Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuoden vaikuttavin ja isoin Superkuu, Hunter's Moon, on nyt täällä!

Vierailija
17.10.2024 |

Täysikuu ON tänään 17.10, se on jo nyt taivahalla.

Kyseessä on vuoden isoin ja vaikuttavin Superkuu, joka näkyy perinteistä täysikuuta isompana ja kirkkaampana. Tähän astisista Superkuista tämä on asiantuntijoiden mukaan isoin ja vaikuttavin. Hunter's Moon nimeltään. En löytänyt suomeksi käännöstä!

Mitkä ovat tunnelmanne, fiilikset, onko Superkuulla vaikutusta teihin? Oletteko nauttineet näkymästä? Muuta mieleen tulevaa?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunsilta <3

Vierailija
2/41 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoin jo koko viime yön..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auuuuuuuu!

Vierailija
4/41 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Olen katsonut jo parina iltana että kuu on todella kaunis ja kirkas. Eilen illalla ajelin pyörällä valaisemattoman reitin päähän ihastelemaan vähemmässä valosaasteessa

Vierailija
5/41 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kirkas. Valaisi kivasti iltalenkkiäni. 

Vierailija
6/41 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kuu niin yksin olen minäkin.

Vierailija
7/41 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahtena iltana olen ihaillut kaunista täysikuuta ikkunastani, mutta tänään sitä ei näy, harmi.

Vierailija
8/41 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Youtubesta tähän liittyvää videota, siinä sanottiin että Superkuu lisää sitä energiaa, jossa olet. Jos on levoton, tulee lisää levottomuutta, hyvää energiaa niin lisää hyvää energiaa, hullua energiaa, niin lisää sitä, ja tämän takia kannattaa keskittää ja kanavoida energia ihanaan taajuuteen. 

Vierailija
9/41 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin äsken katsomaan parvekkeelta, siellä se loistaa ja valaisee kauniisti pilvet. Erikoiset juhlalliset pilvet, sellaista tasaista aaltojentapaista hattaraa ikään kuin riveissä.

Vierailija
10/41 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valvoin jo koko viime yön..

Sama ja toinen uneton yö tiedossa. Muuten voisi vain ihailla kuuta.

Vierailija
11/41 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Youtubesta tähän liittyvää videota, siinä sanottiin että Superkuu lisää sitä energiaa, jossa olet. Jos on levoton, tulee lisää levottomuutta, hyvää energiaa niin lisää hyvää energiaa, hullua energiaa, niin lisää sitä, ja tämän takia kannattaa keskittää ja kanavoida energia ihanaan taajuuteen. 

Voisi laittaa luontosuhdetta vahvistavaa kaunista musiikkia soimaan ennen unta ja avata verhot, ehkä yöllä superkuun valo lujittaa sanoman mieleen

Vierailija
12/41 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun saaristossa, ja salin ikkunasta olen parina iltana ihaillut kuuta ja kuunsiltaa merellä: maagisen näköistä. Puiden varjot ja ranta näyttää niin erilaiselta kuin päivällä.

Vierailija
13/41 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vit...eli lisää, ei kestä. Pitää saada muutettua fiilistä.

Vierailija
14/41 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuu on niin kaunis, kirkas luojan taivas ja ihana on sielujen toiviotie.

Vierailija
15/41 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Luukaksen yö

Vierailija
16/41 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvotusta täälläkin, ja sitten kun pääsin nukkumaan, niin muutaman tunnin päästä herääminen seksiuniin ja harvinaisen voimakkaisiin, niin että se oli orgastinen tila. Tällaista ei ole käynyt pitkään aikaan, siis että unessa saa oo:t, villiä/hillitöntä. 💥🌪 Seksiunia sen sijaan on välillä mutta niin varmaan kaikilla.

Vierailija
17/41 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun saaristossa, ja salin ikkunasta olen parina iltana ihaillut kuuta ja kuunsiltaa merellä: maagisen näköistä. Puiden varjot ja ranta näyttää niin erilaiselta kuin päivällä.

Onnekas sinä, kuulostaa upealta täysikuu puiden koristamassa saaressa. Minun täytyy tähyillä kerrostalojen lomasta, onneksi taivasta sentään näkyy kaistale seinien ohessa.

Vierailija
18/41 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut kiikarilla kolmena iltana kuuta, näkyy superhyvin kraaterit ja ne juovat.

Vierailija
19/41 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomioinut näiden vahvojen täysikuu aikojen aiheuttavan väkivalta rikoksia enenevässä määrin.

Vierailija
20/41 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mukava aloitus iltaan :) Kuun kauneuden ihmettelyä kaiken sen toksisen kuonan sijaan, mitä tällä palstalla on aivan liikaa