Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naisten on helppo saada seksiseuraa" No ei ole!

Puutteessa mutta ei epätoivoinen
04.08.2016 |

.. tai ehkä olisi, jos ei yhtään mitään kriteereitä olisi kumppanille ja olisi valmis lähtemään jonkun tuntemattoman luo hotelliin. Olen nyt yrittänyt löytää netistä (iskuri, milan, alastonsuomi) seuraa satunnaiseen seksiin useamman kuukauden ajan, mutta eipä onnistukaan vaikka niin mainostetaan kuinka naisella on miehiä jonossa. Olen itse nätti, urheilullinen (ja sitä myöten hyväkroppainen) ja naisellisen näköinen 30+ nainen. Nätiksi uskallan itseäni sanoa, koska en ole keltään saanut vielä pakkeja kuvien vaihtamisen jälkeen. Etsin samanlaista seuraa, eli +-10 vuotta omaan ikääni nähden olevaa miestä; lisäksi pitäisi edes jonkin verran olla liikunnallinen ja ei saa tupakoida. Naamarajaa minulla ei ole, sillä monet miehet on livenä paljon paremman näköisiä kuin kuvissa, enkä oikeastaan edes pidä mistään hunksmalleista. Eli ihan "tavallinen pallinaama" on ulkonäön puolesta ok, kunhan ei ole kymmeniä kiloja ylipainoa. Katsotaanpa tarkemmin sitä "miesten pitkää jonoa":

Saan kyllä omiin ilmoituksiini vastauksia, ja olen toki myös ottanut paljon miehiin itse yhteyttä heidän ilmoitustensa perusteella. Sadasta ensikontaktista:

- 50 on jotain ihan muuta kuin mitä olen hakenut. Ikää on esim. 10 vuotta hakemaani enemmän tai kuvassa näkyy tupakoiva isomahainen äijä.
- 20 aloittaa tyyliin "olen nyt hotellissa, tule panemaan" tai "haluaisin roiskia s***mat naamallesi".
--> Heti alkuun karsiutuu siis noin 70% miehistä, sillä a) en vaan kiihotu pätkän vertaa isäni ikäisistä miehistä tai halua toimia kenellekään pumpattavana nukkena. Jo ihan turvallisuussyistäkään en lähde suoraan kenenkään luokse panemaan. Jäljelle jää siis 30 jotka edes suunnilleen vastaavat hakemaani ja eivät ole täysin idiootteja.

.. jatkuu

Kommentit (470)

Vierailija
181/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän lankaan ei oikeastaan muuta voi vastata kuin haistattaa Ap:lle pitkät vitut. Ap saa sata, siis mitä vittua, sata vastausta seksiseuraa hakiessaan ja ulisee ettei löydy seksiseuraa.

Ihan vitun käsittämättömiä akkoja on Suomi täynnä.

Vierailija
182/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi johtuu siitä, että käytät sivustoa väärin. Ts. käytät seksiseuran hakusivustoa kuin treffisivustoa. Ei toimi.

Jos haet seksiseuraa, sun pitää sopia netissä, että menet panemaan. Ekalla kertaa. Mahdollisuus on tietysti väistää, jos toinen ei ole sitä, mitä sanoo.

Nyt taas sinä haluat seksiseurasivustolta ihmiseltä kasvokuvan ja sen jälkeen mennä treffeille keskustelemaan, jos mahdollisesti synkkaisi ja siirryttäisiin sängyn puolelle.

Mutta ihminen voi hakea pelkkää treffiseuraa miltä tahansa deittisivustolta suoraan valokuvan kanssa leimautumatta millään tavalla. Treffit johtavat usein seksiin, jos synkkaa.

Sen sijaan seksisivustolla olevalle henkilölle voi olla riski lähettää kasvokuvansa, tulla tunnistetuksi ja saada kuva julkiseksi jonnekin, mahdollisesti perään joku outo vainoaja / kiristäjä joka lähettää kuvan tuttaville. Vastineeksi et tarjoa mitään muuta kuin samaa, mitä saa tavalliselta treffisivustolta.

Huono diili, johon ei kannata ryhtyä. Siksi et saa seuraa. Haluat treffailla, vaihda siis treffisivustolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ongelma on ap siinä että etsit seksiseuraa miehestä, joka osaa vietellä ja kiusoitella, joka ymmärtää miten nainen sytytetään. Ei sellaisia suomesta saa, hanki ranskalainen rakastaja, ne on hyviä, jostain suomi-ranska-seurasta voisit saada :D 

Kokemusta on. Opiskelen Ranskassa ja mulla on pari paikallista rakastajaa, osaavat ottaa naisen tosi hyvin huomioon vaikka olisikin pelkästä seksisuhteesta kyse. Suomalainen taas on liian hätäinen, seksi on suomimiehelle pelkkä pikasuoritus.

Vierailija
184/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia en vaihtaisi kyllä kenenkään kanssa netissä. Miehillä on riski tulla muutenkin huijatuksi. Moni naisena esiintyvä keräilee kuvia miehiltä netissä ja tekee niillä ties mitä. 

Mulla on taas sellaisia kokemuksia, että usein nainen on se joka ei olekkaan enää vastannut. Vastataan kerran, mutta sitten kun ehdotan treffejä niin alkaa radiohiljaisuus.

Mutta on niitä hyviäkin kokemuksia. Yhden netistä tavatun kanssa oli pidemmän aikainen juttu, ja se oli parasta seksiä mitä olen kokenut.

Vierailija
185/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde laivalle! Voi olla että suurin osa on oikeasti varattuja, mutta herranjumala miten paljon siellä on vientiä. Joka paikassa miehet tulee tekemään aloitteita.

Juominen jos ei kiinnosta niin samalla reissulla voi käydä salilla, saunomassa ym. Kerran kuussa tuollainen hyvinvointireissu, niin alkaa irrota maissakin.

Vierailija
186/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän lankaan ei oikeastaan muuta voi vastata kuin haistattaa Ap:lle pitkät vitut. Ap saa sata, siis mitä vittua, sata vastausta seksiseuraa hakiessaan ja ulisee ettei löydy seksiseuraa.

Joo, jos saa sata tuon tyylistä viestiä niin ei siinä paljon ole juhlimisen aihetta.

Ei voi kuin ihmetellä. Eivät miehet tunnu oikeasti seksiä haluavan, kun eivät suostu teeskentelemään fiksua ja sivistynyttä edes muutamaa tuntia sitä saadakseen. Se onkin ollut suurin oivallukseni miehistä: miehiä ihan oikeasti kiinnostaa seksi ällistyttävän vähän. Kaikki se uhoaminen ja suuret puheet ovatkin vain juuri sitä: puhetta.

Luulisi miehen seisovan vaikka päällään jos seksi ihan oikeasti olisi elämää suurempi juttu heille. Mutta miehet näkevät enemmän vaivaa pizzakuskiakin miellyttääkseen kuin naista.

Vierailija
187/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä laivalla ja minä viikonpäivinä? Olen muutamalla risteilyllä viime vuosina tarkastellut tarjontaa, ja minusta on vaikuttanut, että siellä on lähinnä vaan pariskuntia reissulla.

Vierailija
188/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvia en vaihtaisi kyllä kenenkään kanssa netissä. Miehillä on riski tulla muutenkin huijatuksi. Moni naisena esiintyvä keräilee kuvia miehiltä netissä ja tekee niillä ties mitä. 

Mulla on taas sellaisia kokemuksia, että usein nainen on se joka ei olekkaan enää vastannut. Vastataan kerran, mutta sitten kun ehdotan treffejä niin alkaa radiohiljaisuus.

Mutta on niitä hyviäkin kokemuksia. Yhden netistä tavatun kanssa oli pidemmän aikainen juttu, ja se oli parasta seksiä mitä olen kokenut.

Kerrohan. Miten sinua voidaan vahingoittaa netin kautta jos heillä on kuvasi?

