Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naisten on helppo saada seksiseuraa" No ei ole!

Puutteessa mutta ei epätoivoinen
04.08.2016 |

.. tai ehkä olisi, jos ei yhtään mitään kriteereitä olisi kumppanille ja olisi valmis lähtemään jonkun tuntemattoman luo hotelliin. Olen nyt yrittänyt löytää netistä (iskuri, milan, alastonsuomi) seuraa satunnaiseen seksiin useamman kuukauden ajan, mutta eipä onnistukaan vaikka niin mainostetaan kuinka naisella on miehiä jonossa. Olen itse nätti, urheilullinen (ja sitä myöten hyväkroppainen) ja naisellisen näköinen 30+ nainen. Nätiksi uskallan itseäni sanoa, koska en ole keltään saanut vielä pakkeja kuvien vaihtamisen jälkeen. Etsin samanlaista seuraa, eli +-10 vuotta omaan ikääni nähden olevaa miestä; lisäksi pitäisi edes jonkin verran olla liikunnallinen ja ei saa tupakoida. Naamarajaa minulla ei ole, sillä monet miehet on livenä paljon paremman näköisiä kuin kuvissa, enkä oikeastaan edes pidä mistään hunksmalleista. Eli ihan "tavallinen pallinaama" on ulkonäön puolesta ok, kunhan ei ole kymmeniä kiloja ylipainoa. Katsotaanpa tarkemmin sitä "miesten pitkää jonoa":

Saan kyllä omiin ilmoituksiini vastauksia, ja olen toki myös ottanut paljon miehiin itse yhteyttä heidän ilmoitustensa perusteella. Sadasta ensikontaktista:

- 50 on jotain ihan muuta kuin mitä olen hakenut. Ikää on esim. 10 vuotta hakemaani enemmän tai kuvassa näkyy tupakoiva isomahainen äijä.
- 20 aloittaa tyyliin "olen nyt hotellissa, tule panemaan" tai "haluaisin roiskia s***mat naamallesi".
--> Heti alkuun karsiutuu siis noin 70% miehistä, sillä a) en vaan kiihotu pätkän vertaa isäni ikäisistä miehistä tai halua toimia kenellekään pumpattavana nukkena. Jo ihan turvallisuussyistäkään en lähde suoraan kenenkään luokse panemaan. Jäljelle jää siis 30 jotka edes suunnilleen vastaavat hakemaani ja eivät ole täysin idiootteja.

.. jatkuu

Kommentit (472)

Vierailija
261/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kuka vaan mies voi huomata, hullu akka .

Vierailija
262/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

panomies kirjoitti:

Tämähän on aivan absurdi keskustelu. Ilmeisesti aloittaja on hyvinkin fiksu ja hyvännäköinen neito, joten kieltämättä melkoinen mysteeri ettei satunnaista seuraa löydy. Ongelma lieneekin että olet tavismiehelle liian fiksu ja pelottava, ja tuon linkkaamasi kuvan perusteella liian hyvännäköinenkin! Tämä jotenkin varmasti näkyy läpi myös alkuperäisestä ilmostasi ja pelottaa pois kaikki muuten mahdollisesti kiinnostuneet. Niinpä jäljelle vastaamaan jäi vain trollit ja epätoivoiset peräkammarinpojat.

Harmi kun olet jostain kaukaa Oulusta. Jos jaksat tulla tänne etelään, lupaan ettet tule pettymään. Ymmärrän jopa täysin että haluat tavata ensin jossain kahvilla tai muulla julkisella paikalla. Ei sitä näin miehenäkään viitsisi suoraan paukauttaa minkään tuntemattoman naisen luokse, josta ei yhtään tiedä sytyttäisikö.

Panomies puhuu asiaa, taidat tosiaan olla vähän pelottava tavikselle ja ilmeisesti asut alueella jossa ei ole kovin paljoa riittävän tasokkaita vapaita miehiä.

Ehkä yksi asia iän lisäksi mistä voisit tinkiä on etäisyys, kyllä viikonlopussa junalla tai vaikka autolla yhden 500km päräyttää helposti jos tietää lopussa kiitos seisoo (eh eh..).

