Mitä arjen luksustuotteita teillä on käytössä?
Siis tarkoitan käytötuotteia, joita saisi edullisestikin, mutta haluatte sen peri euroa laittaa enemmän ja saada arkeen vähän extraa. :)
Meillä saippua ja käsitiskiaine on aina jotakin putiikista ostettua, orgaanista ja kauniissa pullossa. Höpsöä, mutta Fairyihin en enää palaa. Tiskauskin sujuu mukavammin, kun tiskivedessä on aavistus luksuksen tunteesta. :D
Kommentit (873)
Parempaa käsisaippuaa, kotona käy siivooja kerran viikossa.
Siinäpä se
Bentley Mulsanne Turbo ja siivooja käy kerran viikossa, näin meillä Espoossa ja äänestän Kokoomusta
Ei mitään. Mä asun metsässä teltassa. =)
Minulla on kolme amerikkalaista autoa.
Mahe-68 kirjoitti:
Ei mitään. Mä asun metsässä teltassa. =)
Tuossakin on jo riittävästi luksusta.
Vieläkö hän on varaa tämmöiseen törsäykseen? Tiskiaine putiikista , että on luksuksen tuntua 😀
Tästä ketjusta huomaa mielestäni erinomaisen hyvin kuinka ihmiset tuhlasi vielä ihan muutamia vuosia sitten.
Eipä tuhlaile enää.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö hän on varaa tämmöiseen törsäykseen? Tiskiaine putiikista , että on luksuksen tuntua 😀
Ei taida olla montaa putiikkiakaan enää pystyssä koronan jäljiltä .
Valurautapannu ja pata. Ja hyvä mies sekä ihanat lapset.
Arjen luksusta on, kun ohjukset ei räjähtele, kraanasta tulee puhdasta vettä, sisällä ei tartte palella, sähkökatkot eivät pilaa netin tai netflixin katselua, kaupoissa on kaikkea mitä tarvitsen ja naapuritkin suht koht normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Siis te ette tiedä mikä on luksusta, ihan käsittämätöntä.
Luksus on Suomessa harvinaista, Melkein hurahtaneena pitäisi moiseen haksahtanutta/ langennutta.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta huomaa mielestäni erinomaisen hyvin kuinka ihmiset tuhlasi vielä ihan muutamia vuosia sitten.
Eipä tuhlaile enää.
Näin taitaa olla tilanne nyt. Itse olen vähentänyt netistä tilailemasta erikoissaippuoita, vartalovoiteita, ekologisia voiteita.
Tiedä sitten onko arjen luxusta mutta teräs/valkokultainen Rolex on roikkunut ranteessa jo 30 vuotta. Moni ei edes huomaa.
Rosemunde-silkkipuuvillapaidat.
Mikä kenellekin on arkea... https://tinyurl.com/tvsfcscn
Toiset "säästää" näissäkin, ostavat jotain halpaa kultajousirihkamaa, millä ei mitään todellista arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuhlaile enää.
Ei ainakaan mun kulutustottumukset ole muuttuneet, käytän esim. samoja (jonkun mielestä kalliita) kosmetiikkatuotteita ja rahatilanteenikin on vaan parantunut vuodesta 2019.
Kotimaista luonnonkosmetiikkaa. Ei olisi aina varaa, mutta arki tuntuu luksukselta.
En satsaa luksukseen mutta laatuun kyllä. Siitä en tingi, enkä myöskään ekologisuudesta.
Valitsen aina ekologisen tuotteen milloin sellaisen löydän.
Onneksi en ole kateellinen ihminen, jos olisin muuttuisin vihreäksi!