Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä arjen luksustuotteita teillä on käytössä?

Vierailija
07.08.2016 |

Siis tarkoitan käytötuotteia, joita saisi edullisestikin, mutta haluatte sen peri euroa laittaa enemmän ja saada arkeen vähän extraa. :)

Meillä saippua ja käsitiskiaine on aina jotakin putiikista ostettua, orgaanista ja kauniissa pullossa. Höpsöä, mutta Fairyihin en enää palaa. Tiskauskin sujuu mukavammin, kun tiskivedessä on aavistus luksuksen tunteesta. :D

Kommentit (883)

Vierailija
881/883 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä enimmäkseen aika keskiluokkaisia teidän "luxustuotteet". haiseva pyykkietikka ja huuhtelukirkasta...köyhä kansa harrastaa tuollaisia ylimääräisiä hajusteita peittämään ahtaan asumuksen ja halvan ruoan löyhkää. 

Sitä voi sitten sanoa että mitkä ovat omaan makuusi luksustuotteita niin voin sanoa että onko mun makuun jos kestät sen mahdollisuuden  ettei vastaukseni välttämättä miellytä? 

Vierailija
882/883 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle arjen luksusta on elämä ilman miestä. Tuleehan se kalliiksi maksaa itse kaikki, mutta vastapainona on ihana rauha.

Mulla sama mutta ilman naista. Oma rauha on parasta👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/883 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähemmäs 50 erilaista rommia, puolen tusinaa erilaista tequilaa, tusina erilaista giniä, kymmenkunta viskiä eri maista, muutama brandy ja aikamoinen läjä muitakin. Ei yhtään kossua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi