"Naisten on helppo saada seksiseuraa" No ei ole!
.. tai ehkä olisi, jos ei yhtään mitään kriteereitä olisi kumppanille ja olisi valmis lähtemään jonkun tuntemattoman luo hotelliin. Olen nyt yrittänyt löytää netistä (iskuri, milan, alastonsuomi) seuraa satunnaiseen seksiin useamman kuukauden ajan, mutta eipä onnistukaan vaikka niin mainostetaan kuinka naisella on miehiä jonossa. Olen itse nätti, urheilullinen (ja sitä myöten hyväkroppainen) ja naisellisen näköinen 30+ nainen. Nätiksi uskallan itseäni sanoa, koska en ole keltään saanut vielä pakkeja kuvien vaihtamisen jälkeen. Etsin samanlaista seuraa, eli +-10 vuotta omaan ikääni nähden olevaa miestä; lisäksi pitäisi edes jonkin verran olla liikunnallinen ja ei saa tupakoida. Naamarajaa minulla ei ole, sillä monet miehet on livenä paljon paremman näköisiä kuin kuvissa, enkä oikeastaan edes pidä mistään hunksmalleista. Eli ihan "tavallinen pallinaama" on ulkonäön puolesta ok, kunhan ei ole kymmeniä kiloja ylipainoa. Katsotaanpa tarkemmin sitä "miesten pitkää jonoa":
Saan kyllä omiin ilmoituksiini vastauksia, ja olen toki myös ottanut paljon miehiin itse yhteyttä heidän ilmoitustensa perusteella. Sadasta ensikontaktista:
- 50 on jotain ihan muuta kuin mitä olen hakenut. Ikää on esim. 10 vuotta hakemaani enemmän tai kuvassa näkyy tupakoiva isomahainen äijä.
- 20 aloittaa tyyliin "olen nyt hotellissa, tule panemaan" tai "haluaisin roiskia s***mat naamallesi".
--> Heti alkuun karsiutuu siis noin 70% miehistä, sillä a) en vaan kiihotu pätkän vertaa isäni ikäisistä miehistä tai halua toimia kenellekään pumpattavana nukkena. Jo ihan turvallisuussyistäkään en lähde suoraan kenenkään luokse panemaan. Jäljelle jää siis 30 jotka edes suunnilleen vastaavat hakemaani ja eivät ole täysin idiootteja.
.. jatkuu
Kommentit (472)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän lankaan ei oikeastaan muuta voi vastata kuin haistattaa Ap:lle pitkät vitut. Ap saa sata, siis mitä vittua, sata vastausta seksiseuraa hakiessaan ja ulisee ettei löydy seksiseuraa.
Ihan vitun käsittämättömiä akkoja on Suomi täynnä.
Joo, jos saa sata tuon tyylistä viestiä niin ei siinä paljon ole juhlimisen aihetta.
Ei voi kuin ihmetellä. Eivät miehet tunnu oikeasti seksiä haluavan, kun eivät suostu teeskentelemään fiksua ja sivistynyttä edes muutamaa tuntia sitä saadakseen. Se onkin ollut suurin oivallukseni miehistä: miehiä ihan oikeasti kiinnostaa seksi ällistyttävän vähän. Kaikki se uhoaminen ja suuret puheet ovatkin vain juuri sitä: puhetta.
Luulisi miehen seisovan vaikka päällään jos seksi ihan oikeasti olisi elämää suurempi juttu heille. Mutta miehet näkevät enemmän vaivaa pizzakuskiakin miellyttääkseen kuin naista.
Saattoi se ollakin tärkeää siihen asti kunnes tajusi että pitäisi ihan kirjaimellisesti olla joku vitun sirkustaiteilija että saisi edes joltain. Ja ne edes millään tavalla realistiset vaihtoehdot huoria lukuunottamatta on niin paljon rumempia ja muutenkin vielä minuakin surkeampia tapauksia että antaa olla. Ei puutteeseen kuole mutta varmasti elämä olisi mukavampaa jos olisi säännöllinen seksielämä.
Säännöllinen seksielämä on yliarvostettua. Ihan niin kuin kaikki mihin on vaarana tottua. Ihmisellä kun on hassu tapa alkaa kaipaamaan sitä mitä ei ole > säännöllinen seksi alkaa olla tylsää. Tai ainakin minulle käy aina näin ja lopulta pistän poikki miesten kanssa koska en jaksa sitä jatkuvaa vonkaamista. Enkä ole edes mikään frigidi! Suhteen alussa tykkään hässiä kuin puput, mutta kun se mielenkiinto vaan tuppaa loppumaan mulla aika äkkiä ja haluan vaihtaa jo seuraavaan.
Naiset ei tee juuri koskaan aloitteita
Naisille tehdään päivässä kymmeniä/satoja aloitteita
Itse ole. Ollut suomi24/tinder/monta muuta
Esim suoli24:ssä ehkä 4 naista lähestyi minua samalla kun itse lähestyin 40-70, joista vuosien varrella 4kpl johti suhteeseen. Ja noista neljästä jotka lähestyi 3 oli sekopäitä
Tinderissä oli parhaillaan joku 40 matchia kuukauden aikana kun sinne menin, 0 naista otti minuun yhteyttä = poistin tilin koska lähinnä aktiiviset naiset kiinnostaa.
Olen 185, ollut ruipelo ja nykyään lihaksikas, oikeasti ihan hyvän näköinen ja kaverien/muiden juttujen perusteella saanut jopa enemmän huomiota naisilta kuin moni muu mies, esim baarissa jopa ehkä 5 naista on tullut juttelemaan, kun muille tasan 0. Silloin kun baareissa kävin, ei ainakaan savossa naiset tee aloitteita.
Naisille sen sijaan kymmnenet miehet tekee aloitteita netissä ja baareissa, jos on samaa tasoa kuin minä eli liikunnallinen ja fiksu, ei juoppo.
Ja rumat lihavatkin naiset saa paljon enemmän huomiota kuin edes keskiverto mies.
Toki ymmärrän että jos miehiä tulee ovista ja ikkunoista, niin on helppo odottaa saalista kuin hämähäkki konsanaan, mutta on tuo silti aika biasoitunutta miesten aktiivisuuden suuntaan.
Siinä missä ap saa valita sadasta, joutuu mies lähestymään 100 naista joista saa tuurilla pari siinä missä nainen saisi sadasta 90 jos on normaalipainoinen
Biologiaa. Sille ei vaan mitään mahda =D
Jos haluu saada on pakko antaa 😋
Mutta joskus saa vaikka ei haluaisikaan ( turvis/monigulttuurista ) 🐵
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tee juuri koskaan aloitteita
Naisille tehdään päivässä kymmeniä/satoja aloitteita
Itse ole. Ollut suomi24/tinder/monta muuta
Esim suoli24:ssä ehkä 4 naista lähestyi minua samalla kun itse lähestyin 40-70, joista vuosien varrella 4kpl johti suhteeseen. Ja noista neljästä jotka lähestyi 3 oli sekopäitä
Tinderissä oli parhaillaan joku 40 matchia kuukauden aikana kun sinne menin, 0 naista otti minuun yhteyttä = poistin tilin koska lähinnä aktiiviset naiset kiinnostaa.
Olen 185, ollut ruipelo ja nykyään lihaksikas, oikeasti ihan hyvän näköinen ja kaverien/muiden juttujen perusteella saanut jopa enemmän huomiota naisilta kuin moni muu mies, esim baarissa jopa ehkä 5 naista on tullut juttelemaan, kun muille tasan 0. Silloin kun baareissa kävin, ei ainakaan savossa naiset tee aloitteita.
Naisille sen sijaan kymmnenet miehet tekee aloitteita netissä ja baareissa, jos on samaa tasoa kuin minä eli liikunnallinen ja fiksu, ei juoppo.
Ja rumat lihavatkin naiset saa paljon enemmän huomiota kuin edes keskiverto mies.
Toki ymmärrän että jos miehiä tulee ovista ja ikkunoista, niin on helppo odottaa saalista kuin hämähäkki konsanaan, mutta on tuo silti aika biasoitunutta miesten aktiivisuuden suuntaan.
Siinä missä ap saa valita sadasta, joutuu mies lähestymään 100 naista joista saa tuurilla pari siinä missä nainen saisi sadasta 90 jos on normaalipainoinen
Toi ei voi kyllä pitää paikkaansa. Oletko katsonut kaupungilla ihmisiä? Ihan tavallisen näköisillä naisilla on uskomattomia örkkejä puolisoina.
Olen mies, eronnut vastikään keväällä kumppanistani jota rakastin. Kuinka ollakaan, läksin laivalle vappuna kun en jaksanut surkutella enää kotona. En todellakaan ollut hakemassa mitään, mutta kuinka ollakaan, löysin naisen jonka kanssa harrastettiin känniseksiä laivalla.
Noh, ollaan senkin jälkeen satunnaisesti tapailtu, todettiin ettei meistä vakkaripariksi ole mutta seksi maistuu molemmille. Ollaan yli viiskymppisiä molemmat. Seksi tässä iässä on pirun vapauttavaa, ei tarvita pelätä raskautta jne..
Kukaan ei ole koskaan ottanut suihin kuin tämä lady ja hän pitää paljon vehkeestäni. Itse olen ilahtunut, että hän on jumpannut alapäänsä timmiksi :D Tykkään nuolla vaikka tunnin tuota ihanuutta :)
Olen kuulemma toinen ihminen koskaan joka saa hänet "squirtaamaan" :) Eka kerta minulla kun tuollaista koen :P
Seksi on tärkeää kaikenikäisille, ymmärrän siis ap:n huolen!
Oon löytänyt iskurista kaksi todella hyvää pitkäaikaista fuck buddya ja joitain lyhyempiä juttuja.
En oikein ymmärrä täällä monien kommenttia siitä että kahvittelemaan meno on ihan turhaa jos haluaa seksiä. En mä ainakaan tiedä kuvan ja tekstin perusteella varmuudella sitä että haluanko mä panna jonkun kanssa! Se livekemia on kuitenkin jossain määrin arvaamatonta. Ja vaikka mä oonkin hullunrohkea monissa asioissa niin en todellakaan näkis heti jossain hotellilla, miten klaustrofobinen ajatus et sit sieltä jotenkin pitäis päästä pois jos ei haluta.
Ja nii, sieltä kahvilta / yhdeltä voi kyllä sit päästä mun kohdalla myös sit samointein puuhaamaan, ja fiksut jäbät onkin ehdottanut sellasia tapaamispaikkoja joista on kävelty nopeasti heidän luo :) oiskohan reilu puoli tuntia kahvilla toistaseks nopein :)
Kuulostat vähän samalta kuin mun eräs kaveri. Paitsi, ettei sille kelpaa kukaan vähänkään normaali pallinaama vaan pelkät hottikset. Sitten se pettyy, kun ne ei vastanneetkaan todellisuutta. Lopulta treffejä ei synny yhdenkään hottiksen kanssa. Näin Tinderissä. Loppujen lopuksi melko monet miehet pitää kouluttaa. Ne kultakimpaleet (niin sisältä kuin ulkoa) ovat joko varattuja tai jotain homoja.
Vierailija kirjoitti:
No sulla sentään on mistä karsia. Miehillä tätä luksusta ei ole.
Jep, pitää vain päättää että ottaako yhteyttä siihen joka hakee varakasta ja remonttitaitoista rakastajaa, jolla on auto ja ajokortti.
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi melko monet miehet pitää kouluttaa. Ne kultakimpaleet (niin sisältä kuin ulkoa) ovat joko varattuja tai jotain homoja.
Se on juuri näin. Jos etsii 20 vuotta oikeaa täydellistä prinssiä, niin saa todeta että niitä ei ole ja toiset, kolmannet ja neljännet varasijatkin ovat jo olleet pitkään varattuina.