Ota tosta panomiehen tarjouksesta koppi! Itse en viitsi koska vaikka mä menenkin moniin sun kriteereihin niin sen verran ujostelen tota vatsaa etten viitsi nähdä (turhaa?) vaivaa vaikken mä nyt mikään maailman lihavin mies olekaan :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät täällä nyt jostain kumman syystä millään ymmärrä, että ap haluaa sellaista seksiä josta hänkin nauttisi, jossa hänetkin huomioitaisi ja jossa hänkin laukeaisi. Ja jossa olisi tavallisen mukava jutustelutunnelma ennen ja jälkeen seksin. Täysin normaalit ja tavalliset odotukset ja vaatimukset naiselta.

Mitä väliä vaikka ap saisi tuhat viestiä nettifoorumeilla? Jos jokainen niistä tuhannesta etsii pelkkää huo**a jolta tilata miehen tyydyttämiseksi erilaisia temppuja, panopatjaa, jotain jonka päälle voi ruikkia ja häipyä paikalta tms. Yksikään tuhannesta ei ollut kiinnostunut vastavuoroisesti antamaan ap:lle nautintoa. Ap ei tarjoa maksullista seksiä vaan haluaa vastavuoroista seksiä, jossa nainenkin saa. Viestit jotka ap on saanut on sellaisia että niissä olevia asioita tarjoavat maksua vastaan tiedätte kyllä ketkä naiset.

Miksi miehet ei millään tajua tätä?????

Tämä. Se, että naiset saavat absoluuttisesti enemmän seuraa, on totta. Ikävä vain, että siitä seurasta suurin osa on sellaista, josta jäisi vain paha olo.

Tilannettakuvaa hyvin se, että toinen henkilö haluaa lavallisen lehmänsontaa lannoitukseen. Toiselle henkilölle, joka ei tarvitselannoitusta, lava sontaa on lava sontaa, täysin arvotonta ja vastenmielistä.

Naiset haluavat seksistä miehiä useammin myös sitä, että ollaan muutenkin tekemisissä ja että seksiin liittyy esim. sitä jutustelua. Se, että joku mies kelpuuttaisi pelkän panon ilman puhumista ei muuta sitä tosiasiaa, että suurelle/suurimmalle osalle naisista em. asia olisi yhtä mukava kuin turpaansa ottaminen.

Mutta jatkakaa vain jankkaamista, miehet, kuvitellen että tiedätte asian naisia paremmin.

T. Suurella vaivalla kaveriseksisuhteen hakenut. Kyllä sellaisia miehiä on, mutta löytäminen on vaikeaa.

Miinustajat, avatkaa ihmeessä ajatuksianne. Oletteko naisia, jotka ovat kanssani eri mieltä (toki mahdollista) vai miehiä? :)

Edelleen väitän, että suurin osa naisista tarvitsee muutakin kuin hydrauliikkaa HYVÄÄN seksikokemukseen, ts. muutakin kanssakäymistä kuin seksiä ja kivaa kohtelua puolin toisin.

Vierailija
264/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

panosmies kirjoitti:

Tämähän on aivan absurdi keskustelu. Ilmeisesti aloittaja on hyvinkin fiksu ja hyvännäköinen neito, joten kieltämättä melkoinen mysteeri ettei satunnaista seuraa löydy. Ongelma lieneekin että olet tavismiehelle liian fiksu ja pelottava, ja tuon linkkaamasi kuvan perusteella liian hyvännäköinenkin! Tämä jotenkin varmasti näkyy läpi myös alkuperäisestä ilmostasi ja pelottaa pois kaikki muuten mahdollisesti kiinnostuneet. Niinpä jäljelle vastaamaan jäi vain trollit ja epätoivoiset peräkammarinpojat.

Harmi kun olet jostain kaukaa Oulusta. Jos jaksat tulla tänne etelään, lupaan ettet tule pettymään. Ymmärrän jopa täysin että haluat tavata ensin jossain kahvilla tai muulla julkisella paikalla. Ei sitä näin miehenäkään viitsisi suoraan paukauttaa minkään tuntemattoman naisen luokse, josta ei yhtään tiedä sytyttäisikö.

Mitäs jos panomies menisit ensin haastatttelukahveille pohjoiseen ja osoitat AP:lle että kyllä hyviä ja asiallisisia miehiä löytyy kun vähän viitsii nähdä vaivaa? :)

Vierailija
265/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko nää ap Oulusta?

Vierailija
266/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

panosmies kirjoitti:

Miksi et itse mene Ouluun? Ai niin, sä et oo tavis etkä peräkammarinpoika vaan toosaa tulee ovista ja ikkunoista, vittuako sitä Ouuun tsekkaamaan, mikä hullu kissanainen siellä kirjoittelee vauvapalstalle Reginan naisten unelmia.

Vierailija
267/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä jos olisi muutakin asiaa. Mutta ei ole nyt näköpiirissä, ja sen verran laiska etten pelkästään naisen, hyvänkään, takia viitsi vaivautua.

Myös sen verran realisti ja kokenut tietääkseni että vaikka kuinka netissä näpyttelemällä synkkaisi, niin siltikin livenä todennäköisesti ei. Siis ainakin alle 50%.

Mutta sinänsä kyllä aina olen ollut kiinnostunut fiksuista ja koulutetuista naisista. Ei ole vielä liian pelottavaa tapausta tullut vastaan. :)

Vierailija
268/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa tuli usein reissattua Ouluun panoreissuille. Kaupunki täynnä laajasta pohjoisesta tulleita himokkaita opiskelijatypyjän- baarista oli helpompaa saada hoitoja kuin missään muussa yliopistokaupungissa...

Vierailija
269/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudessa tuli usein reissattua Ouluun panoreissuille. Kaupunki täynnä laajasta pohjoisesta tulleita himokkaita opiskelijatypyjän- baarista oli helpompaa saada hoitoja kuin missään muussa yliopistokaupungissa...

Sarkassako kävit?

Vierailija
270/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

panomies kirjoitti:

Myös sen verran realisti ja kokenut tietääkseni että vaikka kuinka netissä näpyttelemällä synkkaisi, niin siltikin livenä todennäköisesti ei. Siis ainakin alle 50%.

Tässäpä syy, miksi en vaan "hyppää junaan" ja lähde 500km päähän. Lisäksi valtaosa jo treffit sopineista miehistä peruu treffit lyhyellä varoitusajalla, ja vähänkö ottaisi päähän jos/kun silloin istuisi jo junassa. Junaliput on lisäksi kalliitakin lyhyellä varoajalla ostettavaksi eikä niitä käsittääkseni voi palauttaa, ja esim. onnibussia täältä päin ei taida kovin moneen paikkaan ajaa. Siinä tulisi jo melkoinen rahallinen panostuskin , joka kokemukseni mukaan vähintään 75-90 prosenttisen varmasti (perutut treffit+synkkaaminen) menisi hukkaan.

Jo nyt näihin sovitaan-eisovita-sovitaan-siirretään-perutaan-säätöihin (siis miehet säätää, en minä) on mennyt sen verran aikaa ja vaivaa, että yhtään lähikuntia kauemmas ei huvita lähteä. Siinä kun on kiiruhtanut töistä kotiin, jättänyt treenit väliin ja on pessyt hiukset, laittanut ne ja meikannut ja puhelin piippaa "sori ei onnistukaan tänään" sen kolmannen kerran saman viikon aikana, niin pikkuisen se puhti alkaa loppua.

Muutes, informatiivista tietää että monen tavallisen miehen mielestä urheilullisuustoiveeni voi olla pelottava. Omasta mielestä kun yritin esittää sen niin, että ei kuitenkaan tulisi fiilistä että pitää olla sixpack ja rasvat alle 10. Kuitenkin jotain halusin ilmoituksessa aiheesta mainita, koska itse tosiaan liikun paljon, enkä ikävä kyllä osaa kuvitella että TÄYSIN sohvaperuna mies voisi fyysisesti miellyttää. Etenkin kun ikäskaala on siinä 30+ hujakoilla pyörivä, niin siinä iässä sen todellakin jo huomaa jos vain istutaan sohvalla. Miten tuon voisi muotoilla niin, että todellakaan mikään fitnessmalli ei ole haussa vaan perus "pyöräilen töihin ja kerran viikossa salille" -tyyppi on ihan ok?

Vierailija
271/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutteessa mutta ei epätoivoinen kirjoitti:

Keräsin statsit toiselta sitelta ilmoitukseeni, joka oli tätä kaivattua "nainen etsii kivaa seikkailua ;)".

* 8 vastausta ihan eri puolelta suomea, siis luokkaa 500-800km päästä.

* 10 vastausta 10-15 vuotta liian vanhoilta miehiltä. Olen nirso, ei nappaa 20-25v itseäni vanhemmat.

* 7 vastausta joissa teksti luokkaa "???", "moi", "kiinnostaako". Miesten omat profiilit TÄYSIN tyhjiä.

* 3 vastausta miehiltä, jotka profiilinsa mukaan etsivät tositarkoituksella elämänkumppania.

* 1 angstinen vastaus, jossa mies kirjoitti pitkästi siitä kuinka hänen vaimonsa kohtelee häntä kaltoin.

* 3 törkyviestiä hyvin yksityiskohtaisine seksikuvauksineen. Lainaus esim. "Haluaisin panna sua takaapäin niin kovaa että laukeat huutaen, olisiko siinä seikkailua kerrakseen ;)?"

* 1 sellainen johon aion vastata. Jossa oli pari riviä tekstiä ja jonka takana oli edes hieman täytetty profiili.

Lienee filosofinen kysymys se, että sainko minä yhden vastauksen vai 33. Olenko nirso prinsessa jolla on liian suuret vaatimukset, jos mielestäni sain yhden OIKEAN vastauksen?

Veikkaan, että 100 % saamistasi vastauksista on varatuilta miehiltä.

Itse kävin saman rumban muutama vuosi sitten. Jostain syystä valitsin miehen, jonka kirjoitustyyli oli suoraan sanoen kamala. Sieltä paljastuikin varsinainen helmi; lukihäiriöstä ei ole ollut petipuolella yhtään haittaa :)

Tuossa se useimalla naisilla pomppaa, vaikka "en ole hakemassa kirjeenvaihtoseuraa" niin tärkein kriteeri on erinomainen kirjoitustaito.   Ja heti sitten toisena, "haen vain seksi seuraa" jossa kriteerinä on se että seksiä ei sitten missään tapauksessa harrasteta.  Eikä siitä saa puhuakaan , muuten kuin prinsessan itsensä hyväksymällä tavalla. Eipä ooo tosiaankaan vaatimuksia.  Puuttu vain ilmoitus, mitä mielenterveyslääkkeitä prinsessa itse käyttää.

Vierailija
272/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keräsin statsit toiselta sitelta ilmoitukseeni, joka oli tätä kaivattua "nainen etsii kivaa seikkailua ;)".

* 8 vastausta ihan eri puolelta suomea, siis luokkaa 500-800km päästä.

* 10 vastausta 10-15 vuotta liian vanhoilta miehiltä. Olen nirso, ei nappaa 20-25v itseäni vanhemmat.

* 7 vastausta joissa teksti luokkaa "???", "moi", "kiinnostaako". Miesten omat profiilit TÄYSIN tyhjiä.

* 3 vastausta miehiltä, jotka profiilinsa mukaan etsivät tositarkoituksella elämänkumppania.

* 1 angstinen vastaus, jossa mies kirjoitti pitkästi siitä kuinka hänen vaimonsa kohtelee häntä kaltoin.

* 3 törkyviestiä hyvin yksityiskohtaisine seksikuvauksineen. Lainaus esim. "Haluaisin panna sua takaapäin niin kovaa että laukeat huutaen, olisiko siinä seikkailua kerrakseen ;)?"

* 1 sellainen johon aion vastata. Jossa oli pari riviä tekstiä ja jonka takana oli edes hieman täytetty profiili.

Lienee filosofinen kysymys se, että sainko minä yhden vastauksen vai 33. Olenko nirso prinsessa jolla on liian suuret vaatimukset, jos mielestäni sain yhden OIKEAN vastauksen?

Veikkaan, että 100 % saamistasi vastauksista on varatuilta miehiltä.

Itse kävin saman rumban muutama vuosi sitten. Jostain syystä valitsin miehen, jonka kirjoitustyyli oli suoraan sanoen kamala. Sieltä paljastuikin varsinainen helmi; lukihäiriöstä ei ole ollut petipuolella yhtään haittaa :)

Tuossa se useimalla naisilla pomppaa, vaikka "en ole hakemassa kirjeenvaihtoseuraa" niin tärkein kriteeri on erinomainen kirjoitustaito.   Ja heti sitten toisena, "haen vain seksi seuraa" jossa kriteerinä on se että seksiä ei sitten missään tapauksessa harrasteta.  Eikä siitä saa puhuakaan , muuten kuin prinsessan itsensä hyväksymällä tavalla. Eipä ooo tosiaankaan vaatimuksia.  Puuttu vain ilmoitus, mitä mielenterveyslääkkeitä prinsessa itse käyttää.

"Moi XXXX. olen Naimisissa oleva , poiketen minun ilmoituksesta ,olen 50 v 171/78 normaali vartalo, olisin tosi kiinostunut sun ilmoituksesta , jos laitat viestiä milulle osoite: xxxxxx@suomi24.fi niin voin lähetää sulle haluamasi paljastavan kuvani , niin voijaan sitten katsoa mihin päästään ,, Ter xxxxx"

Jep, olen niin prinsessa että ei kiinnosta ihminen joka suoltaa tällaista tekstiä. Lääkkeitä en syö, varmaan sitten pitäisi että alkaisi tällaiset himottaa.

Vierailija
273/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen samassa tilanteessa kuin ap, omasta mielestäni ihan rittävän kaunis ja kiva seksiin. Myös hyvät sosiaaliset taidot löytyy. Baareista ei todellakaan löydy, siellä myös saavat vain timmit blondit seuraa (huom normaalipainoinen näyttää alipainoiseen verrattuna lihavalta eli ei ole mikään hyi läski asia tämä). Kerro sinä mistä foorumeilta voi seuraa etsiä?

Ja pöh, mä olen plösönä ja milloin milläkin hiusvärillä saanut kohtuullisen hyvää panoseuraa baarista.

Kyllä ainakin omalta kohdalta kuitenkin pakko todeta, että seksi on pidemmässä suhteessa, jossa on tunteita mukana ainakin itsellä, tuntunut aina paremmalta kuin yhden yön säädöissä. Myös niiden epävarmojen peräkamarineitsyiden kanssa.

Ap saa toki pitää sellaisia kriteereitä kuin tahtoo, mutta kertapanolle ovat ehkä vähän turhan kovat, jos tahtoo säännöllisesti seksiä harrastaa.

Löytyisikö sitä panoseuraa muualta kuin baarista ja netistä? Vaikka punttikselta? Tai kahvilasta? :D Ihmisiä nyt voi kohdata missä vaan, vaikka puiston penkiltä. Ja keskellä kirkasta päivää. Ei kannata kuvitella, että miehiä kiinnostaisi se seksiseuran etsintä vain yöllä baarissa tai kotona tietokoneen ääressä. ;)

Fantasioissa miehet unelmoivat, että nainen nappaisi kaupanjonosta ja sitten lähdettäisiin panemaan. Tosielämässä se nainen herättäisi epäilyksiä ja ujommat miehet eivät edes uskaltaisi mukaan.

Tästähän tehtiin joku koekin, YouTubesta löytyy. Ainoastaan yksi mies olisi lähtenyt matkaan, suurin osa juoksi melkein karkuun.

Se testi nyt oli ihan täyttä tuubaa. Jokainen mies arvasi heti, että naisella oli joku ketunhäntä kainalossa ja että iskuyritys haiskahti erittäin vahvasti tekaistulta.

Tottakai jokainen mies olisi kyseisessä tilanteessa varpaillaan, koska se on todellisuudessa lähes mahdoton tilanne. Jos kyseisessä tilanteessa mies olisi heti satavarma, että kyseessä ei ole mikään kusetus tilanne, eikä ole joutumassa huijatuksi, vaan  asiallisen näköinen nainen ihan oikeasti on iskemässä ja tarjoamassa seksiseuraa, niin saletisti 99% suostuisi välittömästi ja se prosenttikin kieltäytyisi vain siksi, koska ei voisi uskoa tapahtumaa todeksi.

Mitä tuohon kassajonofantasiaan tulee, niin itse en kyllä ole moisesta koskaan fantasioinut, enkä usko että moni muukaan mies. Saattaisi olla aika kiusallinen tilanne, kun jonossa edellä olisi mummon marttakerho ystävä ja takana lapsuusajan hoitotäti naapurin Marjatta.

M40

Vierailija
274/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap olet, Oulusta vai pohjoisempaa? Olisin kiinnostunut vakkarista.

Vierailija
275/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa nauttivansa pervoviesteistä. Muutoin kävelisi baariin ja olisi tyydytetty.

Mä myönnän, että olen täysin noviisi/kokematon seuran hankkimisessa baareista/livenä. En todellakaan osaa "kävellä baariin ja olla tyydytetty". En suoraan sanottuna edes ymmärrä, miten se baariin kävely auttaisi. Kuten monta kertaa sanoin, olen kyllä yökerhoissa käynyt muutaman kerran (ehkä joka toinen kuukausi) vuodessa ja ikinä en ole tyydytettynä niistä ulos kävellyt. Vaatinee siis vähän jotain muutakin kuin baariin kävelyn...

Älä mene mihinkään yökerhoon. Mene mukavaan pubiin hyvällä alueella, sellaiseen mihin ihmiset menee viihtymään ja juttelemaan, pelaamaan biljardia jne. Menet sinne yksin, tilaat vaikka sen alkoholittoman oluen ja istut johonkin pöytään tai baaritiskille. Katselet avoimesti ihmisiä, niin todennäköisesti sinun ei tarvitse kauaa ilman seuraa istua. 

Minusta tuon lisäksi kannattaa itse myös aloittaa niitä keskusteluja. En jaksa sitä että huomenna ap kirjoittaa istuneensa koko yö baarissa eikä kukaan tullut juttelemaan. Hän kun etsisi kuitenki sen baarin pimeimmän paikan naisten vessan vieressä olevan verhon takaa ja istuisi naama norsun..

No ehkä tuokin on mahdollista. Itse tosiaan olen keski-ikäinen ja läski, mutta ei ole tarvinnut vaivautua itse aloittamaan keskusteluja. Toisaalta olen luonnostani sellainen iloisen ja avoimen oloinen ihminen, jota ns. uskaltaa lähestyä. Monet onkin sanoneet että minun kanssa on tosi helppo olla. Jos ap taas on perusolemukseltaan tiukkiksen ja torjuvan oloinen, on kyllä mahdollista että miehet tulkitsee niin että tuo haluaa olla rauhassa tulematta häirityksi, ja siksi tosiaan ei saa juttuseuraa tekemättä itse aloitteita. Tiedän itsekin jopa varsin kauniita ihmisiä, jotka onnistuvat näyttämään niin jääkuningattarilta, että harva mies viitsii lähestyä, koska olettavat tulevansa tylysti torjutuksi jos niin tekevät.

Jep, en mahda sille mitään että en viihdy näissä "mukavissa pubeissa" sitten yhtään, ja on todella hankalaa yrittää vääntää tekohymyä ja yrittää näyttää siltä että viihtyy, kun oikeasti vaan ihmispaljous ja meteli vituttavat.

Olen samaa mieltä baareista, en tosiaan voi mitenkään sanoa että viihtyisin siellä.   Korkeintaan änkyrä kännisssä semmoisessa saattaa olla vähän aikaa. Joten ilman naista saa olla. Se vain on totuus, kun asuu  vielä vähän syrjemmällä.  Silti sellainen seksisuhde olisi mukava olla olemassa, olen monesti ajanut autolla 200 km yhteensuuntaa, mukavan naisen vuoksi. Yleensä vain jutut loppuu suureneviin vaatimuksiin.

Vierailija
276/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarkassako kävit?

Wanha Krouvi, nelivitonen ja jos "nuorempaa" (itse tuolloin 24-26) halusi niin Mylly ja Denso. Plus litania niitä omituisia opiskelijapimujen suosimia luolia joiden nimiä ei muista.

Ooohlalaa, harvemmin pohjoisen neidot jättivät valittamisen varaa. Eräs parhaita tapauksia oli AP:n kaltainen neito, lähestyi yllättäen maililla "olet kuulemma hommasi osaava makuukammarien sankari, kiinnostaisiko tavata tällainen nätti nainen..." - olin duunannut hänen kaverinsa ja tämä toinen kikkelinkipeä ronkki yhteystietoni selville, muutama puhelu, parin kk:n kuluttua reissu Ouluun, treffit joilla neiti teki päätöksen viedä minut kämpilleen jne. En tosin ollut hänen kohdallaan niin "hyvä" kuin kaverinsa kanssa, mutta kait se sitten oli se kuuluisa kemia....

Vierailija
277/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoittaa edelleen täyttä asiaa. Varmaan joku DI, kun noin rationaalista tekstiä.

Täällä muuten sixpack näkyy, ja ne rasvat 10%. Kovakuntoinen urheilija. :D

Eli jos satut stadiin eksymään, niin...

Vierailija
278/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen voi saattaaa itsensä noin hankaliin tilanteisiin kuin ap.

Vierailija
279/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

panomies kirjoitti:

Tässäpä syy, miksi en vaan "hyppää junaan" ja lähde 500km päähän. Lisäksi valtaosa jo treffit sopineista miehistä peruu treffit lyhyellä varoitusajalla, ja vähänkö ottaisi päähän jos/kun silloin istuisi jo junassa. Junaliput on lisäksi kalliitakin lyhyellä varoajalla ostettavaksi eikä niitä käsittääkseni voi palauttaa, ja esim. onnibussia täältä päin ei taida kovin moneen paikkaan ajaa. Siinä tulisi jo melkoinen rahallinen panostuskin , joka kokemukseni mukaan vähintään 75-90 prosenttisen varmasti (perutut treffit+synkkaaminen) menisi hukkaan.

Jo nyt näihin sovitaan-eisovita-sovitaan-siirretään-perutaan-säätöihin (siis miehet säätää, en minä) on mennyt sen verran aikaa ja vaivaa, että yhtään lähikuntia kauemmas ei huvita lähteä. Siinä kun on kiiruhtanut töistä kotiin, jättänyt treenit väliin ja on pessyt hiukset, laittanut ne ja meikannut ja puhelin piippaa "sori ei onnistukaan tänään" sen kolmannen kerran saman viikon aikana, niin pikkuisen se puhti alkaa loppua.

Muutes, informatiivista tietää että monen tavallisen miehen mielestä urheilullisuustoiveeni voi olla pelottava. Omasta mielestä kun yritin esittää sen niin, että ei kuitenkaan tulisi fiilistä että pitää olla sixpack ja rasvat alle 10. Kuitenkin jotain halusin ilmoituksessa aiheesta mainita, koska itse tosiaan liikun paljon, enkä ikävä kyllä osaa kuvitella että TÄYSIN sohvaperuna mies voisi fyysisesti miellyttää. Etenkin kun ikäskaala on siinä 30+ hujakoilla pyörivä, niin siinä iässä sen todellakin jo huomaa jos vain istutaan sohvalla. Miten tuon voisi muotoilla niin, että todellakaan mikään fitnessmalli ei ole haussa vaan perus "pyöräilen töihin ja kerran viikossa salille" -tyyppi on ihan ok?

Mitä siihen urheillullisuuteen tulee, niin tässäkin se jo että sixpackista ja rasvaprosenteista puhut, viittaa siihen että sellaista takaraivossa taidat kuitenkin toivoa. Tuskin kenelläkään ei-aktiiviurheilijamiehellä on kuitenkaan edes aavistustakaan rasvaprosenteistaan, joten niistä mainitseminenkin jo viittaa siihen että lukemat pitäisi olla ainakin selvillä, vaikkei ihan yksinumeroiset olisikaan. Jatkoon siis pääsee vain kilpamaratoonarit tai vastaavat.

Perusmies jossain Oulun suunnalla kuin ei juuri pyöräile töihin ja kerran viikossa salille. Etsit liian pieneltä alueelta kohdentamatta liian tiukoilla vaatimuksilla.

Salilla kävijää jos haluat, niin ehkä kannattaisi yrittää sieltä iskeä. Jos taas et hallitse iskutekniikkaa, on se oma ongelmasi. Hankaluutensa muodostaa sekin, että ei voi tietää onko kohde vapaa vai ei. Ehkä kannattaa vaikka sopivalle henkilölle lyödä  hymyillen käteen käyntikortti jonka taakse kirjoitat, että "Etsin vapaata miestä fuckbuddyksi. Jos kiinnostaa, soita 050 555 666."

Vierailija
280/472 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

panomies kirjoitti:

Ap kirjoittaa edelleen täyttä asiaa. Varmaan joku DI, kun noin rationaalista tekstiä.

Täällä muuten sixpack näkyy, ja ne rasvat 10%. Kovakuntoinen urheilija. :D

Eli jos satut stadiin eksymään, niin...

Niin meillä kaikilla netissä näkyy. Pics or didn't happen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan