Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naisten on helppo saada seksiseuraa" No ei ole!

Puutteessa mutta ei epätoivoinen
04.08.2016 |

.. tai ehkä olisi, jos ei yhtään mitään kriteereitä olisi kumppanille ja olisi valmis lähtemään jonkun tuntemattoman luo hotelliin. Olen nyt yrittänyt löytää netistä (iskuri, milan, alastonsuomi) seuraa satunnaiseen seksiin useamman kuukauden ajan, mutta eipä onnistukaan vaikka niin mainostetaan kuinka naisella on miehiä jonossa. Olen itse nätti, urheilullinen (ja sitä myöten hyväkroppainen) ja naisellisen näköinen 30+ nainen. Nätiksi uskallan itseäni sanoa, koska en ole keltään saanut vielä pakkeja kuvien vaihtamisen jälkeen. Etsin samanlaista seuraa, eli +-10 vuotta omaan ikääni nähden olevaa miestä; lisäksi pitäisi edes jonkin verran olla liikunnallinen ja ei saa tupakoida. Naamarajaa minulla ei ole, sillä monet miehet on livenä paljon paremman näköisiä kuin kuvissa, enkä oikeastaan edes pidä mistään hunksmalleista. Eli ihan "tavallinen pallinaama" on ulkonäön puolesta ok, kunhan ei ole kymmeniä kiloja ylipainoa. Katsotaanpa tarkemmin sitä "miesten pitkää jonoa":

Saan kyllä omiin ilmoituksiini vastauksia, ja olen toki myös ottanut paljon miehiin itse yhteyttä heidän ilmoitustensa perusteella. Sadasta ensikontaktista:

- 50 on jotain ihan muuta kuin mitä olen hakenut. Ikää on esim. 10 vuotta hakemaani enemmän tai kuvassa näkyy tupakoiva isomahainen äijä.
- 20 aloittaa tyyliin "olen nyt hotellissa, tule panemaan" tai "haluaisin roiskia s***mat naamallesi".
--> Heti alkuun karsiutuu siis noin 70% miehistä, sillä a) en vaan kiihotu pätkän vertaa isäni ikäisistä miehistä tai halua toimia kenellekään pumpattavana nukkena. Jo ihan turvallisuussyistäkään en lähde suoraan kenenkään luokse panemaan. Jäljelle jää siis 30 jotka edes suunnilleen vastaavat hakemaani ja eivät ole täysin idiootteja.

.. jatkuu

Kommentit (472)

Vierailija
241/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä nyt ihan tosissaan vaan seksiseuraa etsit, niin kyllä toi "mennään eka kahville" on kuitenkin aika turn-off monelle miehelle. Ei ihme, jos osa miehistä viskaa hanskat tiskiin heti kättelyssä.

"ei mulla oo isoa kriteerilistaa, about saman ikäinen eikä plösö"...ja heti perään, kun kontakti on saatu, niin alkaa ropisemaan lisää: "en pane ekoilla treffeillä", "en haluu olla vaan pantavana", "en haluu sitä", "en haluu tätä"...nillinnillin. Hei, jos mies hakee seksiseuraa, niin ei siinä kiinnosta pyöriä ympärillä ja puhua vakipano-suhteen filosofiasta vihreän teen ääressä tuntitolkulla. Ei mies autokaupoillakaan istuskele sen Tojotan vieressä tuntitolkulla ja juttele kaikenlaista pa*kaa pakoputkeen - se otetaan auto koeajoon ja jos se tuntuu hyvältä, niin sitten jatketaan. Sama se on panokumppanin kanssa: koeajo ja sitten katotaan oliko sen arvoista, että kannattaa jatkaa.

Ei pahalla, mutta jos sää koitat estää ton koeajovaiheen, niin onnea vaan. Kannattaa jatkossakin sitten pysytellä siinä dildossa.

Summa summarum: läväytä ne reidet auki vaikka ekalle 30 kymmenelle kundille, ikään ja ulkonäköön katsomatta. Takaan, että saletisti löytyy vähintään 1 semmonen kundi, jonka kanssa onkin hauskaa, seksi sujuu ja molemmat on tyytyväisiä - vaikka se oiskin sua 20 vuotta vanhempi ja 170 kiloinen ryhävalas.