Ap kuullostaa aika sopivalta naiselta tälle samanikäiselle sinkkumiehelle. Savuttomuus ja alkoholittomuus on ehdottomia vaatimuksia, aika menee salilla ja urheiluhommissa niin ei ehdi baareissa ravata eikä ulkoa saa ikinä sellaista ruokaa jota uskaltaisin suuhun tunkea.
Suurin ongelma tulee siitä että satunnainen panoseura ei niin kiinnosta vaan tässä pitäisi jo perhettä alkaa perustamaan ennenkuin on liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen samassa tilanteessa kuin ap, omasta mielestäni ihan rittävän kaunis ja kiva seksiin. Myös hyvät sosiaaliset taidot löytyy. Baareista ei todellakaan löydy, siellä myös saavat vain timmit blondit seuraa (huom normaalipainoinen näyttää alipainoiseen verrattuna lihavalta eli ei ole mikään hyi läski asia tämä). Kerro sinä mistä foorumeilta voi seuraa etsiä?
Ja pöh, mä olen plösönä ja milloin milläkin hiusvärillä saanut kohtuullisen hyvää panoseuraa baarista.
Kyllä ainakin omalta kohdalta kuitenkin pakko todeta, että seksi on pidemmässä suhteessa, jossa on tunteita mukana ainakin itsellä, tuntunut aina paremmalta kuin yhden yön säädöissä. Myös niiden epävarmojen peräkamarineitsyiden kanssa.
Ap saa toki pitää sellaisia kriteereitä kuin tahtoo, mutta kertapanolle ovat ehkä vähän turhan kovat, jos tahtoo säännöllisesti seksiä harrastaa.
Löytyisikö sitä panoseuraa muualta kuin baarista ja netistä? Vaikka punttikselta? Tai kahvilasta? :D Ihmisiä nyt voi kohdata missä vaan, vaikka puiston penkiltä. Ja keskellä kirkasta päivää. Ei kannata kuvitella, että miehiä kiinnostaisi se seksiseuran etsintä vain yöllä baarissa tai kotona tietokoneen ääressä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Baarissa ei ole pakko juoda alkoholia!
Olenko ainoa josta tuntuu creepyltä ajatus, että joku hakee vesiselvänä seksiseuraa tukevassa humalassa olevista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen samassa tilanteessa kuin ap, omasta mielestäni ihan rittävän kaunis ja kiva seksiin. Myös hyvät sosiaaliset taidot löytyy. Baareista ei todellakaan löydy, siellä myös saavat vain timmit blondit seuraa (huom normaalipainoinen näyttää alipainoiseen verrattuna lihavalta eli ei ole mikään hyi läski asia tämä). Kerro sinä mistä foorumeilta voi seuraa etsiä?
Ja pöh, mä olen plösönä ja milloin milläkin hiusvärillä saanut kohtuullisen hyvää panoseuraa baarista.
Kyllä ainakin omalta kohdalta kuitenkin pakko todeta, että seksi on pidemmässä suhteessa, jossa on tunteita mukana ainakin itsellä, tuntunut aina paremmalta kuin yhden yön säädöissä. Myös niiden epävarmojen peräkamarineitsyiden kanssa.
Ap saa toki pitää sellaisia kriteereitä kuin tahtoo, mutta kertapanolle ovat ehkä vähän turhan kovat, jos tahtoo säännöllisesti seksiä harrastaa.
Löytyisikö sitä panoseuraa muualta kuin baarista ja netistä? Vaikka punttikselta? Tai kahvilasta? :D Ihmisiä nyt voi kohdata missä vaan, vaikka puiston penkiltä. Ja keskellä kirkasta päivää. Ei kannata kuvitella, että miehiä kiinnostaisi se seksiseuran etsintä vain yöllä baarissa tai kotona tietokoneen ääressä. ;)
Fantasioissa miehet unelmoivat, että nainen nappaisi kaupanjonosta ja sitten lähdettäisiin panemaan. Tosielämässä se nainen herättäisi epäilyksiä ja ujommat miehet eivät edes uskaltaisi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Nyt etsimään jostakin muualta, oikeastaan mistä hyvänsä muualta. Oman kokemukseni mukaan nainen saa seksitarjouksia aivan missä hyvänsä uusia miespuolisia tuttavuuksia on mahdollista syntyä, juurikin kahvilassa, koiraa ulkoiluttaessa, leikkipuistossa, varmasti jopa siellä kirjastossa... Etsi vaikka täältä joku ketju, jossa annetaan naisille paikkavinkkejä kunnollisten, ei seksin perässä juoksevien miesten löytämiseen :D Koska varmasti kaikilla niillä vinkeillä löytää juurikin seksiseuraa!
Huh, olipa tullut kommentteja! Tässä tiivistetysti vähän vastinetta.
---
” Avauksessahan ap esitti asian niin, että olisi puppupuhetta että naisen on helppo saada seksiseuraa. No, kuten hän itsekin on todennut niin ei se mikään ongelma ole. Seksiseuraa olisi tarjolla vaikka kuinka paljon. Ei vain ole ap:n kriteerit täyttävää seksiseuraa.
Vaihtoehtona on joko onnekas neulan löytäminen heinäsuovasta tai sitten kriteerien höllentäminen ja/tai hakualueen laajentaminen.”
--
Minä pidän niitä itseäni 20v vuotta vanhempia, 400km päässä asuvia tyyppejä ihan yhtä ”seksiseurana” kuin vietnamilaista ostovaimoa voi pitää oikeana rakkautena. Mulle seksiä on sellainen kanssakäyminen, jossa nautin itsekin. Se, että voisin saada miehen sukupuolielintä, ei täytä ”seksin” määritelmää sen enempää kuin dildon käyttäminen. Dildosta sentään ei saa sukupuolitautia ja se lopettaa jos mua ei kiinnostakaan. Yhäkään en kykene laskemaan näitä ihan väärässä paikassa asuvia / ihan liian vanhoja/nuoria tai ilmaista hu**raa etsiviä oikeasti lukuunotettaviksi vaihtoehdoiksi.
En tiedä miten voisin enää vaatimuksiani alentaa, jos meinaan itsekin siitä seksistä jotain iloa saada. Muistutan taas, että ainoat ns. listavaatimukset mulla oli ikä +-10, ei merkittävän lihava. Ei ole väliä tukan värillä, ei pituudella, ei koulutuksella. Hakemastani ikäryhmästä noin 50-70% on ”tarpeeksi hyvännäköisiä” minulle, joten mielestäni en ole senkään suhteen liian nirso.
---
”voi olla vaikea löytää siihen innokkaita, muista kuin niistä pervorunkkareista joille se että olet nainen ja etsit seksiseuraa, tarkoittaa että täytyy koittaa kepillä jäätä ja lähettää se kyrvän kuva ja härski viesti.”
---
Näin vaikuttaa todellakin olevan. En tiedä voisinko pakottaa itseäni niihin epämukaviin pubeihin - tuskin, tai sitten tosiaan istuisin naama norsun veellä kun olisi niin itselle inhottavaa. Tuskin niinkään seuraa löytää, joten netti on ainoa järkevä mahdollisuus.
Työskentelen alle 30 hengen firmassa, joten kuormasta syönti ei ole vaihtoehto. Laivalle lähtö ei ole realistinen vaihtoehto, sillä lähimpään risteilysatamaan taitaa olla luokkaa 600km.
” Jos haet seksiseuraa, sun pitää sopia netissä, että menet panemaan. Ekalla kertaa. Mahdollisuus on tietysti väistää, jos toinen ei ole sitä, mitä sanoo.
Nyt taas sinä haluat seksiseurasivustolta ihmiseltä kasvokuvan ja sen jälkeen mennä treffeille keskustelemaan, jos mahdollisesti synkkaisi ja siirryttäisiin sängyn puolelle.”
---
Mutta onko sitä mahdollisuutta oikeasti, jos lähtee suoraan jonnekin hotellihuoneeseen tai metsäautotielle? Olenko katsonut liikaa kauhuelokuvia, kun näen hyvin suurena riskinä sen että mies suuttuu kun ”luvattua” pildeä ei tulekaan jos mä en miehestä innostu? Kenenkään kotiin en todellakaan uskaltaisi suoraan lähteä, ja pidän suoraan sanottuna idioottina sellaista, joka moiseen suostuu.
Kyllä, mulla varmaan on jonkin verran aspergerpiirteitä. Ihan rehellisesti nimittäin luulin, että koska puhutaan niin paljon siitä miten miehet haluaa vain seksiä, ja siitä miten miehiä ärsyttää kun naiset ei puhu suoraan, on HYVÄ asia että kerron suoraan haluavani vain seksiä. Ilmeisen väärä johtopäätös!
---
” Tällaisia normeja esim. on, ettei täyspäinen nainen ilmoita koskaan suoraan etsivänsä seksiseuraa. Miehiä saa, jos osaa flirtata. Ja toisin kuin luulet, kyllä miehiäkin pitää lämmitellä. Yrität saada seksiä netistä vähän samalla tapaa kuin olisit ostamassa autoa. Laitat ilmon, luettelet vaatimuksesi ja odotat tarjouksia. ”
---
Kuten yllä sanoin, niin jep, ihan yllätyksenä tulee että miehet yleensä valittaa seksin puutteesta, ja sitten siihen ratkaisun tarjoaminen onkin huono juttu. Eipä taida miehetkään tietää mitä oikeasti haluavat! Ja totta tuo loppukin. En tosiaan selvästi osaa flirttailla, vaikka yrittänyt olen. Minusta kai huokuu se ”hyvä jätkyys” ja minua pidetään joko kaverina tai vaan virallisena seurana. Olen esim. paljon töiden puolesta käynyt ulkomailla työkeikoilla, ja siellä ollut paikallisten kanssa tekemisissä. Koskaan ikinä milloinkaan en ole kokenut minkäänlaista ehdottelua, enkä mielestäni flirttiäkään miesten taholta. Vaikka kuulema vaaleat suomalaiset naiset syödään elävältä.
En todellakaan usko että mielikuvani omasta ulkonäöstä ovat harhaiset. En halua linkata omaa kuvaani, mutta yritin etsiä jonkin josta saisi idean. Esim. tämän naisen kanssa olen melko saman mallinen: http://www.gunslot.com/pictures/nice-butt-her . Ei missilaiha, mutta luulisi kelpaavan useimmille.
” Mikset tee niin päin, että valkkaat ensin sen miehen, tutustut ja isket sitten kiinni?”
---
Nii-in, mutta MISTÄ! Kuten sanottu työpaikka on off limits, salilla miehet ei vastaa edes katseisiin, ja baareissa en käy. Vähiin käy netin ulkopuolella.
Surkuhupaisaa, miten moni pitää minua provona. Tai sanoo, että olihan sulla 100 vaihtoehtoa. Vielä kun joku kertoisi mitä teen vaihtoehdoilla jotka eivät uskalla tavata tai jotka eivät parhaalla tahdollakaan ole minusta seksuaalisesti viehättäviä. Niiden, jotka sanovat että pitäisi lähteä jonkun isäni ikäisen äijän luo suoraan hotelliin, on pakko olla itsensä trolleja. Ei kai kukaan oikeasti voi olla tuota mieltä, eihän?!
Tässä lienee yhteenvetona tämän keskustelun anti:
* Vaikka miehet väittävät että haluavat suoraa puhetta, he eivät oikeasti halua. Nainen ei saa sanoa haluavansa pelkkää seksiseuraa, vaan se pitää ilmaista kiertoilmaisuin ”tapailusta” tai ”seikkailusta”.
* Ekan tapaamiskerran pitää sisältää lupaus/mahdollisuus seksistä.
* Edellisestä huolimatta kuvaa ei saa vaatia.
* Ei saa vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta (?). Ilmeisesti minun kannattaa vaihtaa hyvät kuvat joihinkin huonompiin, etten vaikuta huijaukselta/maksulliselta.
* Joka tapauksessa paras olisi etsiä seuraa livenä, ja käytännössä se onnistuu vain öisin ja humalassa. Tätä joudun harkitsemaan. Lisäksi pitäisi opetella salainen flirttailun taito, joka vain ”pitää osata” ja johon ei kukaan voi opettaa tai edes kertoa mitä se tarkoittaa.
Puutteessa mutta ei epätoivoinen kirjoitti:
Huh, olipa tullut kommentteja! Tässä tiivistetysti vähän vastinetta.
---
” Avauksessahan ap esitti asian niin, että olisi puppupuhetta että naisen on helppo saada seksiseuraa. No, kuten hän itsekin on todennut niin ei se mikään ongelma ole. Seksiseuraa olisi tarjolla vaikka kuinka paljon. Ei vain ole ap:n kriteerit täyttävää seksiseuraa.
Vaihtoehtona on joko onnekas neulan löytäminen heinäsuovasta tai sitten kriteerien höllentäminen ja/tai hakualueen laajentaminen.”
--
Minä pidän niitä itseäni 20v vuotta vanhempia, 400km päässä asuvia tyyppejä ihan yhtä ”seksiseurana” kuin vietnamilaista ostovaimoa voi pitää oikeana rakkautena. Mulle seksiä on sellainen kanssakäyminen, jossa nautin itsekin. Se, että voisin saada miehen sukupuolielintä, ei täytä ”seksin” määritelmää sen enempää kuin dildon käyttäminen. Dildosta sentään ei saa sukupuolitautia ja se lopettaa jos mua ei kiinnostakaan. Yhäkään en kykene laskemaan näitä ihan väärässä paikassa asuvia / ihan liian vanhoja/nuoria tai ilmaista hu**raa etsiviä oikeasti lukuunotettaviksi vaihtoehdoiksi.
En tiedä miten voisin enää vaatimuksiani alentaa, jos meinaan itsekin siitä seksistä jotain iloa saada. Muistutan taas, että ainoat ns. listavaatimukset mulla oli ikä +-10, ei merkittävän lihava. Ei ole väliä tukan värillä, ei pituudella, ei koulutuksella. Hakemastani ikäryhmästä noin 50-70% on ”tarpeeksi hyvännäköisiä” minulle, joten mielestäni en ole senkään suhteen liian nirso.
---
”voi olla vaikea löytää siihen innokkaita, muista kuin niistä pervorunkkareista joille se että olet nainen ja etsit seksiseuraa, tarkoittaa että täytyy koittaa kepillä jäätä ja lähettää se kyrvän kuva ja härski viesti.”
---
Näin vaikuttaa todellakin olevan. En tiedä voisinko pakottaa itseäni niihin epämukaviin pubeihin - tuskin, tai sitten tosiaan istuisin naama norsun veellä kun olisi niin itselle inhottavaa. Tuskin niinkään seuraa löytää, joten netti on ainoa järkevä mahdollisuus.
Työskentelen alle 30 hengen firmassa, joten kuormasta syönti ei ole vaihtoehto. Laivalle lähtö ei ole realistinen vaihtoehto, sillä lähimpään risteilysatamaan taitaa olla luokkaa 600km.
Kuulostaa siltä, että sun kannattaa tehdä kuten suuri osa miehistä, eli pitäytyä siinä masturbaatiossa tai sitten maksaa seksistä niin saat sanella kaikki ehdot ja poimia rusinat pullasta.
Saattoi se ollakin tärkeää siihen asti kunnes tajusi että pitäisi ihan kirjaimellisesti olla joku vitun sirkustaiteilija että saisi edes joltain. Ja ne edes millään tavalla realistiset vaihtoehdot huoria lukuunottamatta on niin paljon rumempia ja muutenkin vielä minuakin surkeampia tapauksia että antaa olla. Ei puutteeseen kuole mutta varmasti elämä olisi mukavampaa jos olisi säännöllinen seksielämä.