Vierailija
189/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos saa sata tuon tyylistä viestiä niin ei siinä paljon ole juhlimisen aihetta.

Ei voi kuin ihmetellä. Eivät miehet tunnu oikeasti seksiä haluavan, kun eivät suostu teeskentelemään fiksua ja sivistynyttä edes muutamaa tuntia sitä saadakseen. Se onkin ollut suurin oivallukseni miehistä: miehiä ihan oikeasti kiinnostaa seksi ällistyttävän vähän. Kaikki se uhoaminen ja suuret puheet ovatkin vain juuri sitä: puhetta.

Luulisi miehen seisovan vaikka päällään jos seksi ihan oikeasti olisi elämää suurempi juttu heille. Mutta miehet näkevät enemmän vaivaa pizzakuskiakin miellyttääkseen kuin naista.

En tiennytkään, että tuo oli treffiin kutsu. Taidan olla liian vanhanaikainen.

Vierailija
190/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään, että tuo oli treffiin kutsu. Taidan olla liian vanhanaikainen.

Etköhän sinä ole tasan sellainen miltä näytät tuon vihaviestisi perusteella.

Vierailija
191/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä laivalla ja minä viikonpäivinä? Olen muutamalla risteilyllä viime vuosina tarkastellut tarjontaa, ja minusta on vaikuttanut, että siellä on lähinnä vaan pariskuntia reissulla.

Ai niin, eihän se sulta onnistu, kun et mene sinne baaripuolelle illlalla, kun siellä on musiikkia ja tungosta ja humalaisia. Ja juuri sieltä ne löytyisi ne kumppanit. Jos jollain päiväristeilyllä käyt ja siellä päiväsaikaan liikut niin tosiaan, siellä on eläkeläisiä ja pariskuntia ja lapsiperheitä lähinnä.

Vierailija
192/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän tätä ketjua lukee, sitä enemmän alkaa valjeta AP:n ongelman perimmäinen syy: olemattomat sosiaaliset taidot. Onko sulla diagnosoitu Aspergerin syndrooma tms., kun sulla on noin suuria vaikeuksia kommunikoida muiden ihmisten kanssa? Et osaa flirttailla etkä ilmaista itseäsi. Ilmoituksesi oli tympeä ja negatiivinen. Jos luulet saavasi sillä kivaa ja rentoa seksiseuraa, erehdyt. Myös tuo osoittaa, ettet tajua yhtään mitään ihmisten kanssakäymisestä.

Jos miehiin jaksaa ja osaa livenä tutustua, niin varmaan alkaa bongata niitä seksiseuraa hakevia. Suurin osahan sinkkumiehistä haluaa seksiä, ja niin haluavat varatutkin. Mutta jos et osaa lähestyä miehiä ns. sosiaalisten normien mukaan, saat olla yksin. Tällaisia normeja esim. on, ettei täyspäinen nainen ilmoita koskaan suoraan etsivänsä seksiseuraa. Miehiä saa, jos osaa flirtata. Ja toisin kuin luulet, kyllä miehiäkin pitää lämmitellä. Yrität saada seksiä netistä vähän samalla tapaa kuin olisit ostamassa autoa. Laitat ilmon, luettelet vaatimuksesi ja odotat tarjouksia. Ei se mene niin, ei ole kyse mistään kaupanteosta vaan ihmisten kohtaamisesta ja ihmisten välisestä kanssakäymisestä, joka on huomattavasti mutkikkaampaa kuin auton ostaminen.

Jos haluat yksinkertaisen neuvon: mene Tinderiin, siellä on paljon seksiseuraa etsiviä. Sano, ettet etsi mitään vakavaa mutta tutustut mielelläsi uusiin ihmisiin. Älä kerro etsiväsi seksiä, koska se nyt vain ei ole naiselle niin sopivaa tässä (eikä kai oikein missään muussakaan) kulttuurissa. Jos kerrot, ettet etsi parisuhdetta, se riittää, ja on miesten oma moka, mikäli alkavat odottaa enempää.