Ja loppuun vanha viisaus: "jos et anna, et myöskään saa"

Vierailija
242/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa mutta ei epätoivoinen kirjoitti:

lähimpään risteilysatamaan taitaa olla luokkaa 600km.

Taitaa suurin ongelmasi olla sijainti, missä päin asut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa ei ole pakko juoda alkoholia!

Olenko ainoa josta tuntuu creepyltä ajatus, että joku hakee vesiselvänä seksiseuraa tukevassa humalassa olevista?

Tuo lause kertoo aika paljon kirjoittajastaan. Kirjoitat asiasta, josta sinulla ilmeisesti melkoisen kevyet kokemukset. Kannattaa siellä baarissa poiketa muulloinkin, kuin vappuna ja uutenavuotena ja lauantainkin voi huoletta jättää väliin. Nuo kaikki ovat amatöörien päiviä.

Toki riippuu myös siitä, missä baareissa pyörii. Teinibaarit on tottakai oma lukunsa. Mutta jos käyt aikuisten ihmisten baareissa muulloin kun juhlapyhinä, tai viikonloppuna niin saatat yllättyä positiivisesti. Eikä toki viikonloppuisinkaan baareissa läheskään kaikki ole tukavassa humalassa, ei edes humalassa.

Näin siis tietää baarityötä pitkään aikoinaan tehnyt ja itsekin baareissa autolla asiakkaana lukemattomia kertoja käynyt yli nelikymppinen mies.

Vierailija
244/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen samassa tilanteessa kuin ap, omasta mielestäni ihan rittävän kaunis ja kiva seksiin. Myös hyvät sosiaaliset taidot löytyy. Baareista ei todellakaan löydy, siellä myös saavat vain timmit blondit seuraa (huom normaalipainoinen näyttää alipainoiseen verrattuna lihavalta eli ei ole mikään hyi läski asia tämä). Kerro sinä mistä foorumeilta voi seuraa etsiä?

Ja pöh, mä olen plösönä ja milloin milläkin hiusvärillä saanut kohtuullisen hyvää panoseuraa baarista.

Kyllä ainakin omalta kohdalta kuitenkin pakko todeta, että seksi on pidemmässä suhteessa, jossa on tunteita mukana ainakin itsellä, tuntunut aina paremmalta kuin yhden yön säädöissä. Myös niiden epävarmojen peräkamarineitsyiden kanssa.

Ap saa toki pitää sellaisia kriteereitä kuin tahtoo, mutta kertapanolle ovat ehkä vähän turhan kovat, jos tahtoo säännöllisesti seksiä harrastaa.

Löytyisikö sitä panoseuraa muualta kuin baarista ja netistä? Vaikka punttikselta? Tai kahvilasta? :D Ihmisiä nyt voi kohdata missä vaan, vaikka puiston penkiltä. Ja keskellä kirkasta päivää. Ei kannata kuvitella, että miehiä kiinnostaisi se seksiseuran etsintä vain yöllä baarissa tai kotona tietokoneen ääressä. ;)

Fantasioissa miehet unelmoivat, että nainen nappaisi kaupanjonosta ja sitten lähdettäisiin panemaan. Tosielämässä se nainen herättäisi epäilyksiä ja ujommat miehet eivät edes uskaltaisi mukaan.

Tästähän thtiin joku koekin, YouTubesta löytyy. Ainoastaan yksi mies olisi lähtenyt matkaan, suurin osa juoksi melkein karkuun.

Vierailija
245/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräsin statsit toiselta sitelta ilmoitukseeni, joka oli tätä kaivattua "nainen etsii kivaa seikkailua ;)".

* 8 vastausta ihan eri puolelta suomea, siis luokkaa 500-800km päästä.

* 10 vastausta 10-15 vuotta liian vanhoilta miehiltä. Olen nirso, ei nappaa 20-25v itseäni vanhemmat.

* 7 vastausta joissa teksti luokkaa "???", "moi", "kiinnostaako". Miesten omat profiilit TÄYSIN tyhjiä.

* 3 vastausta miehiltä, jotka profiilinsa mukaan etsivät tositarkoituksella elämänkumppania.

* 1 angstinen vastaus, jossa mies kirjoitti pitkästi siitä kuinka hänen vaimonsa kohtelee häntä kaltoin.

* 3 törkyviestiä hyvin yksityiskohtaisine seksikuvauksineen. Lainaus esim. "Haluaisin panna sua takaapäin niin kovaa että laukeat huutaen, olisiko siinä seikkailua kerrakseen ;)?"

* 1 sellainen johon aion vastata. Jossa oli pari riviä tekstiä ja jonka takana oli edes hieman täytetty profiili.

Lienee filosofinen kysymys se, että sainko minä yhden vastauksen vai 33. Olenko nirso prinsessa jolla on liian suuret vaatimukset, jos mielestäni sain yhden OIKEAN vastauksen?

Vierailija
246/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen varmaan aika vaikeeta löytää tollasta suhdetta ku jos kaikkien noitten vaiheiden jälkeen sattumalta löytyykin joku jonka kanssa päätyy harrastamaan seksiä niin harvemmin ekalla kertaa 100%:sti nappiin menee varsinkin kun ihmiset ovat toisilleen käytännössä uppo-outoja.

Petihommiin pääseminenkään ei siis kerro välttämättä totuutta vaikka olisi kuinka paljon tehnyt kotiläksyjä orgamintuottokykypotentiaalista ja muista sen sellasista atribuuteista. Onko orgasmintuottokykypotentiaalille muuten olemassa jotain hyväksyttyä mittayksikköä tai muuta indeksiä?

Tulosta syntyisi varmaan enemmän kun altistaisit itsesti enemmälle kokeilulle... 

Vierailija
247/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko nirso prinsessa jolla on liian suuret vaatimukset, jos...

Kysymyksesi sisältää jo vastauksen.

Vierailija
248/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen samassa tilanteessa kuin ap, omasta mielestäni ihan rittävän kaunis ja kiva seksiin. Myös hyvät sosiaaliset taidot löytyy. Baareista ei todellakaan löydy, siellä myös saavat vain timmit blondit seuraa (huom normaalipainoinen näyttää alipainoiseen verrattuna lihavalta eli ei ole mikään hyi läski asia tämä). Kerro sinä mistä foorumeilta voi seuraa etsiä?

Ja pöh, mä olen plösönä ja milloin milläkin hiusvärillä saanut kohtuullisen hyvää panoseuraa baarista.

Kyllä ainakin omalta kohdalta kuitenkin pakko todeta, että seksi on pidemmässä suhteessa, jossa on tunteita mukana ainakin itsellä, tuntunut aina paremmalta kuin yhden yön säädöissä. Myös niiden epävarmojen peräkamarineitsyiden kanssa.

Ap saa toki pitää sellaisia kriteereitä kuin tahtoo, mutta kertapanolle ovat ehkä vähän turhan kovat, jos tahtoo säännöllisesti seksiä harrastaa.

Löytyisikö sitä panoseuraa muualta kuin baarista ja netistä? Vaikka punttikselta? Tai kahvilasta? :D Ihmisiä nyt voi kohdata missä vaan, vaikka puiston penkiltä. Ja keskellä kirkasta päivää. Ei kannata kuvitella, että miehiä kiinnostaisi se seksiseuran etsintä vain yöllä baarissa tai kotona tietokoneen ääressä. ;)

Fantasioissa miehet unelmoivat, että nainen nappaisi kaupanjonosta ja sitten lähdettäisiin panemaan. Tosielämässä se nainen herättäisi epäilyksiä ja ujommat miehet eivät edes uskaltaisi mukaan.

Tästähän thtiin joku koekin, YouTubesta löytyy. Ainoastaan yksi mies olisi lähtenyt matkaan, suurin osa juoksi melkein karkuun.

Joo. Siksi kun oikeassa elämässä jos lähtee tuollaisen naisen matkaan niin on todella suuri riski joutua kiristyksen uhriksi. Käyttäkää mielukuvitustanne täydentämään tarinaa.

Vierailija
249/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silleen varmaan aika vaikeeta löytää tollasta suhdetta ku jos kaikkien noitten vaiheiden jälkeen sattumalta löytyykin joku jonka kanssa päätyy harrastamaan seksiä niin harvemmin ekalla kertaa 100%:sti nappiin menee varsinkin kun ihmiset ovat toisilleen käytännössä uppo-outoja.

Mä olen sitten joku friikki, koska ekat seksikerrat uuden kumppanin kanssa on AINA olleet ehdottomasti parhaimpia. En juuri kiihotu romanttisesta "tunnemme toisemme läpikotaisin" seksistä, vaan uutuuden jännityksestä. Toki se vaatii sen, että se "uutuus" on mielestäni puoleensavetävä. 

Vierailija
250/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräsin statsit toiselta sitelta ilmoitukseeni, joka oli tätä kaivattua "nainen etsii kivaa seikkailua ;)".

* 8 vastausta ihan eri puolelta suomea, siis luokkaa 500-800km päästä.

* 10 vastausta 10-15 vuotta liian vanhoilta miehiltä. Olen nirso, ei nappaa 20-25v itseäni vanhemmat.

* 7 vastausta joissa teksti luokkaa "???", "moi", "kiinnostaako". Miesten omat profiilit TÄYSIN tyhjiä.

* 3 vastausta miehiltä, jotka profiilinsa mukaan etsivät tositarkoituksella elämänkumppania.

* 1 angstinen vastaus, jossa mies kirjoitti pitkästi siitä kuinka hänen vaimonsa kohtelee häntä kaltoin.

* 3 törkyviestiä hyvin yksityiskohtaisine seksikuvauksineen. Lainaus esim. "Haluaisin panna sua takaapäin niin kovaa että laukeat huutaen, olisiko siinä seikkailua kerrakseen ;)?"

* 1 sellainen johon aion vastata. Jossa oli pari riviä tekstiä ja jonka takana oli edes hieman täytetty profiili.

Lienee filosofinen kysymys se, että sainko minä yhden vastauksen vai 33. Olenko nirso prinsessa jolla on liian suuret vaatimukset, jos mielestäni sain yhden OIKEAN vastauksen?

Veikkaan, että 100 % saamistasi vastauksista on varatuilta miehiltä.

Itse kävin saman rumban muutama vuosi sitten. Jostain syystä valitsin miehen, jonka kirjoitustyyli oli suoraan sanoen kamala. Sieltä paljastuikin varsinainen helmi; lukihäiriöstä ei ole ollut petipuolella yhtään haittaa :)

Vierailija
251/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauno_Suoli kirjoitti:

Olenko nirso prinsessa jolla on liian suuret vaatimukset, jos...

Kysymyksesi sisältää jo vastauksen.

No mitä sä ehdotat? Alanko lypsää tietoa noilta tyhjiltä profiileilta ja pelkän "moi":n lähettäneiltä? Yritänkö kiihottua isäni ikätovereista? Alanko ilmaiseksi parisuhdeterapeutiksi vaimostaan avautuneelle, vai lähdenkö tästä paikasta junalla toiselle puolelle suomea? Vai pitääkö mun tehdä nämä kaikki, jotta en olisi se prinsessa jolle ei nakki kelpaa?

Vierailija
252/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä ehdotat? Alanko lypsää tietoa noilta tyhjiltä profiileilta ja pelkän "moi":n lähettäneiltä? Yritänkö kiihottua isäni ikätovereista? Alanko ilmaiseksi parisuhdeterapeutiksi vaimostaan avautuneelle, vai lähdenkö tästä paikasta junalla toiselle puolelle suomea? Vai pitääkö mun tehdä nämä kaikki, jotta en olisi se prinsessa jolle ei nakki kelpaa?

Ei sua täällä kukaan pysty suoraan jeesaamaan, jos et itse suostu näkemään että ongelmasi on nirsous l. se että luulet vaatimuslistasi olevan lyhyen, mutta todellisuudessa takaraivossasi on samankaltainen, miljoonan ranskalaisen viivan mittainen lista vaatimuksista miehelle, jolle suodaan kunnia päästä sänkyysi (ehkä).

Sorry, mutta tämä ketju tullee jauhamaan paikallaan, kunnes tuon tiedostat oikeasti.

Vierailija
253/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirj.virh. edellisessä - jätä pois tuo sana "samankaltainen"

Vierailija
254/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauno_Suoli kirjoitti:

Ei sua täällä kukaan pysty suoraan jeesaamaan, jos et itse suostu näkemään että ongelmasi on nirsous l. se että luulet vaatimuslistasi olevan lyhyen, mutta todellisuudessa takaraivossasi on samankaltainen, miljoonan ranskalaisen viivan mittainen lista vaatimuksista miehelle, jolle suodaan kunnia päästä sänkyysi (ehkä).

Sorry, mutta tämä ketju tullee jauhamaan paikallaan, kunnes tuon tiedostat oikeasti.

Edellinen taitaa koittaa sanoa, että yli kolmekymppisiä laadukkaita sinkkumiehiä jotka olisivat valmiita sun ehtoihin on sen verran heikosti markkinoilla, että sun pitäisi ehkä jostain kriteeristä tinkiä. Ymmärrän kylllä toistaalta sunkin pointin, ikähommaa en tosin täysin mut yksilöitä kaikki ovat. Et sä musta liikaa odota, mutta kysynnän ja tarjonnan laki kävelee sun odotuksien yli ja pahasti.

Veikkaan että se joka kommentoi että kokeilemalla 30 ukkoa tulee ehkä paha mieli välillä, mutta myös tulosta on paras neuvoja tähän asti tuloksellisuuden kannalta. Sun pitää vaan ruveta perkaan sitä oikeeta sieltä seasta :)

Vierailija
255/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot jostain pohjoisesta? Lähdetkö joku päivä kahveille?

Vierailija
256/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauno_Suoli kirjoitti:

Edellinen taitaa koittaa sanoa, että yli kolmekymppisiä laadukkaita sinkkumiehiä jotka olisivat valmiita sun ehtoihin on sen verran heikosti markkinoilla, että sun pitäisi ehkä jostain kriteeristä tinkiä. Ymmärrän kylllä toistaalta sunkin pointin, ikähommaa en tosin täysin mut yksilöitä kaikki ovat.

Ikähän tuossa on ainoa, mistä olisi edes mahdollista voida tinkiä. En tee mitään peniksellä joka on 500km päässä tai joka ei uskalla kirjoittaa kuin "moi". Niistä ei pysty "tinkimään" jos ei sitten tinkimisellä tarkoita että muuttaa itse jonnekin. Tai harrastaa seksiä mielikuvitus "moi"ttelijan kanssa. Vaikka sitten ne viestittelijät varmaan olisi taasen täältä missä nyt asun :D.

Vierailija
257/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on aivan absurdi keskustelu. Ilmeisesti aloittaja on hyvinkin fiksu ja hyvännäköinen neito, joten kieltämättä melkoinen mysteeri ettei satunnaista seuraa löydy. Ongelma lieneekin että olet tavismiehelle liian fiksu ja pelottava, ja tuon linkkaamasi kuvan perusteella liian hyvännäköinenkin! Tämä jotenkin varmasti näkyy läpi myös alkuperäisestä ilmostasi ja pelottaa pois kaikki muuten mahdollisesti kiinnostuneet. Niinpä jäljelle vastaamaan jäi vain trollit ja epätoivoiset peräkammarinpojat.

Harmi kun olet jostain kaukaa Oulusta. Jos jaksat tulla tänne etelään, lupaan ettet tule pettymään. Ymmärrän jopa täysin että haluat tavata ensin jossain kahvilla tai muulla julkisella paikalla. Ei sitä näin miehenäkään viitsisi suoraan paukauttaa minkään tuntemattoman naisen luokse, josta ei yhtään tiedä sytyttäisikö.

Vierailija
258/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

”  Mikset tee niin päin, että valkkaat ensin sen miehen, tutustut ja isket sitten kiinni?”

---

Nii-in, mutta MISTÄ! Kuten sanottu työpaikka on off limits, salilla miehet ei vastaa edes katseisiin, ja baareissa en käy. Vähiin käy netin ulkopuolella.

Surkuhupaisaa, miten moni pitää minua provona. Tai sanoo, että olihan sulla 100 vaihtoehtoa. Vielä kun joku kertoisi mitä teen vaihtoehdoilla jotka eivät uskalla tavata tai jotka eivät parhaalla tahdollakaan ole minusta seksuaalisesti viehättäviä. Niiden, jotka sanovat että pitäisi lähteä jonkun isäni ikäisen äijän luo suoraan hotelliin, on pakko olla itsensä trolleja. Ei kai kukaan oikeasti voi olla tuota mieltä, eihän?!

Tässä lienee yhteenvetona tämän keskustelun anti:

* Vaikka miehet väittävät että haluavat suoraa puhetta, he eivät oikeasti halua. Nainen ei saa sanoa haluavansa pelkkää seksiseuraa, vaan se pitää ilmaista kiertoilmaisuin ”tapailusta” tai ”seikkailusta”.

* Ekan tapaamiskerran pitää sisältää lupaus/mahdollisuus seksistä.

* Edellisestä huolimatta kuvaa ei saa vaatia.

* Ei saa vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta (?). Ilmeisesti minun kannattaa vaihtaa hyvät kuvat joihinkin huonompiin, etten vaikuta huijaukselta/maksulliselta.

* Joka tapauksessa paras olisi etsiä seuraa livenä, ja käytännössä se onnistuu vain öisin ja humalassa. Tätä joudun harkitsemaan. Lisäksi pitäisi opetella salainen flirttailun taito, joka vain ”pitää osata” ja johon ei kukaan voi opettaa tai edes kertoa mitä se tarkoittaa.

Edelleen siihen aloitukseen: Sinä sait sata tarjokasta. Mies taas ei välttämättä olisi saanut yhtäkään. Ei edes huonoa.

Perusongelma on siinä, että etsit sellaista kumppania, jollaisia on hyvin vähän olemassakaan. Asuinpaikkasi myös selvästi rajoittaa tarjontaa, koska et ilmeisesti asu Etelä-Suomessa. Vapaita, urheilullisia, hyvännäköisiä, fuckbuddy-suhteeseen tarkastusprosessisi läpi haluavia ei lähiseuduillasi välttämättä asu yhtäkään.

Vaikka väität että vaatimuksesi eivät ole kovia, on niitä kuitenkin paljon, eikä ne kaikki täyttäviä vain yksinkertaisesti niin vain löydy. Listaahan kaikki ne vaatimukset, mitä pitää olla ja mitä ei saa olla peräkkäin, niin näet millainen lista siitä tulee.

Sinänsä sanoisin, että melkein jokainen mies olisi sopivissa olosuhteissa nusaisemaan sinua, mutta kun niitä aletaan karsimaan valintakriteereilläsi sinulle kelpaavia ja päiväpanosuhteeseen haluavia, lähiseudulla asuvia, netistä löytyviä jne. ei jäljelle jää juuri mitään.

Ratkaisuna voisi tosiaan olla maksullinen panomies, jolloin asiakkaan ominaisuudessa toimitaan sinun ehdoillasi. Sellaista suhdettahan oikeastaan haluatkin, ostettua seksiä, jonka maksat luonnossa.

Vierailija
259/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä naisten puhetta. Ensin jotain, sen jälkeen alkaa mutta kun/sitten kun/ei kun/niin mutta kun/hei vielä yks juttu. Ei tuollainen paskanjauhaminen kiinnosta ketään, vituttaa vaan, ettei voinut saman tien heivata roskikseen koko akkaa.

Vierailija
260/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on aivan absurdi keskustelu. Ilmeisesti aloittaja on hyvinkin fiksu ja hyvännäköinen neito, joten kieltämättä melkoinen mysteeri ettei satunnaista seuraa löydy. Ongelma lieneekin että olet tavismiehelle liian fiksu ja pelottava, ja tuon linkkaamasi kuvan perusteella liian hyvännäköinenkin! Tämä jotenkin varmasti näkyy läpi myös alkuperäisestä ilmostasi ja pelottaa pois kaikki muuten mahdollisesti kiinnostuneet. Niinpä jäljelle vastaamaan jäi vain trollit ja epätoivoiset peräkammarinpojat.

Harmi kun olet jostain kaukaa Oulusta. Jos jaksat tulla tänne etelään, lupaan ettet tule pettymään. Ymmärrän jopa täysin että haluat tavata ensin jossain kahvilla tai muulla julkisella paikalla. Ei sitä näin miehenäkään viitsisi suoraan paukauttaa minkään tuntemattoman naisen luokse, josta ei yhtään tiedä sytyttäisikö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän