syön.
- Maybellinen huulipuna (ei kalleista kallein, muttei halpis, satsaan, kun löysin täydellisen sävyn, joka on ollut merkin valikoimassa jo vuosia)
- Whittard of Chelsean teet ja kaakaot, todellista arjen luksusta nyt, kun korona laittoi matkailuun stopin pitkäksi aikaa, enkä tuosta vain päässytkään hakemaan Englannista suosikkejani, vaan tilaan. Onneksi varasto kestää tovin ja purkkeja on kiva katsella päivittäin keittiössä.
Arjen luksus on varmasti monelle aivan eri asioita. Arvostin ulkomailla asuessa ihan eri tavalla palaa tuoretta ruisleipää ja Fazerin suklaata, joita sain tuliaisina. Kun opiskellessa asui asunnoissa, joissa ei ollut astianpesukonetta ja mahdollisuutta pestä pyykkejä, niitäkin arvostaa aivan eri tavalla.
Pepsi- Max, hah hah mitä kuraa verraten cokikseen
Yardleyn saippua, talkki ja edt, mikäli ne nyt ovat luksusta.
Ihonhoidossa suosin Ekopharman tuotteita kuin suinkin mahdollista. Ekopharman valmistajalta löytyy tosin apteekkikosmetiikkana tunnettu sarja Atopik ja toinen sarja, jota myy luontaistuotekaupat, on MuruMuru, joista jälkimmäisen sarja C-vitamiiniseerumi tuntuu ihan luksukselta. Siinäpä on tämän työttömän luksukset, vaikka luonnonkosmetiikkaa löytyy laidasta laitaan kunhan on kotimaista.
Lisään edellisenä kommentoijana, että arjen luksusta tuo minulle myös teehen erikoistuneista myymälöistä ostetut irtoteet. Eipä tule ostettua hirveämmin markettiteetä. Pienpaahtimokahvia suosin parhaani mukaan, mutta jo kahvimylly on parhautta, kun jauhaa itse Pauligin kaupunkikahvit tai Löfbergsit, jotka ovat bulkkituotteiksi hyviä.
Minulle arjen luksusta on suoraan Italiasta tuotu evv oliiviöljy, ihan tuttavan perheen omasta oliivilehdosta oliivit. Se on herkkua, en ole ikinä aikaisemmin tajunnut oliiviöljyn hehkutusta, ennenkuin sain tuota maistaa. Joskus vaan aukaisen sen astian ja haistelen sitä, koska se tuoksukin on niin huumaava.
Tottakai tryffelisalsakin on hyvää ja aiheuttaa riippuvuutta, mutta tuo oliiviöljy...
Kallis kosmetiikka, laadukkaat liinavaatteet ja untuvatyynyt- sekä peitot. Varaava takka.
Vierailija kirjoitti:
Siis te ette tiedä mikä on luksusta, ihan käsittämätöntä.
No mikäs se sitten on luksusta sinun mielestä? Mokomanin kermaperse!
Mäntysuopaa. Luxusta mattojen pesuun.
Lisäksi kesällä pesen käsiä joskus rohtosuopayrttien tuoreilla kukilla. Se on luxusta.
Lemminkäisen äidin terva pihka salva.
Käytän Oriben hiustenhoitotuotteita.
Käytän ainoastaan Lotus Just 1 wc-paperia.
[URL=https://public.keskofiles.com/f/k-ruoka/product/3133200013680[/IMG][/URL]
Only best to my ass™
House-merkin kylpypyyhe, 9,30, on ihana. Tosin on hintavia pellavapyyhkeitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Lisään edellisenä kommentoijana, että arjen luksusta tuo minulle myös teehen erikoistuneista myymälöistä ostetut irtoteet. Eipä tule ostettua hirveämmin markettiteetä. Pienpaahtimokahvia suosin parhaani mukaan, mutta jo kahvimylly on parhautta, kun jauhaa itse Pauligin kaupunkikahvit tai Löfbergsit, jotka ovat bulkkituotteiksi hyviä.
Minulla myös irtotee. Ihana käydä valitsemassa teekaupassa aina joku uusi maku kokeiluun.
Korresin shampoot ja suihkugeelit. Kreikasta näitä voi saada vitosella. Ihanat tuoksut.
pellavalakanat
villatyyny
villapetari
löylytuoksu
diffuusori & eteeriset öljyt
oma kasvimaa
kaapillinen islantilaista lankaa josta voi neuloa itselleen kaikkea ihanaa
paljasjalkakengät
luomukahvi
yrttiteet
laadukkaat, vuosikymmeniä kestävät ulkoiluvaatteet
Kylläpä näitä nyt löytyi kun alkoi miettimään! Olen onnekas.
En ole tiennytkään, että Lidlissä on palasaippuoita. Minkä tuoksuisia heillä on ?
Itse löysin suloisen värisen, appelsiinin tuoksuinen, kermamaisesti vaahtoavat, kunnon vanhanajan Lux-palasaippuan Euron kaupasta. On niin ihana 🍊🧼🧡