Vierailija
193/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, eihän se sulta onnistu, kun et mene sinne baaripuolelle illlalla, kun siellä on musiikkia ja tungosta ja humalaisia. Ja juuri sieltä ne löytyisi ne kumppanit. Jos jollain päiväristeilyllä käyt ja siellä päiväsaikaan liikut niin tosiaan, siellä on eläkeläisiä ja pariskuntia ja lapsiperheitä lähinnä.

Niin, onhan siellä muutapa pariskunta tanssimassa keskenään, ja teinejä. Viimeksi tanssitin sellaista alle 18 v tyttöä, kun taisi olla ainoa vapaa nainen tanssilattialla. En viittinyt lähteä isän katseiden alta hyttiin kuljettamaan.

Ihan Tukholman risteilyillä olen käynyt, työn puolesta. Vaikutelmani on, että ovat bile- ja panopaikkoina suuresti yliarvostettuja.

Vierailija
194/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttomuus kuvien vaihtamiseen myös selittyy noille mainituille palstoille pesiytyneistä huijareista. Lähetät kuvasi jollekin "naiselle" jonka kuvien aitoutta et voi millään varmistaa. Seuraavassa viestissä pyydetäänkin saldon lataamista prepaid-liittymään kuvien levittämisen uhalla.

Ne kuvat mitä mä olen lähettänyt on kyllä sellaisia, jotka on muutenkin mulla jossain netissä. Miksi niillä pitäisi muka voida kiristää?

Vierailija
195/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa mutta ei epätoivoinen kirjoitti:

Jos ehdotan itse että käytäisiinkö kahvilla, alkaa sama "minnehän sitä uskaltaa", "ehdota sä", "en tiiä mitään paikkaa". Joo, kyllä olet tosimies jos et edes osaa kahviloita googlettaa! Näiden kanssa homma kuivuu aina kasaan, koska en ole domina enkä sori vaan koe yhtään innostavana tällaista perässä vedettävää, ujoa miestä.

Koska itse liikun autolla ja hyvin harvoin on iltaisin mitään menoa, joten on helppoa olettaa toisen olevan liikkumisrajoitteisempi ja/tai kiireisempi kuin minä, niin musta ainakin on ihan kohteliastakin kysyä, että olisiko sillä toisella jotain paikka- ja aikaehdotusta.  Niin ei tartte sitten kauheesti säätää "ei toi aika ei sovi", "tonne on vähän hankala mennä (No ei kai tää kauhean usein oo ongelma, jos turvallisesti valkkaa jostain keskustasta, mutta voisi olla)"

Vierailija
196/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut koko ketjua lukea, mutta suosittelen aloittajalle tinderiä ja pikkuista vaatimusten alentamista. Useimmilla se homma toimii niin, että jutellaan mätsin kanssa ensin jotain lyhyttä liibalaabaa, sovitaan tapaaminen vaikka kahvilla ja jos siellä kahvilla sitten synkkaa, niin siitä sitten suoraan panemaan. Näin minulla on ainakin toiminut. Ainoa ongelma omalla kohdallani on se, että asun tuppukylässä ja elämäntilanteessani on vaikea sopia treffejä, mutta silti olen onnistunut seksiseuraa samaan ja eilen viimeksi parinkin miehen kanssa olisin päässyt rietastelemaan, jos minulla vain olisi ollut aikaa. Kyllä ne muutamat viestit ja kahvittelu ovat ihan päteviä keinoja kartoittamaan sitä kumppania. Et sinä siltä kirvesmurhaajalta välty, jos panet vasta toisilla treffeillä.

Vierailija
197/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan otsikko on hieman provosoiva.  Uskon, että naisen ei ole helppo saada haluttua seuraa netti-ilmoituksella, mutta silti huomattavasti helpompi kuin miesten.  Aloittaja itsekin sanoi, että sadasta vastauksesta voi karsia 70 heti kättelyssä, ja sitten viä lisää myöhemmin.  Miehillä homma menee niin, että miehet saa yhden vastauksen (jos hyvin menee, niin saattaa tulla toinenkin). Siitä ei voi paljon valita, se on joko ota-tai-jätä, ja vaikka itse päättäisikin ottaa, niin siltikin homma on vielä kaukana "maalista".

Vierailija
198/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiseuraa etsivänä naisena voin todeta, että ei muakaan kiinnosta tuhlata aikaa mihinkään kahvitteluihin. Samalla vaivalla sen kokeilee samantien, miten sängyssä sujuu. Sellainen "treffailu" on vähän kiusallista, ja usein nostaa kynnystä edetä pidemmälle. Sekopäitä ei ole tullut vastaan, tosin käytänkin tinderiä jossa on hyvät mahdollisuudet suorittaa esikarsintaa. Ja tervettä järkeä käyttäen, eli huolehtii että joku tietää aina missä menet jne. Tapaaminen kannattaa sopia ulos, ja ainakin omenahotelleissa on kamerat kyllä käytävillä -luulisi psykopaattimurhaajan olevan tästä erinomaisesti perillä ;) Jos seksi on huonoa, niin sitten se oli huonoa. Kyllähän sitä joskus ostaa kaupasta pahoja karkkejakin, no big deal. Ja itse ainakin olen löytänyt ihan helmiä juuri siitä joukosta, josta ensivaikutelma oli vähän muuta. Nykyään nautin myös siitä viestittelystä, jos toinenkin on taitava kirjoittamaan ja jutut on sopivan "laatuisia" ;)

Vierailija
199/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan otsikko on hieman provosoiva.  Uskon, että naisen ei ole helppo saada haluttua seuraa netti-ilmoituksella, mutta silti huomattavasti helpompi kuin miesten.  Aloittaja itsekin sanoi, että sadasta vastauksesta voi karsia 70 heti kättelyssä, ja sitten viä lisää myöhemmin.  Miehillä homma menee niin, että miehet saa yhden vastauksen (jos hyvin menee, niin saattaa tulla toinenkin). Siitä ei voi paljon valita, se on joko ota-tai-jätä, ja vaikka itse päättäisikin ottaa, niin siltikin homma on vielä kaukana "maalista".

Miehillä on tosiaan todella haasteellista.

Itseä on eniten ihmetyttänyt se että miten vaikka tinderissä saisi naisesta mätsin niin miten kaukana on silti edes siitä että pääsisi treffeille asti. Naiset hiljenee heti kun ehdottaa näkemistä.

Mätsi ei oikeastaan tarkoita yhtikäs mitään.

Vierailija
200/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on esimerkki yhdestä ilmoituksestani:

"Jos meinaat lähettää minulle vehkeesi kuvan ja kertoa kuinka haluaisit roiskia ties mitä päälleni, älä vaivaudu tämän pidemmälle. Etsin fiksua ja kivannäköistä seuraa satunnaisiin tapaamisiin - sellaista, joka ymmärtää että tieto siitä että sinulla on sukupuolielin, ei yhtäkään naista kiihota. Harrastan itse paljon liikuntaa (sali+pyöräily) joten samanlaiset ajanviettotavat ovat ainoa ulkonäköösi kohdistuva vaatimukseni; urheilullinen ihminen harvemmin on epäviehättävä. 

En ole fetissi-ihminen enkä halua viedä neitsyyttäsi tai käyttää aikaani seksuaalineuvojana - etsin siis miestä joka on Mies riippumatta siitä mikä se syntymävuosi nyt sattuukaan olemaan, ja joka jo tietää suunnilleen mitä meidän naisten kanssa tehdään. En lähde kenenkään kanssa seksitreffeille vaan haluan ensin tutustua esim. kahvilla."

Mielestäni tuo on oikein hyvä ilmoitus ja vastaisin muuten, mutta en kehtaa, kun epäilen, etten täytä urheilullisuusvaatimuksiasi.  Mutta karsisit minut pois, koska haluan olla herrasmies enkä käy liian agressiivisesti päälle, enkä lähde heti ehdottelemaan mitään "tuhmia".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan